abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2002 @ 22:46:33 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398512
De langst lopende (en misschien ook wel beste) soap aller tijden verdient natuurlijk een topic! Wie hier volgt het ook?

Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.

Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398622
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:46 schreef Marble het volgende:
De langst lopende (en misschien ook wel beste) soap aller tijden verdient natuurlijk een topic! Wie hier volgt het ook?

Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.

Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.

tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951

tis idd wel leuk nu, maar dat komt alleen omdat molly weer een grote rol krijgt.. ik heb het heel lang niet meer gevolgt, maar tis nu weer kewl

dinsdag 5 maart 2002 @ 22:58:39 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398656
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:55 schreef Stranger het volgende:
tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951
Meen je dat nou? * schaamt zich
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398707
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:58 schreef Marble het volgende:

[..]

Meen je dat nou? * schaamt zich

ja en atwt is uit 1956, die britse soap.. coronation street ofzo, komt uit 1960 en days of our life uit 1965

nancy is de enige die al vanaf 1956 meespeelt, en lisa en bob al vanaf 1960

pi_3398743
Ik heb het een paar jaar geleden een tijdje gevolgd, toen er nog ene Damian Grimaldi inzat. Ben uiteindelijk afgehaakt, werd op het laatst helemaal gek van het langdradige gezemel, waar maar geen eind aankwam. Tjonge wat konden ze de verhaallijnen daar rekken, zeg..
pi_3398744
en owh ja : ATWT

dit betekent niet dat je met dit topic moet stoppen!

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:05:58 #7
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398758
En Lily ook al sinds ze een klein meisje was toch? Nancy is ook cool, al zo lang erin, echt top!

De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!

pi_3398770
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:04 schreef REC het volgende:
Ik heb het een paar jaar geleden een tijdje gevolgd, toen er nog ene Damian Grimaldi inzat. Ben uiteindelijk afgehaakt, werd op het laatst helemaal gek van het langdradige gezemel, waar maar geen eind aankwam. Tjonge wat konden ze de verhaallijnen daar rekken, zeg..
dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:07:32 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398779
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Stranger het volgende:
en owh ja : ATWT
Kut, en ik heb de search nog gebruikt.
quote:
dit betekent niet dat je met dit topic moet stoppen!
Verbal komt toch niet in soaptopics, dus we kunnen best doorgaan!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:08:06 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398786
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
Komt weer terug!
pi_3398790
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Marble het volgende:
En Lily ook al sinds ze een klein meisje was toch? Nancy is ook cool, al zo lang erin, echt top!

De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!

ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!

ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:09:14 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398801
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:08 schreef Stranger het volgende:

[..]

ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!

Toen keek ik helaas nog niet.
quote:
ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal
Cool, is dat nog verkrijgbaar?
pi_3398828
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:09 schreef Marble het volgende:

[..]

Toen keek ik helaas nog niet.

[..]

Cool, is dat nog verkrijgbaar?

zonde toen is david stenbeck geintroduceerd, (was toen nog een andere speler)
de church fire was ook super trouwens

dat scrapbook is nog verkrijgbaar, maar alleen in the american bookstore in den haag en amsterdam

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:13:01 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398851
Waar zit die in Amsterdam? Ga ik hem van de week meteen halen!
pi_3398866
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!

*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door

pi_3398876
Sinds ik mijn ouderlijk huis heb verlaten, hoef ik deze serie godzijdank niet meer te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:15:22 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_3398877
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
Kalverstraat bij V&D!!
En hij is afgeprijsd nu!!
pi_3398901
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
Maar goed dat ik die andere soaps nooit gevolgd heb, dan
pi_3398962
misschien ook wel een leuke tip.. de mailinglist dutchatwtonline van yahoogroups.com .. krijg je elke week een mailtje met leuke wetenswaardigheden, en karakterinformatie, en regelmatig een nederlandse versie van de verhaallijnen tot nu toe
pi_3399003
morgenavond is er om half 9 op rtl4 zo'n waargebeurde-verhalen film waarin marthe byrne(lily) meespeelt
pi_3399009
Je had vroeger toch ook zo'n fansite waar alle afleveringen van de afgelopen x jaren beschreven stonden? Is dat er nog steeds?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:42:24 #23
16715 Mylene
*schatje*
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:43:00 #24
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399197
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:14 schreef Stranger het volgende:

[..]

kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!

*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door

Waar in Den Haag?

*ook verslaafd is*

En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs? en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?

Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker

pi_3399228
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:43 schreef jerney het volgende:

[..]

Waar in Den Haag?

*ook verslaafd is*

En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs? en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?

Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker

pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen
paul weet ik niet..

ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')