Op de Zwette (de eerste kilometers) zakte de sneeuwschuiver gewoon door het ijs. Dat helpt ook niet echt bevordelijk. Dan moet je het manmachtig met de hand doen. Maar daarvoor zijn sommigen dan weeer te luiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:00 schreef Kreupeldicht het volgende:
Verwachting -20 in Friesland, maar er komt maar ± 2 cm ijs bij vanwege de sneeuw. Ik woon zelf dicht aan de route, maar op wat mensen na die een aardig baantje voor hun kinderen hebben schoongeschoven wordt er niks aan gedaan door de gemeente.
idd.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:15 schreef Tricycle het volgende:
Waarom vegen die friezen niet gewoon met een bezem, als elk dorp zijn eigen stuk doet moet dat toch makkelijk kunnen, dan kan het nog een week dichtvriezen en zaterdag de tocht der tochten...... Ik snap het niet....
Friesland is niet zomaar de meest waardeloze provincie van nederlandquote:Op zondag 5 februari 2012 09:15 schreef Tricycle het volgende:
Waarom vegen die friezen niet gewoon met een bezem, als elk dorp zijn eigen stuk doet moet dat toch makkelijk kunnen, dan kan het nog een week dichtvriezen en zaterdag de tocht der tochten...... Ik snap het niet....
Grote gedeeltes van de route ligt nog open. Sneeuw ruimen heeft dan echt geen zin.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:30 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
idd.
snap niet dat de gemeentes er geld in pompen.
levert hun als hij komt alleen maar miljoenen op.
als ze vandaag niet vegen overal dan kun je de elfstedentocht dit jaar zeker vergeten.
tenzij de vorst ons blijft verrassen.
zelf had vrijdag het idee dat het maandag a dinsdag wel afgelopen zou zijn.
blijkbaar toch niet
Mocht er weer eens een 11steden tocht komen blijf je toch lekker thuis. Altijd roepen van Friesland kut, dit en dat maar zodra het vriest is het 11steden tocht voor en na. De Hollanders maken zich er nog drukker over dan de Friezen.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Friesland is niet zomaar de meest waardeloze provincie van nederland
twitter:ErikHartvNL twitterde op zondag 05-02-2012 om 10:08:09Net gehoord dat de rayonhoofden vanavond bij elkaar komen. Volgens mij de eerste keer dat ze de route inventariseren. #Elfstedentocht reageer retweet
Grote delen van de route zijn amper 5 CM dik, onzinnig dus. Hij gaat echt niet komen dit jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:31 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:ErikHartvNL twitterde op zondag 05-02-2012 om 10:08:09Net gehoord dat de rayonhoofden vanavond bij elkaar komen. Volgens mij de eerste keer dat ze de route inventariseren. #Elfstedentocht reageer retweet
En er groeit ook ècht niks meer aan de komende weekquote:Op zondag 5 februari 2012 10:38 schreef QBay het volgende:
[..]
Grote delen van de route zijn amper 5 CM dik, onzinnig dus. Hij gaat echt niet komen dit jaar.
Mag ik die glazen bol van jou lenen?quote:Grote delen van de route zijn amper 5 CM dik, onzinnig dus. Hij gaat echt niet komen dit jaar.
kapot gemaakt zo te zienquote:
quote:Elfstedentocht kan bijna niet uitblijven
Nederland beleeft officieel een koudegolf en in Hindeloopen ligt al 9,5 centimeter ijs. Zal het er dit jaar dan toch van komen?
De komende dagen blijft het extreem koud. En de geruchten dat de rayonhoofden van de elf steden zondagavond bij elkaar komen worden steeds sterker. Dus wie weet wordt in 2012 De Tocht der Tochten na 15 jaar weer gereden.
Echt he. Half fucking Holland wil komen vegen om die toch door te laten gaan en die vriezen vertikken het..quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:39 schreef Jovatov het volgende:
Inmiddels is een ander deel van de blikvaart al geveegd!
[ afbeelding ]
*gaat kijken waar de fuck de bonkevaart ligt.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:22 schreef Innisdemon het volgende:
Zelfs de Bonkevaart, helemaal dicht, is niet geveegd.
Wie komt me vanmiddag helpen de Bonkevaart te vegen? (serieus)
Ik heb m'n kilometertjes al gemaakt, dus ik kan net zo goed ff vegen
Dan gaan ze hier janken dat ik te lang weg ben (ziekenhuis), als het goed is, morgen weer thuisquote:Op zondag 5 februari 2012 12:27 schreef Innisdemon het volgende:
haha, als je nu begint, zie ik je vanavond wel op de Bonke verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |