abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107396354

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107396361
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou een prachtige vervanging van Guidetti zijn volgend seizoen.
En ja, Messi ook. Maar als je kijkt naar én goed én heel misschien haalbaar, dan staat Kuijt wel bovenaan.
Zou jammer zijn als hij nog twee jaar bij AS Roma of zo gaat voetballen en pas terug naar NL komt als hij echt in zijn nadagen zit.
Zou wel leuk zijn voor Dirk om zijn carrière af te sluiten bij Feyenoord :D
pi_107396383
Dirruk is een mooie opvolger voor Guidetti.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  maandag 30 januari 2012 @ 12:14:44 #4
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_107396425
quote:
19s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
Dirruk is een mooie opvolger voor Guidetti.
Maar hij heeft nog 1,5 jaar contract, toch? Dus ik denk niet dat we op hem hoeven te rekenen volgend jaar. Zou wel mooi zijn natuurlijk :)
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_107396447
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Maar hij heeft nog 1,5 jaar contract, toch? Dus ik denk niet dat we op hem hoeven te rekenen volgend jaar. Zou wel mooi zijn natuurlijk :)
Als dat zo is, is het heel jammer. Tenzij Dirk zoveel liefde heeft voor Feyenoord dat hij zelf zijn transfer betaald...

En toen ging de wekker :')
pi_107396482
quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Wat doet die jood eigenlijk in de OP ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107396522
Koeman tekent vandaag officieel zijn contract.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107396527
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:16 schreef eight het volgende:

[..]

Wat doet die jood eigenlijk in de OP ;(
Gedisst worden door Guidetti ;)
pi_107396563
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Liverpool betaald ook 40 miljoen voor Carrol. Dan kunnen ze Dirk toch wel transfervrij naar ons laten vertrekken?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  maandag 30 januari 2012 @ 12:20:09 #10
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_107396586
quote:
19s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Liverpool betaald ook 40 miljoen voor Carrol. Dan kunnen ze Dirk toch wel transfervrij naar ons laten vertrekken?
Tuurlijk, geen probleem voor Liverpool.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_107396616
Wat zou Liverpool voor hem willen hebben?
  Moderator maandag 30 januari 2012 @ 12:22:52 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107396657
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:11 schreef eight het volgende:

[..]

Messi :?
Ik bedoel: je kunt wel allerlei grote spitsen op gaan noemen die Feyenoord kan gebruiken, maar Kuijt is misschien nog wel reëel ook. Bij studio voetbal werd gisteren genoemd dat Kuijt z'n huis volhangt met Feyenoordspullen en dat z'n kinderen ook helemaal Feyenoord-fan zijn. Het is bij Kuijt niet alleen maar het bekende media-riedeltje van 'die club zit in mijn hart'. Bij hem IS het ook echt zo.

Maar ja, doorlopend contract nog inderdaad. En een goede supersub voor Liverpool, ook volgend jaar nog. Ze zullen hem niet zomaar even weg laten gaan.

Anyway: dat zien we van de zomer dan wel weer. Eerst proberen vierde te worden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107396662
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:21 schreef RvLaak het volgende:
Wat zou Liverpool voor hem willen hebben?
Ze vinden vast wel een Italiaanse subtopper die er nog 10 miljoen voor neerlegt.
pi_107396669
quote:
19s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Alsof die Amerikaanse investeerders bij Liverpool hem zomaar laten gaan..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107396695
fenerbache biede toch 10 mil?
* Verwijderd *
pi_107396738
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik bedoel: je kunt wel allerlei grote spitsen op gaan noemen die Feyenoord kan gebruiken, maar Kuijt is misschien nog wel reëel ook. Bij studio voetbal werd gisteren genoemd dat Kuijt z'n huis volhangt met Feyenoordspullen en dat z'n kinderen ook helemaal Feyenoord-fan zijn. Het is bij Kuijt niet alleen maar het bekende media-riedeltje van 'die club zit in mijn hart'. Bij hem IS het ook echt zo.

Maar ja, doorlopend contract nog inderdaad. En een goede supersub voor Liverpool, ook volgend jaar nog. Ze zullen hem niet zomaar even weg laten gaan.

Anyway: dat zien we van de zomer dan wel weer. Eerst proberen vierde te worden.
Stel Kuyt zegt na volgend seizoen "nog 1 jaar prof en dat bij Feyenoord"... Is dat dan nog reëel gezien zijn leeftijd?
  maandag 30 januari 2012 @ 12:27:23 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107396786
quote:
“Pijnlijker kon de ogenschijnlijke knock-out van de formeel nog regerende kampioen van Nederland gisteren niet zijn, in het domein van de aartsrivaal en in de eerste maand al van het nieuwe kalenderjaar. In extatische sferen kon in De Kuip een ontluisterende ondergang van Ajax worden bejubeld, na een gedenkwaardige middag waarop Feyenoord niet eens het beste in zichzelf boven had kunnen halen.”
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 30 januari 2012 @ 12:31:13 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107396905
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Stel Kuyt zegt na volgend seizoen "nog 1 jaar prof en dat bij Feyenoord"... Is dat dan nog reëel gezien zijn leeftijd?
Kuijt is met zijn mentaliteit en ervaring ook nog wel een versterking voor Feyenoord op z'n 33e.
Maar als aanvaller wordt het wel snel minder op die leeftijd. Meer blessures ook. Een seizoen eerder naar Feyenoord komen zou perfect zijn, ook omdat je dan het vertrek van Guidetti zo mooi opvangt.
Maar ja... dat kunnen wij wel vinden.. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107396938
De media vandaag :') echt, een gemiddeld verslag in een krant.. (bijna) alle journalisten in Nederland zooo gefrustreerd, priceless. :D _O- Jammer dat journalisten niet objectief kunnen zijn en kunnen toegeven dat hun club Ajax gewoon de mindere was. Als je zo'n verslag las, was het alsof Ajax met 4-0 had moeten winnen en wij 2 onterecht goals cadeau hebben gekregen van de scheids. Het ging echt alleen maar over die penalty en die vrije trap.
-
pi_107397018
Al dat blije gedoe :') Zonder die Guidetti zijn wij helemaal niks. Dat is wel duidelijk nu. Enige echte talent dat eigendom van Feyenoord is dat is Clasie.
De rest is echt zeer matig.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107397077
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
Al dat blije gedoe :') Zonder die Guidetti zijn wij helemaal niks. Dat is wel duidelijk nu. Enige echte talent dat eigendom van Feyenoord is dat is Clasie.
De rest is echt zeer matig.
Vind ik niet. Het grote probleem van Feyenoord, eigenlijk al jaren zo, is het feit dat ze geen goede scorende spits hebben, nu wel in de vorm van Guidetti. En dan blijven ze ook de hele tijd maar 1 jaar in het 1e voetballen om direct weer te verkassen waardoor je geen vastigheid hebt. Als je volgend jaar weer een goede spits haalt doe je gewoon weer mee hoor.
pi_107397095
Jammer dat hier geen goal uitkwam. ;(

pi_107397103
quote:
19s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Vind ik niet. Het grote probleem van Feyenoord, eigenlijk al jaren zo, is het feit dat ze geen goede scorende spits hebben, nu wel in de vorm van Guidetti. En dan blijven ze ook de hele tijd maar 1 jaar in het 1e voetballen om direct weer te verkassen waardoor je geen vastigheid hebt. Als je volgend jaar weer een goede spits haalt doe je gewoon weer mee hoor.
Dat ook, maar een groter probleem is dat Feyenoord een (of meerdere) spelers met karakter miste. Ik snap niet dat wij niet in staat zijn om een type Guidetti te vinden...
-
  maandag 30 januari 2012 @ 12:39:11 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107397116
http://eredivisielive.nl/(...)e-kuip-ontploft.html

Filmpje al zo´n 40-45 keer gezien vandaag. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107397192
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:38 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat hier geen goal uitkwam. ;(

[ afbeelding ]
DE bal van de wedstrijd. HEERLIJK!

Heb ook het gevoel dt het trouwens met Mokotjo op back stukken beter gaat, aangezien hij vaak opkomt en ook een klik met Clasie heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')