Ja die ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de laddertheory waarbij de conclusie wordt getrokken dat mannen vrouwen niet friendzonen?
Ach ja, als jij daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja die ja.
Zo heb ik me toch jaren zo nu en dan vermaakt met 1 die echt in de categorie 'Would fuck drunk but not admit to it'-viel.
Dat was dan ook slechts 1 voorbeeldje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach ja, als jij daar gelukkig van wordtIk ga liever voor de types waar je je hond niet van afslaat. Ieder zijn ding.
Je hebt de wijsheid behoorlijk in pacht, merk ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat was dan ook slechts 1 voorbeeldje.
Wel leuk hoor, normaal moet je d'r geen reet van hebben en denk je, WTF?
Maar ja, als je dan weer sicker rondloopt dan denk je opeen 'ik heb er schijt aan' en dan zie je alleen die boobies en Dat Ass.
Tja, dat zijn mannen he
Echt hè? Het zou gênant zijn als het niet zo onbedoeld grappig is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Buitendam het volgende:
Je hebt de wijsheid behoorlijk in pacht, merk ik wel
Ik moest lachen, maar eigenlijk is het natuurlijk om te jankenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef PKRChamp het volgende:
Een echter ridder steekt ook wel eens een draak aan de lans.
Pffft hoor haar. Slobbertrui.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? Het zou gênant zijn als het niet zo onbedoeld grappig is.
Maar ik zag laatst in een ander topic zijn kledingsmaak en dat past wel prima in dit plaatje ...
Ja dat zeggen ze allemaal. Totdat je ze prive hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo zijn sommige mannen. Het soort waar ik weinig mee heb
Slobbertrui? Nice try, no cigar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pffft hoor haar. Slobbertrui.
Linkje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:07 schreef Copycat het volgende:
Echt hè? Het zou gênant zijn als het niet zo onbedoeld grappig is.
Maar ik zag laatst in een ander topic zijn kledingsmaak en dat past wel prima in dit plaatje ...
Wat privé? Zulk soort slappe doedels heb je nooit voor jezelf. Dat blijkt toch wel weer uit een topic als deze?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja dat zeggen ze allemaal. Totdat je ze prive hebt
Fotoboek.quote:
Een off-shoulder sweater op een foto uit 2003. Maakt verder niet uit.quote:
die met meer testosteron dan een vrouw bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo zijn sommige mannen. Het soort waar ik weinig mee heb
Hier: Mode: wat kan écht niet?quote:
Met het type dat zich laat leiden door testosteron en dat ook aangrijpen als excuus voor alles.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef speknek het volgende:
die met meer testosteron dan een vrouw bedoel je?
Als de nood hoog is kijk ik niet meer zo nauw, bovendien naai ik liever om de zoveel tijd eens een draak ipv betalen of een afspraak met mevrouw palm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar eigenlijk is het natuurlijk om te janken
Goh. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als de nood hoog is kijk ik niet meer zo nauw, bovendien naai ik liever om de zoveel tijd eens een draak ipv betalen of een afspraak met mevrouw palm.
Ik bedoel als je ze dan treft zonder vriendinnen edquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat privé? Zulk soort slappe doedels heb je nooit voor jezelf. Dat blijkt toch wel weer uit een topic als deze?
Dat zeg ik. Slobbertrui.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een off-shoulder sweater op een foto uit 2003. Maakt verder niet uit.
Het is realistischer dan dat ik zeg dat ik elke dag een fotomodel in mijn bed heb, ik ben niet lelijk ofzo maar ben ook geen Iglesias.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goh. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |