Spijbelen, eerste schooldagquote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie waar was je dan vandaag? Ik de hele Hogeschool afzoeken...
Wat is je nummer dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie waar was je dan vandaag? Ik de hele Hogeschool afzoeken...
Alleen bij Ajacieden he.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het k woord levert een note op, ook afkortingen
Ik ben opgegroeid in noord, lage sociale klasse, veel allochtonen, straattaal, veel vechten etc. Het hoort bij mijn vocabulair.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Dat zegt meer wat over jullie, dan over mij.
?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef msnk het volgende:
Trouwens Jojo, we weten wel dat jij een vijf(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jaar oude post hebt laten verwijderenHoe triest ben je dan
Even serieus.
Welke?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef msnk het volgende:
Trouwens Jojo, we weten wel dat jij een vijf(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jaar oude post hebt laten verwijderenHoe triest ben je dan
Even serieus.
Niet op Fok johquote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in noord, lage sociale klasse, veel allochtonen, straattaal, veel vechten etc. Het hoort bij mijn vocabulair.
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZquote:
Mijn excuus is beter... Ik ga om met Hagenezen en heb zelfs paar jaar in Den Haag op school gezetenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in noord, lage sociale klasse, veel allochtonen, straattaal, veel vechten etc. Het hoort bij mijn vocabulair.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZ
Hij is weg als ik op de quote klikDie tweede dus.
quote:
Helemaal verpauperd dus? Of valt het nog mee?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuus is beter... Ik ga om met Hagenezen en heb zelfs paar jaar in Den Haag op school gezeten
Dat laat ik aan jou over. Ik ben wel een metalhead dus dat kan je wellicht als afkeer tegen het wereldje zien of zo?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal verpauperd dus? Of valt het nog mee?
Euh doe normaal?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Heeft ze nou echt die "psv kampioen" post verwijderd? WTF
.
Nee, je bent best braaf op Fok. Weinig notes en zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over. Ik ben wel een metalhead dus dat kan je wellicht als afkeer tegen het wereldje zien of zo?
Ruttequote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens even zelf normaal joh!
Ik hoorde je stem gewoon overslaanquote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens even zelf normaal joh!
Vraag me uberhaupt af wie mij een note geeftquote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, je bent best braaf op Fok. Weinig notes en zo.
Engquote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde je stem gewoon overslaan
Kun je best leuk winkelen, maar voor de rest is het een kutstad.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je best leuk winkelen, maar voor de rest is het een kutstad.
Amsterdam is ook een kutstad.
[..]
Te weinig notes? Iets vaker mensen gaan beledigen, dorpsidioot!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over. Ik ben wel een metalhead dus dat kan je wellicht als afkeer tegen het wereldje zien of zo?
[..]
Vermeer ik vond Rembrandt beterquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Te weinig notes? Iets vaker mensen gaan beledigen, dorpsidioot!
Ik loop tenminste niet met de meute mee. Wat ben jij een ontzettende vieze meeloper zeg, echt walgelijk.quote:
Gewoon vanaf nu niks meer postenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een beetje pech ben ik na gisternacht opnieuw een topposter. Kan je niet ff wat posts van mij verwijderen Jojo oortje
Lolwut wtf?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met de meute mee. Wat ben jij een ontzettende vieze meeloper zeg, echt walgelijk.
Wat ben jij toch een waardelozer gozer man klootzak!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermeer ik vond Rembrandt beter
www.ikwileengifmachen.nlquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een gif maken
maar weet iemand goeie site?
Arsenicum als hoofdbestandsdeel en je komt ver.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een gif maken
Stuur Paul-89 een berichtje hij is nog aardig genoeg om je te helpen ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil een gif maken
Hij staat er nog steeds hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Heeft ze nou echt die "psv kampioen" post verwijderd? WTF
.
Het is een PSV.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef msnk het volgende:
Ey ik weet 't niet meer man..... Smoof help 's even. Fenerbahçe hè... Is het nou een feijeenoooort? Want kut. Of Ajax? Want heel het land en alle clubs haat ze. Of toch pee see vee? Want fener betekent lantaarn dus connectie met de lampies is al snel gemaakt...
Klopt helaas heeft Feyenoord me nog steeds niet de mogelijkheid gegeven over te stappen terwijl het zoveel dichterbij is.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef eight het volgende:
[..]
Hij staat er nog steeds hoor.
Sowieso begrijp ik de ophef niet. Het is toch algemeen bekend dat de meeste ajacieden successupporters zijn
ha-ha.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag heeft een kleuter in de wasbak gepoept
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ff serieus, wtf?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met de meute mee. Wat ben jij een ontzettende vieze meeloper zeg, echt walgelijk.
Weet je ook hoe Frank de Boer zich moet voelenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Waar loop ik dan mee? Ik heb altijd al de opvattingen gehad over mensen tegen Amsterdam, jou met PSV en FCT etc?quote:
Je weet van jezelf niet dat je een meelopertje bent?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar loop ik dan mee? Ik heb altijd al de opvattingen gehad over mensen tegen Amsterdam, jou met PSV en FCT etc?
Bemoei jij je met je eigen zaken.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Je maakt jezelf onnodig belachelijk hier
Je weet niet dat je nu erg dom bezig bent?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet van jezelf niet dat je een meelopertje bent?
Dus je weet wel waar ik het over heb?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet niet dat je nu erg dom bezig bent?
Nou zegquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bemoei jij je met je eigen zaken.
Die moeten blij zijn dat ze in het middelpunt staan... Ik roep al jaren om aandacht en word zelden gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Kap eens beide dan. Die hele Jojoortje is voor PSV/twente, Firefox is een nep-supporter "discussies" gaan drie keer nergens over.
Ik heb geen idee? Buiten mijn trollposts heb ik altijd dezelfde standpunten, snap je niet echt nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je weet wel waar ik het over heb?
Misschien een foto van jezelf posten? Misschien werkt dat wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die moeten blij zijn dat ze in het middelpunt staan... Ik roep al jaren om aandacht en word zelden gezien![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die moeten blij zijn dat ze in het middelpunt staan... Ik roep al jaren om aandacht en word zelden gezien![]()
Jij noemt dat standpunten? Please, hoef het iig niet meer van jou te horen meneer ik slijm via DM/PM.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Buiten mijn trollposts heb ik altijd dezelfde standpunten, snap je niet echt nee.
Ben je ongesteld?
Vrouwen hé.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier wil ik meer over weten ..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij noemt dat standpunten? Please, hoef het iig niet meer van jou te horen meneer ik slijm via DM/PM.
Dus mijn normale reacties via dm/pm aan jou zijn meteen geslijmquote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij noemt dat standpunten? Please, hoef het iig niet meer van jou te horen meneer ik slijm via DM/PM.
Dat is een laatste redmiddel. Als die aandacht eenmaal stopt val je helemaal in een zwart gat.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een foto van jezelf posten? Misschien werkt dat wel.
Tja...quote:
niks hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er aan de hand met Jojo?Ze is veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |