quote:Venlo krijgt een prins caranaval van Marokkaanse komaf. In de stad van Geert Wilders zwaait Prins AbbieI dit carnaval de scepter.
Volgens L1 heet Abbie I in het dagelijks leven Abbie Chalgoum en is leraar wiskunde en economie. Hij genoot in Venlo al enige populariteit door het vertolken van een hoofdrol in de plaatselijke revue. Nu heeft cranavalsvereniging 'De Vaegers' hem dus tot prins gekozen.
Wilders uitgenodigd
Chalgoum heeft Wilders al gevraagd met hem carnaval te komen vieren. ,,Ik als Prins Carnaval, dan moet Geert in een boerka komen!’’ Wilders laat in een reactie aan het AD weten verhinderd te zijn. ,,Meevieren kan dus helaas niet. Maar ik zou zeggen: van harte gefeliciteerd, prins Abbie. Ik wens hem een geweldige vasteloavond.’’
Ah, ik zie het, vrij standaard Disney NES platformer.quote:
Welk formaat?quote:
Koop gewoon een deegroller. Gebruik je hem niet nu, dan wel een andere keer.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Pee; ik heb een taartvorm en een cakevorm.
@ Sun: taart kan ik pas bakken als ik het deeg heb uitgerold.
Dus t wordt of een deegroller/vorm kopen, of een hoofdgerecht die niet in de oven hoeft. Vis? Hmmpf en zo gaat het dus de hele avond en morgen twijfel ik nog. Ben zo besluiteloos met eten
Cakevorm werkt ook. Bakpapier erin, daar beslag in. En als het te dik wordt OF minder beslag OF ff wat langer laten staan in de ovenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Pee; ik heb een taartvorm en een cakevorm.
Ik moet werken, wieso?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyhoe.. ik ga eens lekker naar bed geloof ik![]()
Morgen mijn paper af maken, laatste spelling en taalcheck (laten) doen en klaar is Kees Sun
Heb je het druk morgen Lie?![]()
Dat belooft niet veel goeds. Straks nog maar even de DVD bekijken en als we er niks aan vinden gauw wegmieteren.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Nou, wat dr Deen betreft, aan de serie zelf mis je weinigHet is dat er af en toe leuke herkenningspunten inzitten.
Ik wil nu wel iets zeggen over de gemiddelde teksten van gemiddelde klasgenoten, maar goedquote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och, als (nagenoeg) afgestudeerde communicatiedeskundige ben je goed in taal leek me
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil nu wel iets zeggen over de gemiddelde teksten van gemiddelde klasgenoten, maar goed
Mag het morgenavond? Dan heb ik wel tijd!
En 4 EUR bij de AHquote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef LieLie het volgende:
Er had al iemand vertelt dat een beetje deegroller bij de xenos 2euro kost toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |