Tuurlijk niet. Ik had goedkope kaartjes voor beide trajecten met een goede aansluiting en by far de snelste oplossing buiten het vervelende vliegen. Als alleen door de prijs het kaartje Lyon-Parijs niet inwisselbaar is en al gekocht is; en daarna plotseling Parijs-Nederland uitvalt door een staking, zit er weinig anders op dan een dag te wachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dan heb je dat niet juist aangepakt. Had je de bus maar moeten nemen.
Dat klopt, maar het ging toch over van Lyon naar Nederland gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef Bitlord het volgende:
Maar die rijdt ook niet door de staking in België dus daar zou ik per saldo niets mee opschieten.
En effectief is dat geen moer snellerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat ik net zei, ik heb Lyon - Rotterdam afgelopen zomer gedaan met een overstap in Brussel Zuid/Midi. Dat is weliswaar geen Thalys, maar je hoeft niet dwars door de stad heen naar een ander station.
En dat duurt nog alleen maar langerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het ging toch over van Lyon naar Nederland gaan?
Maar volgens mij kan het ook via Keulen, hoewel dat wel een extra overstap geeft.
Nee, maar ook niet langzamer. Dus gewoon zo gegaan omdat ik geen zin had om met al m'n zooi dwars door Parijs te gaan en omdat ik niet de Thalys-toeslag wilde betalen bovenop m'n Interrail.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
En effectief is dat geen moer sneller
[..]
Dat begrijp ik ook nog wel maar als er staking is in België heb je weinig andere keus...quote:En dat duurt nog alleen maar langer
Heb het opgezocht, je kan inderdaad regulier in 3h21 van Lyon naar Brussel. Was mij onbekend. Nou ja voorlopig hoef ik niet meer naar Lyon maar waarschijnlijk geldt dit dan ook voor andere bestemmingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het ging toch over van Lyon naar Nederland gaan?
Maar volgens mij kan het ook via Keulen, hoewel dat wel een extra overstap geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |