Ik moet toegeven dat het aantal plotwendingen wel onvoorstelbaar is, maar het blijft leuk .
quote:Ja, hopenlijk komt het niet op Nederlandse zenders, die verkrachten het toch weer door midden in het seizoen te stoppen, verkeerde volgorde uit te zenden, tien keer het programma te verplaatsen, midden in de nacht uit te zenden... zoiets, liever BBC dan, en binnenkort de DVD's..
Op donderdag 18 juli 2002 11:27 schreef Capetown het volgende:
Het is in ieder geval veelzeggend dat een serie die nog niet op de Nederlandse zenders te zien is al een vervolgtopic heeft.
quote:De Buffy-topic mensen snappen bovenstaande nooit.
Op donderdag 18 juli 2002 11:53 schreef Xhorder het volgende:
Ja, hopenlijk komt het niet op Nederlandse zenders, die verkrachten het toch weer door midden in het seizoen te stoppen, verkeerde volgorde uit te zenden, tien keer het programma te verplaatsen, midden in de nacht uit te zenden...
.
quote:Ik snap het wel hoor
Op donderdag 18 juli 2002 22:59 schreef Gellarboy het volgende:[..]
De Buffy-topic mensen snappen bovenstaande nooit.
"Huh, nooit gemerkt."
.
quote:Het is een topictitel die SunChaser bedacht heeft. Alleen daarom al moet 'ie zo blijven!
Op donderdag 18 juli 2002 23:12 schreef Tokus het volgende:
Realtime gefilmd? Kan dat niet uit de topictitel? Tuurlijk is het realtime gefilmd.
Het speelt zich realtime af, dat is zo baanbrekend.
quote:Meer een reden om 'm juist te veranderen
Op vrijdag 19 juli 2002 08:36 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Het is een topictitel die SunChaser bedacht heeft. Alleen daarom al moet 'ie zo blijven!
.
quote:Raaaaar, ze doen het al jaren... elke NL zender trouwens, X-files kijk ik ook liever op de BBC. Urine's uitzendschema... oh wacht, er is geen schema.
Op donderdag 18 juli 2002 22:59 schreef Gellarboy het volgende:
De Buffy-topic mensen snappen bovenstaande nooit.
"Huh, nooit gemerkt."
Ik zag zijn naam niet voorbijkomen bij 'guest starring' waar wel mr Diamond Phillips voorbij kwam. Op IMDB gechecked en het was idd Dennis Hopper als VictorDrazen.
Sterke uitzending weer.
Vond het wel een goeie aflevering, vooral na weken van irritante moeder zonder geheugen, was dit weer als vanouds. Victor leeft nog en zit gevangen, en zoontje lief probeert hem te laten ontsnappen. Ook heb ik nooit die vrouw van Palmer vertrouwd, hij dus ook niet.
Trouwens, Avery Brooks (van ST:DS9) zou ook wel geschikt zijn geweest als Palmer. Dan was het een reunie geweest tussen Sisko en Kasidy Yates.
quote:Het belangrijkste uurtje televisie in de week, en jij mist het
Op maandag 22 juli 2002 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
En weer gemist godverdomme!
.
quote:dat gebeurde na de douche die ze nam
Op maandag 22 juli 2002 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
Is niemand trouwens het haar van Kim opgevallen?
Die had eerst wafelijzer-achtige krullen en nu heeft ze keurig netjes stijl haar.
Nou, in die paar uur kunnen je krullen wat uitzakken, maar je krijgt er geen peperdure nieuwe coupe van hoor.
.
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 12:44 schreef Gellarboy het volgende:
Inderdaad ja. Tijdens het "previously" stukje liepen ze in de schemering en daarna was het ineens stikdonker.
Handig ook dat een FBI agent die een geheime locatie op het spoor is met een 300 Watt zaklamp gaat lopen schijnen. "Hallo, hier ben ik al, ZIEN JULLIE MIJ ALLEMAAL?!?!?!"
Had 'ie geen ghettoblaster op z'n arm kunnen nemen, met een leuk liedje voor Doc erbij?.
In dat geval had Dan of de broer van Dan in de buurt moeten zijn. Als die in beeld waren was er altijd goede muziek . (Mijn muzieksmaak komt dus overeen met wat ze in de USA asssocieren met dope-heads; Y.O.Y.
?)
quote:Yep
Op dinsdag 23 juli 2002 12:43 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
dat gebeurde na de douche die ze nam
quote:Ik vond het ook vrij snel gaan. Maar heel raar is dat niet. In LA zit je echt behoorlijk zuiderlijk en gaat de overgang van licht naar donker verbazingwekkend snel (heb ik persoonlijk ook ervaren).
Op dinsdag 23 juli 2002 12:11 schreef Xhorder het volgende:
^^^ Inderdaad, ik dacht al, er is iets veranderd aan haar... Het was trouwens ook erg snel pikkedonker buiten.
quote:Ik vind dat jij wel lekkere tieten hebt,
Op dinsdag 23 juli 2002 13:48 schreef zodiaque het volgende:
Ik vind dat Kim wel lekkere tieten heeft,.
quote:Doe mij maar Kim
Op dinsdag 23 juli 2002 17:21 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind dat jij wel lekkere tieten hebt,.
Kiefer Sutherland lijkt op Eric York. Maar dat had ik al eens gezegd hè?
.
quote:Uh geloof het niet
Kiefer Sutherland lijkt op Eric York. Maar dat had ik al eens gezegd hè?
Maar effe ontopic, iemand al wat gehoord over het tweede seizoen?
quote:Alleen dat er een trailer op de DVD staat.
Op woensdag 24 juli 2002 12:08 schreef Xhorder het volgende:
iemand al wat gehoord over het tweede seizoen?
[edit: Ik kan deze post nu nog editten dus ik doe het even... IN DE ONDERSTAANDE POST STAAT NIET EEN HALVE SPOILER, MAAR EEN HELE DIKKE VETTE!!!].
* Spoiler alert in de onderstaande post dus
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 25-07-2002 11:13]
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 26-07-2002 10:54]
Please GEEEEEEEEEEEEEEN spoilers plaatsen.
Samenvatting zonder spoilers:
Het speelt in ieder geval een paar maanden later. Oh, en het draait wederom om Jack Bauer en zijn familie. Ik denk dat je dergelijke info bedoelde, Xhorder. .
[edit: Sammenvatting is geen woord.]
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 25-07-2002 22:55]
quote:senk joe.. ja zoiets wilde ik weten. Jack is back, en z'n vrouw is hopenlijk nog aan het 'uitzieken' op de bahamas, zodat we d'r niet weer zien. Kim daarentegen mag terugkomen
Op donderdag 25 juli 2002 19:13 schreef Gellarboy het volgende:
Het speelt in ieder geval een paar maanden later. Oh, en het draait wederom om Jack Bauer en zijn familie. Ik denk dat je dergelijke info bedoelde, Xhorder..
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Op vrijdag 26 juli 2002 19:08 schreef kjbpeeters het volgende:
Binnenkort is 24 ook op de Nederlandse tv te zien. Yorin zal de serie in het nieuwe tv seizoen gaan uitzenden. Dit valt hier te lezen.
Die rot zender verpest de serie zeker weten!! Mark my words!!!
quote:Hoezo dat? Een serie is een serie, en het maakt niet uit op welke commercielezender de serie verschijnt, je blijft reclames houden. Wees blij dat er uberhaupt een zender is die de serie gaat uitzenden! Stelletje
Die rot zender verpest de serie zeker weten!! Mark my words!!!
quote:In dit geval had ik liever dat het alleen op de BBC gebleven was, eerlijk gezegd.
Op zaterdag 27 juli 2002 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Wees blij dat er uberhaupt een zender is die de serie gaat uitzenden!
quote:Klopt de BBC heeft tenminste integriteit, in plaats van dat huichelachtige poep-Yorin. Het liefst heb ik dat Yorin-medewerkers ondersteboven opgehangen worden aan een schandpaal, zodat als ze in hun broek zeiken hun eigen urine tegen de onderkant van hun kin voelen kletteren. Vervolgens zou er een fairly straight-forward executie moeten plaatsvinden.
Op zaterdag 27 juli 2002 18:26 schreef Gellarboy het volgende:
In dit geval had ik liever dat het alleen op de BBC gebleven was, eerlijk gezegd.
quote:reclames maken me niet uit, kan ik tenminste effe naar de plee (en grappig genoeg hoort reclame bij deze serie, want tijdens de reclame gaat de tijd gewoon door). maar wat gellarboy zegt, ze behandelen dit soort series zelden met respect, onderbreken het midden in 't seizoen, verkeerde volgorde uitzenden, verplaatsen naar een ander tijdstip (lees: midden in de nacht). Ik voel wel wat voor Zodiaques martel methode... en we beginnen bij de omroepsters...
Op zaterdag 27 juli 2002 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Hoezo dat? Een serie is een serie, en het maakt niet uit op welke commercielezender de serie verschijnt, je blijft reclames houden. Wees blij dat er uberhaupt een zender is die de serie gaat uitzenden! Stelletje-en
quote:Die valt nog mee op zich, nee, die andere, die nog dommere... en dan natuurlijk die ex-tmf muts.
Op zaterdag 27 juli 2002 22:08 schreef Gellarboy het volgende:
Cindy Pielstroom (of hoe heet dat mokkel?) en ik hebben dezelfde kapper..
quote:Waarom zou ik daar fucking blij voor moeten wezen? Ik volg 'm toch al via de BBC. Net zoals het me fuck-all kan schelen of welke fucking commerciele zender dan ook er een fucking zootje van zou kunnen maken. Who the fuck is the fucking
Op zaterdag 27 juli 2002 18:23 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Wees blij dat er uberhaupt een zender is die de serie gaat uitzenden! Stelletje
-en
quote:Bedankt Mike!
Op donderdag 25 juli 2002 10:04 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[edit] Bedankt voor deze spoiler.[/edit]
Goed gedaan....
Verder wel leuk, maar nog maar 3 uur te gaan, ik hoop dat de finale wel knalt! Qua verhaal dan...
quote:Ja, is al eerder gemeld en JA, is de moeite waard!
Op maandag 29 juli 2002 00:29 schreef LordLynx het volgende:
Weet niet of dit eerder gemeld was, maar 19 aug komt deze op DVD uit, is die het waard om op DVD aan te schaffen? (kost een ruime 50 euro, 6 discs)
quote:I could really sympathise with George Mason calling someone to make sure to keep that woman out of his face
Op maandag 29 juli 2002 01:56 schreef Xhorder het volgende:
Nou ja, beter dan die moeder, die zal volgende week wel weer ontvoerd worden ofzo.
Geslaagde uitzending. Nog 3...
quote:En dan zal je zien dat zij eigenlijk achter het hele complot zit en dat ze nu het CTU kantoor saboteerd en laat ontploffen... tis maar een ideetje
Ik vind Teri Bauer echt vervelend.
Gellarboy, niet mijn tekst uit z'n context halen heh, lijkt net of ik met je mee ga omdat ik wat van je te goed heb
Ik doe niks, Xhorder. .
Het is nu wel duidelijk dat er nog een verrader is binnen CTU.
quote:Ja? Ze kunnen lekker hun eigen topic openen, anders lezen ze hoe het afloopt, dat gaan we natuurlijk uitgebreid behandelen over drie weken...
Op maandag 29 juli 2002 15:29 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zal jullie wel allemaal missen straks hoor.
Als dit topic wordt overgenomen door de Yorin-Breezah jugend..
quote:Net zoals dat met Buffy is gebeurd?
Op maandag 29 juli 2002 15:29 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zal jullie wel allemaal missen straks hoor.
Als dit topic wordt overgenomen door de Yorin-Breezah jugend..
quote:Yep. Maar wie? Tony Almeida? Nina Myers? George Mason? Allemaal niet echt waarschijnlijk, maar misschien juist daarom wel mogelijk...
Op maandag 29 juli 2002 15:31 schreef Strolie75 het volgende:Het is nu wel duidelijk dat er nog een verrader is binnen CTU.
En goed nieuws van de BBC site
quote:
New series to be shown on the BBCWe're pleased to confirm that the BBC will be showing the second series of 24. With Kiefer Sutherland again leading the cast, the series is just about to begin filming in America.
It's not been confirmed exactly when the show will be broadcast on either side of the Atlantic, but it's likely to reach Britain sometime early in 2003.
quote:Thx, boxje staat in de pre-order.
Op maandag 29 juli 2002 06:44 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ja, is al eerder gemeld en JA, is de moeite waard!
quote:Hehehehe ik wist het!
Op maandag 29 juli 2002 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
JA!.
quote:Krijg je geen spijt van hoor!
Op maandag 29 juli 2002 19:57 schreef LordLynx het volgende:
Thx, boxje staat in de pre-order.
Toen ik overigens in Londen was, vorige maand, toen lagen daar bij de HMV overal flyertjes.
Bij deze even voor jullie ingescanned.
De voorkant:.
En de achterkant:.
quote:Wie, dat is een goede vraag, dat zou ik graag willen weten.
Op maandag 29 juli 2002 19:55 schreef Doc het volgende:Yep. Maar wie? Tony Almeida? Nina Myers? George Mason? Allemaal niet echt waarschijnlijk, maar misschien juist daarom wel mogelijk...
Belangrijkste is dat er een tweede seizoen komt, dat in de US vanaf 29 october op TV verschijnt (de eerste episode is ononderbroken een uur lang)
[Dit bericht is gewijzigd door JohnHannibalSmith op 31-07-2002 10:10]
Sorry trouwens als de vraag al gesteld/beantwoord is, maar ik lees de rest van het topic niet meer; de laatste keer zag ik toch te veel dat mij op spoilers leek. Zeker nu ik niet up-to-date ben...
Dus als iemand die op deze post antwoord me zou willen quoten, dan kan ik alleen die posts lezen.
Bedankt!
quote:Ik had begrepen van BBC Ceefax dat de hele 2de serie, gesponsored door Ford, deze keer real time, zonder reclame, zou zijn.
[b]Op woensdag 31 juli 2002 09:18 schreef ....Belangrijkste is dat er een tweede seizoen komt, dat in de US vanaf 29 october op TV verschijnt (de eerste episode is ononderbroken een uur lang)
quote:Wordt binnenkort weer herhaald.
Op vrijdag 02 augustus 2002 03:54 schreef California het volgende:
Ik ben op vakantie geweest en heb de laatste aflevering gemist. Wie heeft 'm opgenomen, woont in Amsterdam en is bereid 'm mij te lenen?
quote:Maar Jack rijd wel een kwartier per aflevering in een Ford rond?
Op vrijdag 02 augustus 2002 04:15 schreef APK het volgende:
Ik had begrepen van BBC Ceefax dat de hele 2de serie, gesponsored door Ford, deze keer real time, zonder reclame, zou zijn.
quote:Ja, dat weet ik, maar dan kan ik volgende week niet kijken, moet ik wachten tot 't helemaal is afgelopen, nog meer dan drie weken.
Op vrijdag 02 augustus 2002 08:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wordt binnenkort weer herhaald.
quote:Straks weer ja! Nog 2 uur en 20 minuten...
Schopje?
[Dit bericht is gewijzigd door Xhorder op 04-08-2002 21:01]
quote:My thoughts exactly...
Op maandag 05 augustus 2002 00:54 schreef Xhorder het volgende:
Ik vond hem niet zo deze keer, er moet nou wel heel wat gebeuren in de laatste twee uur om er nog een leuk einde aan te breien. Ik zit eigenlijk al een hele tijd te wachten op een onverwachte plotwending, zoals toen met die vader van die vriendin van Kim, wat dus eigenlijk niet d'r vader bleek te zijn, zoiets... en dat komt maar niet.
Nog twee uur: die moeten bijna wel action-packed zijn, want hoe ze er anders uitkomen...
quote:Palmer is eigenlijk ook niet echt in gevaar, alleen dat rare spelletje wat z'n vrouw speelt misschien... Ik zie Dennis Hopper niet zo snel dat feestje binnenlopen en Palmer neerknallen. Misschien dat Palmer's vrouw er wat mee te maken heeft, dat zou nog kunnen.
Nog twee uur: die moeten bijna wel action-packed zijn, want hoe ze er anders uitkomen...
En dan is het afgelopen. .
Je kan zeggen wat je wil, maar dat zou in ieder geval onverwacht zijn! .
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:12 schreef Gellarboy het volgende:
Misschien zeggen ze in de laatste aflevering allemaal wel: "Weet je wat, ik ben al veel te lang wakker. Laat maar zitten allemaal."En dan is het afgelopen.
.
Je kan zeggen wat je wil, maar dat zou in ieder geval onverwacht zijn!
.
Monty Pyton mode on: of dat de echte LAPD langs komt omdat ze gehoord hadden dat er allemaal mensen met (nep)wapens rondlopen en iedereen oppakt en de serie dus gestopt wordt.
quote:Dat zou wel een leuke anti-climax zijn
Misschien zeggen ze in de laatste aflevering allemaal wel: "Weet je wat, ik ben al veel te lang wakker. Laat maar zitten allemaal."En dan is het afgelopen.
.
Of Palmer loopt naar z'n auto toe in de parkeergarage, struikelt op het trapje, breekt z'n nek, en *fade to black* The End...
quote:Ik heb nog niet genoeg geld *snif* (en heb al de nieuwe dure Farscape dvd set in pre-order staan)
Op donderdag 08 augustus 2002 07:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb de DVD box in de pre-order staan!
quote:Ik wist dat ik zo'n reactie kon verwachten... Nou als je nog een leuk DTP klusje voor me hebt...
Op donderdag 08 augustus 2002 12:55 schreef Gellarboy het volgende:
Wil je wat bijverdienen, Xhorder?.
.
quote:Deep Throat P?
Op donderdag 08 augustus 2002 18:10 schreef Xhorder het volgende:
Ik wist dat ik zo'n reactie kon verwachten... Nou als je nog een leuk DTP klusje voor me hebt...
Ik heb de aflevering van afgelopen zondag nu pas gezien en viel het niemand op dat die Patty ineens heel erg kort haar had? Of heeft die ook eventjes gedouched? .
quote:Een presidentiele kapper knipt iedereen natuurlijk tijdens de reclames...
en viel het niemand op dat die Patty ineens heel erg kort haar had? Of heeft die ook eventjes gedouched?.
quote:Ik ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan om eerder te kijken.
Op zaterdag 10 augustus 2002 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga de volgende opnemen en dan een uurtje voordat de laatste ep begint pas kijken.
Double feature..
quote:Als die andere BBC zender nou op de kabel zat, hoe heet het ook alweer? Daar zenden ze meteen de volgende aflevering van 24 uit als de aflevering op BBC2 afgelopen is.
Op zaterdag 10 augustus 2002 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga de volgende opnemen en dan een uurtje voordat de laatste ep begint pas kijken.
Double feature..
Zeker Pay per view ofzo
Maar goed, niet vergeten dus hè, vanavond! .
quote:Ja dit was de voorlaatste aflevering. En jezus wat wilde ik graag dat ik BBC Choice had nu zeg (daar zenden ze nu de laatste aflevering uit). Deze aflevering was niet minder dan spetterend en retespannend!
Op zondag 11 augustus 2002 23:01 schreef motown het volgende:
Het begint nu elk moment weer. (Was het vanavond niet de laatste of een-na-laatste aflevering of zo?)
* zodiaque gasps for breath
spoilers dus over de uitzending van net, maar ja dat is in dit hele topic al zo[quote]
-mooi niet-
[edit]Spoilers edit ik gewoon[/edit]
Kom op zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiaque op 12-08-2002 00:16]
Damn ben benieuwd naar volgende week. Op BBC Choice hadden ze een 24 special met interviews enzo, ze zeiden niet dat ze de laatste aflevering uit gingen zenden...
quote:Huh? Erg interessant stukje over de clues die het hele seizoen getoond zijn, waardoor je eventueel de twist al aan had zien kunnen komen. On-topic, interessant als je de serie volgt... waarom weggeknipt?? Het kan niet vanwege de spoilers zijn, want in dit topic wordt al maandenlang de inhoud van de afleveringen besproken. En er staan geen spoilers voor volgende week in (die heb ik nl. ook nog niet gezien)
-mooi niet-
Kom op zeg.
maar goed, laat maar...
quote:Doen ze altijd op BBC Choice, de aflevering van de week erna. Nu *daarnaast* ook nog de interviews, hopelijk volgende week ook op de gewone Beeb??
Op maandag 12 augustus 2002 01:04 schreef Xhorder het volgende:
Damn ben benieuwd naar volgende week. Op BBC Choice hadden ze een 24 special met interviews enzo, ze zeiden niet dat ze de laatste aflevering uit gingen zenden...
quote:Snap het ook niet meer... blijkbaar niet, maar wat is er dan de vorige weken allemaal gedaan hier?
(mag ik nu wel zeggen wie het is of niet? De post hierboven is ge-edit).
Ik geef je gelijk Hijo. Je kan dat stukje gewoon posten. Mijn fout. Excuss.
quote:Alleen deze week dus niet zodat er niet mensen zijn die BBC choice gezien hebben en vervolgens het eind vertellen aan degenen die alleen de BBC kunnen ontvangen. Iedereen tegelijk de finale dus...
Op maandag 12 augustus 2002 01:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
Doen ze altijd op BBC Choice, de aflevering van de week erna. Nu *daarnaast* ook nog de interviews, hopelijk volgende week ook op de gewone Beeb??
Ik ben wel nieuwsgierig naar je ge-editte post. Post 'm volgende week maar. Ook geen gevaar voor spoilers...
Maar wat een fantastische uitzending weer. Ik begin overigens per uitzending meer sympathie te krijgen voor George Mason, die Terry deze uitzending voor Basketcase uitmaakte .
quote:Zeg, Mr. I'm-totally-relaxed-in-extreme-situations-and-I-listen-to-cool-music, hoe zou jij het vinden als terroristen je vrouw (vriendin?) en je dochters kidnappen (3 keer op een dag, ofzo)?
Op maandag 12 augustus 2002 09:58 schreef Doc het volgende:
Ik begin overigens per uitzending meer sympathie te krijgen voor George Mason, die Terry deze uitzending voor Basketcase uitmaakte.
quote:Ik zou net zo cool zijn als Jack Bauer natuurlijk
Op maandag 12 augustus 2002 10:10 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Zeg, Mr. I'm-totally-relaxed-in-extreme-situations-and-I-listen-to-cool-music, hoe zou jij het vinden als terroristen je vrouw (vriendin?) en je dochters kidnappen (3 keer op een dag, ofzo)?
.
Ik zou alleen wel eisen dat er coolere muziek gedraaid zou worden als ik in beeld zou zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 12-08-2002 23:33]
quote:ja DIE dus!! Ik had het niet verwacht, maar op zich is het wel logisch. Ze had immers een relatie met Jack en kon dus informatie doorgeven aan haar superieuren. Alleen één ding, Nina was ergens in het begin bijna doogeschoten, Jack redde haar door haar dat kogelvrije vest aan te laten doen. Als ie dat niet had gedaan was ze dood geweest, en dus geen hulp voor plan B... hmmmmm...
N I N A dus.
quote:niets wereldschokkends, maar ik vond het zelf wel interessante om wat uitleg te krijgen, aangezien ik zelf geen zin heb om de serie nog een keer te kijken
Op maandag 12 augustus 2002 09:58 schreef Doc het volgende:Ik ben wel nieuwsgierig naar je ge-editte post.
quote:
Comment: I can see evidence supporting it since the beginning: 1) I agree, Gaines could not have known about Nina. She was obviously there to monitor things for the Drazens, while Jamie was there to monitor things for Gaines. Nina killed her. 2) Tony's comment about how good a liar she was, that was most likely a warning signal. 3) When Tony tried to call secret service to stop Jack in the morning from taking out Palmer, Nina tried to stop him (defending Jack). Really, she was buying time for it to succeed. 4) Nina did help Jack escape the police dragnet, but that's because they wanted to keep him in play. 5) When Jack got the banker guy who was funding Gaines in the 10:00 am hour, she tried to convince him he was innocent and to let him go. Since he was the funding link between the Drazens and Gaines, she knew who the banker guy was. 6) Why did she support Jack with intelligence to get into the Gaines camp in the 11:00 hour? The Drazens had written Gaines off at that point. So Nina needed to get Kim and Teri under her control. Jack rescues them, she follows them to the hospital, and then the move to the "safe house" is on her order. As for the guy in the hospital room - maybe she knew him, maybe she didn't. But when she asked the FBI agents if there were any others, and they said no, she knew it was time to make her move. 7) Nina conveniently leaves the safe house before the hit. 8) Nina is constantly trying to get George to tell Jack about his family. Why? Simple, it keeps him off balance, and makes him more likely to be receptive to some kind of deal. Otherwise he is focused and operating in "shoot first" mode. 9) When Nina calls Palmer, she wasn't trying to help Jack. She was trying to get Alexis freed. 10) She knew they were being tracked when Alexis was freed and told them what they would need to look for. Now even with these supporting points, there are some potential holes. (1) Where is the real Nina Meyers? I can not believe that someone at Nina's level could be invented and inserted into the CTU within a three year period. There must have been a real Nina Meyers that was killed and replaced a month ago, a year ago, or something. Maybe she looked different, or maybe this Nina was altered to look like her. I would certainly like to know. (2) Why did Nina challenge Jack about the card swap with Milo? It seems to me, she would have avoided doing anything if Jack started acting suspiciously (meaning he was under Gaines' control). (3) How long ago was it that Nina trained Alberta? Sounded like it was quite awhile. She was her boss at division. If that's the case, did it happen before or after the Kosovo mission (and was it maybe the "real" Nina I mention in point #1). Well, who knows if these questions will really be answered. Personally, I liked Nina and would have preferred it if someone like Walsh was the bad guy...
quote:Ja dat was wel interessant. Hij heeft een paar goeie punten. Hij vergat de relatie van Nina met Jack, was dat niet rond de Kosovo missie? Dat Jamie vermoord is was wel een hele goeie hint, ik dacht er toen ook aan, maar het leek me onmogelijk.
Op maandag 12 augustus 2002 12:59 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
interessant
quote:Dat weet ik nog ja, dat jij dat zei!
Op maandag 12 augustus 2002 13:27 schreef Xhorder het volgende:
Dat Jamie vermoord is was wel een hele goeie hint, ik dacht er toen ook aan, maar het leek me onmogelijk.
quote:Ja zie je wel
Dat weet ik nog ja, dat jij dat zei!.
Ik had toen al die spoiler gelezen en dacht: "hi....hi."
Luisterennnnnn
quote:Ja, ik ging wel anders kijken, ja.
Op maandag 12 augustus 2002 15:38 schreef Xhorder het volgende:
Ja zie je welWel klote dat je die spoiler al had gelezen, dat maakte de aflevering van gisteren toch minder leuk. Je hebt zeker wel naar aanwijzingen gezocht sinds je het al wist.
quote:nou als dit nou de Geweldige Gebeurtenissen van Het Einde Van Het Seizoen waren zien ze mij volgend seizoen niet terug
Op maandag 12 augustus 2002 16:01 schreef Capetown het volgende:
I told you toch so dat het nog leuk zou worden toen jullie zo aan het zeuren waren omstreeks die 12e aflevering?Luisterennnnnn
En het was NINA, die vieze HOER!!!!
En Terry wordt steeds irritanter Gelukkig is Kim (weer) ontsnapt.
quote:Nope.
Op maandag 12 augustus 2002 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
GB, ik merk dat van je plan om deze week niet te kijken niet veel terecht is gekomen!
quote:Oh oh, dat mag je niet zeggen hoor van GB, want "hoe zou jij het vinden als terroristen je vrouw (vriendin?) en je dochters kidnappen (3 keer op een dag, ofzo)? "
Op maandag 12 augustus 2002 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
En Terry wordt steeds irritanter
quote:OK, je mag het wel zeggen, maar dan wel begripvol, en met inlevingsvermogen dus (ik weet niet of je ;r daar voldoende blijk van geeft Strolie...
Op maandag 12 augustus 2002 23:43 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb niet gezegd dat je dat niet mag zeggen. Ik heb je gevraagd hoe jij dat zou vinden.
quote:Oke baai baai
Op maandag 12 augustus 2002 19:23 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
nou als dit nou de Geweldige Gebeurtenissen van Het Einde Van Het Seizoen waren zien ze mij volgend seizoen niet terug
quote:Mij juist wel... Dit eerste seizoen was goed, maar het had nog wat dipjes. Dat kwam omdat de makers er rond aflevering 12 een optie in hadden gezet om er einde aan te maken, voor het geval dat de serie gecancelled werd. Dit zal niet met het volgende seizoen gebeuren, dus kunnen ze een nog duidelijker verhaal verzinnen, zonder rare omweggetjes. De cast is goed en het concept ook, dus volgend seizoen kan alleen maar beter worden.
nou als dit nou de Geweldige Gebeurtenissen van Het Einde Van Het Seizoen waren zien ze mij volgend seizoen niet terug
quote:Zit wat in. Hopelijk doet z'n familie nu niet mee, aan Kim (hoe cute ook) erger ik me de laatste weken al net zo erg als aan haar moeder.
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:16 schreef Xhorder het volgende:
Dit zal niet met het volgende seizoen gebeuren
quote:Ja, ik hoop dat ze een bijrolletje hebben ofzo, of dat er in ieder geval niks ergs met ze gebeurt (iig niet drie keer achter elkaar ontvoerd), die moeder blijft irritant, en moet misschien wel worden opgenomen in een psychiatrische inrichting als de serie voorbij is (eindelijk rust, denkt Jack).
Zit wat in. Hopelijk doet z'n familie nu niet mee, aan Kim (hoe cute ook) erger ik me de laatste weken al net zo erg als aan haar moeder.
quote:Nee Jack heeft 24 uur om het geheime toverdrankje in Arachnia, het donkere land van de orcs te vinden, waarmee ie Terry en Kim weer tot leven kan wekken. Onderweg wordt ie gedwarsboomd door verschillende oude bekenden zoals Nina, Gaines en de Drazens, die gemuteerd zijn tot een 6 benig monster. Tony heeft deze keer een grotere rol en heeft onderhand allerlij toverkunstjes geleerd, en helpt Jack op z'n queste. Halverwege het seizoen ontdekken ze dat David Palmer is ontvoerd door de driekoppige slang uit de Greffel tower. Tony en Jack zullen van hun pad moeten wijken om Palmer te redden uit de klauwen van dit gruwelijke monster. Het tweede seizoen van 24 staat weer voor spanning, actie en een vleugje fantasy...
Ik heb een idee voor het volgende seizoen: Kim en Teri worden verkracht en in stukken gehakt, dan de rivier in gegooid en Jack mag dan uitzoeken wie het gedaan heeft.
ben benieuwd..
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:50 schreef Xhorder het volgende:[..]
Nee Jack heeft 24 uur om het geheime toverdrankje in Arachnia, het donkere land van de orcs te vinden, waarmee ie Terry en Kim weer tot leven kan wekken. Onderweg wordt ie gedwarsboomd door verschillende oude bekenden zoals Nina, Gaines en de Drazens, die gemuteerd zijn tot een 6 benig monster. Tony heeft deze keer een grotere rol en heeft onderhand allerlij toverkunstjes geleerd, en helpt Jack op z'n queste. Halverwege het seizoen ontdekken ze dat David Palmer is ontvoerd door de driekoppige slang uit de Greffel tower. Tony en Jack zullen van hun pad moeten wijken om Palmer te redden uit de klauwen van dit gruwelijke monster. Het tweede seizoen van 24 staat weer voor spanning, actie en een vleugje fantasy...
ben benieuwd..
Doc stemt voor Xhorder als scriptschrijver
quote:haha
Xhorder, schrijf er dan ook even een rolletje in voor Jack's tweelingbroer, Eric York!
Een hardcore pornoscene die je alleen bij BBC Choice kunt zien, ofzo!.
quote:tik tik tik tik tik tik tik tik tik....
Op donderdag 15 augustus 2002 22:45 schreef Strolie75 het volgende:
Nog 3 dagen
Leuk dat de tijdsspanne van deze uitzending overeenkomt met de tijdspanne waarin-ie hier in NL bekeken wordt (voor de Britten gold dat voor vorige uitzending )
quote:idd!
Op zondag 18 augustus 2002 11:13 schreef Doc het volgende:
Leuk dat de tijdsspanne van deze uitzending overeenkomt met de tijdspanne waarin-ie hier in NL bekeken wordt (voor de Britten gold dat voor vorige uitzending)
Goede voornemens... .
quote:Ik hoop dat het eindigt met een grote orgie tussen Jack, Kim en Nina. Ik hoop op anale cumshots, dikke dildo's en een bukkake cumbath voor Kim.
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:31 schreef Doc het volgende:
Nog zo'n 61,5 uur...
quote:ja jammer dat ik door dit berichtje dus al dacht dat ze dood zou gaan
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:14 schreef Gellarboy het volgende:
hihi
.
maar verder, erg sterke aflevering... mooie afsluiting. Niet te happy-happy-joy-joy gelukkig allemaal (zag al zo'n zegevierende Palmer en een gelukkig herenigde familie voor het haardvuur voor me telkens)
Teri was behoorlijk irri, maar dit had ik haar ook niet gegund.
Ik ben tevreden.
En voortaan weer zondag vroeger naar bed
Dag 24-vriendjes
Tot...
de...
Vol-gen-de...
keer.
Kan die George W. Bush niet ff opzouten?
Na de vorige aflevering wisten we al wie de mol was.
Alle dingen zijn even recht gezet met genoeg aanknopingspunten voor de volgende serie.
Het einde was toch wel erg Amerikaans, ondanks de dood van Jack's vrouw.
(Ik moet er toch echt niet aan denken dat de volgende serie op de Intensive Care begint, met Jack aan het bed van zijn in coma liggende echtgenote. )
Maar, verder zwaar genoten van de voorgaande 23 uur.
quote:Als je op die toer gaat gun ik GB wel een mysterieuse tweelingbroer van Jack Bauer. En misschien dat je in FHM Cover meer aan je trekken komt.
Op zondag 18 augustus 2002 22:01 schreef zodiaque het volgende:[..]
Ik hoop dat het eindigt met een grote orgie tussen Jack, Kim en Nina. Ik hoop op anale cumshots, dikke dildo's en een bukkake cumbath voor Kim.
quote:Voor een afronding van een serie vond ik deze afronding zeer billijk. Beter dan de afronding halverwege met Gaines. En zo enorm Amerikaans was-ie ook niet. Niet een complete 'family-values-forever' uitzending of zo.
Op maandag 19 augustus 2002 03:21 schreef APK het volgende:
Ik vond het een beetje een anti-climax.Na de vorige aflevering wisten we al wie de mol was.
Alle dingen zijn even recht gezet met genoeg aanknopingspunten voor de volgende serie.Het einde was toch wel erg Amerikaans, ondanks de dood van Jack's vrouw.
(Ik moet er toch echt niet aan denken dat de volgende serie op de Intensive Care begint, met Jack aan het bed van zijn in coma liggende echtgenote.
)
Maar, verder zwaar genoten van de voorgaande 23 uur.
Ben nieuwsgierig naar de volgende reeks. Wat zijn jullie verwachtingen? Zeker keren Jack Bauer en Nina terug. Palmer zal ook terugkeren, denk ik.
Ik ben met name nieuwsgierig hoever in de tijd de volgende 24 zal zijn. Speelt het een jaar later, met Palmer in het Witte Huis? We zullen zien (en geduld moeten hebben , hoewel, is de serie in de US al begonnen).
We kunnen nu ieder geval de Veronica kijkers etteren
quote:Zo heb ik het helemaal niet bedoeld, dus hoe je daar aan komt is me een raadsel.
Op zondag 18 augustus 2002 23:47 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ja jammer dat ik door dit berichtje dus al dacht dat ze dood zou gaan
Anyhow, gisteravond was span-ned!!! .
Sutherland acteerde weer geweldig, zoals gewoonlijk (ook in mijn natte droom vannacht). .
Het was me een genoegen om 24 weken lang lief en leed met jullie te delen. Tot volgend jaar! .
.
hoe Palmer zijn vrouw opzij zette was best wel geinig
quote:Liever zelf zien eigenlijk. Ik vond het wel leuk om te bedenken wat volgende stappen zouden kunnen zijn. Mmmm, de enige spoiler die ik wel zou willen weten is hoever in tijdspanne deel 2 van deel 1 verwijderd is... Is het zoiets als een jaar later, of minder? Er was volgens mij in het eerste topic een link naar spoilers voor deel 2 als ik het me goed herinner, dus mocht ik me niet in kunnen houden dan ga ik nog wel op zoek daarnaar.
Op maandag 19 augustus 2002 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
Doc, wil je wat spoilers over seizoen 2, of wil je het liever zelf zien?
Ze hebben nog wat dingen open gelaten, Nina's opdrachtgevers waren niet de Drazens. Ik denk dat ze volgend seizoen dan ook terug komt. En Palmer moet natuurlijk de eerste gescheiden zwarte president worden..
Nou.. dit was 24 weken (25 geloof ik, ze hebben het één keer overgeslagen) in spanning zitten. Ik ben nu al benieuwd naar S2.. Nog ongeveer 25 weken voordat die begint oop de BBC denk ik!
Spoiler over het alternatieve einde:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Teri blijft leven in het alternatieve einde. In het volgende seizoen is ze dus weldegelijk dood.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[spoiler]
quote:Leuk! Palmer dus nog niet het Witte huis. Verder in de race om de verkiezingen! Ik verheug me nu al!
Op maandag 19 augustus 2002 10:49 schreef Gellarboy het volgende:
Spoiler voor Doc: Seizoen 2 speelt circa 3 maanden later.
Ben benieuwd hoe lang nog te wachten...
quote:In Amerika begint het weer op 29 oktober!
Op maandag 19 augustus 2002 11:51 schreef Doc het volgende:
Ben benieuwd hoe lang nog te wachten...
quote:Ik ook hehe
Op maandag 19 augustus 2002 11:56 schreef Gellarboy het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik me vanaf aflevering 1 afgevraagd wat nou precies "the day of the California Presidential Primary" is..
.
quote:Ik zag op de BBC site iets als 'early in 2003' staan. Wsl nog een half jaartje wachten (zoals Xhorder ook al verwachte)...
Op maandag 19 augustus 2002 11:57 schreef Gellarboy het volgende:[..]
In Amerika begint het weer op 29 oktober!
quote:Ik weet niet zeker of het alleen de eigen partij betreft. Volgens mij een soort verkiezing waarin iedereen zich mag inschrijven, en op basis van de resultaten kijken de presidents kandidaten wie er door willen gaan voor de uiteindelijke echte verkiezingen. Tijdens deze verkiezingen kunnen partijen met meer dan 1 kandidaat komen. Mede om te zien wie van hen de meest succesvol zou kunnen zijn tijdens de echte verkiezingen (bij de echte verkiezingen hebben ze natuurlijk maar een kandidaat omdat anders zeker de andere partij de president gaat leveren). Wie de meeste primaries wint binnen een partij zal voor het presidentsschap gaan, en als-ie in de 'oefenpotjes' meteen ook z'n tegenstander van de andere partij verslaat wordt meteen ook getipt als uiteindelijke winnaar.
Op maandag 19 augustus 2002 13:04 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
een presidential primary is een soort voorverkiezing binnen de eigen partij geloof ik. deze was in California
Dit althans zover ik wat afweet van politiek in de US (hetgeen niet echt heel veel is).
quote:Hmm ik zit er aan te denken ja, maar op tv zien vind ik toch wel leuker. Ik denk dat ik gewoon op de BBC wacht. Binnenkort komt ook weer Farscape op die zender, dat duurt ook een half jaar, en daarna weer 24, gaat lekker snel zo.
Op maandag 19 augustus 2002 13:33 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hmn denk dat ik ze dit keer lekker ga downloaden..
Ik zat trouwens ergens aan te denken, iets wat volgens mij niet klopt. Die security camera waar Nina op te zien was toen ze Jamie vermoordde. Stond die camera niet uit, of er was toch geen camera aanwezig daar in dat kamertje? Ze brachten Jamie daarheen omdat er geen camera was, zodat Gaines ze niet kon zien... Volgens mij klopt dat dus niet...
quote:TV-Out?
Op maandag 19 augustus 2002 16:19 schreef Xhorder het volgende:[..]
Hmm ik zit er aan te denken ja, maar op tv zien vind ik toch wel leuker. [...]
quote:Volgens mij hadden ze die camera in een 'loop' gezet. Maar het is allemaal alweer een tijdje geleden voor mij dus weet het niet meer precies.
Op maandag 19 augustus 2002 16:19 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ik zat trouwens ergens aan te denken, iets wat volgens mij niet klopt. Die security camera waar Nina op te zien was toen ze Jamie vermoordde. Stond die camera niet uit, of er was toch geen camera aanwezig daar in dat kamertje? Ze brachten Jamie daarheen omdat er geen camera was, zodat Gaines ze niet kon zien... Volgens mij klopt dat dus niet...
Op een gegeven moment zegt Mason na de schietpartij zoiets als "7 man down, Jack is still standing". Ik heb Jack toch echt maar 3 man zien neerschieten (incl. de Drazens)
En dat Duits...ik gok oud-KGBers of DDR. In de serie is namelijk een aantal keren vermeld dat Jack dit werk al best lang doet.
quote:Nee, er zaten juist extra scenes in die niet in Amerika zijn uitgezonden en hier ook niet op de DVD staan:
Op maandag 19 augustus 2002 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft de BBC er trouwens in geknipt?
Op de BBC was het vuurgevecht tussen jack en de Drazen's langer. Om precies te zijn het stukje waar Jack z'n pistool herlaadt alvorens schietend op de steiger te springen was extra. En het stukje waar Nina vraagt om een overplaatsing vlak voordat Teri het lichaam van de door Nina gedoodde beveilingsman ontdekt.
quote:Hij heeft ze platgereden en geschoten, klopt volgens mij wel hoor, 7 man.
Op maandag 19 augustus 2002 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
Maar wie heeft dan die 4 andere gasten neergeschoten? Of heeft Jack ze gewoon platgereden?
quote:Ik denk dat ie al onderweg was naar het ziekenhuis, kokend hete koffie in je gezicht lijkt me niet echt lekker...
Ja, lekker makkelijk! Eentje was op z'n knieën de scherven van de koffiepot aan het zoeken!
Krijgt Jack weer de schuld. Ik haat Kim..
Machiel, ik denk dat je het maar op Urine moet kijken, sorry man, gecondoleerd... dat betekend veeeeeeeel ergenissen...
Te vinden op het officiële24 message board:
2am-3am - 3 secs missing
7am-8am - 6 secs missing
8am-9am - 3 secs missing
9am-10am - 3 secs missing
12pm-1pm - 86 secs missing
4pm-5pm - 4 secs missing
5pm-6pm - 4 secs missing
7pm-8pm - 86 secs missing
8pm-9pm - 90 secs missing
9pm-10pm - 91 secs missing
10pm-11pm - 92 secs missing
11pm-12am - 92 secs missing
Het laatste nieuws is dat Fox UK alle exemplaren terug haalt en in september een nieuwe versie uitbrengen met de UK versies (die wél goed op de UK videobanden staan!).
De DVD's die in Amerika uitkomen in september zijn de Amerikaanse versies.
Nou, ben benieuwd of mensen buiten de UK hun geld terug krijgen aangezien het import is
Ik zou het wel zo netjes vinden als ze aan zouden bieden om ze om te ruilen als we ze naar ze toe zouden sturen. Nog beter: laat ze een nieuwe sturen en dat we dan deze mogen houden
Ik klim iig vast in m'n toetsenbord.
Anyhow, ik zou er niet énorm wakker van liggen.
quote:Kim is liev
Op maandag 19 augustus 2002 23:55 schreef Gellarboy het volgende:
Ik haat Kim..
Kwam erachter dat ik haar alleens in de jeugdserie 'Are you afraid of the dark?' heb gezien onwetend wat een babe ze zou worden En zag ook dat Fox aan de site http://come.to/elisha had bevestigd dat ze in de serie blijft al wist iedereen dat waarschijnlijk al maargoed dit topic gaat over 24 geloof ik
Zoiezo jammer dat zo'n commerciele Fox zo'n goeie serie uit moet zenden Maargoed als ik het goed begrijp was de hele serie er zoiezo niet geweest zonder Fox
Kom op man! Als we het met elkaar volhouden dan komt het allemaal goed.
Het is belangrijk om erover te praten. Om je gevoelens niet onder stoelen (of banken, for that matter) te steken. Wees eerlijk, tegenover jezelf en tegen ons. Durf je emoties te uiten.
We kunnen het. Hoop ik.
quote:Nee, je bent niet de enige...
Op donderdag 22 augustus 2002 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik de enige die absoluut niet kan wachten totdat serie 2 begint.
Why would she do that? Het levert haar alleen maar ongemak op.
quote:Had Jack dat haar niet gevraagd om te doen? Als ze het niet zou doen viel het misschien op.
Why would she do that? Het levert haar alleen maar ongemak op.
Seizoen 2? Nee, ik kan nog wel effe wachten hoor.................... . .................................. NOT!
quote:Misschien. Maar dat kan bijna niet. "Ja hey, met mij! Ik zit hier bij de Drazens met een pistool op m'n kop! Wil je dat even doorgeven aan Palmer? Bedankt hè, Nien! Doei!"
Op vrijdag 23 augustus 2002 16:01 schreef Xhorder het volgende:
Had Jack dat haar niet gevraagd om te doen? Als ze het niet zou doen viel het misschien op.
Ik weet het niet meer. Als ik vanavond thuiskom dan ga ik het meteen bekijken! .
Persbericht 20th Century Fox UK:
The UK DVD release of 24 is taken from the US version and therefore contains approx.90 secs of cuts from the UK aired programmes on the last five episodes.
If consumers wish to replace discs 5 and 6, which are the only ones affected, they can write to the following address free of charge, including their original ones:
20th Century Fox
Freepost 38LON203004
London
W1E 3HG
Discs will be available in approx 4-5 weeks.
The VHS version contains all of the UK aired programmes.
Goed nieuws Hoop ik tenminste... want ik woon natuurlijk niet in Groot Britannië. Dus is ga maar ff 20th Century Fox Benelux bellen of ik het via hun kan doen, dan ben ik er tenminste zeker van dat ze gewisseld worden. Is misschien handig als ze het in Nederland ff aan hun zuster in de UK vragen en misschien voor me opsturen in 20th Century Fox enveloppen. Maar zover is het nog niet, eerst ff bellen
ik zie trouwens dat de DVD-set bij Ro-disc/Ro-direct 'DVD van de week' is voor ¤74.66 (normale prijs: ¤82.95. Bij play.com kost ie ¤53.16.
Stelletje daar bij Ro-disc/Ro-vision
quote:Ik ben er net achter gekomen dat die in formatie niet correct is
Op maandag 19 augustus 2002 10:49 schreef Gellarboy het volgende:
Spoiler voor Doc: Seizoen 2 speelt circa 3 maanden later.
Hieonder een link voor hen die enige informatie willen over de nieuwe serie (zonder dat er er echt veel verraden wordt) http://seattlepi.nwsource.com/tv/79556_tca23.shtml
De nieuwe serie begint pas 29 oktober in de US...
aldus yorin.nl:
Uitzending: wekelijks vanaf dinsdag 3 september
Tijd: 20.35 uur
quote:Idd, lijkt me wel handig aangezien hier commentaar staat op het hele seizoen met aardig wat spoilers.
Op donderdag 29 augustus 2002 21:46 schreef Xhorder het volgende:
Ja de Yorinners beginnen maar een eigen topic hoor
Zoveel enthousiaste reacties gehoord en gelezen, dus dit kan (en mag ) geen miskoop zijn
Ik heb zelf geen aflevering gezien, dus ben zeer benieuwd
quote:Goed zo
Op maandag 02 september 2002 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je zeker geen spijt van!
Hij is al onderweg, zag ik op Play
Heb dit topic dan ook met hindernissen gelezen...
wil niets weten wat de spanning wegneemt
Zullen we dit topic volspammen voordat de uitzending dinsdag begint? .
quote:zullen we het einde anders al verklappen?
Op maandag 02 september 2002 15:02 schreef Geurt het volgende:
Kun je ook niets aan doen, Hennie.
quote:ik von t oko zwar tfo mara dat s mein mengn
Op maandag 02 september 2002 15:01 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja ik von et dus oko zwar cool whe he he.
eidne is Nnia Nnia Nani Nnia
quote:Oh jee, hier waarschuwde de Veronica Gids al voor: "[...]Ook het internet moet zeer behoedzaam betreden worden, tenminste, door iedereen die geen trek heeft in een hyperactieve nerd die alvast alle verrassingen verklapt.[...]"
Op maandag 02 september 2002 15:38 schreef pizzaslut het volgende:[..]
zullen we het einde anders al verklappen?
quote:Ja, deze nerd heeft het al op een goeie zender gezien
"Ook het internet moet zeer behoedzaam betreden worden, tenminste, door iedereen die geen trek heeft in een hyperactieve nerd die alvast alle verrassingen verklapt."
"Ja, nou, en het is helemaal niet leuk want het is veel te spannend en dan ga ik veel eten en ik heb gisteravond een hele bus Pringles in mijn eentje leeggegeten en zo gaat het met al die afleveringen dus als het zo spannend blijft dan weeg ik straks 2 ton..."
De problemen in WeightWatchers-land! .
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 03-09-2002 08:46]
quote:Ja, maar weet je wat. Ik [b]download[/i] ze gewoon.
Op dinsdag 03 september 2002 13:02 schreef Gellarboy het volgende:
De serie is ook te koop, Stormvogel.
quote:oooooooh boy...
Hey Xhorder, even off-topic maar ik weet dat je hier dagelijks leest... Wil jij contact met mij opnemen op jb400012@ncr.com? Jij hebt geen mailadres in je profiel staan. I think I'm gonna take you up on that favour you owe me..
Nog meer mensen aan het kijken nu voor de eerste keer?
quote:DTP...
Op dinsdag 03 september 2002 19:37 schreef Xhorder het volgende:
oooooooh boy...
DOEI! .
Ik heb je gemaild Gellarboy...
quote:Ik heb hem ook net besteld!
Op maandag 02 september 2002 12:56 schreef milagro het volgende:
Hij is al onderweg, zag ik op Play
Ik kreeg zojuist een mail van Fox UK op mijn vraag of ik als Nederlander mijn dvd's mag omruilen bij ze. Een stuk uit de mail:
"You can still take up this offer if you live in the Netherlands, but you will need to pay for postage of the discs to the UK. We will pay for the return postage.
Please note that the replacement discs are not ready yet, so it will take a few weeks for you to receive your replacement discs."
Kind regards
Twentieth Century Fox Home Entertainment"
Ik ga ze morgen aangetekend verzenden, ik vertrouw in beide landen de post niet
O ja, het adres is:
20th Century Fox
Freepost 38LON20304
London
W1E 3HG
quote:Komt dit uit de Squeeze?
Op woensdag 24 juli 2002 08:18 schreef Gellarboy het volgende:
Kuthetero's.Kiefer Sutherland lijkt op Eric York. Maar dat had ik al eens gezegd hè?
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 20:28 schreef RoK het volgende:[..]
Komt dit uit de Squeeze?
*** oef, beetje oude koeien uit de sloot halen, sorry ***
quote:Ja, alle plaatjes die homo's posten komen uit de Squeeze.
Op dinsdag 10 september 2002 20:28 schreef RoK het volgende:
Komt dit uit de Squeeze?
Niet dus.
quote:Is het tweede seizoen al zeker en zijn er al details over bekend ?
Op woensdag 4 september 2002 11:33 schreef Xhorder het volgende:
Trouwens, de eerste aflevering van het tweede seizoen is gesponsord door Ford, en zal dus niet onderbroken worden door reclame. Ik neem aan dat ze wel in Fords rondrijden, en dat Jack opeens een Ford verzameling heeft ofzo en dat zich alles voor levensgrote Ford billboards afspeelt.
quote:Ja, Jack wordt ook aangespoord om op onderzoek uit te gaan: vort, vort, ga op onderzoek uit, Jack.
Op woensdag 4 september 2002 11:33 schreef Xhorder het volgende:
Trouwens, de eerste aflevering van het tweede seizoen is gesponsord door Ford,
quote:Ik neem aan dat ze doorgaan op wat er nu ligt, er zijn nog wel een aantal dingen die je nog zou willen weten
Op zondag 29 september 2002 10:28 schreef Uncle_Eric het volgende:[..]
Ja, Jack wordt ook aangespoord om op onderzoek uit te gaan: vort, vort, ga op onderzoek uit, Jack.
quote:
24 (TV - SPOILERS):Entertainment Weekly has just done a major story on the second season of the Kiefer Sutherland show and revealed the setup for this season: "It's 16 months since last season's finale, starting right off at 8 a.m. Jack Bauer has left the counter-terrorism unit and is still blaming himself for the murder of his wife. Also blaming him is his daughter, Kim. David Palmer now President, calls Jack and recruits him for a mission to stop a terrorist plot to detonate a nuclear bomb in Los Angeles that day". Side plot wise "Kate Warner (Sarah Wynter), a lawyer whose sister is to be married that day. However, when Kate discovers that her sister's intended husband has ties to the terrorists Jack's chasing, her life is in danger and she hooks up with Jack. Kim is working as a nanny to the children of a disturbed man that gets her into trouble. Palmer is divorcing his manipulative wife Sherry but she won't give up being First Lady so easily". There'll also be a return appearance by the traitorous Nina (Sarah Clarke), whilst "Roseanne" star Sara Gilbert will play an "overeager CTU computer geek".
Vanavond premiere van season 2, ben erg benieuwd naar het verhaal,
Verder wil ik hierbij alle fanatieke fans attenderen op de 24-veiling!!
http://members.ebay.com/aboutme/fox_auctions/
Ikzelf ga voor de oorringen van Kim!!
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1575613227
quote:cool! Welke search criteria heb je gebruikt [sup] kan hem namelijk niet zo snel vinden [/sup]
Op woensdag 30 oktober 2002 15:35 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb die episode ook gedownload en gebrand als VCD
quote:Gewoon mIRC gebruiken en is niet echt verboden, omdat niemand in NL nog de licentie van seizoen 2 heeft en omdat ik seizoen 2 hoe dan ook na seizoen 1 ook op DVD ga halen. Ik had de aflevering trouwens al 12 uur eerder voordat de uitzending op de Amerikaanse buis te zien was, in breedbeeld zonder Fox logo of wat dan ook
Op donderdag 31 oktober 2002 00:03 schreef sandur het volgende:[..]
cool! Welke search criteria heb je gebruikt [sup] kan hem namelijk niet zo snel vinden [/sup]
quote:Waarschijnlijk feb/maart 2003 op de BBC. Dat is dus nogal een tijdje wachten en daar heb ik geen zin in
Op vrijdag 1 november 2002 17:41 schreef dapluiz het volgende:
Wanneer komt het 2e seizoen op BBC en hoe laat en welke BBC ?
Eerste seizoen op dvd gekeken, en kan niet wachten tot het 2e seizoen!
'24' Up; 'Frasier' Down
Fox's 24, which drew its best numbers ever for its season debut last week (8.0/11), drew even stronger numbers Tuesday night (8.5/12). The serial drama, starring Kiefer Sutherland, placed first in its time period among 18-49-year-olds but ranked second to NBC's Fear Factor (9.5/13) in households. ABC's new 8:00 p.m. sitcom 8 Simple Rules... also held up admirably, placing second in households in the overnights with a 9.5/14 but placing first in the 18-49 category. Ratings for NBC's Frasier continued to deteriorate, however, as it was pushed into the 9:30 p.m. half hour by a special 90-minute version of Fear Factor. The show's 9.5/11 result was well below last year's average.
Beetje gemengede gevoelens bij het einde... maar toch.. SUPER serie!!!
En echt geweldig als je ze allemaaal achter elkaar kan kijken.. niet elke keer weer een week wachten.
Dennis hopper was ook SUPER btw.
Ben benieuwd naar deel 2, hoop dat het net zo goed word/spannend blijft.
* motown gaat zeker kijken
ow owquote:Op woensdag 3 november 2004 19:02 schreef BushRanger het volgende:
Weet iemand waar je oude afleveringen kan downloaden? Ik heb de laatste paar van seizoen twee niet gezien omdat ik in het buitenland was. Zondag begint deel 3!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |