Gewoon vanaf nu niks meer postenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een beetje pech ben ik na gisternacht opnieuw een topposter. Kan je niet ff wat posts van mij verwijderen Jojo oortje
Lolwut wtf?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met de meute mee. Wat ben jij een ontzettende vieze meeloper zeg, echt walgelijk.
Wat ben jij toch een waardelozer gozer man klootzak!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermeer ik vond Rembrandt beter
www.ikwileengifmachen.nlquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een gif maken
maar weet iemand goeie site?
Arsenicum als hoofdbestandsdeel en je komt ver.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een gif maken
Stuur Paul-89 een berichtje hij is nog aardig genoeg om je te helpen ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een gif maken
Hij staat er nog steeds hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Heeft ze nou echt die "psv kampioen" post verwijderd? WTF
.
Het is een PSV.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef msnk het volgende:
Ey ik weet 't niet meer man..... Smoof help 's even. Fenerbahçe hè... Is het nou een feijeenoooort? Want kut. Of Ajax? Want heel het land en alle clubs haat ze. Of toch pee see vee? Want fener betekent lantaarn dus connectie met de lampies is al snel gemaakt...
Klopt helaas heeft Feyenoord me nog steeds niet de mogelijkheid gegeven over te stappen terwijl het zoveel dichterbij is.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef eight het volgende:
[..]
Hij staat er nog steeds hoor.
Sowieso begrijp ik de ophef niet. Het is toch algemeen bekend dat de meeste ajacieden successupporters zijn
ha-ha.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag heeft een kleuter in de wasbak gepoept
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ff serieus, wtf?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met de meute mee. Wat ben jij een ontzettende vieze meeloper zeg, echt walgelijk.
Weet je ook hoe Frank de Boer zich moet voelenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |