Normaal de goede oplossing, maar nu met die nachtvorst? Ik denk dat ze morgen nog wel goed zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:50 schreef error_404 het volgende:
Zet ze buiten in een plasic zak, beter dan de koelkast.
Heb je buiten iets van een kast? Zoja, zet ze daar in, maar hoog niet op de grond.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Normaal de goede oplossing, maar nu met die nachtvorst? Ik denk dat ze morgen nog wel goed zijn.
Beter dan in huis laten staan lijkt me.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Normaal de goede oplossing, maar nu met die nachtvorst? Ik denk dat ze morgen nog wel goed zijn.
Sterker nog, na een tijdje wil je ze ook liever laten staan.. Daarna lopen ze vanzelf wel wegquote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef Diemux het volgende:
Om in te gaan op de vraag van de TT: Je kunt ze eindeloos laten staan.
Tektonische verschuivingen zullen ervoor zorgen dat Nederland, zoals wij die nu kennen, niet meer bestaat en dat zal betekenen dat de Tompoezen ook niet meer zullen bestaan. Anders wanneer de zon aan het einde van haar leven komt, dan zal het hier zo warm worden dat de tompoezen totaal smelten en er niets meer van overblijft.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef Diemux het volgende:
Om in te gaan op de vraag van de TT: Je kunt ze eindeloos laten staan.
Maar dat veranderd niets aan het feit dat je ze niet hebt laten staan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Tektonische verschuivingen zullen ervoor zorgen dat Nederland, zoals wij die nu kennen, niet meer bestaat en dat zal betekenen dat de Tompoezen ook niet meer zullen bestaan. Anders wanneer de zon aan het einde van haar leven komt, dan zal het hier zo warm worden dat de tompoezen totaal smelten en er niets meer van overblijft.
Dus eindeloos is een beetje een groot begrip, maar je kunt tompoezen een hele lange tijd laten staan.
Kan ze niet mee naar huis nemen en daar in de koelkast zetten?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:49 schreef Compoantje het volgende:
Ik heb dus tompoezen meegenomen, maar die komen niet allemaal op vandaag.
We hebben geen koelkast en het doosje is al open. Kun je ze tot morgen laten staan, in een kamer waar het misschien net 15 graden is?
Nee, dan moet ik ze in de trein mee terug nemen. Een doos waar nog een paar inzitten. Dat gaat niet werken.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan ze niet mee naar huis nemen en daar in de koelkast zetten?
En morgen weer meenemen?
Doosje open maakt bij tompoezen echt niet uit hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef Compoantje het volgende:
Ik kan ze niet buiten neerzetten hier
Ik heb ze nu gewoon in een apart kamertje waar het zo'n 15 graden is, boven op een kastje.
Maar de doos is al open he? Meestal hoor je ze dan toch in de koelkast te zetten.
Dan eet je ze vandaag opquote:Op maandag 30 januari 2012 12:50 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ze in de trein mee terug nemen. Een doos waar nog een paar inzitten. Dat gaat niet werken.
Ik heb er al 2 gehad, ik hoef niet meer.quote:
Op een koele plaats wegzetten als je ze wilt bewaren. Voor 1 dag zal 15 graden wel koel genoeg zijn hoop ik.quote:Een tompouce is een dagvers product, bestemd voor onmiddellijke consumptie. Als je het later wil consumeren, zet het product dan weg op een koele plaats. Wil je het product langer bewaren (2/3 dagen ), Plaats het dan zo snel mogelijk in de koelkast. (temperatuur 7°C of lager ).
Dus? Je kunt ze prima invriezen hoor, je moet ze alleen wel opeten als ze ontdooit zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:54 schreef Sjapoela het volgende:
In een tasje en dan uit je raam hangen kan natuurlijk nog?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:14 schreef Compoantje het volgende:
Ik kan ze niet buiten neerzetten hier
Ik heb ze nu gewoon in een apart kamertje waar het zo'n 15 graden is, boven op een kastje.
Maar de doos is al open he? Meestal hoor je ze dan toch in de koelkast te zetten.
Dat zegt nietsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:19 schreef Compoantje het volgende:
Ze smaken nog goed.Ik heb al weer 3 op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |