Ja, geen idee, niet van de Heilige Geest...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:32 schreef Jores het volgende:
Die condooms van de braderie deugen dus niet, maar van wie is Wendy nou precies zwanger?
Goed bezig Moniquequote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:13 schreef sacha het volgende:
de kijkcijfers van gisteren: 2.018.000
*vergeten te kijken*
onbevlekt ontvangenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:37 schreef Jores het volgende:
Ze is met niemand naar bed geweest, zegt ze. Misschien is ze gedrogeerd.
Zuchtquote:
Het hele jaar door geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:56 schreef sacha het volgende:
[..]ja wij doen de hele winter niets anders
Idd, té voorspelbaarquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Het hele jaar door geloof ik.
Zit al de hele aflevering te kijken naar een heel dorp met een SOA omdat alles met elkaar paalt.
Konijntjes hebben mixomatose en mensen op Vlieland chlamydia.quote:
Wordt Moordvrouw ook niet als 'Drama' gezien? Dat is nog veel meer een comedyquote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige wat ik niet snap is waarom ze dit nog adverteren als drama. Is toch gewoon pure comedy man
Haaien?quote:Op maandag 26 maart 2012 02:48 schreef OProg het volgende:
Mede daarom is het zo'n leuke serie
Ik meen serieus dat ik er echt van geniet, omdat het zo over de top is. Het is echt een uurtje niet nadenken en lachen, misschien wel niet helemaal de bedoeling van de makers, maar kom op, met zo een script.
Morgen belooft veel goeds, meet onder andere een aanval van een haai meen ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |