Spijbelen, eerste schooldagquote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie waar was je dan vandaag? Ik de hele Hogeschool afzoeken...
Wat is je nummer dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie waar was je dan vandaag? Ik de hele Hogeschool afzoeken...
Alleen bij Ajacieden he.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het k woord levert een note op, ook afkortingen
Ik ben opgegroeid in noord, lage sociale klasse, veel allochtonen, straattaal, veel vechten etc. Het hoort bij mijn vocabulair.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Dat zegt meer wat over jullie, dan over mij.
?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef msnk het volgende:
Trouwens Jojo, we weten wel dat jij een vijf(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jaar oude post hebt laten verwijderenHoe triest ben je dan
Even serieus.
Welke?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef msnk het volgende:
Trouwens Jojo, we weten wel dat jij een vijf(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jaar oude post hebt laten verwijderenHoe triest ben je dan
Even serieus.
Niet op Fok johquote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in noord, lage sociale klasse, veel allochtonen, straattaal, veel vechten etc. Het hoort bij mijn vocabulair.
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZquote:
Mijn excuus is beter... Ik ga om met Hagenezen en heb zelfs paar jaar in Den Haag op school gezetenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in noord, lage sociale klasse, veel allochtonen, straattaal, veel vechten etc. Het hoort bij mijn vocabulair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |