abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107410465

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes

De OP vind je hier O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 30 januari 2012 @ 18:57:25 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107410499
Misschien moeten we een nieuwe meet plannen. De OP is achterhaald.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 30 januari 2012 @ 18:57:42 #3
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_107410513
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
I agree :Y.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_107410526
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent zelf al zo'n miet. :D
  maandag 30 januari 2012 @ 18:58:06 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107410533
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

I agree :Y.
Bied jij je aan?
  maandag 30 januari 2012 @ 18:58:21 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107410546
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je bent zelf al zo'n miet. :D
Ik ben onwijs mannelijk. ;(
pi_107410549
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Mensen kijken ook wel wat raar als ik het zeg, omdat ze weten dat ik ook een auto heb staan. Maar ja, af en toe is het wel fijn om de luxe te laten voor wat het is en iets meer back to basic te gaan. Dan waardeer je soms de luxe ook weer wat meer. Plus las dat zo'n beetje de helft in NL overgewicht heeft van de hele dag stil zitten, daar ga ik niet bij horen.
Ja in de zomer zou ik het geen probleem vinden, maar als het vriest vind ik het toch wat minder :D

Ik zag zaterdag iemand in een korte broek lopen. Volgens mij een toerist ofzo, hij zag er engels uit :P

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef Newbie114 het volgende:
Zit nog te wachten op die DM/PM :P
Moment komt eraan :P
pi_107410560
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Het gemiddelde is 50% van het geheel, uitgaand van een standaardnormale verdeling. Bovengemiddeld is dus 50%, ondergemiddeld ook, de grens meegeteld. Dat betekent dus dat maximaal 50% van de verkeersdeelnemers bovengemiddeld is en, als 90% van de mensen beweert dat toch te zijn zit dus 40% aan het verkeerde eind. Althans, er vanuitgaand dat men de neiging heeft zich te óverschatten, en er dus geen gevallen zijn die denken ondergemiddeld te presteren terwijl ze bovengemiddeld uit de bus komen.

Tot zover deze statistiek 101.

Aaaaaaaaaaight? :7
Nee, ik snap het nog steeds niet maar dat maakt niet uit.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107410715
Ruim helft Nederlanders is te dik

Wel triest. Dat maakt ook de kans op een dame die ik mooi vind weer wat minder als iedereen zich maar vol blijft proppen ;(
pi_107410752
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:

Wel triest. Dat maakt ook de kans op een dame die ik mooi vind weer wat minder als iedereen zich maar vol blijft proppen ;(
Dat betekend dus dat er meer dames komen met mooie rondingen :Y :9
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107410759
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, ik snap het nog steeds niet maar dat maakt niet uit.
Ok, maakt niet uit, doen we de simpele versie. Komptiedanhè?

Een normale verdeling betekent dat er links van het gemiddelde (van de helft naar nul) even veel mensen zitten als aan de rechterkant (van de helft naar de topscore, zeg maar).

Inclusief die waarde exact in het midden kan dus maximaal 50% boven het gemiddelde zitten, want de andere 50% zit er onder.

Toch zegt 90% van de verkeersdeelnemers bovengemiddeld te zijn. In werkelijkheid zullen dat alle 50% bovengemiddelden zijn, plus nog 40% die stiekem niet zo goed zijn als ze zeggen :)
  maandag 30 januari 2012 @ 19:06:09 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107410836
quote:

De walvissen populatie kent een stijging.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107410878
quote:
9s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Laat de japanners het niet horen :o
pi_107410925
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ok, maakt niet uit, doen we de simpele versie. Komptiedanhè?

Een normale verdeling betekent dat er links van het gemiddelde (van de helft naar nul) even veel mensen zitten als aan de rechterkant (van de helft naar de topscore, zeg maar).

Inclusief die waarde exact in het midden kan dus maximaal 50% boven het gemiddelde zitten, want de andere 50% zit er onder.

Toch zegt 90% van de verkeersdeelnemers bovengemiddeld te zijn. In werkelijkheid zullen dat alle 50% bovengemiddelden zijn, plus nog 40% die stiekem niet zo goed zijn als ze zeggen :)
Dat begrijp ik ook wel. :) Alleen wat jij hier zegt gaat niet helemaal op in deze situatie. De resultaten van dit onderzoek komen uit een vragenlijst voort en afhankelijk van de vraagstelling en de manier waarop de resultaten geïnterpreteerd worden kan je dit in deze situatie dus niet zeggen.
14 SHADES OF GREY
pi_107410941
quote:

Tja.... misschien moeten ze er toch eens wat aan gaan doen?

Groente etc goedkoper maken bijvoorbeeld :+
pi_107410950
quote:
9s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is mooi wat die worden met uitsterven bedreigt.
14 SHADES OF GREY
pi_107410976
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Tja.... misschien moeten ze er toch eens wat aan gaan doen?

Groente etc goedkoper maken bijvoorbeeld :+
Vettaks invoeren, sportschool aantrekkelijker maken. Etc.
14 SHADES OF GREY
pi_107411044
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook wel. :) Alleen wat jij hier zegt gaat niet helemaal op in deze situatie. De resultaten van dit onderzoek komen uit een vragenlijst voort en afhankelijk van de vraagstelling en de manier waarop de resultaten geïnterpreteerd worden kan je dit in deze situatie dus niet zeggen.
Jawel, de rest van de vragen doet namelijk niets af aan de werkelijke prestatie van de onderzochte personen, danwel van de inschatting van hun eigen vaardigheden. En er zit gewoon niet meer dan 50% boven een gemiddelde, klaar. Je zou hooguit kunnen zeggen dat er nog gevallen zijn die zich zelf onderschatten en wél bovengemiddeld presteren ookal denkt men zelf van niet. Maar dat zal een sterke minderheid zijn dus die heb ik voor het gemak maar verwaarloosd :*
pi_107411048
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vettaks invoeren, sportschool aantrekkelijker maken. Etc.
Als je al ziet dat je een zak patat uit de vriezer kan kopen voor 1,50 en de gezonde dingen bijvoorbeeld bloemkool 2 euro, aardappelen 2,50.

Heb je best kans dat mensen voor het goedkopere gaan kiezen... van patat raak je ook vol :+
pi_107411121
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jawel, de rest van de vragen doet namelijk niets af aan de werkelijke prestatie van de onderzochte personen, danwel van de inschatting van hun eigen vaardigheden. En er zit gewoon niet meer dan 50% boven een gemiddelde, klaar. Je zou hooguit kunnen zeggen dat er nog gevallen zijn die zich zelf onderschatten en wél bovengemiddeld presteren ookal denkt men zelf van niet. Maar dat zal een sterke minderheid zijn dus die heb ik voor het gemak maar verwaarloosd :*
Dit onderzoek buiten beschouwen gelaten de meeste mensen overschatten zichzelf. Dat doet iedereen in meer of mindere maten. Jij vindt jezelf waarschijnlijk een goeie chauffeur?
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Als je al ziet dat je een zak patat uit de vriezer kan kopen voor 1,50 en de gezonde dingen bijvoorbeeld bloemkool 2 euro, aardappelen 2,50.

Heb je best kans dat mensen voor het goedkopere gaan kiezen... van patat raak je ook vol :+
Ja inderdaad dat is wel logisch.
14 SHADES OF GREY
pi_107411148
en nu heb ik trek in patat _O-

hihi :@
pi_107411193
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Klopt, maar mensen kopen ook wat ze lekker vinden. Net zo goed als dat al die euro's accijnzen op tabak en alcohol het rook- en drinkgedrag van de bevolking niet of nauwelijks beïnvloed, zal ook een vettaks geen of geen noemenswaardige invloed hebben op het eetpatroon van de bevolking. We rijden immers ook met z'n allen nog altijd te hard, ondanks de immer stijgende bekeuringen. De mens is een gewoontedier, daar gaat een belasting meer of minder niets aan veranderen :)
pi_107411203
quote:
17s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
en nu heb ik trek in patat _O-

hihi :@
Met mayo? Of toch een Patatje Paay?
14 SHADES OF GREY
pi_107411233
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Klopt, maar mensen kopen ook wat ze lekker vinden. Net zo goed als dat al die euro's accijnzen op tabak en alcohol het rook- en drinkgedrag van de bevolking niet of nauwelijks beïnvloed, zal ook een vettaks geen of geen noemenswaardige invloed hebben op het eetpatroon van de bevolking. We rijden immers ook met z'n allen nog altijd te hard, ondanks de immer stijgende bekeuringen. De mens is een gewoontedier, daar gaat een belasting meer of minder niets aan veranderen :)
ja en toch vind ik dat ze de groente goedkoper moeten maken _O-
En ik ben niet voor de vettaks hoor :P

Maar ik ken mensen die die keuze wel maken, omdat ze al het andere te duur vinden ;)
pi_107411246
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met mayo? Of toch een Patatje Paay?
MAYO O+

Royco had gewoon oliehoorn fritesaus _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')