zou wel ff t geluid uitzetten danquote:Op maandag 30 januari 2012 18:21 schreef palawan het volgende:
Thx, ga ze bekijken, mooi wat te doen in de trein
Nee hij komt morgen binnenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
C_A: nu al een nieuwe Iphoney? Hoe heb je dat zo snel geroggeld?
EENS!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mensen, als je niet durft te rijden als het glad dreigt te worden BLIJF DAN THUIS!
Blijft de vraag: hoe heb je dat zo snel gefixtquote:
lolquote:
Die wel heul oud.quote:
Echt, stelletje josti's, en maar remmen op de linker baanquote:
Abbo verlengt via t-mobile.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Blijft de vraag: hoe heb je dat zo snel gefixt
What else is new. Dat is de 90% van Nederland die zichzelf bovengemiddeld vaardig vind in het verkeerquote:Op maandag 30 januari 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, stelletje josti's, en maar remmen op de linker baan
Gelukkig zijn er ook mensen die ondanks de sneeuw nog steeds met 140 door scheurenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, stelletje josti's, en maar remmen op de linker baan
Uit onderzoek blijkt ook dat 90% van de mensen zichzelf chronisch overschatquote:Op maandag 30 januari 2012 18:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
What else is new. Dat is de 90% van Nederland die zichzelf bovengemiddeld vaardig vind in het verkeer
Gelukkig wel, die houden de baan vrij voor mij en de touringcar!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die ondanks de sneeuw nog steeds met 140 door scheuren
Ik vind het knap. Weet je hoe koudquote:Op maandag 30 januari 2012 18:50 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben gewoon maar gaan fietsen. Geen krabben of zuks, geen slippartijen met de auto en heerlijk stil in de polder en nog gezond ook (en cheaper)![]()
12 km heen en 12 terug, af en toe wel wat fris, dat wel.
Mensen kijken ook wel wat raar als ik het zeg, omdat ze weten dat ik ook een auto heb staan. Maar ja, af en toe is het wel fijn om de luxe te laten voor wat het is en iets meer back to basic te gaan. Dan waardeer je soms de luxe ook weer wat meer. Plus las dat zo'n beetje de helft in NL overgewicht heeft van de hele dag stil zitten, daar ga ik niet bij horen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het knap. Weet je hoe koud
Mooi tochquote:Op maandag 30 januari 2012 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig wel, die houden de baan vrij voor mij en de touringcar!
Het gemiddelde is 50% van het geheel, uitgaand van een standaardnormale verdeling. Bovengemiddeld is dus 50%, ondergemiddeld ook, de grens meegeteld. Dat betekent dus dat maximaal 50% van de verkeersdeelnemers bovengemiddeld is en, als 90% van de mensen beweert dat toch te zijn zit dus 40% aan het verkeerde eind. Althans, er vanuitgaand dat men de neiging heeft zich te óverschatten, en er dus geen gevallen zijn die denken ondergemiddeld te presteren terwijl ze bovengemiddeld uit de bus komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt ook dat 90% van de mensen zichzelf chronisch overschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |