Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.
Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.
quote:tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951
Op dinsdag 05 maart 2002 22:46 schreef Marble het volgende:
De langst lopende (en misschien ook wel beste) soap aller tijden verdient natuurlijk een topic! Wie hier volgt het ook?Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.
Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.
tis idd wel leuk nu, maar dat komt alleen omdat molly
weer een grote rol krijgt.. ik heb het heel lang niet meer gevolgt, maar tis nu weer kewl
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:55 schreef Stranger het volgende:
tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951
quote:ja en atwt is uit 1956, die britse soap.. coronation street ofzo, komt uit 1960 en days of our life uit 1965
Op dinsdag 05 maart 2002 22:58 schreef Marble het volgende:[..]
Meen je dat nou? * schaamt zich
nancy is de enige die al vanaf 1956 meespeelt, en lisa en bob al vanaf 1960
De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!
quote:dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
Op dinsdag 05 maart 2002 23:04 schreef REC het volgende:
Ik heb het een paar jaar geleden een tijdje gevolgd, toen er nog ene Damian Grimaldi inzat. Ben uiteindelijk afgehaakt, werd op het laatst helemaal gek van het langdradige gezemel, waar maar geen eind aankwam. Tjonge wat konden ze de verhaallijnen daar rekken, zeg..
quote:Kut, en ik heb de search nog gebruikt.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Stranger het volgende:
en owh ja : ATWT
quote:Verbal komt toch niet in soaptopics, dus we kunnen best doorgaan!
dit betekent niet dat je met dit topic moet stoppen!
quote:Komt weer terug!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
quote:ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Marble het volgende:
En Lily ook al sinds ze een klein meisje was toch? Nancy is ook cool, al zo lang erin, echt top!De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!
ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal
quote:Toen keek ik helaas nog niet.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:08 schreef Stranger het volgende:[..]
ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!
quote:Cool, is dat nog verkrijgbaar?
ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal
quote:zonde toen is david stenbeck geintroduceerd, (was toen nog een andere speler)
Op dinsdag 05 maart 2002 23:09 schreef Marble het volgende:[..]
Toen keek ik helaas nog niet.
[..]
Cool, is dat nog verkrijgbaar?
dat scrapbook is nog verkrijgbaar, maar alleen in the american bookstore in den haag en amsterdam
quote:kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
Waar zit die in Amsterdam? Ga ik hem van de week meteen halen!
*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door
quote:Kalverstraat bij V&D!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
Waar zit die in Amsterdam? Ga ik hem van de week meteen halen!
quote:Maar goed dat ik die andere soaps nooit gevolgd heb, dan
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
quote:Waar in Den Haag?
Op dinsdag 05 maart 2002 23:14 schreef Stranger het volgende:[..]
kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!
*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door
*ook verslaafd is*
En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs? en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?
Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker
quote:pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen
Op dinsdag 05 maart 2002 23:43 schreef jerney het volgende:[..]
Waar in Den Haag?
*ook verslaafd is*
En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs?en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker
ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |