Jij bent hier pas net mod man, niet zo dwingend toen t.o.v. het lampie/joodje.quote:
Ach, ik gun het Feijenoord wel meer dan Ajax. Maar gezien de concurrentiepositie van Den Haag, had Ajax denk ik beter kunnen winnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Dat taffes Den Haag viel me vandaag goed mee, iedereen was een keer vriendelijk..13 euro fooi.
Stiekem waren zij ook blij met de overwinning van gisteren.
Is volgens mij een plek waar mannelijke fokusers hun lul kunnen laten zien in de hoop dat vrouwen hun voorbeeld volgen (Zonder lul dan)quote:
Waarna de geilheid over het algemeen snel afneemtquote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je geil genoeg bent, vind je het vanzelf.
Jij zou het bespreken en als je duidelijkheid had even uit communiceren, leuk dat je het dan even laat weten. Fijne mod ben jij man.quote:
Ik heb net 1300 euro op mijn rekening staan. Alsof ik dat aan een logo ga uitgeven (Kom vechten dan Apple fanboy!)quote:
Tieft eens op met je Apple gejank. Redelijke kwaliteit voor een belachelijke prijs, je betaalt alleen voor het merk.quote:
Ligt eraan waar je het voor gebruiktquote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tieft eens op met je Apple gejank. Redelijke kwaliteit voor een belachelijke prijs, je betaalt alleen voor het merk.
Volgens Kapiteintjes zit je nog op de basisschool dus het lijkt me sterk.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het voor gebruikt![]()
Ik heb er veel aan
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje moe van ;t werk, verder wel oké
Uiteraard. iPodje aan, knallenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Nog muziek geluisterd vandaag?
Kapiteintje is jaloersquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Kapiteintjes zit je nog op de basisschool dus het lijkt me sterk.
Applequote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. iPodje aan, knallen
16 klantjes, dus uiteindelijk valt he mee. Maar soms heb je dagen dat je helemaal niks krijgt, voornamelijk bij de rijke stinkerds enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef De_kromme het volgende:
Ach, ik gun het Feijenoord wel meer dan Ajax. Maar gezien de concurrentiepositie van Den Haag, had Ajax denk ik beter kunnen winnen.
En 13 euro fooi? Aardige bestelling dan ofnie?
/b/ of /s/ ??quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Als je tetten wil gwn 4chan /b/ of /s/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |