om te beginnen met een vastgesteld aantal uren neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:37 schreef LizzyAdam het volgende:
ik zit op m'n werk sollicitatiebrieven te schrijven
vandaag de dag des oordeels mbt doorstart/behouden van m'n baan. Nu nog bepalen of ik dat wel wil. ik ga wel wat eisen stelen, denk ik... Als ik voor ze blijf werken that is.
Je schreef ijsjes verkeerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:37 schreef LizzyAdam het volgende:
ik ga wel wat eisen stelen, denk ik...
Volgens mij kan haar baas bij hoog en bij laag beweren dat ze niet gewerkt heeft. Tenzij er iets van afgetekende werkbriefjes zijn ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:59 schreef Vanyel het volgende:
Ook met een nulurencontract bouw je toch rechten op over t aantal uur dat je normaal werkt.
I know. Maar ik dacht na gisterennacht nog gevraagd te hebben "Staat morgen nog op de planning en hoe laat dan?" en dan antwoord gekregen te hebben dat het wel door zou gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Erik... Fool me once... Shame on me...
Het is gewoon een droplul. Blijf vooral goedgelovig, dat is charmanter dan een pessimistquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. Maar ik dacht na gisterennacht nog gevraagd te hebben "Staat morgen nog op de planning en hoe laat dan?" en dan antwoord gekregen te hebben dat het wel door zou gaan.
But shame on me. Ik ben waarschijnlijk te goedgelovig voor de wereld. En shame on him for being am asshole.
Ben een nieuwe kast aan het uitproberen. Staat ie een beetje of krijg ik er een dikke kont van?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vertrouwen in de man is na vandaag een beetje weg. Het zijn allemaal klootzakken.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo is het Erik
CLUBJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
![]()
![]()
jamaar jamaar, mijn m'n cluppie danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:48 schreef Nirak het volgende:
Hai W
Er zijn ook leuke en lieve mannen Erik, kijk maar eens in de spiegel
quote:
Insert wenkbrauwoptreksmiley...quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:24 schreef LizzyAdam het volgende:
Om 12 uur 's nachts wakker gebeld worden door een rentmeesterskantoor uit boxtel... Hm. Apart wel.
Bevalt de conclusie je?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit bij een open haard over mezelf na te denken.
Nou, ik ben niet vies van een praatje en als ik dronken ben dan speel ik misschien een klein beetje mee even, maar ik ga er verder niet heel serieus mee verder.quote:
Ben ik heel nieuwsgierig als ik mij afvraag wat een klein beetje meespelen dan inhoudt? gihghihighig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet vies van een praatje en als ik dronken ben dan speel ik misschien een klein beetje mee even, maar ik ga er verder niet heel serieus mee verder.
Toch streelt het mijn ego aan het eind van de avond.
Meegaan in het gesprek, complimentjes aannemen, mijn leukste glimlach opzetten...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben ik heel nieuwsgierig als ik mij afvraag wat een klein beetje meespelen dan inhoudt? gihghihighig.
Ik las 'ik heb net in mijn laarzen gepoept'quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou. Ik heb net mijn laarzen gepoetst. En ik ruim nu mijn huis op. En ik bedenk manieren om aan meer geld te komen. Dusver zonder succes. Gihigihihgih.
Dat zou veel grappiger zijn geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik las 'ik heb net in mijn laarzen gepoept'
Ja.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb per ongeluk de verwarming in m'n slaapkamer zo hoog gezet dat het voelt alsof ik halverwege m'n winterslaap ben gewekt.Dus BE, prima locatie met uitzicht. Moet geen hoogtevrees hebben, katten mogen mee.
Je krijgt m'n eten niet, dus je moet het maar doen met het uitzicht. Ik kijk er naar uit, lekker lepeltje lepeltje!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:32 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]![]()
Uitzicht heb ik niet nodig, als er maar warmte, eten en rust is![]()
Katten zijn 2 jaar geleden gecremeerd dus die komen niet mee. Hond wel, maar die snurkt.
En slapen doe naakt, dus als je niet tegen mijn afgetrainde (ahum) 43-jarige lichaam kunt dan hoor ik het wel.
*pakt tas in*
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Je krijgt m'n eten niet, dus je moet het maar doen met het uitzicht. Ik kijk er naar uit, lekker lepeltje lepeltje!![]()
Agossiequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef BlueMage het volgende:
Ha al heel lang niet meer in dit topic gepost. Maandag keihard met de fiets geflikkerd omdat er in dat bochtje bergaf dus toch ijs lag.En nou ben ik zielig want ik heb 'n zere knie.
De hele week al.
Die wel jah, godverdomme.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef Nirak het volgende:
Haha, maakt toch niet uit
Maar hoe is het met je fiets? Is die nog heel?
Tenzij je been afbreekt en een junkie 'm meeneemt om te verkopen op de zwarte markt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Nirak het volgende:
Nouja, een knie wordt meestal vanzelf beter, een fiets niet
Sommige ouders maken er idd 'n behoorlijke puinhoop van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef Nirak het volgende:
Fiets
Ow, en eerste hulp bij opvoeden: en ze leefde nog lang en gelukkig (not).. Die gaan zoooooo terugvallen in het oude patroon en weer vervelende kinderen worden.. Mja, kunnen de kinderen ook niets aan doen..
Het is er niet geweldig begrijp ik?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Laatste dag. Straks mag ik weer naar huis.
Moe is voor mietjes :p maar het is ook voor jou bijna weekend en dan kun je een beetje uitrustenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Het is heel leuk, maar na twee avonden tot na enen doorwerken en die daarvoor tot 1 in de bar hangen, ben ik een beetje moe.
plusuren neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef Vanyel het volgende:
Het is heel leuk, maar na twee avonden tot na enen doorwerken en die daarvoor tot 1 in de bar hangen, ben ik een beetje moe.
Regen? Sneeuw zal je bedoelen, godverdegodver.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef lezzer het volgende:
Ik zag net een filekaartje waarbij heel Nederland één groot verkeersinfarct leek. Is dat waar?
Hier regent het gewoon heel hard, echt heel hard.
Lezzer vertoeft momenteel in Bali, dus ik denk dat ze echt regen bedoeltquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Regen? Sneeuw zal je bedoelen, godverdegodver.Hoewel 't hier bij Venlo mee lijkt te vallen vooralsnog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
She's pretty again!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens, bedankt voor het meeleven. Mijn handen zijn al bijna weer normaal en met liters vaseline jeukt het ook niet meer zo. Mijn opgeblazen gezicht is weer terug geslonken naar normale proporties ook.
Heette ie Justin?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zit the voice kids te kijken, zag ik iemand en dacht 'awww een mini lesbeau'tje' ( jaar of 12/13) is het een jongetjeLizzy fail.
Je moet ook voorzichtig zijn...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:38 schreef LizzyAdam het volgende:
BAM! Plat op mn giecheltje. Arme ik. m'n fiets doet het gelukkig nog
Ja, inderdaad, sukkels. Maar goed, het kan de baas natuurlijk niet schelen hoe lang ze na werktijd in de file staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit lekker thuis. Op alle mogelijke Social Media kanalen moppert iedereen over de files en de ramp die zich op de wegen aan het voltrekken is... Dan denk ik jezus sukkels konden jullie nou echt allemaal niet eerder naar huis gaan ipv wachten tot het haast niet meer begaanbaar is...
In Zweden is die tsjak prima geregeld. De wegen zijn hier mooi schoon en er wonen zo weinig mensen dat files niet echt bestaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik zeg dan gewoon AJUUU IK GA THUISWERKEN, maar dat kan natuurlijk ook niet iedereen. Maar dan noooooooog. Verzin dan iets anders. Ik denk dat 60% van de mensen IN het infarct er niet in had hoeven zitten.
Och poppekequote:
Ik heb teruggelezen, maar ik kon het niet vinden. Allergische reactie? Vrieskou?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens, bedankt voor het meeleven. Mijn handen zijn al bijna weer normaal en met liters vaseline jeukt het ook niet meer zo. Mijn opgeblazen gezicht is weer terug geslonken naar normale proporties ook.
En anders? Drie kwartier?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ dennenbomen.
en ik was voorzichtig. het heeft anderhalf uur geduurd om thuis te komen
quote:
Ik was ook in de war, wist heel de auditie niet of het een jongen of meisje wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik zit the voice kids te kijken, zag ik iemand en dacht 'awww een mini lesbeau'tje' ( jaar of 12/13) is het een jongetjeLizzy fail.
Aww hoop dat 't niet ernstig is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:38 schreef LizzyAdam het volgende:
BAM! Plat op mn giecheltje. Arme ik. m'n fiets doet het gelukkig nog
Al die kapotte treinen vond ik sowieso wel verrassend. Maar verder vind ik het ook niet zo gek hoor. Als je een dagje geen nieuws en weer doet, heb je t zo gemist. Mij werd tegen 12 verteld dat er überhaupt iets aan de hand was. Ik had geen idee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:41 schreef lezzer het volgende:
Mensen lijken er elke keer door verrast te worden. Vreemd eigenlijk....
Ik kan dagen geen nieuws en weer doen. Vaak zat geen zin of tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:07 schreef lezzer het volgende:
Ja maar heej, een dagje geen weer en nieuws...![]()
Wat ben je vroeg op trouwens?
Oh, en ook. Mrsen ik hebben alle records verbroken en vieren vandaag ons 12-jarig jubileum. Op een alleraardigste locatie kan ik wel zeggen
Onverwachte allergische reactie... laatste twee pagina's van het vorige topic (ofwel ergens vanaf post nr 200).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen, maar ik kon het niet vinden. Allergische reactie? Vrieskou?
Ik had het wel gelezen skunk, maar ik dacht automatisch aan kriebelhandjes ofzo, wist niet dat het zo erg wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Onverwachte allergische reactie... laatste twee pagina's van het vorige topic (ofwel ergens vanaf post nr 200).
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:29 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik heb baas gebelt en verteld dat ik geen mogelijkheid zag naar mn werk toe te komen. Hij zei; groot gelijk heb je. Geniet van je weekend.
Dus ik word nu pas weer wakker
Red 'm danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:33 schreef Bakfiets. het volgende:
D'r zit aan de overkant een duif op het dak die op z'n rug in de sneeuw ligt. Hij probeert omhoog te komen maar de sneeuw ligt ook op z'n vleugeltjes, dus hij is aan het schildpadden. Zo'n komisch gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Als je honger hebt eet je allesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Om even in het ornithologie thema te blijven, ik zag zojuist een kraai dapper in een bevroren drol hakken
Is die niet bijna jarig? Kan ze al lopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:53 schreef Vanyel het volgende:
Nog 5 minuutjes en dan zijn we bij Dot
Kraaien zijn zulke fantastische wezens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Om even in het ornithologie thema te blijven, ik zag zojuist een kraai dapper in een bevroren drol hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |