Waarom en/of van wie ben je fan van ATWT:
Omdat het gewoon de beste soap is!! er zit een beetje vaart in het verhaal, en de karakters zijn ook wel aardig!!
Ik kijk het nu een jaartje of 9/10 en het heeft me nooit verveelt, ik heb natuurlijk wel tijden gehad dat ik minder keek maar ja.. De huidige verhaallijnen zijn soms leuk en soms niet, rose en lily vind ik wel leuk, maar dat is al grotendeels voorbij, Nu zie ik hal teveel!!!
favoriete verhaallijn tot nu toe vond ik toch zeker de moord op diego!!!!! niet de moord zelf maar de onderzoeken daarna!!
favoriete characters: Molly, Lisa, Carly, Camille (alleen om der koppie), John, James, Lucinda, Emily (in beperkte mate), David, Diego (vroeger dan), en eigenlijk nog veel meer ...
afschuwelijkste characters: schrijf die hele snyder familie er maar zo snel mogelijk uit, ik word zo ziek van dat kleffe iedereen-is-goed-gedoe.. walg walg, en Ben mag ook weg. Hal is ook een eikel!
Ik heb ook de ATWT scrapbook, te verkrijgen bij de american bookstore, een aanrader voor elke fan!
gewoon een beetje het verleden ophalen!!
vinden jullie het ook zo jammer dat Sam en Kirk weg zijn??
ze zijn gewoon verdwenen, ik hoop dat ze ooit nog terugkomen!!
lucinda heeft helemaal niet lang gezocht, dat vind ik zo dubieus
Mijn favo karakter is Lucinda!! Geweldig mens.....
Jammer alleen dat het 's middags komt, dat betekent dat mijn video vaak loopt...
Ik kijk ook wel eens op www.rtl4.nl
quote:Ze hebben het toen een poosje rond 11 uur savonds op rtl5 herhaalt, dat was perfect, zijn ze spontaan mee begonnen, en spontaan mee gestopt.. dat was dan wel weer jammer..
Op donderdag 18 juli 2002 10:30 schreef Koningin het volgende:
Jammer alleen dat het 's middags komt, dat betekent dat mijn video vaak loopt...
quote:mark!!
Op donderdag 18 juli 2002 10:41 schreef Koningin het volgende:
Jammer dat Rosanna weg is en Mike en zijn broer (ben effe de naam kwijt)..... die wat er met Connor vandoor is gegaan....
quote:http://www.soapcity.com/atwt/index2.html
Op donderdag 18 juli 2002 10:25 schreef Stranger het volgende:
Weet je nog leuke (ATWT)-internetadressen?
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 10:25 schreef Stranger het volgende:
Ik heb ook de ATWT scrapbook, te verkrijgen bij de american bookstore, een aanrader voor elke fan!
Dat is zooooooooooooo'n mooi boek. Zelden was ik zo blij met een boek dat ik kocht als dat ding. Ik wist niet dat het bestond en zag het opeens in die American Bookstore liggen...ik was erg tevreden.
quote:Ik heb hem gekocht, doorgebladerd, en nu ben ik hem eigenlijk kwijt!!
Op donderdag 18 juli 2002 10:55 schreef Mike het volgende:[..]
Dat is zooooooooooooo'n mooi boek. Zelden was ik zo blij met een boek dat ik kocht als dat ding. Ik wist niet dat het bestond en zag het opeens in die American Bookstore liggen...ik was erg tevreden.
quote:Kwijt?!?
Op donderdag 18 juli 2002 10:56 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik heb hem gekocht, doorgebladerd, en nu ben ik hem eigenlijk kwijt!!
best jammer want af en toe wil ik WEL wat opzoeken!!!!
Ik heb ATWT ongeveer gevolgd vanaf het moment dat Barbara de gevangenis in moest voor de moord op James...da's dus meteen toen RTL4 begon met uitzenden.
Ik vond het erg leuk om alle jaren daarvoor terug te lezen en te kijken wat er allemaal al gebeurd was.
Wat me dan opviel is dat er over bepaalde dingen nooit meer gesproken wordt. Bv dat Tom een broertje had dat ie doodgereden heeft...
quote:Daar lopen ze wel al een paar jaartjes voor op Nederland of niet??
Op donderdag 18 juli 2002 10:53 schreef schatje het volgende:[..]
http://www.soapcity.com/atwt/index2.html
http://www.soapcentral.com/atwt/index.php
quote:ik ben toen ook begonnen met lezen vanaf het begin en ik ontdekte inderdaad een hoop dingen die ik niet wist!!
Op donderdag 18 juli 2002 10:58 schreef Mike het volgende:[..]
Kwijt?!?
![]()
Ik heb ATWT ongeveer gevolgd vanaf het moment dat Barbara de gevangenis in moest voor de moord op James...da's dus meteen toen RTL4 begon met uitzenden.
Ik vond het erg leuk om alle jaren daarvoor terug te lezen en te kijken wat er allemaal al gebeurd was.Wat me dan opviel is dat er over bepaalde dingen nooit meer gesproken wordt. Bv dat Tom een broertje had dat ie doodgereden heeft...
Als ik echt ga zoeken vind ik dat boek snel terug.. maar toen ik het eenmaal had en er een paar keer in had gelezen heb ik nooit meer de behoefte gehad om er in te lezen
quote:Dat is waar!!
Op donderdag 18 juli 2002 11:00 schreef Koningin het volgende:[..]
Daar lopen ze wel al een paar jaartjes voor op Nederland of niet??
En het ATWT scrapbook heb ik nog seeds niet.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 18-07-2002 11:07]
code:volgens deze stamboom heeft Tom geen dood broertjec. Bob Hughes
m. Lisa Miller (Divorced)
c. Tom Hughes
a. Lien Troung (Deceased)
c. Lien Hughes
m. Carol Demming (Divorced)
m. Natalie Bannon (Divorced)
m. Margo Montgomery
a. Hal Munson
c. Adam Hughes (adopted by Tom)
c. Casey Hughes
a. Emily Stewart
c. Daniel Hughes
m. Sandy Wilson McGuire (Divorced)
m. Jennifer Sullivan Ryan (Deceased)
c. Frannie Hughes
m. Darryl Crawford
a. Kim Sullivan Reynolds
c. Sabrina Hughes (adopted by Fullertons)
m. Colin Crawley (Divorced)
m. Miranda Marlowe (Divorced)
m. Kim Sullivan Stewart
c. Christopher Hughes
quote:maar bij lisa wel
Op donderdag 18 juli 2002 11:05 schreef Stranger het volgende:volgens deze stamboom heeft Tom geen dood broertje
dus dan klopt het toch
quote:Mja...toch wel.
Op donderdag 18 juli 2002 11:05 schreef Stranger het volgende:
volgens deze stamboom heeft Tom geen dood broertje
Hij zat samen met z'n broertje (het was iig een kind van Lisa, dus minstens halfbroer) in een auto en het was slecht weer. Toen kregen ze een ongeluk en broertje was dood.
quote:Chuckie...die heeft later z'n eigen filmreeks gekregen.
Op donderdag 18 juli 2002 11:07 schreef Stranger het volgende:
maar bij lisa wel
Children
Chuckie Shea (with Michael; Deceased)
quote:in het begin gingen ze altijd nog op zo'n saaie manier dood he??
Op donderdag 18 juli 2002 11:07 schreef Mike het volgende:[..]
Mja...toch wel.
Hij zat samen met z'n broertje (het was iig een kind van Lisa, dus minstens halfbroer) in een auto en het was slecht weer. Toen kregen ze een ongeluk en broertje was dood.
http://www.atwt.nl/diversen/verhaal.htm
hier staat trouwens dat nederlands iut het scrapbook vertaalt verhaal van hoe het begon
quote:Met mijn Engels is niks mis.
Op donderdag 18 juli 2002 11:10 schreef Stranger het volgende:
http://www.atwt.nl/diversen/verhaal.htm
hier staat trouwens dat nederlands iut het scrapbook vertaalt verhaal van hoe het begon
quote:die van jou misschien niet.. maar dit vind ik lekkerder weglezen op een regenachtige saaie dag, stel je voor dat er een mega-meeting is waar ik niet naartoe ga.. dan kan ik dat toch tenminste nog lezen
Op donderdag 18 juli 2002 11:11 schreef Mike het volgende:[..]
Met mijn Engels is niks mis.
quote:Casey was d'r stiefvader. En het leverde inderdaad de nodige problemen op...een rechtzaak o.a.
Op donderdag 18 juli 2002 11:11 schreef Koningin het volgende:
Ik ben het gaan volgen vanaf het moment dat Margo Hughes de stekker van haar broer eruit haalde, die lag nl. in coma. Die heette ook Casey geloof ik.
Vond de familie niet zo geweldig geloof ik.....
quote:Dat was van haar vader.. is laatst nog helemaal teruggekomen, met flashbacks enzo.. toen katie net in town was!!
Op donderdag 18 juli 2002 11:11 schreef Koningin het volgende:
Ik ben het gaan volgen vanaf het moment dat Margo Hughes de stekker van haar broer eruit haalde, die lag nl. in coma. Die heette ook Casey geloof ik.
Vond de familie niet zo geweldig geloof ik.....
katie vind ik trouwens helemaal geen leuk character
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |