jaawel hoowr so ff febo pakke lekke vette hap tog? Twijvel nog tusse bamihappie of swarmaburherquote:
Ik ga school pakken, I don't wanna go volgensmij is het ziek koudquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jaawel hoowr so ff febo pakke lekke vette hap tog? Twijvel nog tusse bamihappie of swarmaburher
Temperatuurtje Siberiė idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga school pakken, I don't wanna go volgensmij is het ziek koud
Zeg dat wel, en het ziet er nog wel zo lekker uitquote:
Word ik nog warmgehouden door je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Donderdag zie ik in een maximale temp. van -10 staan voor Amsterdam op weeronline.nl
Donderdag hier maximale temp. van -9quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Donderdag zie ik in een maximale temp. van -10 staan voor Amsterdam op weeronline.nl
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word ik nog warmgehouden door je?
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk gingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
Wat kunnen jullie zeurenLekker juist
Whehehehe 1-0 dwc die zitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaakt.
[..]
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk ging.
Ja en zelfs dan hoor je me niet klagen over de kou, het is nu echt lekker in het zonnetjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaakt.
[..]
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk ging.
Ik vind gewoon "droge" kou niet zo erg, daar kan je je op kleden. Maar als er dan ook nog wind bij komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:19 schreef DjinN het volgende:
Ik geef er niets om als het teringhard vriest en er een dikke laag sneeuw ligt.. het is niet voor niets WINTER
Haha, heb geen broeder en m'n vader is heel liefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je wel moslim? (of joods kan ook)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef junamii het volgende:
[..]
Haha, heb geen broeder en m'n vader is heel lief
Vooroordelen weer![]()
Kan ik nu niet zien, zit te Special Ops-en met iemand die het nog niet zo goed kanquote:
Ga je toch een kaartje halen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand of voltt gefixt wordt door Mojo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |