quote:DE SUPERCRAZYTURBOTOPHIT VAN WEEK 5: MIIKE SNOW
Twee Zweden en een Amerikaan vormen samen 'Miike Snow'. Ze scoorden al een culthit met het nummer Animal. Coen en Sander zijn helemaal weg van de eerste single van hun tweede album 'Happy To You', dat half maart verschijnt.
Ja ik denk dat dat hem ook is, en dat de titel van het album Happy To You is, het staat er een beetje ongelukkig ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Paddling out is toch de nieuwe single ?
Ahzo, goede plaat iig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat hem ook is, en dat de titel van het album Happy To You is, het staat er een beetje ongelukkig ja.
Vlak Lior niet uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Domien ontdekt alleen maar eckte kwaliteit zoals Mads Langer...
ik vind hem wel grappig. maar het woord hatsikideestra kan echt niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef alors het volgende:
.Hahah Jan Kooijman
als het niet zo'n mooiboy was hadden mannen hem ook tof gevonden.
wat een gezeur gisteren hadden ze het nog over dat ze voor deze actie met de pet zijn rondgegaan onder de 3FM collega'squote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef hole1988 het volgende:
Geenstijl kom er maar in http://www.geenstijl.nl/m(...)eedhoer_van_omr.html
Vreselijk figuur.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef alors het volgende:
.Hahah Jan Kooijman
als het niet zo'n mooiboy was hadden mannen hem ook tof gevonden.
Geenstijl heeft iets tegen 3FM, en daarom schrijven ze er al jarenlang waar mogelijk een zo negatief mogelijk stukje erover. Zelfs hun eigen reaguurders vinden dat ze overdrijven...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat een gezeur gisteren hadden ze het nog over dat ze voor deze actie met de pet zijn rondgegaan onder de 3FM collega's
ik zag een paar dagen terug een filmpje van 538 met de tekst "Scheren of uit de Kleren". Je raad het al een mokkel van 200 kilo die uit de kleren moest. Dan viel dit reuze mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geenstijl heeft iets tegen 3FM, en daarom schrijven ze er al jarenlang waar mogelijk een zo negatief mogelijk stukje erover. Zelfs hun eigen reaguurders vinden dat ze overdrijven...
mede mogelijk gemaakt door stendersquote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef Piles het volgende:
Erwin bij Voetbal International, naast Danny Vera
je wordt gewoon genegeerdquote:
ik wel, maar tis reclamequote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja
Nee, iedereen zal wel VI aan 't kijken zijn.
Ik kom het topic wel weer checken als VI is afgelopenquote:
dan ga ik ook nog een film kijken! ik ga proberen zo lang mogelijk vol te houden iedere dag minimaal 1 film te zien en voorlopig zie ik tot 22feb geen problemen wat dat betreftquote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom het topic wel weer checken als VI is afgelopenTis toch wat, dat gevoetbal.
Wat is er op/na 22 februari dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik ook nog een film kijken! ik ga proberen zo lang mogelijk vol te houden iedere dag minimaal 1 film te zien en voorlopig zie ik tot 22feb geen problemen wat dat betreft
die nieuwe biosfilm? A good old fashioned orgy?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn sexleven omschrijven door middel van een filmtitel... nou mensen kom maar op
dan moet ik overdag naar Diemen voor werk en 's avonds naar de schouwburg voor Comedy Trainquote:
heb ik gezien. uitermate slechtquote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Gevonden: http://www.imdb.com/title/tt1294969/
Ahjoh, 18 is nog jong.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Gevonden: http://www.imdb.com/title/tt1294969/
idd! ik was ook al 19 toen "het" gebeurde....dus je hebt nog tijd zat!quote:
klopt. hij gaat ook weg bij 3fm.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef miieejj het volgende:
hey hallo
ik las het bericht dat ekdom een programma gaat doen op sbs6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Geen 'The Donna's - 40 boys in 40 nights' voor jou?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
Een song om je seksleven te omschrijven. Geen idee
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen 'The Donna's - 40 boys in 40 nights' voor jou?
Geniaal!quote:
Wij hebben andere ideeen bij het woord geniaalquote:
Hahaha die luister ik nu jaquote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Deze van Lonely Island is trouwens ook geniaal:![]()
![]()
Justin Timberlake ook
![]()
Je moet natuurlijk wel heel goed de teksten beluisterenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wij hebben andere ideeen bij het woord geniaal
Klonk erg fijn in de autoquote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Pfoeh, Polarkreis 18... Lang niet gehoord!
Ik ben er wel, maar ik voel me zeer rustig (op drukte in mijn kop na, maar dat komt er toch niet uitquote:
ik heb nog ff 3voor12 aangeslingerd. ik dig die muziek daar welquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar ik voel me zeer rustig (op drukte in mijn kop na, maar dat komt er toch niet uit)
Goed idee, ik zet het ook nog even aanquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog ff 3voor12 aangeslingerd. ik dig die muziek daar wel
Meh, geen idee hoe ik morgen op school moet komenquote:
met je hoovercraft natuurlijk!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, geen idee hoe ik morgen op school moet komen
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vind je L.A echt een leuke stad?
Wat had je gezien?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
nou, dat was weer een fraai voorbeeld van Thaise cinema. veel kleuren, vage verhaallijn en iedereen lijkt op elkaar
Nietquote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, geen idee hoe ik morgen op school moet komen
http://www.moviemeter.nl/film/45714quote:
Heb ik verkochtquote:
Er wordt gedreigd met een vervangende toets, dus spijbelen vind ik nog niet zo'n goed ideequote:
lekker slim!quote:
Ik ben niet zo handig in het maken van toetsen, ik faal nogal... Ik weet ook niet of het een dreigement is of dat ik me kan beroepen op overmacht. Ik ga iig mijn best doen! OV is op krukken ook geen doen en dan moet ik vrij ver lopenquote:
Ik had ook nooit beweerd dat ik een ontzettend snuggere blondine wasquote:
dat is waar....dombo!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig in het maken van toetsen, ik faal nogal... Ik weet ook niet of het een dreigement is of dat ik me kan beroepen op overmacht. Ik ga iig mijn best doen! OV is op krukken ook geen doen en dan moet ik vrij ver lopen
[..]
Ik had ook nooit beweerd dat ik een ontzettend snuggere blondine was
die kans is ook vrij groot he....half vrouwelijk Nederland is blondquote:
Moet ze het zwart verven, heb je er ook geen last meer vanquote:
Lol wutquote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ze het zwart verven, heb je er ook geen last meer van
kunstmatige intelligentie....quote:
met highlightsquote:
zo fake-vader zo fake-zoonquote:
Ik zal het vaker moeten horen, vooralsnog werkt het op m'n zenuwen...quote:
bij mij ook. en ik vind dat lekkerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal het vaker moeten horen, vooralsnog werkt het op m'n zenuwen...
Ik niet... Overdag zal het beter gaan denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij ook. en ik vind dat lekker
yeah baby, the one and fokking only.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Hoorde ik nou onze eigen 3rdrock gequote worden op 3FM?
Ja schat, ik fake nooit, vind dit ook weer erg jammer van julliequote:
Niet gehoord, sorry... En veel plezier ermeequote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
jee! ik werd genoemd! hoera!
ik heb nu een strakke plasser...
ja, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet gehoord, sorry... En veel plezier ermee
Ik ga hard hier.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
oe, us Rooske gaat iig dit uur nog Skrillex en Black Sabbath draaien!
tissue?quote:
Ja, zoek het maar lekker uitquote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen
bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
gast!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, hier het singletje van kopen (of het liedje op cd branden ofzo) en er dan mee gaan gaaien. dan heb je pas een Bangarang!Ik moest het 3 keer lezen, maar nu snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Vreselijke stad, ben veel meer fan van de oostelijke steden. Philadelphia,Boston,New Yorkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]in die delen van de stad waar we zijn geweest voelde ik me erg thuis
![]()
jij niet?
er had ook "gooien" moeten staan....damn...ik typ soms sneller dan ik kan denken....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest het 3 keer lezen, maar nu snap ik het
Ik had mijn 26-delige Winkler Prins er al bij open geslagen, kijken of er synoniemen waren voor het woord gaaienquote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er had ook "gooien" moeten staan....damn...ik typ soms sneller dan ik kan denken....
vast wel, tis ook een vogelsoortquote:Op maandag 30 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had mijn 26-delige Winkler Prins er al bij open geslagen, kijken of er synoniemen waren voor het woord gaaien
en daarna reclame voor Simple Plan en Destinequote:
Ik weet weer waarom ik nooit 3FM buiten Stenders luister jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarna reclame voor Simple Plan en Destine![]()
![]()
qua muziek vind ik 3v12 nog best te doen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik nooit 3FM buiten Stenders luister ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
ow, we gaan een wedstrijdje doen? ik denk dat ik de grootsteVertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebI reject reality and substitute my own
186cm (om en nabij)quote:
haha, om de 1 of andere reden dacht ik dat jij vrij klein wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, ok, dan ben je net ietsjes langer dan ik
ja, maar jij deed niet meequote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, om de 1 of andere reden dacht ik dat jij vrij klein was
quote:
(niet te) lange vrouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
Bijna 1.80 hier. En al hoogtevrees op hakken
Vind je dit vrolijk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
Is dit zomaar een vrolijke plaat van Lana? Now Playing doet het niet
vrolijk....vrolijk......ik zoek nu iig geen roerstaafjes om mn polsen door te snijden....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
Is dit zomaar een vrolijke plaat van Lana? Now Playing doet het niet
Vergeleken met Video Games vind ik alles vrolijkquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrolijk....vrolijk......ik zoek nu iig geen roerstaafjes om mn polsen door te snijden....
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben 20 centimeter.
Wat?
Bedtijd! Doeidoei x
we hebben het niet over lichaamslengte maar over je piemel!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben 20 centimeter.
Wat?
Bedtijd! Doeidoei x
Een heuse FOK!ker dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben 20 centimeter.
Wat?
Bedtijd! Doeidoei x
* 3rdRock geen echte Fok!ker isquote:
Ja, die internetpiemels kan ik ook niet bergen...quote:
haha, er staat nergens of dat ik huil omdat ik geen echte fok!ker of dat ik geen 20cm ben....;)quote:
Er staat ook nergens waarom ik dat zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, er staat nergens of dat ik huil omdat ik geen echte fok!ker of dat ik geen 20cm ben....;)
jij hebt bijdehandjes gegeten? damn!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er staat ook nergens waarom ik dat zeg
Ik heb zo m'n momentenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt bijdehandjes gegeten? damn!
Trustequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dames en heren...hoe gezellig het ook vind...over minder dan 7u gaat mijn wekker en ik wil nog ff mn boek uitlezen eigenlijk......
maar ik vind jullie wel allemaal lief en wil met jullie allemaal trouwen![]()
![]()
slaap zacht en mooie dromen allemaal!
Ik trouw nooit, sorryquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dames en heren...hoe gezellig het ook vind...over minder dan 7u gaat mijn wekker en ik wil nog ff mn boek uitlezen eigenlijk......
maar ik vind jullie wel allemaal lief en wil met jullie allemaal trouwen![]()
![]()
slaap zacht en mooie dromen allemaal!
quote:
quote:
* 3rdRock ziet alle hoop vervliegenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nog iets waarin we op elkaar lijken, geen haar op mijn hoofd
Och, ik ben waarschijnlijk wel over te halen, ik riep ook heel lang dat ik nooit kinderen wildequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nog iets waarin we op elkaar lijken, geen haar op mijn hoofd
Die had ik dan wel weer graag gewild, maar dat zit er niet meer in. Ik ga die van mijn broer tot op het bot verwennenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik ben waarschijnlijk wel over te halen, ik riep ook heel lang dat ik nooit kinderen wilde
Hoe lang nog voordat je tante minthy bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Die had ik dan wel weer graag gewild, maar dat zit er niet meer in. Ik ga die van mijn broer tot op het bot verwennen
Eind meiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je tante minthy bent?
Als ik kinderen had gekregen, dan had ik voor de formaliteit getrouwd. Alles in een keer geregeld met een klein feestje, gaan m'n broer en schoonzus ook doen over een paar wekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
trouwen, kinderen....voor mij mag het maar hoeft het niet.
dat is de favoriete periode van homo's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maak je die grap echt Rock? ja dat doe ik! Schaam je je niet? jawel
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de favoriete periode van homo's!Ik ben half in mei jarig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maak je die grap echt Rock? ja dat doe ik! Schaam je je niet? jawel
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
het toppunt van romantiek.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik kinderen had gekregen, dan had ik voor de formaliteit getrouwd. Alles in een keer geregeld met een klein feestje, gaan m'n broer en schoonzus ook doen over een paar weken
quote:
Als iemand me weet over te halen, dan wil ik zo'n vies klef romantische droomtrouwerijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik kinderen had gekregen, dan had ik voor de formaliteit getrouwd. Alles in een keer geregeld met een klein feestje, gaan m'n broer en schoonzus ook doen over een paar weken
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de favoriete periode van homo's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maak je die grap echt Rock? ja dat doe ik! Schaam je je niet? jawel
I reject reality and substitute my own
ik dacht voor ons meer aan maandagochtend ff gratis.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als iemand me weet over te halen, dan wil ik zo'n vies klef romantisch droomtrouwerij
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht voor ons meer aan maandagochten ff gratis.....
ik heb de "d" er al bij ge-edit! taalpuristequote:
Romantiek doe ik niet aan, boel gedoe en zeker bij trouwen kost het een hoop. Met een kleine op komst kan ik me er alles bij voorstellen dat ze formeel alles in een keer geregeld willen hebben met een huwelijk. Contract is veel duurderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het toppunt van romantiek.....
ach, mijn ouders zijn ooit op 300dec 1974 voor de wet getrouwd. iets met belastingen ofzozijn daarna in juli 75 nog wel voor de kerk getrouwd met groot feest. maar daar was ik gek genoeg niet bij.
ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Romantiek doe ik niet aan, boel gedoe en zeker bij trouwen kost het een hoop. Met een kleine op komst kan ik me er alles bij voorstellen dat ze formeel alles in een keer geregeld willen hebben met een huwelijk. Contract is veel duurder
Sneertje vond ik jammer, vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik snap het wel hooren iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt
ow nee, dat was niet als sneer bedoeld, meer een soort sarcastische constatering ofzoietsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Sneertje vond ik jammer, vandaar mijn reactie
Maakt niet uit...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow nee, dat was niet als sneer bedoeld, meer een soort sarcastische constatering ofzoiets
Ik ben pittenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt niet uit...
Ik duik voor de tv,
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook naar bed, ja nu echt! tabee!
Tv kijksequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt niet uit...
Ik duik voor de tv,
Trustenquote:
komt wel goed schatjequote:
Ik ben er stiekem nog wel half bij hier, tv is ook niet zoveel aanquote:
Kan ik me heel goed wat bij voorstellen om 1 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem nog wel half bij hier, tv is ook niet zoveel aan
Ik heb Family Guy en American Dad al gezien voor de zoveelste keer... Douchen it isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed wat bij voorstellen om 1 uur 's nachts
M'n broer riep 2 jaar geleden nog (net als ik) dat ie nooit aan kinderen zou beginnen en ook niet zou trouwen (was z'n relatie ook om uit gegaan) en kijk nu: getrouwd, 2 stiefdochters van 11 en 13 en een kleine meid van 6 maanden. Ik ben sinds dik een jaar gestopt met dat soort zaken uit te sluiten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De vrouwen die dat roepen zijn er meestal verdomd snel bij qua trouwen/kinderen
Lees eens wat verder in het topicquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De vrouwen die dat roepen zijn er meestal verdomd snel bij qua trouwen/kinderen
Waar is dat ouderlijk dorp?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lees eens wat verder in het topicEn zo snel ben ik er niet bij in vergelijking met de meiden uit het ouderlijk dorp. Die hebben allemaal minstens 1 kind op de heupen.
Dat zegt al genoeg: net op 't randje van Oost-Groningen. Voor de complete beeldvorming: ik ben 24 en één van de weinigen zonder kind.quote:
Je komt toch niet uit hetzelfde dorp als the_mausterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg: net op 't randje van Oost-Groningen. Voor de complete beeldvorming: ik ben 24 en één van de weinigen zonder kind.
Volgens mij komt ie niet uit Oost-Groningen, eerder Noord-Groningen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit hetzelfde dorp als the_mauster
Op je 24e wil je toch nog niet denken aan kinderen, geniet van het leven!
Allemaal hetzelfde voor mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie niet uit Oost-Groningen, eerder Noord-Groningen.
En toch durf ik hardop te beweren dat ik nooit zal trouwen en geen kinderen ga krijgen. Mocht het anders gaan dan nodig ik het hele topic uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n broer riep 2 jaar geleden nog (net als ik) dat ie nooit aan kinderen zou beginnen en ook niet zou trouwen (was z'n relatie ook om uit gegaan) en kijk nu: getrouwd, 2 stiefdochters van 11 en 13 en een kleine meid van 6 maanden. Ik ben sinds dik een jaar gestopt met dat soort zaken uit te sluiten.
Emile is een mooie naam voor een jongenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch durf ik hardop te beweren dat ik nooit zal trouwen en geen kinderen ga krijgen. Mocht het anders gaan dan nodig ik het hele topic uit
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Emile is een mooie naam voor een jongen
Prachtig, maar ik blijf erbijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Emile is een mooie naam voor een jongen
Je zal maar verkracht worden, arm kind.quote:
Ik wil geen vloek oid over mezelf afroepen, maar knappe kerel die mij, tegen mijn zin, onder krijgtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je zal maar verkracht worden, arm kind.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diethyletherquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil geen vloek oid over mezelf afroepen, maar knappe kerel die mij, tegen mijn zin, onder krijgt
Ik kom nooit buiten, not a chancequote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diethylether
onderschat een breekijzer niet.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:41 schreef FZN05 het volgende:
Ik heb het enige echte 3FM memoryspel dat net bij Joey vs. Wijnand werd gebruikt gewonnen.
Haha, ik zei dat in het nagesprekje ook nog tegen Wijnand, maar volgens mij blijven ze bij 3-2...quote:
Joey zal je bedoelen, Wijnand is compleet met je eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Haha, ik zei dat in het nagesprekje ook nog tegen Wijnand, maar volgens mij blijven ze bij 3-2...
Nee, ik vroeg aan Wijnand of de stand nu echt 3-1 is, maar hij zei dat het dat wss niet wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Joey zal je bedoelen, Wijnand is compleet met je eens.
je gaat lekker koese met je deken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:45 schreef CindieY het volgende:
Ohja, ik was nog wakkerIk zal eens gaan slapen, 't wordt tijd
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:45 schreef CindieY het volgende:
Ohja, ik was nog wakkerIk zal eens gaan slapen, 't wordt tijd
![]()
Het zal een paar uren duren het moet tenslotte tot de nok toe vol.quote:
En dan met zo'n spaan er overheen, net als bij een glas bierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het zal een paar uren duren het moet tenslotte tot de nok toe vol.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:48 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan met zo'n spaan er overheen, net als bij een glas bier
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit hetzelfde dorp als the_mauster
Op je 24e wil je toch nog niet denken aan kinderen, geniet van het leven!
klopt, de beide dorpen liggen zo'n 50 kilometer uit elkaar....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie niet uit Oost-Groningen, eerder Noord-Groningen.
zo, jij hebt er ook weer een lange nacht opzitten....quote:
ik kan vol trots zeggen dat ik het weer gefilkt heb ja... En ik sta tegen beter weten zo vroeg op, ga zo tegen beter weten mijn auto starten enz enzquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, jij hebt er ook weer een lange nacht opzitten....
Mehquote:
Mook!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:50 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Zo maar eens naar bed gaan, mijn weekend is om 7 uur begonnen
.
Mook!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:50 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Zo maar eens naar bed gaan, mijn weekend is om 7 uur begonnen
.
Volgens mij draaide hij net ook Pumping on your stereo van Supergrass, vind ik ook een plusje waardquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:29 schreef alors het volgende:
Black Hole Sun![]()
Bouncer en Milow zijn je vergeven, Domien.
ja eensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij draaide hij net ook Pumping on your stereo van Supergrass, vind ik ook een plusje waard
Oh ja dat was ook fijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:33 schreef Sersjee het volgende:
En hij draaide I could never take the place of your man. Dat benne ook dikke pluspunten.
Wolfje!!quote:
Single van de week bij 3v12, Supercrazyturbotophit bij C&S, Domien vindt het geweldig, volgens mij kon Ekdom het ook wel waarderen maar het kon geen megahit worden?quote:
beetje pochen met de (zojuist op wikipedia opgezochte) kennis hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef minthy het volgende:
Ik word er altijd een beetje naar van dat dj's bij dit soort nummers benoemen hoeveel jaar geleden ze in de lijsten stonden...
Zeker goed, al had ik niet in de gaten dat het al zo lang geleden wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
beetje pochen met de (zojuist op wikipedia opgezochte) kennis heWel een goed nummer
Michel Telo met Ai Se Eu Te Pego, als ik het allemaal goed gespeld hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:20 schreef minthy het volgende:
Dit liedje![]()
Ik heb niet onthouden wie het is, maar word er vrolijk van
Ik geloof het direct!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:25 schreef alors het volgende:
[..]
Michel Telo met Ai Se Eu Te Pego, als ik het allemaal goed gespeld heb
Back Street Boysquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar nou fout aan is...
ik kan niet eens stemmen, die schuif doet het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef borisz het volgende:
Lunchbox Hans
Killer Queen - Queen
Kings And Queens - 30 Seconds To Mars
Lunchbox 2
No One Knows - Queens Of The Stone Age
Dancing Queen - ABBA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |