Ook goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog he. Dat ik eind 80 ben ofzo, da's wel een mooie leeftijd om de pijp uit te gaan.
Nop ook niet.quote:
Sinos is wel een lekker moppie, maar moeilijk te benaderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop ook niet.
En qua vrouwen weet ik ook niet wie ik zal moeten hosselen?
Enige vrouw waar van ik haar gedrag interesant vind is Sinos. Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet.
Voor de rest geen andere vrouw.
Wel zijn er een asntal vrouwen met leuke humor, of er "schattig" uitzien maar totAl niet mijn smaak.
Jahoor mopquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef twi het volgende:
Moppie! Zeggen mensen dat nog tegenwoordig?
Ik vond dat moeilijk benaderen wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sinos is wel een lekker moppie, maar moeilijk te benaderen
ik wil je best zo noemen als je dat graag wil moppie?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef twi het volgende:
Moppie! Zeggen mensen dat nog tegenwoordig?
Noemen mensen je ook nog wel eens sexy halfgod eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik wil je best zo noemen als je dat graag wil moppie?
Lul niet dat kreng is niet te benaderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond dat moeilijk benaderen wel meevallen eigenlijk
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lul niet dat kreng niet te benaderen
Wtf? Mij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Noemen mensen je ook nog wel eens sexy halfgod eigenlijk?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O shit...Ik formuleerde mezelf verkeerd, het is laat...
Natuurlijk, lief klein banaantje van me.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:20 schreef Joysa het volgende:
ik wil je best zo noemen als je dat graag wil moppie?
Ik zal je wel even uit je jasje helpen en opetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, lief klein banaantje van me.
Banaantjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, lief klein banaantje van me.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sinos is wel een lekker moppie, maar moeilijk te benaderen
Niks moeilijks aan, heb er geen probleem mee gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lul niet dat kreng is niet te benaderen
Pfff koud!! En me bed is warm. Ik wil er niet uit!!!quote:
tis erg koud buiten brrrquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pfff koud!! En me bed is warm. Ik wil er niet uit!!!
Ik ben er uit maar brrr me handen zaten nog net niet aan me stuur vast gevrorenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tis erg koud buiten brrr
word er slaperig van
Ik ben zaterdag ondanks dat ik me in de middag al mider voelde toch "even" op stap geweest. Helaas is dat even niet gelukt en was ik om 7uur thuisquote:
Ik moest wel, auto ingeleverd ter reparatie, nu bij pa thuis, kijken of we straks nog wat gaan doen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pfff koud!! En me bed is warm. Ik wil er niet uit!!!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmzz een paar van jullie kwamen in mijn droom voor vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |