Ach ja, als jij daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja die ja.
Zo heb ik me toch jaren zo nu en dan vermaakt met 1 die echt in de categorie 'Would fuck drunk but not admit to it'-viel.
Dat was dan ook slechts 1 voorbeeldje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach ja, als jij daar gelukkig van wordtIk ga liever voor de types waar je je hond niet van afslaat. Ieder zijn ding.
Je hebt de wijsheid behoorlijk in pacht, merk ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat was dan ook slechts 1 voorbeeldje.
Wel leuk hoor, normaal moet je d'r geen reet van hebben en denk je, WTF?
Maar ja, als je dan weer sicker rondloopt dan denk je opeen 'ik heb er schijt aan' en dan zie je alleen die boobies en Dat Ass.
Tja, dat zijn mannen he
Echt hè? Het zou gênant zijn als het niet zo onbedoeld grappig is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Buitendam het volgende:
Je hebt de wijsheid behoorlijk in pacht, merk ik wel
Ik moest lachen, maar eigenlijk is het natuurlijk om te jankenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef PKRChamp het volgende:
Een echter ridder steekt ook wel eens een draak aan de lans.
Pffft hoor haar. Slobbertrui.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? Het zou gênant zijn als het niet zo onbedoeld grappig is.
Maar ik zag laatst in een ander topic zijn kledingsmaak en dat past wel prima in dit plaatje ...
Ja dat zeggen ze allemaal. Totdat je ze prive hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo zijn sommige mannen. Het soort waar ik weinig mee heb
Slobbertrui? Nice try, no cigar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pffft hoor haar. Slobbertrui.
Linkje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:07 schreef Copycat het volgende:
Echt hè? Het zou gênant zijn als het niet zo onbedoeld grappig is.
Maar ik zag laatst in een ander topic zijn kledingsmaak en dat past wel prima in dit plaatje ...
Wat privé? Zulk soort slappe doedels heb je nooit voor jezelf. Dat blijkt toch wel weer uit een topic als deze?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja dat zeggen ze allemaal. Totdat je ze prive hebt
Fotoboek.quote:
Een off-shoulder sweater op een foto uit 2003. Maakt verder niet uit.quote:
die met meer testosteron dan een vrouw bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo zijn sommige mannen. Het soort waar ik weinig mee heb
Hier: Mode: wat kan écht niet?quote:
Met het type dat zich laat leiden door testosteron en dat ook aangrijpen als excuus voor alles.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef speknek het volgende:
die met meer testosteron dan een vrouw bedoel je?
Als de nood hoog is kijk ik niet meer zo nauw, bovendien naai ik liever om de zoveel tijd eens een draak ipv betalen of een afspraak met mevrouw palm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar eigenlijk is het natuurlijk om te janken
Goh. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als de nood hoog is kijk ik niet meer zo nauw, bovendien naai ik liever om de zoveel tijd eens een draak ipv betalen of een afspraak met mevrouw palm.
Ik bedoel als je ze dan treft zonder vriendinnen edquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat privé? Zulk soort slappe doedels heb je nooit voor jezelf. Dat blijkt toch wel weer uit een topic als deze?
Dat zeg ik. Slobbertrui.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een off-shoulder sweater op een foto uit 2003. Maakt verder niet uit.
Het is realistischer dan dat ik zeg dat ik elke dag een fotomodel in mijn bed heb, ik ben niet lelijk ofzo maar ben ook geen Iglesias.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goh. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten
Je hebt gelijk hoor. Zo heb ik niets met vrouwen die huilen. Dan is het gelijk over. Hormonenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met het type dat zich laat leiden door testosteron en dat ook aangrijpen als excuus voor alles.
Afscheidingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Zo heb ik niets met vrouwen die huilen. Dan is het gelijk over. Hormonen.
Ben blij voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als de nood hoog is kijk ik niet meer zo nauw, bovendien naai ik liever om de zoveel tijd eens een draak ipv betalen of een afspraak met mevrouw palm.
Wel eerlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef PKRChamp het volgende:
Ik blijf erbij dat zulke types altijd zullen bezwijken als er een stel tieten langskomt en als die vrouw dan een beetje hitsig gaat lopen doen. Je hebt er geen hol aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik bedoel als je ze dan treft zonder vriendinnen ed
Wanneer is de nood hoog bij je dan? Na 2 dagen? Het is toch niet zo lastig om een leuk meisje te vinden die je wat langer vast kan houden dan met een draak neuken omdat je zo omhoog zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef PKRChamp het volgende:
Het is realistischer dan dat ik zeg dat ik elke dag een fotomodel in mijn bed heb, ik ben niet lelijk ofzo maar ben ook geen Iglesias.
Zie je wel, ik wist wel dat je me zou begrijpenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:20 schreef speknek het volgende:
Je hebt gelijk hoor. Zo heb ik niets met vrouwen die huilen. Dan is het gelijk over. Hormonen.
Het is een mannending, bovendien als een vrouw goet haar best doet dan zal de man niet zo snel kraaien naar andere vrouwen. Of de verleidster moet er echt beter uit zien dan de huidige vriendin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel eerlijk.
[..]
Ik blijf erbij dat zulke types altijd zullen bezwijken als er een stel tieten langskomt en als die vrouw dan een beetje hitsig gaat lopen doen. Je hebt er geen hol aan.
Ik zit nu al weer 2 weken zonder en het valt me weer vreselijk zwaar. Bovendien zijn leuke meisjes niet voor het oprapen en heb ik ook niet echt trek in een vaste relatie op dit moment, heb er simpelweg ook weinig tijd voor.quote:[..]
Wanneer is de nood hoog bij je dan? Na 2 dagen? Het is toch niet zo lastig om een leuk meisje te vinden die je wat langer vast kan houden dan met een draak neuken omdat je zo omhoog zit.
Amen, bovendien wat is nu eigenlijk een draak? Wat ik naai is in het gezicht niet zo knap nee maar met haar lichaam is niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het voordeel van draken is dat ze gewilliger zijn en bereid zijn hun draakheid te compenseren door verder te gaan dan normaal.
De players hier weten waar ik het over heb.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zit nu al weer 2 weken zonder en het valt me weer vreselijk zwaar.
Dat zeg ik: Plork's!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Amen, bovendien wat is nu eigenlijk een draak? Wat ik naai is in het gezicht niet zo knap nee maar met haar lichaam is niets mis mee.
Juistem. En dat maakt hem dus feitelijk MEER betrouwbaar dan een nerd die wel wat graag zou willen, maar helemaal de kans er niet toe heeft. TS moet zich in d'r handen wrijven met zo'n gozerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef speknek het volgende:
Maar het punt is dat hij waarschijnlijk niet is bezweken, terwijl hij alle mogelijkheid had.
En dan genoegen moeten nemen met ''draken''....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een hoge seksdrive.
Arme knul. Je moet het echt zwaar hebben. Ik leef met je meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zit nu al weer 2 weken zonder en het valt me weer vreselijk zwaar. Bovendien zijn leuke meisjes niet voor het oprapen en heb ik ook niet echt trek in een vaste relatie op dit moment, heb er simpelweg ook weinig tijd voor.
Ja, tja....ik heb wat minder vertrouwen in dat ik heb niets gedaan omdat jij erachter bent gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef speknek het volgende:
Maar het punt is dat hij waarschijnlijk niet is bezweken, terwijl hij alle mogelijkheid had.
Blijkbaar was het andere meisje in kwestie nog erger dan een plork. Daarbij was TS vriendje bang voor haar, dat maakt hem idd wel een echte ventquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Juistem. En dat maakt hem dus feitelijk MEER betrouwbaar dan een nerd die wel wat graag zou willen, maar helemaal de kans er niet toe heeft. TS moet zich in d'r handen wrijven met zo'n gozer
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijkbaar was het andere meisje in kwestie nog erger dan een plork. Daarbij was TS vriendje bang voor haar, dat maakt hem idd wel een echte vent
Doe eens een voorbeeld van een plork die nog wel doebaar is dan
Probleem is dat we altijd een eenzijdig verhaal horen. Meestal van de kant van de bedrogen vrouw die het verhaal dan van haar vriend hoort. Die verhalen zijn dus uit de mond van iemand opgetekend die de boel loopt te bedriegen (hoezo de meest betrouwbarequote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Pharmacist het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel hard doet TOV TPs vriend. Een vrouw werpt zich min of meer voor zijn voeten en vervolgens wijst hij haar af.
Tuurlijk, hij had die naaktfoto's niet moeten sturen maar to be fair denk ik dat een flinke groep jongens er gewoon op waren gegaan. TS zou het positieve in moeten zien als in: zelfs als een meisje haar lichaam aanbiedt, gaat hij niet vreemd.
Wordt er dan ook gezoend?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach helaas kwam hij toch een van de weinige vrouwen tegen die dat deed. Hij had ook zijn msn-gesprekken met haar aan mij laten zien om te bewijzen dat hij verder niet op haar seksuele avances ging. Het was echt iemand die hem probeerde af te pakken en hij hapte helaas ook (deels) in. 'Gelukkig' bleef het alleen bij dat gesprek. Van *haar ex heb ik ook gehoord dat het iemand was die vaker zulke foto's stuurde naar anderen dus het was toch wel zo'n vrouw.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Probleem is dat we altijd een eenzijdig verhaal horen. Meestal van de kant van de bedrogen vrouw die het verhaal dan van haar vriend hoort. Die verhalen zijn dus uit de mond van iemand opgetekend die de boel loopt te bedriegen (hoezo de meest betrouwbare) en worden schijnbaar voor zoete koek geslikt. En het is verdacht dat in de verhalen veelal de andere vrouw zich op de man heeft geworpen en dat deze als het ware slachtoffer van de situatie is geworden. yeah, right. Ik heb altijd moeite met die verhalen. In mijn wereld is het vaak andersom en doet de man meestal alles om een vrouw in bed te krijgen. Vrouwen die zichzelf op een presenteerblaadje aan elke man aanbieden kom je in het echte leven minder vaak tegen als dat je op basis van vreemdgaan verhalen zou gaan geloven.
Uiteraard. Van dichtbij zie je het niet hequote:
Wat ben je toch ook kansloos heldhaftig. Wat zouden deze vrouwen zonder mannen als jij moetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Uiteraard. Van dichtbij zie je het niet he
Die onderste vind ik trouwens helemaal geen draak/plork/butterface.
Nou het komt wel degelijk regelmatig voor hoor. En ik zal het je nog sterker vertellen, er is een hele groep vrouwen die, als op een gegeven moment het woord rondgaat dat jij als (normaal aantrekkelijke) man makkelijk bent en niet te lullig doet over een potje sexen en al vreemdgaat met die en die, opeens ook wel willen omdat ze dan zelf een makkelijke en veilige manier van eens vreemdgaan/casual sex zien. Plus ze vinden die foute mannen gewoon spannend, hoe vaak ze dat ook zullen ontkennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In mijn wereld is het vaak andersom en doet de man meestal alles om een vrouw in bed te krijgen. Vrouwen die zichzelf op een presenteerblaadje aan elke man aanbieden kom je in het echte leven minder vaak tegen als dat je op basis van vreemdgaan verhalen zou gaan geloven.
Waarheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat zulke types altijd zullen bezwijken als er een stel tieten langskomt en als die vrouw dan een beetje hitsig gaat lopen doen. Je hebt er geen hol aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lost my glasses again
Dit dus. Lekker makkelijk. Als het omgedraaid zou zijn geweest, zou hij dit wel accepteren?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
Bij de seksgeprekken en naaktfoto's was het voor mij eigenlijk al schluss geweest. Je vriend is een slappe hap en nog laf ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |