abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:05:15 #251
366803 AthCom
Overigens ...
pi_107597597
quote:
U bent Vlaming?
Ik vraag me af hoe U tot die conclusie bent gekomen ...

Ik ben Zuid-Hollander, jammer genoeg. Nuja, vlak aan de grens met Noord-Brabant, dat dan weer wel.
Moira. is tof. :7
pi_107597612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ik ben Zuid-Hollander, jammer genoeg. Nuja, vlak aan de grens met Noord-Brabant, dat dan weer wel.
Dordrecht?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107597650
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef AthCom het volgende:

[..]

Dat dacht ik even aan het taalgebruik te zien.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:09:02 #254
366803 AthCom
Overigens ...
pi_107597721
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat dacht ik even aan het taalgebruik te zien.
Ach, taalnazi, hè? Ook ben ik een boek aan het schrijven, dus dat zal ook wel wat impact hebben op mijn zinsconstructies, denk ik zo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dordrecht?
Ha, meer in de buurt van Gorinchem, maar dichtbij genoeg. ;) Zo'n christelijk dorp in de 'bible belt'.
pi_107597764
Vandaag drie cd's van Mayhem binnengekregen:

Ordo Ad Chao
Live in Leipzig
en Chimera

Ordo Ad Chao ben ik nu aan het luisteren en de titel zal wel iets van chaos betekenen? Want zo klinkt de muziek wel! :D

Maar wat een lekkere beukplaten heeft Mayhem toch gemaakt. ~O>
pi_107597777
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ach, taalnazi, hè? Ook ben ik een boek aan het schrijven, dus dat zal ook wel wat impact hebben op mijn zinsconstructies, denk ik zo.

[..]

Ha, meer in de buurt van Gorinchem, maar dichtbij genoeg. ;) Zo'n christelijk dorp in de 'bible belt'.
Vlakbij ik woon in Dordrecht. Welk dorp?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107597807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ach, taalnazi, hè?
Ik word er zelfs voor betaald.

quote:
Dan is het toch wel jammer dat je geen fanatieke blacker bent.
pi_107597844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef Gewas het volgende:
Vandaag drie cd's van Mayhem binnengekregen:

Ordo Ad Chao
Live in Leipzig
en Chimera

Ordo Ad Chao ben ik nu aan het luisteren en de titel zal wel iets van chaos betekenen? Want zo klinkt de muziek wel! :D

Maar wat een lekkere beukplaten heeft Mayhem toch gemaakt. ~O>
Ordo ad Chao en Chimera vond ik nogal tegenvallen. Ik kwam er nooit echt in. Mijn absolute favorieten zijn De Misteriis Dom Sathanas en Wolfs Lair Abyss.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:14:19 #259
366803 AthCom
Overigens ...
pi_107597883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vlakbij ik woon in Dordrecht. Welk dorp?
Hardinxveld-Giessendam ... :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik word er zelfs voor betaald.

[..]

Dan is het toch wel jammer dat je geen fanatieke blacker bent.
Ik zou er ook wel betaald voor willen worden ... Dat ligt me zeker wel. Wat doe je dan voor werk, precies?

En je weet nooit, toch? Wat niet is, kan nog komen ...
pi_107597949
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef AthCom het volgende:

[..]

[..]

Ik zou er ook wel betaald voor willen worden ... Dat ligt me zeker wel. Wat doe je dan voor werk, precies?

En je weet nooit, toch? Wat niet is, kan nog komen ...
Ik geef Nederlands op een middelbare school.
pi_107597958
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ordo ad Chao en Chimera vond ik nogal tegenvallen. Ik kwam er nooit echt in. Mijn absolute favorieten zijn De Misteriis Dom Sathanas en Wolfs Lair Abyss.
Moet er zelf aan wennen aan de eerste twee die je noemt, maar tot nu toe bevalt het me heel goed. Zeker anders dan de oude Mayhem, dat wel. Wat ik wel fijn vind is dat elk album van hun zo'n 'eigen geluid' heeft.

De Mysteriis dom Sathanas is natuurlijk een meesteralbum. Had hem vroeger op cd maar heb hem verkocht met mijn domme hoofd. Buried By Time and Dust was geweldig met de snelle drums.
pi_107597999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:16 schreef Gewas het volgende:

[..]

Moet er zelf aan wennen aan de eerste twee die je noemt, maar tot nu toe bevalt het me heel goed. Zeker anders dan de oude Mayhem, dat wel. Wat ik wel fijn vind is dat elk album van hun zo'n 'eigen geluid' heeft.

De Mysteriis dom Sathanas is natuurlijk een meesteralbum. Had hem vroeger op cd maar heb hem verkocht met mijn domme hoofd. Buried By Time and Dust was geweldig met de snelle drums.
Toen ik studeerde luisterde ik vaak naar de Misteriis met het licht uit en de kaarsen (zwarte natuurlijk) aan. Ik was er toen echt diep van onder de indruk. Dat hele album vond ik toen zo verschrikkelijk intens.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:19:46 #263
366803 AthCom
Overigens ...
pi_107598062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik geef Nederlands op een middelbare school.
Jammer genoeg denk ik niet dat dat wat voor mij zou zijn. Ik zou me al heel snel ongemakkelijk voelen voor een klas. Het nakijkgedeelte zou ik dan weer wel leuk vinden.

Ik dacht meer aan corrector/eindredacteur of iets dergelijks, ook al heb ik er geen studie voor gedaan ...
pi_107598100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef AthCom het volgende:

[..]

Vlakbij dus. Ga je 23 feb nog naar Enslaved in bibelot?
14 SHADES OF GREY
pi_107598126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:19 schreef AthCom het volgende:

[..]

Jammer genoeg denk ik niet dat dat wat voor mij zou zijn. Ik zou me al heel snel ongemakkelijk voelen voor een klas. Het nakijkgedeelte zou ik dan weer wel leuk vinden.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Doe mij maar dertig 16-jarigen, daar kan ik wel wat mee, maar nakijkwerk vind ik echt vreselijk.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:25:57 #266
366803 AthCom
Overigens ...
pi_107598211
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vlakbij dus. Ga je 23 feb nog naar Enslaved in bibelot?
Nee, geldnood ... Ik moet ook nog naar Engeland voor 14 februari, waar ik jullie niet mee ga vervelen, maar tering, dat hakt er wel in, zeg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb juist het tegenovergestelde. Doe mij maar dertig 16-jarigen, daar kan ik wel wat mee, maar nakijkwerk vind ik echt vreselijk.
Tsja, wellicht zou ik het ook niet fijn meer vinden als ik de miljoenste d/t-fout moest verbeteren.
pi_107598241
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef AthCom het volgende:

[..]

Nee, geldnood ... Ik moet ook nog naar Engeland voor 14 februari, waar ik jullie niet mee ga vervelen, maar tering, dat hakt er wel in, zeg.

[..]

Tsja, wellicht zou ik het ook niet fijn meer vinden als ik de miljoenste d/t-fout moest verbeteren.
Ik doe niet zoveel onderbouw meer, dus met d'tjes en t'tjes houd ik me niet zo vaak bezig.
pi_107598263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef AthCom het volgende:

[..]

Oh jammer :)
14 SHADES OF GREY
pi_107598318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Toen ik studeerde luisterde ik vaak naar de Misteriis met het licht uit en de kaarsen (zwarte natuurlijk) aan. Ik was er toen echt diep van onder de indruk. Dat hele album vond ik toen zo verschrikkelijk intens.
Ik deed hetzelfde in mijn 'true black metal' periode. Kaarsen, donker... En het liefst een biertje erbij. :P Weet wel dat niemand in mijn omgeving dat album toen mooi vond.

Ik moet dat album eigenlijk weer gaan aanschaffen.
pi_107598386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:30 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik deed hetzelfde in mijn 'true black metal' periode. Kaarsen, donker... En het liefst een biertje erbij. :P Weet wel dat niemand in mijn omgeving dat album toen mooi vond.

Ik moet dat album eigenlijk weer gaan aanschaffen.
Absoluut! Ik wil nog een keer een mooie vinyluitvoering ervan.

Ik vond de combinatie kaarsen/duisternis/Mayhem/rode wijn zelf nog net even toffer.
pi_107598493
Ik bedenk me net dat ik die kaarsenhouders voor aan de muur nog ergens op zolder moet hebben liggen... Misschien toch maar weer eens gaan gebruiken. Ze gaven wel tof licht.
pi_107599135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Absoluut! Ik wil nog een keer een mooie vinyluitvoering ervan.

Ik vond de combinatie kaarsen/duisternis/Mayhem/rode wijn zelf nog net even toffer.
Vorig jaar twee avonden achter elkaar rode wijn gedronken. Na het bier dus. Viel niet zo goed. ;(

Hoe ging dat spreekwoord ook alweer. 'Wijn na bier geeft plezier' of 'bier na wijn geeft venijn'. Nou ja, zal wel.

Proost. w/
pi_107599238
Jigzoz,

Ik zie net op www.bol.com een vinylversie van De Mysteriis Dom Sathanas staan. Wel een levertijd van 2-3 weken. Nieuwe versie heb je dan natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 16:59:05 ]
pi_107599820
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:58 schreef Gewas het volgende:
Jigzoz,

Ik zie net op www.bol.com een vinylversie van De Mysteriis Dom Sathanas staan. Wel een levertijd van 2-3 weken. Nieuwe versie heb je dan natuurlijk.
Ja, binnenkort doe ik wel weer een bestellinkje bij Osmose of Perverted Taste. De lijst van platen die ik wil hebben is nog vrij lang.
pi_107599856
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, binnenkort doe ik wel weer een bestellinkje bij Osmose of Perverted Taste. De lijst van platen die ik wil hebben is nog vrij lang.
Nieuwe releases of vooral oudere materiaal?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')