Waar loop ik dan mee? Ik heb altijd al de opvattingen gehad over mensen tegen Amsterdam, jou met PSV en FCT etc?quote:
Je weet van jezelf niet dat je een meelopertje bent?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar loop ik dan mee? Ik heb altijd al de opvattingen gehad over mensen tegen Amsterdam, jou met PSV en FCT etc?
Bemoei jij je met je eigen zaken.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Je maakt jezelf onnodig belachelijk hier
Je weet niet dat je nu erg dom bezig bent?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet van jezelf niet dat je een meelopertje bent?
Dus je weet wel waar ik het over heb?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet niet dat je nu erg dom bezig bent?
Nou zegquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bemoei jij je met je eigen zaken.
Die moeten blij zijn dat ze in het middelpunt staan... Ik roep al jaren om aandacht en word zelden gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Kap eens beide dan. Die hele Jojoortje is voor PSV/twente, Firefox is een nep-supporter "discussies" gaan drie keer nergens over.
Ik heb geen idee? Buiten mijn trollposts heb ik altijd dezelfde standpunten, snap je niet echt nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je weet wel waar ik het over heb?
Misschien een foto van jezelf posten? Misschien werkt dat wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die moeten blij zijn dat ze in het middelpunt staan... Ik roep al jaren om aandacht en word zelden gezien![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die moeten blij zijn dat ze in het middelpunt staan... Ik roep al jaren om aandacht en word zelden gezien![]()
Jij noemt dat standpunten? Please, hoef het iig niet meer van jou te horen meneer ik slijm via DM/PM.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Buiten mijn trollposts heb ik altijd dezelfde standpunten, snap je niet echt nee.
Ben je ongesteld?
Vrouwen hé.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier wil ik meer over weten ..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij noemt dat standpunten? Please, hoef het iig niet meer van jou te horen meneer ik slijm via DM/PM.
Dus mijn normale reacties via dm/pm aan jou zijn meteen geslijmquote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij noemt dat standpunten? Please, hoef het iig niet meer van jou te horen meneer ik slijm via DM/PM.
Dat is een laatste redmiddel. Als die aandacht eenmaal stopt val je helemaal in een zwart gat.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een foto van jezelf posten? Misschien werkt dat wel.
Tja...quote:
niks hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er aan de hand met Jojo?Ze is veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |