Ajaxquote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef tong80 het volgende:
...Ik hoorde hem net zeggen dat ie tevreden is met een 5e plaats en dan europees voetbal haalt.
Maakt het echter wel pijnlijk dat we van een subtopper verloren.
Dit Ajax gaat van nog wel veel mindere ploegen dan Feyenoord verliezen, als ze zo spelen zoals gisteren.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef tong80 het volgende:
...Ik hoorde hem net zeggen dat ie tevreden is met een 5e plaats en dan europees voetbal haalt.
Die man kan gewoon niet zonder Feyenoord, het is een obsessie.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef eight het volgende:
ah, het wekelijks terugkomende tong's feyenoordbash topic
Kan die diarree niet een keer ophouden![]()
wat is je punt nou gast? iedereen kan van elkaar verliezenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Merkie het volgende:
"We", zegt de man uit Zaltbommel die de Arena nog nooit van binnen heeft gezien.
In de Meer zag ik Cruijff.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Merkie het volgende:
"We", zegt de man uit Zaltbommel die de Arena nog nooit van binnen heeft gezien.
Rommedahl?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de Meer zag ik Cruijff.
In het Olympisch stadion zag ik van Basten.
In de Arena zag ik Dennis.
Maar Ajax heeft op elke positie betere spelers, begrijp je dat dan niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef Ritmo het volgende:
Tsja. Koeman is tenminste realistisch, ipv Frankje de Boer die nog denkt dat Ajax kampioen gaat worden.
Het mooiste van Ronald Koeman als coach van Feyenoord...quote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh.. nee. Dat hebben ze niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft op elke positie betere spelers
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:34 schreef Rekkie het volgende:
Een subtopper verliest van een subtopper. Kan gebeuren!
Het enige wat Ronald Koeman voor heeft is dat hij Groninger is.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef tong80 het volgende:
Het blijft idd een boer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het enige wat Ronald Koeman voor heeft is dat hij Groninger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |