Tikjesquote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Welke vorm? met tikjes via hoofdtelefoon of met de vinger die je dan moet volgen met je ogen?
aah zo die heb ik ook vind vinger niet fijnquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tikjes
Vinger zou te 'intiem/dichtbij' zijn voor me..
Ik claim nog steeds een slaapplek en kom nog steeds op vrijdagquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Dus even in de herhaling...Wie heeft er ook zin in een meet bij mij thuis zaterdag 17 maart?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaVerhalen van kippie!!
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Kippies verhalen is goed leedvermaack
Oh en trouwens, zaterdag 17 maart... Wie heeft er zin in een meet?![]()
Lijkt mij ook niks neequote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
aah zo die heb ik ook vind vinger niet fijn
Voor mij geldt hetzelfde....quote:Op maandag 30 januari 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Lol er is dus niks veranderd in het salon
En nee ik kan niet naar de meet komen.Alweer niet
Ik mis ze gewoon altijd.
Jullie doen het expres !! EXPRES; ZEG IK JE !!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zolang het maar helpt helaas gaat het nog wel even durenvquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet zeker of ik kan. Mama trouwt de donderdag daarna, geen idee hoe druk het dan is.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Dus even in de herhaling...Wie heeft er ook zin in een meet bij mij thuis zaterdag 17 maart?
Hebt geen Ipadquote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is ook een EMDR-app voor op de iPad wisten jullie dat?
[..]
Voor mij geldt hetzelfde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij het spook die spees elke nacht wakker maakt
It's a pleasure to meet you m'am
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ben jij het spook die spees elke nacht wakker maakt
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is ook een EMDR-app voor op de iPad wisten jullie dat?
Ik gok erg drukquote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik kan. Mama trouwt de donderdag daarna, geen idee hoe druk het dan is.
Hoop dat het gaat helpen en dat je er iets aan hebtquote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zolang het maar helpt helaas gaat het nog wel even durenv
Dat vroeg ik toch ook heul nietquote:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsssss, ik heb jou al lang gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Jaaaaaaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Kippies verhalen is goed leedvermaack
Oh en trouwens, zaterdag 17 maart... Wie heeft er zin in een meet?![]()
quote:
Mwah vast wel ben al 1,5 jaar bezig nu, nog maar een paar jaarquote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoop dat het gaat helpen en dat je er iets aan hebt
Nouja, tot nu toe doen ze alles zelf. Maar vermoed dat ik dan idd genoeg aan mijn hoofd zal hebben,quote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik gok erg druk
Zeker als je nog extra taken hebt en gezien jij haar dochter bent, zal je vast extra taken hebben
Vet snel trouwens dat het huis verkocht is zeg!
Even voorbehoud afwachten uiteraard
met enkel EMDR?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwah vast wel ben al 1,5 jaar bezig nu, nog maar een paar jaar
Gelukkig niet zeg! heb zo'n hekel aan die sessies nee ook met gewone praat sessiesquote:
Oh, gelukkig!! Ik dacht al... dan doet je emdr-therapeut iets verkeerdquote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! heb zo'n hekel aan die sessies nee ook met gewone praat sessies
Heb een beetje ontwijk gedrag voor de EMDR sessiesquote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!! Ik dacht al... dan doet je emdr-therapeut iets verkeerd
Yayayayquote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef Diconnected het volgende:
Oke zijn wel wat gegadigden dus? Leukik zal het volgende week nog wel een keer in de groep gooien
![]()
En ja speesje, jij hebt een slaapplek
1. spees wilt geen geld betalen voor treinquote:Op maandag 30 januari 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yayayay
mag ik bij jou in bed?
Checkt agenda......... Forever alone!!!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Zo min mogelijk zooi meenemen? Hoe zie ik eruit als ik bij jou kom logeren? Dan moet nick me naar het station brengen omdat ik die tas zelf niet kan dragenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1. spees wilt geen geld betalen voor trein
2. spees wilt zo min mogelijk zooi menemen
luiwammes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snao ik, die kunnen best wel heftig zijn enzo.... zeker als de tijd op is als je net aan een onderwerp bent begonnen...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb een beetje ontwijk gedrag voor de EMDR sessies
Speciaal voor Speesjequote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ben jij het spook die spees elke nacht wakker maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dude, wat neem je allemaal mee dan man??quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo min mogelijk zooi meenemen? Hoe zie ik eruit als ik bij jou kom logeren? Dan moet nick me naar het station brengen omdat ik die tas zelf niet kan dragen![]()
![]()
true story! Wijnglas.gifquote:
Ik weet het niet die tas is in 1x zo zwaarquote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude, wat neem je allemaal mee dan man??
ik was ingehuurd door nep-BBQ-kip/Maschaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tsssss, ik heb jou al lang gezien
Nee is echt zwaar kutquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snao ik, die kunnen best wel heftig zijn enzo.... zeker als de tijd op is als je net aan een onderwerp bent begonnen...
Mčn, dat wil ik echt NOOIT meer meemaken...
Wat kut dat ik geen ipad heb zegquote:
Och ja, Lindy rijdt welquote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Trouwens, maybe kan puckzzzz me wel oppikken![]()
Of lindy als ze met de auto gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Och ja, Lindy rijdt wel![]()
![]()
Ik zeg toch alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NOESquote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was ingehuurd door nep-BBQ-kip/Mascha
Ik woon ver weg...het is FUCKING ZEELAND!!! 1 dikke scheet en je ligt in zee!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Als jullie nou eerst ff kijken wie het verst weg wonen die komen, en dan kijken hoeveel slaapplek er is?
Wanneer heb jij nep-kip gezien?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES![]()
De anticlimax zeg... dacht ik kip gezien te hebben
Bij mac-techniquesquote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer heb jij nep-kip gezien?
Zeeland? Ik woon heul niet in Zeelandquote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik woon ver weg...het is FUCKING ZEELAND!!! 1 dikke scheet en je ligt in zee!!!
Jij welquote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Krijg ik donderdag een kusje dan?
En een kroel
Wel bijnaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zeeland? Ik woon heul niet in Zeeland
Verwerkingsgebeuren voor bijv. post traumatische stressstoornis en trauma's waarbij je 1 bepaald visueel beeld hebt wat je angstig/boos/verdrietig enzo maakt.quote:
Dude das 2 eilanden verder hoorquote:
hoe heet die appquote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Verwerkingsgebeuren voor bijv. post traumatische stressstoornis en trauma's waarbij je 1 bepaald visueel beeld hebt wat je angstig/boos/verdrietig enzo maakt.
Dat neem je weg door eraan te denken en piepjes te horen en een balletje of vinger ofzo te horen.
Iets in die strekking, een collega van me doet het, maar ik heb het nooit echt gezien.
EMDRquote:
Ik ergens in DH dus als er nog mensen zijn.....quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude das 2 eilanden verder hoor
Ik woon vlakbij Rotterdam
Was leukquote:
En het is gewoon een soort metronoom in beeldquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
12 euro
Ff kijken of ie gejailbreaked is
Ja, toen moest ik daarna naar de verjaardag van BFF daarnaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was leuk
Maar jij ging vrij snel weer weg toch toen?
Was dat nou in juli ofzo?
Heel simpel en echt effectief.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat EMDR schijnt wel verdomd effectief te zijn.
Blijft apart, het concept is zo simpel.
Maar doe je dan ook babbelen Lin, of is het echt alleen maar "denk aan uw trauma, luister naar het tikje"?
Nee, je moet ook wel dingen zeggen.....quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar doe je dan ook babbelen Lin, of is het echt alleen maar "denk aan uw trauma, luister naar het tikje"?
Misschien volgende keer wat langerquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, toen moest ik daarna naar de verjaardag van BFF daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Bij mij is het zo dat ik het pijnlijke beeld moet oproepen tegelijk tikjes hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien volgende keer wat langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, volgende keer zeker langer, keileuk
Don't come closer, I might hurt you
Dus het is alsnog heul heftig.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, je moet ook wel dingen zeggen.....
'wat komt er nu in je op, wat denk je nu'
Echt, ik heb nog nooit zulke ranzige dingen uitgesproken
Oh, en vantevoren moet je je trauma bespreken... top!!
Ik heb de 0 nooit gehaald....quote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat ik het pijnlijke beeld moet oproepen tegelijk tikjes hoor.
Bij het begin moet je dan een cijfer geven aan de emotie die je bij dat beeld hebt en dan langzaam zo door tot er een 0 als eindcijfer uit komt (beetje lastig uit te leggen)
Mag ik ook? Mag ik ook?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Diconnected het volgende:
ja, zeker heftig...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus het is alsnog heul heftig.
Maargoed, als het werkt...
Was niet heel erg veel overtuigingskracht voor nodig hequote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en kipke, was idd gezellig![]()
Vooral ook omdat 'de lastige meiden' dan maar de hoofdvisagst kregen![]()
Nee ik snap, zo'n sukkol ben ik ook weer nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik maar even niet zo op fok gooien
Yep...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, als ik dan niet absurd druk ben kunnen wij wel samen reizen.
Wat gek johquote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Trauma-meetquote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk was dat!!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was niet heel erg veel overtuigingskracht voor nodig he
Wat uitspraken én natuurlijk de nagellak van SQ
Heerlijk, die valse nicht met zijn kleurlenzen!
Ik ook nog nietquote:
Echt??quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik snap, zo'n sukkol ben ik ook weer niet
Gaan we allemaal onze trauma's in de groep gooien en heul hard huilen en groupshugs doen enzoquote:
Oh praat groepje!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan we allemaal onze trauma's in de groep gooien en heul hard huilen en groupshugs doen enzo![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!!!!!quote:
Allemaal kusjekroel endezoquote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan we allemaal onze trauma's in de groep gooien en heul hard huilen en groupshugs doen enzo![]()
![]()
Dan heb je meestal maar 2 mogelijkheden:quote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik redde het heul niet in 1 reclameblokquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
RECLAME !!!11!11 LIN PLASSEN UNF KOKEN!!!111
Karaoke?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook echt een super goeden idee voor de meetweet alleen niet of iedereen daar dan blij mee is
Wat danquote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook echt een super goeden idee voor de meetweet alleen niet of iedereen daar dan blij mee is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Mag je dan ook meedoen als het geen trauma was maar wel heul erg?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je meestal maar 2 mogelijkheden:
1. Elkaar gaan overtreffen, wie heeft het ergste trauma.
2. Elkaar gaan uitlachen om het trauma.
Beide geen goed idee denk ik![]()
Hou maar lekker bij drankjes, nomz en flauwe gore humor![]()
![]()
Jij hebt aardig lang uit je baard lopen huilen zeg, net pas klaar?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik redde het heul niet in 1 reclameblok
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
IK WIL OOK NAAR DE MEETJe moeder is elk jaar jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat, wat wat???quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Eh? Ik was macaroni kokenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij hebt aardig lang uit je baard lopen huilen zeg, net pas klaar?
NEINZZZZ1111!!!!11111quote:Op maandag 30 januari 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mag je dan ook meedoen als het geen trauma was maar wel heul erg?
Ik kan dat ook wel winnen hoorquote:
pissen bedoel ikquote:
Ja i know maar Lin was pissen en ik kokenquote:
Ik denk dat je nog verbaasd kan wordenquote:
Hatersquote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Want de vorige keer toen ik opperde voor een meet wou iedereen naar SQ
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach soquote:Op maandag 30 januari 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja i know maar Lin was pissen en ik koken
De kans op electravoorziening is daar groterquote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Ik was gisteren nog in jouw stadje.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Dit komt een beetje over als: houd voortaan je mondquote:Op maandag 30 januari 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog verbaasd kan worden
Volgens mij is dit halve topic fucked up, we komen er alleen niet allemaal even hard voor uit als jij.
Maar je zal wel hoog eindigen
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben ik weer niet zielig genoeg zeker, omdat mijn sociale steun zo hoog was dat het geen trauma werd!
Precies. To trauma or not to traumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik zag je ninja-edit welquote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in jouw stadje.
Nee joh, juist het tegenovergestelde.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit komt een beetje over als: houd voortaan je mond
Dat stond er eerst heul niet alleen!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in jouw stadje.
Nein, trauma'squote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, met gediagnostiseerde psychische stoornissen?
oh, gelukkig, ik dacht al dat ik keiveel gemist had!@1quote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is ook pas sinds een half uur ofzo geopperd Y
Nee meis dat bedoel ik nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo bedoeld was. Dat vind ik niet iig, denk dat praten heel goed is en vind het helemaal niet erg om te luisteren.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee joh, juist het tegenovergestelde.
Mongolen united
Ik was het niet eens met mijn eerste statement.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat stond er eerst heul niet alleen!![]()
![]()
OKquote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee meis dat bedoel ik niet.
Wat ik bedoel is dat jij 1 van de weinige bent die gewoon durft te zeggen waar het op staat.
Je hebt een eerlijkheid erover die ik in ieder geval niet heb (spreek even voor mezelf voor de verandering). Ik ben ook fucked up, maar ik ben te mietig om daarover te praten
Bwhehehequote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met mijn eerste statement.
ik vind het een goeden idee, dan ga ik mooi met warme voeten naar huisquote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Idee kwam pas een half uur geleden
Nee joh, we houden je wel op de hoogte hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, gelukkig, ik dacht al dat ik keiveel gemist had!@1
Hoezo niet? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met mijn eerste statement.
DMquote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo niet? Nu ben ik nieuwsgierig
Wat hebben wij daar nou aan?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar nou aan?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het een goeden idee, dan ga ik mooi met warme voeten naar huis![]()
Dan had je maar sneller moeten editenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Als ik het allemaal uit ga leggen was de edit toch nutteloos. Tssjk.
Ik was supersnel, niemand kon me quoten!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan had je maar sneller moeten editen
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was supersnel, niemand kon me quoten!
Jullie letten gewoon te goed op.
Ik wel, ik wilde alleen nietquote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was supersnel, niemand kon me quoten!
Jullie letten gewoon te goed op.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik doe ze wel aan dan, kan je ze niet jatten
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wel, ik wilde alleen niet![]()
Skjoe had volgens mij een pellet van pixi besteld. Haar even een PM sturen, zou ik zeggenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar het merk Pixi te koop is, of een voor NL bereikbare site/webshop?
pellet was klote, maar die eyeliners schijnen de bom te zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Skjoe had volgens mij een pellet van pixi besteld. Haar even een PM sturen, zou ik zeggen
de laatste is hier net opgegaanquote:
2 tegelijk roken, lijken wassenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
*is al 1/3 op*
Ik bewaar die van jou even
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de laatste is hier net opgegaan
Ik had 3 batches gemaakt. 1 is gisteren met vrienden opgegaan en 2 vandaag op werk![]()
En collega van me wilde een kilo van die dingen bij me "bestellen"
ik maak ze niet, ik ben aan het minderenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de laatste is hier net opgegaan
Ik had 3 batches gemaakt. 1 is gisteren met vrienden opgegaan en 2 vandaag op werk![]()
En collega van me wilde een kilo van die dingen bij me "bestellen"
Neh, dan word ik misselijk denk ik ;')quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
2 tegelijk roken, lijken wassen![]()
2 euroquote:
Ik ga net beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut ik heb gewoon geen bjoetieblogs gelezen vandaag
Ohja, kut, ik moest er ook nog 4 ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut ik heb gewoon geen bjoetieblogs gelezen vandaag
Daarom had ik ze ook vooral voor anderen gemaaktquote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik maak ze niet, ik ben aan het minderen
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik zal het recept van de Oreobonbonnoms wel op de FB gooien
Kom maar op!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meet bij DicoIs om de hoek
LeedspuienIk heb ook nog wel wat
![]()
Hadden wij niet gezegd dat we het daar niet mee eens waren?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
Had ik niet al eens eerder gezegd minder te zeiken hier?
Hou me eens aan dat voornemen mensen![]()
![]()
oreobonbonsquote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook een keer oreobonbons maken, heten ze ook oreobonbons op google?
But we can cheer you up and make you happy!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
Had ik niet al eens eerder gezegd minder te zeiken hier?
Hou me eens aan dat voornemen mensen![]()
![]()
Lieeeefquote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik zal het recept van de Oreobonbonnoms wel op de FB gooien
I'm gonna make them! Maar ik ga er dan geen poppetjes van maken zoals jij dat had gedaan, ben ik niet creatief genoeg voorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oreobonbons
3 pakken oreo koekjes, 2 kleine pakjes monchou erdoor prakken, laten opstijven in de koelkast.
Balletjes van rollen, door gesmolten chocolade halen en zeerzetten op bakpapier
I'll teach you, izz easyquote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I'm gonna make them! Maar ik ga er dan geen poppetjes van maken zoals jij dat had gedaan, ben ik niet creatief genoeg voor
Mjamz!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oreobonbons
3 pakken oreo koekjes, 2 kleine pakjes monchou erdoor prakken, laten opstijven in de koelkast.
Balletjes van rollen, door gesmolten chocolade halen en zeerzetten op bakpapier
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I'll teach you, izz easy
Slaap lekker
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb ik nou iedereen weggejaagd?
Nee hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb ik nou iedereen weggejaagd?
Oh gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja![]()
NeeMaar ik heb m`n wijsvinger gekneusd dus typ een beetje traaaaaag
Multitasken lijken wassen!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Ik d8 iedereen is bjoetieblogs lezen
Beautyblogs speedreaden lijken wassenquote:
Zeker!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beautyblogs speedreaden lijken wassen
Morgen voor het tijdstip komt even langslopen en vragen of hij z'n kwartiertje wat wil vervroegen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef princess-a het volgende:
Mijn mongool van een onderbuurman zet iedere avond rond dit tijdstip een kwartiertje de muziek KEIHARD. Ik moet me nu echt inhouden om niet naar beneden te stormen
Waarom doen mensen dat toch??quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef princess-a het volgende:
Mijn mongool van een onderbuurman zet iedere avond rond dit tijdstip een kwartiertje de muziek KEIHARD. Ik moet me nu echt inhouden om niet naar beneden te stormen
Lol inderdaad! Moet nu maar klaar zijn. En morgenvroeg om 7 uur pak ik hem eerst nog even terug. Ik nie slapen nie, jij nie slapen niequote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen voor het tijdstip komt even langslopen en vragen of hij z'n kwartiertje wat wil vervroegen?
Loolllquote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lol inderdaad! Moet nu maar klaar zijn. En morgenvroeg om 7 uur pak ik hem eerst nog even terug. Ik nie slapen nie, jij nie slapen nie
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lol inderdaad! Moet nu maar klaar zijn. En morgenvroeg om 7 uur pak ik hem eerst nog even terug. Ik nie slapen nie, jij nie slapen nie
ik snap het ook niet.. En ik zie er nu echt als een tokkie in nachthemd zonder bhquote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat toch??
What about gewoon naar beneden lopen en rustig vragen of het wat zachter mag?
wat doet ze?quote:
Gewoon gaan!! Schijt aan tokkie-oufit! Ik ben vandaag ook in mijn joggingbroek naar de jumbo geweestquote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. En ik zie er nu echt als een tokkie in nachthemd zonder bhmaar ik wacht niet al te lang meer.. Is ook muziek met een bass waar mn hele bed van schudt
Op de feestboek moet je lezonquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
wat doet ze?zit mobiel dus kan niet kijken!
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
En niemand die dan even een blog ziet in de beautyblogs dat gebashed kan worden?
Ik wil ook een Jumboquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon gaan!! Schijt aan tokkie-oufit! Ik ben vandaag ook in mijn joggingbroek naar de jumbo geweest
Was niet veel spannends vandaagquote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
En niemand die dan even een blog ziet in de beautyblogs dat gebashed kan worden?
Je mag mijn bjoetieblog wel bashen!!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zin in beautyblogs bashen
Er zit er gewoon geen 1 hier in de buurt he?quote:
Dan moet je wel kutblogposts plaatsenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je mag mijn bjoetieblog wel bashen!!
Oh... wait...
De meerkoet, dude!!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je wel kutblogposts plaatsen
Die was baasquote:
Hufters....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zit er gewoon geen 1 hier in de buurt he?![]()
PANTOFFELDIERTJE!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zou nog een dier doen!!
Doe eens eeen foto-voorstel van een dier
kwam het al tegen inderdaad, hilarischquote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de feestboek moet je lezon
Ja hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik een nieuwe hont vind, ga jij er dan een look van maken?
Luipaardquote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zou nog een dier doen!!
Doe eens eeen foto-voorstel van een dier
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kan ik wel wat mee
Die houd ik ook in gedachtenquote:
Loop dan effe naar beneden mutskequote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef princess-a het volgende:
Taaaainted love ive got to GET AWAY *boem boem*
Heb echt keihard met mn voet op de grond gestampt, knie doet er auw van
Heb je deze pracht-zin van Masja al gezien?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb zin in beautyblogs bashen
quote:Natuurlijk kan je dit ook zo doen met ieder ander doosje.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Gofferdju, Sien heeft een ruft gelaten![]()
![]()
Ja, lach maar!!! Ik ben soms rot van binnen... maar sien!!!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lach maar!!! Ik ben soms rot van binnen... maar sien!!!![]()
![]()
Uit wat voor een artikel komt dat dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je deze pracht-zin van Masja al gezien?
[..]
Ik durf het niet te tikken maar tis een stuk stiller na mijn gestampquote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Loop dan effe naar beneden mutske
Ah, dat is al heel wat!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik durf het niet te tikken maar tis een stuk stiller na mijn gestamp
D'r nieuwste.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Uit wat voor een artikel komt dat dan?![]()
Emoslinger.gifquote:In de zuidwestelijke helft van het land valt af en toe lichte sneeuw of motsneeuw, met name in het zuidoosten.
Goeden weerberichtquote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Wat is dit nou weer voor weerbericht??? Bron: knmi.nl
[..]
Emoslinger.gif
oh myquote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Wat is dit nou weer voor weerbericht??? Bron: knmi.nl
[..]
Emoslinger.gif
Gratis parkeren en grote parkeerplaats beneden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Meet.Hoe is het parkeren?
En haar is weer gekortwiekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |