Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar even serieus: is er op Vlieland geen ziekenhuis? En op de andere Waddeneilanden?
Ander leuk artikel: Huisarts op Vlieland ben je 24 uur per dagquote:John Deen: Huisarts op Vlieland
‘Bluswerk’ noemt huisarts John Deen zijn werk met toeristen soms. In de zomer versterken ruim 8000 passanten de patiëntenpopulatie van Vlieland. Deen (61) is al twaalf jaar de huisarts van de Vlielanders die geen ziekenhuis hebben. ‘Alles wat er op lichamelijk en geestelijk gebied speelt, komt naar de praktijk. Ik doe veel acute zaken zoals gipsen en hechten’, zegt Deen, die door een Vlielandse haio wordt bijgestaan. ‘Daarnaast doen we er diergeneeskunde bij. En dan ben ik nog een beetje tandarts, want de tandarts komt hier eens per week langs. We moeten mondabcessen openen, noodvullingen leggen en gebitten lijmen.’
http://medischcontact.art(...)arts-op-Vlieland.htm
Beetje arrogant van de echte Dr Deen. Het gaat alleen maar over hemzelf terwijl het paard het echte werk doetquote:Op maandag 30 januari 2012 23:02 schreef Mercer het volgende:
Het is REALITY!Hier komt dus de naam van de serie vandaan!
[..]
Dag is toch niet logisch, een ziekenhuis op een klein eiland?quote:
Pleuni is van 1938, Monique van 1952. Niet bepaald dezelfde leeftijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:12 schreef Staal het volgende:
Beetje sip dat twee vrouwen van dezelfde leeftijd er eentje met botox en een lift mam gaat zeggen tegen de ander..
Pleuni ziet er inderdaad verdomd goed uit dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Pleuni is van 1938, Monique van 1952. Niet bepaald dezelfde leeftijd.
Ik ook.quote:
Oh dit wist ik serieus niet.. Er wonen idd wel weinig mensen..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dag is toch niet logisch, een ziekenhuis op een klein eiland?
Ik moest lachentwitter:Richardgroenend twitterde op maandag 30-01-2012 om 22:50:36Iedereen belt iedereen in #DokterDeen. Al met al een hele toestand daar. Dokter Deen heeft wel vrij toegang tot de botox op Vlieland zie ik. reageer retweet
Dat zien die bejaarden toch niet johquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:26 schreef Symer het volgende:
Stukje gezien, dat stukje dat de moeder compleet hysterisch bij dat kind op het strand staat en een minuut later met de handen in d'r zakken verveeld staat te kijken als ze met dat kind ergens in huis is.
Oh en ik zag ook dat stukje dat zo'n meisje al jankend vertelt dat het haar schuld is want iets met een manege, waarna Microsoft Sam "Het is niet jouw schuld" zegt.
Bedroevend.
Het bereik vanavond was optimaalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik vroeg me al wel af of we dat geklooi met geen bereik op de telefoon elke aflevering gaan krijgen.
En twee top actrice's. En ook Liz Snoijink wel in mindere mate dan Monique en die hoofdrolspeler ik kan niet op zijn naam komen.. Ik vond gisteren betere aflevering dan vorige week. 2.2 miljoen kijkers gisteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
Pleuni is van 1938, Monique van 1952. Niet bepaald dezelfde leeftijd.
dat doe ik zeker maar wat is dit toch?quote:
Zeker mag jij dat vragen..Er spelen toch wel goeie acteurs mee hoor..Of dat de rol is dat daarom veel mensen kijken weet ik ook niet.. Of mensen zijn gek op Vlieland ...ben er zelf nooit geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef sacha het volgende:
dat doe ik zeker maar wat is dit toch?
ik bedoel in de zin van: interessante materie...
hebben we heimwee naar vroeger?
hebben we heimwee naar de televisie van vroeger?
hebben we heimwee naar een eiland?
of mag ik mij dat hier niet afvragen?
Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef golfer het volgende:quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:02 schreef Quarant het volgende:
Die mevrouw Nools leek wel een activiste van de vereniging vrijwillig Levenseinde. Toevallig is het deze week ook ´De week van de euthanasie´.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |