quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Zou wel leuk zijn voor Dirk om zijn carrière af te sluiten bij Feyenoordquote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou een prachtige vervanging van Guidetti zijn volgend seizoen.
En ja, Messi ook. Maar als je kijkt naar én goed én heel misschien haalbaar, dan staat Kuijt wel bovenaan.
Zou jammer zijn als hij nog twee jaar bij AS Roma of zo gaat voetballen en pas terug naar NL komt als hij echt in zijn nadagen zit.
Maar hij heeft nog 1,5 jaar contract, toch? Dus ik denk niet dat we op hem hoeven te rekenen volgend jaar. Zou wel mooi zijn natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
Dirruk is een mooie opvolger voor Guidetti.
Als dat zo is, is het heel jammer. Tenzij Dirk zoveel liefde heeft voor Feyenoord dat hij zelf zijn transfer betaald...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar hij heeft nog 1,5 jaar contract, toch? Dus ik denk niet dat we op hem hoeven te rekenen volgend jaar. Zou wel mooi zijn natuurlijk
Wat doet die jood eigenlijk in de OPquote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Gedisst worden door Guidettiquote:Op maandag 30 januari 2012 12:16 schreef eight het volgende:
[..]
Wat doet die jood eigenlijk in de OP
Liverpool betaald ook 40 miljoen voor Carrol. Dan kunnen ze Dirk toch wel transfervrij naar ons laten vertrekken?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Maar hij heeft nog 1,5 jaar contract, toch? Dus ik denk niet dat we op hem hoeven te rekenen volgend jaar. Zou wel mooi zijn natuurlijk
Tuurlijk, geen probleem voor Liverpool.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Liverpool betaald ook 40 miljoen voor Carrol. Dan kunnen ze Dirk toch wel transfervrij naar ons laten vertrekken?
Ik bedoel: je kunt wel allerlei grote spitsen op gaan noemen die Feyenoord kan gebruiken, maar Kuijt is misschien nog wel reëel ook. Bij studio voetbal werd gisteren genoemd dat Kuijt z'n huis volhangt met Feyenoordspullen en dat z'n kinderen ook helemaal Feyenoord-fan zijn. Het is bij Kuijt niet alleen maar het bekende media-riedeltje van 'die club zit in mijn hart'. Bij hem IS het ook echt zo.quote:
Ze vinden vast wel een Italiaanse subtopper die er nog 10 miljoen voor neerlegt.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:21 schreef RvLaak het volgende:
Wat zou Liverpool voor hem willen hebben?
Alsof die Amerikaanse investeerders bij Liverpool hem zomaar laten gaan..quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Liverpool betaald ook 40 miljoen voor Carrol. Dan kunnen ze Dirk toch wel transfervrij naar ons laten vertrekken?
Stel Kuyt zegt na volgend seizoen "nog 1 jaar prof en dat bij Feyenoord"... Is dat dan nog reëel gezien zijn leeftijd?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoel: je kunt wel allerlei grote spitsen op gaan noemen die Feyenoord kan gebruiken, maar Kuijt is misschien nog wel reëel ook. Bij studio voetbal werd gisteren genoemd dat Kuijt z'n huis volhangt met Feyenoordspullen en dat z'n kinderen ook helemaal Feyenoord-fan zijn. Het is bij Kuijt niet alleen maar het bekende media-riedeltje van 'die club zit in mijn hart'. Bij hem IS het ook echt zo.
Maar ja, doorlopend contract nog inderdaad. En een goede supersub voor Liverpool, ook volgend jaar nog. Ze zullen hem niet zomaar even weg laten gaan.
Anyway: dat zien we van de zomer dan wel weer. Eerst proberen vierde te worden.
quote:“Pijnlijker kon de ogenschijnlijke knock-out van de formeel nog regerende kampioen van Nederland gisteren niet zijn, in het domein van de aartsrivaal en in de eerste maand al van het nieuwe kalenderjaar. In extatische sferen kon in De Kuip een ontluisterende ondergang van Ajax worden bejubeld, na een gedenkwaardige middag waarop Feyenoord niet eens het beste in zichzelf boven had kunnen halen.”
Kuijt is met zijn mentaliteit en ervaring ook nog wel een versterking voor Feyenoord op z'n 33e.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel Kuyt zegt na volgend seizoen "nog 1 jaar prof en dat bij Feyenoord"... Is dat dan nog reëel gezien zijn leeftijd?
Vind ik niet. Het grote probleem van Feyenoord, eigenlijk al jaren zo, is het feit dat ze geen goede scorende spits hebben, nu wel in de vorm van Guidetti. En dan blijven ze ook de hele tijd maar 1 jaar in het 1e voetballen om direct weer te verkassen waardoor je geen vastigheid hebt. Als je volgend jaar weer een goede spits haalt doe je gewoon weer mee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
Al dat blije gedoeZonder die Guidetti zijn wij helemaal niks. Dat is wel duidelijk nu. Enige echte talent dat eigendom van Feyenoord is dat is Clasie.
De rest is echt zeer matig.
Dat ook, maar een groter probleem is dat Feyenoord een (of meerdere) spelers met karakter miste. Ik snap niet dat wij niet in staat zijn om een type Guidetti te vinden...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het grote probleem van Feyenoord, eigenlijk al jaren zo, is het feit dat ze geen goede scorende spits hebben, nu wel in de vorm van Guidetti. En dan blijven ze ook de hele tijd maar 1 jaar in het 1e voetballen om direct weer te verkassen waardoor je geen vastigheid hebt. Als je volgend jaar weer een goede spits haalt doe je gewoon weer mee hoor.
DE bal van de wedstrijd. HEERLIJK!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:38 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat hier geen goal uitkwam.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |