Ik vraag me af hoe U tot die conclusie bent gekomen ...quote:U bent Vlaming?
Dordrecht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe U tot die conclusie bent gekomen ...
Ik ben Zuid-Hollander, jammer genoeg. Nuja, vlak aan de grens met Noord-Brabant, dat dan weer wel.
Dat dacht ik even aan het taalgebruik te zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe U tot die conclusie bent gekomen ...
Ik ben Zuid-Hollander, jammer genoeg. Nuja, vlak aan de grens met Noord-Brabant, dat dan weer wel.
Ach, taalnazi, hè? Ook ben ik een boek aan het schrijven, dus dat zal ook wel wat impact hebben op mijn zinsconstructies, denk ik zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat dacht ik even aan het taalgebruik te zien.
Ha, meer in de buurt van Gorinchem, maar dichtbij genoeg.quote:
Vlakbij ik woon in Dordrecht. Welk dorp?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ach, taalnazi, hè? Ook ben ik een boek aan het schrijven, dus dat zal ook wel wat impact hebben op mijn zinsconstructies, denk ik zo.
[..]
Ha, meer in de buurt van Gorinchem, maar dichtbij genoeg.Zo'n christelijk dorp in de 'bible belt'.
Ik word er zelfs voor betaald.quote:
Dan is het toch wel jammer dat je geen fanatieke blacker bent.quote:Ha, meer in de buurt van Gorinchem, maar dichtbij genoeg.Zo'n christelijk dorp in de 'bible belt'.
Ordo ad Chao en Chimera vond ik nogal tegenvallen. Ik kwam er nooit echt in. Mijn absolute favorieten zijn De Misteriis Dom Sathanas en Wolfs Lair Abyss.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef Gewas het volgende:
Vandaag drie cd's van Mayhem binnengekregen:
Ordo Ad Chao
Live in Leipzig
en Chimera
Ordo Ad Chao ben ik nu aan het luisteren en de titel zal wel iets van chaos betekenen? Want zo klinkt de muziek wel!![]()
Maar wat een lekkere beukplaten heeft Mayhem toch gemaakt.
Hardinxveld-Giessendam ...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vlakbij ik woon in Dordrecht. Welk dorp?
Ik zou er ook wel betaald voor willen worden ... Dat ligt me zeker wel. Wat doe je dan voor werk, precies?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik word er zelfs voor betaald.
[..]
Dan is het toch wel jammer dat je geen fanatieke blacker bent.
Ik geef Nederlands op een middelbare school.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef AthCom het volgende:
[..]
Hardinxveld-Giessendam ...
[..]
Ik zou er ook wel betaald voor willen worden ... Dat ligt me zeker wel. Wat doe je dan voor werk, precies?
En je weet nooit, toch? Wat niet is, kan nog komen ...
Moet er zelf aan wennen aan de eerste twee die je noemt, maar tot nu toe bevalt het me heel goed. Zeker anders dan de oude Mayhem, dat wel. Wat ik wel fijn vind is dat elk album van hun zo'n 'eigen geluid' heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ordo ad Chao en Chimera vond ik nogal tegenvallen. Ik kwam er nooit echt in. Mijn absolute favorieten zijn De Misteriis Dom Sathanas en Wolfs Lair Abyss.
Toen ik studeerde luisterde ik vaak naar de Misteriis met het licht uit en de kaarsen (zwarte natuurlijk) aan. Ik was er toen echt diep van onder de indruk. Dat hele album vond ik toen zo verschrikkelijk intens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:16 schreef Gewas het volgende:
[..]
Moet er zelf aan wennen aan de eerste twee die je noemt, maar tot nu toe bevalt het me heel goed. Zeker anders dan de oude Mayhem, dat wel. Wat ik wel fijn vind is dat elk album van hun zo'n 'eigen geluid' heeft.
De Mysteriis dom Sathanas is natuurlijk een meesteralbum. Had hem vroeger op cd maar heb hem verkocht met mijn domme hoofd. Buried By Time and Dust was geweldig met de snelle drums.
Jammer genoeg denk ik niet dat dat wat voor mij zou zijn. Ik zou me al heel snel ongemakkelijk voelen voor een klas. Het nakijkgedeelte zou ik dan weer wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik geef Nederlands op een middelbare school.
Vlakbij dus. Ga je 23 feb nog naar Enslaved in bibelot?quote:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Doe mij maar dertig 16-jarigen, daar kan ik wel wat mee, maar nakijkwerk vind ik echt vreselijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:19 schreef AthCom het volgende:
[..]
Jammer genoeg denk ik niet dat dat wat voor mij zou zijn. Ik zou me al heel snel ongemakkelijk voelen voor een klas. Het nakijkgedeelte zou ik dan weer wel leuk vinden.
Nee, geldnood ... Ik moet ook nog naar Engeland voor 14 februari, waar ik jullie niet mee ga vervelen, maar tering, dat hakt er wel in, zeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vlakbij dus. Ga je 23 feb nog naar Enslaved in bibelot?
Tsja, wellicht zou ik het ook niet fijn meer vinden als ik de miljoenste d/t-fout moest verbeteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde. Doe mij maar dertig 16-jarigen, daar kan ik wel wat mee, maar nakijkwerk vind ik echt vreselijk.
Ik doe niet zoveel onderbouw meer, dus met d'tjes en t'tjes houd ik me niet zo vaak bezig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee, geldnood ... Ik moet ook nog naar Engeland voor 14 februari, waar ik jullie niet mee ga vervelen, maar tering, dat hakt er wel in, zeg.
[..]
Tsja, wellicht zou ik het ook niet fijn meer vinden als ik de miljoenste d/t-fout moest verbeteren.
Oh jammerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee, geldnood ... Ik moet ook nog naar Engeland voor 14 februari, waar ik jullie niet mee ga vervelen, maar tering, dat hakt er wel in, zeg.
Ik deed hetzelfde in mijn 'true black metal' periode. Kaarsen, donker... En het liefst een biertje erbij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toen ik studeerde luisterde ik vaak naar de Misteriis met het licht uit en de kaarsen (zwarte natuurlijk) aan. Ik was er toen echt diep van onder de indruk. Dat hele album vond ik toen zo verschrikkelijk intens.
Absoluut! Ik wil nog een keer een mooie vinyluitvoering ervan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik deed hetzelfde in mijn 'true black metal' periode. Kaarsen, donker... En het liefst een biertje erbij.Weet wel dat niemand in mijn omgeving dat album toen mooi vond.
Ik moet dat album eigenlijk weer gaan aanschaffen.
Vorig jaar twee avonden achter elkaar rode wijn gedronken. Na het bier dus. Viel niet zo goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Absoluut! Ik wil nog een keer een mooie vinyluitvoering ervan.
Ik vond de combinatie kaarsen/duisternis/Mayhem/rode wijn zelf nog net even toffer.
Ja, binnenkort doe ik wel weer een bestellinkje bij Osmose of Perverted Taste. De lijst van platen die ik wil hebben is nog vrij lang.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:58 schreef Gewas het volgende:
Jigzoz,
Ik zie net op www.bol.com een vinylversie van De Mysteriis Dom Sathanas staan. Wel een levertijd van 2-3 weken. Nieuwe versie heb je dan natuurlijk.
Nieuwe releases of vooral oudere materiaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, binnenkort doe ik wel weer een bestellinkje bij Osmose of Perverted Taste. De lijst van platen die ik wil hebben is nog vrij lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |