abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107525417
Je snapt het dus niet. Had ook niet echt anders verwacht :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_107525452
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:44 schreef du_ke het volgende:
Geef eens, al is het maar for the sake of the argument, antwoord op die vragen. Aub.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107525574
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:44 schreef du_ke het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook niet snap hoor. Wie gaat er vrijwillig zo bij lopen. Alsof je een voorwerp bent zonder eigen identiteit?
pi_107525745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In Belgie en Frankrijk gaat het anders prima en ik vind die landen nou niet zo enorm veel anders dan NL.

Verder gaat de schrijver er compleet aan voorbij dat er al een maskerverbod is sinds mensenheugenis hier.
Gaat het prima in Frankrijk?
quote:
In April, France introduced a law against covering your face in public. Muslim women in full-face veils, or niqab, are now banned from any public activity including walking down the street, taking a bus, going to the shops or collecting their children from school. French politicians in favour of the ban said they were acting to protect the "gender equality" and "dignity" of women. But five months after the law was introduced, the result is a mixture of confusion and apathy. Muslim groups report a worrying increase in discrimination and verbal and physical violence against women in veils. There have been instances of people in the street taking the law into their hands and trying to rip off full-face veils, of bus drivers refusing to carry women in niqab or of shop-owners trying to bar entry. A few women have taken to wearing bird-flu-style medical masks to keep their face covered; some describe a climate of divisiveness, mistrust and fear.
http://www.guardian.co.uk/world/2011/sep/19/battle-for-the-burqa
pleased to meet you
pi_107525796
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook niet snap hoor. Wie gaat er vrijwillig zo bij lopen. Alsof je een voorwerp bent zonder eigen identiteit?
En omdat jij het niet snapt moet het maar verboden worden?
pleased to meet you
pi_107525877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef moussie het volgende:

[..]

En omdat jij het niet snapt moet het maar verboden worden?
Tja, dat kan ik ook omdraaien: omdat jij het blijkbaar wel snapt moet het toegestaan worden?
Als we toch gaan jij-bakken.
pi_107526050
quote:
Heel goed burgers die doen wat de wet van hun verwacht. :)
Weg met die religieuze middeleeuwse mongolen.
Gaat uitstekend dus :)
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:03:37 #183
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_107526161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Trouwens, waarom zou je mensen die zich dusdanig verkleden dat ze er helemaal niet als mensen meer uitzien als mensen behandelen? :?
Omdat je dondersgoed weet dat het mensen zijn.
quote:
Ze willen blijkbaar geen mens meer zijn en niet als dusdanig herkenbaar zijn, nou soit: dan behandel ik je ook als een dier/machine.
Dat is een aanname... geen feit.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_107526278
Ik begrijp ook niet dat het überhaupt een discussie waard is. We hebben het hier over 'mensen' (wat dus te betwijfelen valt want ik dacht dat het belangrijkste kenmerk wat de Homo Sapiens van andere primaten onderscheid nu juist zijn hogere intelligentie is) die denken dat ze van een nooit gezien wezen in een andere dimensie zich volledig onherkenbaar als Homo Sapiens moeten maken door gewaden van bv gewoven katoenvezels te dragen. Dit hoeft dan alleen al ze de vruchtdragende variant zijn en de vruchtbare leeftijd hebben bereikt van die primaat-soort.

En dit moeten we serieus nemen?

:') :') :') :')
pi_107526349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Omdat je dondersgoed weet dat het mensen zijn.
Ik kan het anders niet zien.

Kunnen we er dan geen test voor invoeren of zo? Tegenwoordig moet je je zelfs op websites identificeren als mens door bepaalde letter/cijfer-combinaties in te voeren.
pi_107526396
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik begrijp ook niet dat het überhaupt een discussie waard is. We hebben het hier over 'mensen' (wat dus te betwijfelen valt want ik dacht dat het belangrijkste kenmerk wat de Homo Sapiens van andere primaten onderscheid nu juist zijn hogere intelligentie is) die denken dat ze van een nooit gezien wezen in een andere dimensie zich volledig onherkenbaar als Homo Sapiens moeten maken door gewaden van bv gewoven katoenvezels te dragen. Dit hoeft dan alleen al ze de vruchtdragende variant zijn en de vruchtbare leeftijd hebben bereikt van die primaat-soort.

Ik vind jouw intolerante en kinderachtige houding eigenlijk nog stuitender en van minder intelligentie getuigen dan die van een vrouw die een boerka draagt die om de een of andere reden gewoonweg niet beter weet en van mening is dat dat hoort.
pi_107526523
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heel goed burgers die doen wat de wet van hun verwacht. :)
Weg met die religieuze middeleeuwse mongolen.
Gaat uitstekend dus :)
Het wordt van de burger verwacht om het recht in eigen handen te nemen? Zelfs de politieagent mag dat niet, zo'n sluier verwijderen, en dan zou de burger het ineens wel mogen?

Trouwens, de ander jouw normen en waarden willen opleggen, wat is dat dan? Het gebeurt weliswaar vanuit een andere ideologie, maar wel met dezelfde arrogantie. Is dat niet net zo goed middeleeuws .. of is het dan anders, omdat jij het zegt?
pleased to meet you
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:11:54 #188
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_107526561
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Religie is het product van onze "hogere intelligentie" dus ik snap je punt eigenlijk niet zo.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik kan het anders niet zien.
Ik zie het niet dus is het niet zo..... yeah right.
quote:
Kunnen we er dan geen test voor invoeren of zo? Tegenwoordig moet je je zelfs op websites identificeren als mens door bepaalde letter/cijfer-combinaties in te voeren.
Dat gaat prima met een boerka.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_107526642
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind jouw intolerante en kinderachtige houding eigenlijk nog stuitender en van minder intelligentie getuigen dan die van een vrouw die een boerka draagt die om de een of andere reden gewoonweg niet beter weet en van mening is dat dat hoort.
Gewoonweg niet beter weet? :')
Ze heeft het zelf verzonnen? Of het onzichtbare superwezen uit de andere dimensie heeft het haar ingefluisterd?

Alsjeblieft zeg rot toch op.

En het dan nog eens 'stuitend' (TM Femke Halsema) noemen :')

Als er 1, 1 levensvisie intolerant, haatdragend en extremistisch is, is het wel die shit die de Burqa voorschrijft. Je weet dondersgoed dat de wetten die ZIJ als legitiem zien volstaan met doodstraffen voor iets anders geloven, handen afhakken etc

Dus flikker lekker op met je geveinsde morele verontwaardiging en ga lekker in een SS-uniform lopen op het Plein om je verontwaardiging over het verbod hierop in NL uit te dragen.
pi_107526760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, dat kan ik ook omdraaien: omdat jij het blijkbaar wel snapt moet het toegestaan worden?
Als we toch gaan jij-bakken.
Nee, het moet toegestaan worden ook als je het niet snapt. Dat is de essentie van onze 'vrije' samenleving.
pleased to meet you
pi_107526769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Religie is het product van onze "hogere intelligentie" dus ik snap je punt eigenlijk niet zo.

[..]

Het is anders net zoals Apen die bang zijn voor onweer. Ook als ze in een grot zitten. Onwetendheid.
pi_107526805
mensen die het met dit verbod eens zijn, zijn echt sneue idioten die het totaalplaatje niet zien.

sowieso als ik in winterkleding mijn gezicht bedek ben ik dan ook strafbaar. gvd wat een betutteling :r
.
pi_107526848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee, het moet toegestaan worden ook als je het niet snapt. Dat is de essentie van onze 'vrije' samenleving.
Ik vind 'vrij' met betrekking tot het onderwerp nogal misplaatst.
pi_107526884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Ja maar snik snik ik mag niet naaklopen in NL.
En ook niet in mijn Obergruppensturmführer-pak.
En mijn KKK-outfit wordt ook al niet toegestaan.

Ze snappen me gewoon allemaal niet.
pi_107526939
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef Golden_Pauper het volgende:
mensen die het met dit verbod eens zijn, zijn echt sneue idioten die het totaalplaatje niet zien.

sowieso als ik in winterkleding mijn gezicht bedek ben ik dan ook strafbaar. gvd wat een betutteling :r
Deze 2 zinnen die elkaar zo tegenspreken. Echt. De domheid, de ongeïnformeerdheid :')

Jij gelooft zeker ook in spoken en zo?
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:20:03 #196
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_107526956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is anders net zoals Apen die bang zijn voor onweer. Ook als ze in een grot zitten. Onwetendheid.
Angst is niet het product van onwetendheid. Angst is een overlevingsstrategie.
pi_107527021
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:20 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Angst is niet het product van onwetendheid. Angst is een overlevingsstrategie.
Maar wel degelijk ook regelmatig een gevolg van onwetendheid.
Het 1 sluit het ander ook totaal niet uit.
pi_107527116
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gewoonweg niet beter weet? :')
Ze heeft het zelf verzonnen?
Nee, ze is ergens in een omgeving opgegroeid waar haar verteld is dat het dragen van een boerka goed voor haar welzijn is. Dat ze daar in is gaan geloven kun je haar moeilijk verwijten.

quote:
Als er 1, 1 levensvisie intolerant, haatdragend en extremistisch is, is het wel die shit die de Burqa voorschrijft.
Your point being? Als dat het al zou zijn - nu niet echt relevant - wat the fuck los je met een boerka verbod op? Helemaal niets. Integendeel.

quote:
Je weet dondersgoed dat de wetten die ZIJ als legitiem zien volstaan met doodstraffen voor iets anders geloven, handen afhakken etc
Nee? Zijn alle boerka-draagsters hier corrupte machtshebbers in Iran die doodsvonnissen uitvoeren, of wat?
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:27:43 #199
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_107527302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar wel degelijk ook regelmatig een gevolg van onwetendheid.
Het 1 sluit het ander ook totaal niet uit.
Eens.
Neemt niet weg dat je rare conclusies trekt en vreemde vergelijkingen maakt. Mensen met een boerka willen geen mensen zijn.....wtf :')
Daarnaast is het prima als je niet gelooft in een opperwezen. Ik geloof ook niet in een opperwezen maar ik ben wel van mening dat atheïsten hun "gelijk" niet kunnen bewijzen.
pi_107527406
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, ze is ergens in een omgeving opgegroeid waar haar verteld is dat het dragen van een boerka goed voor haar welzijn is. Dat ze daar in is gaan geloven kun je haar moeilijk verwijten.

Totaal achterlijk zijn is geen excuus voor debiel gedrag. Verder is het gros van die idioten nog eens hier opgegroeid en kiezen ze er zogenaamd bewust voor. Jouw insteek is weer die van de linksen: ze zijn allemaal zoooo zielug en onwetend.
quote:
Your point being? Als dat het al zou zijn - nu niet echt relevant - wat the fuck los je met een boerka verbod op? Helemaal niets. Integendeel.

Heel relevant. Je laat zien dat je dat niet accepteert. Geen tolerantie voor de intoleranten. En je lost er genoeg mee op: een ongewenst verschijnsel van religieuze intolerantie en haat wordt aangepakt. Terecht. En wat nou integendeel?
quote:
Nee? Zijn alle boerka-draagsters hier corrupte machtshebbers in Iran die doodsvonnissen uitvoeren, of wat?
Iran is niet zo burqa-achtig dus waarom je die erbij trekt? Het laat alleen je onwetendheid met het onderwerp weer eens zien. Feit is dat ALLE burqa-draagsters een bepaalde extremistische variant van de islam aanhangen die de meest extreme interpretatie van de sharia-wetten aanhangt. Bij die wetten verbleken de Neurenburger-wetten. Ik lach me dan ook altijd kapot om linkse sukkels als jij die met een beroep op moraal en tolerant zijn de meest extreme haatdragende middeleeuwse haatreligie-aanhangers gaan verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')