quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
@DJMO: Téééééring.. daar zat je op te azen he!
quote:
Hee, jij hebt Joetjoeb gefixt he?quote:
De andere zou zijn geweest: Waar papabear naar het plafond van Rucky ligt te staren..quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De andere zou zijn geweest: Waar papabear naar het plafond van Rucky ligt te staren..
Dus ik vind deze zo gek nog niet..
Like that ever has gonna happenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De andere zou zijn geweest: Waar papabear naar het plafond van Rucky ligt te staren..
Dus ik vind deze zo gek nog niet..
CSI hier ook.. vage aflevering deze keer.. Dus ik kijk maar voor een kwartquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik kom aan geen enkele stekker, ik kijk alleen maar tegelijkertijd naar Feuten en CSI
mompelt iets over een BBQ meet bij Rucky...quote:
* JK1982 bevestigt het gemompel..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over een BBQ meet bij Rucky...
kom dan maar hier naar 't plafond starenquote:
Niks tegen homo's, maar als ze zich tegen me keren, is het ieder voor zichquote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over een BBQ meet bij Rucky...
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom dan maar hier naar 't plafond staren![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar als ze zich tegen me keren, is het ieder voor zich
getrouwde vrouw!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar als ze zich tegen me keren, is het ieder voor zich
wat is dah voor onmogelijke tijd? slaapdronken dus geen verdoving nodig - idee ?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga gedag zeggen, morgen 7.15 bij de tandarts
You get the idea.... Props als je weet welke fillmquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bevallige lijfje niet van een kerel, dus die gordel mag wel af
star trek ?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
You get the idea.... Props als je weet welke fillm
Dat is de ideale tijd als je niet wilt inleveren op een volledige werkdag... Ik zit om 8.00 weer keihard te werken. Ik ben al lang blij dat ik de auto kan lenen, anders moest ik een half uur er heen fietsen...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is dah voor onmogelijke tijd? slaapdronken dus geen verdoving nodig - idee ?
Een of ander deel van die foute Naked Gun-serie?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
You get the idea.... Props als je weet welke fillm
Nope. het lijf bij de foto hoort bij de vrouw die er hedentendage zo uitziet:quote:
what's in a name ..quote:
En dat allemaal mede mogelijk gemaakt door FOK!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
kuisheidsgordel, getrouwde vrouwen, homo's en tandartsen. Wat een gezellige boel hier!
quote:
Hee, het was wel een "Everlast" he?quote:
is het ehh .. robin hood ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, het was wel een "Everlast" he?
Misschien moet ik zoiets voor mijn dochter ook maar aanschaffen....
Als ik een dochter had, dan hàd ze die alquote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
papa-to-be in de bocht! je bent toch een echte papa hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Very close!quote:
Ik heb drie nichtjes en een dochter van mezelf. Ik heb met mijn zwager afgesproken dat we patrouille gaan rijden als ze gaan stappen....quote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
papa-to-be in de bocht! je bent toch een echte papa he
helderder dan dit is niet mogelijk!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef DJMO het volgende:
sjah yska .. ik ben 'n getrouwde vrouw, draag daarom een kuishuidsgordel zodat m'n homofiele tandarts zich niet perongeluk aan me vegrijpen kan ...
duidelijk toch?
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Robin Hood - Men in tights? (toch een persiflage, net als de naked gun serie)
hahahahahahahahahaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Very close!
[..]
Ik heb drie nichtjes en een dochter van mezelf. Ik heb met mijn zwager afgesproken dat we patrouille gaan rijden als ze gaan stappen....
* knuppel naast de deur zet *
Merlijns Megan: 6quote:
Robin hood is een compleet andere film hoor...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef DJMO het volgende:
heb ik toch de props verdiend! ik herkende het wel hoor
tsss 't zit toch in de titel!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Robin hood is een compleet andere film hoor...
Ja maar, Ja maar, als je de fillum gezien hebt, dan is de persiflage veeeeeel leuker....quote:
* Merlijn rolt van stoelquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
Kan een modje de TT veranderen in: Waar Yska kloppende geluiden in haar eieren hoort?
ik wens je sterkte ghehe.. Vanaf mijn 16e ging ik ook met de brommer op stap, ik bleef altijd nuchter. Levert je wel een lading verantwoordelijkheid opquote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Merlijns Megan: 6
Danique: 5
Desney: 4
Dunya: 2
Duurt nog even, maar toch
Kijk toch maar uit, voordat je het weet worden ze geronseld door een of ander bontkraagje. En aangezien die van jou het oudst is, is die het eerst aan de beurt..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Merlijns Megan: 6
Danique: 5
Desney: 4
Dunya: 2
Duurt nog even, maar toch
dat klinkt net alsof ik rammelende eierstokken heb, al zou een kind erg handig zijn om mij een ritme aan te meten maar nee :pquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
Kan een modje de TT veranderen in: Waar Yska kloppende geluiden in haar eieren hoort?
Of: Waar Yska's eieren ondefinieerbare, kloppende geluidjes maken..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
zeg yska .. heb jij last van RES? heb je me nooit verteld!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk toch maar uit, voordat je het weet worden ze geronseld door een of ander bontkraagje. En aangezien die van jou het oudst is, is die het eerst aan de beurt..
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik wil niet racistisch overkomen, maar dat komt dus bij mij NIET binnen. Gelukkig is haar moeder het daarmee roerend eens.
nee! je zal net als ik lijdzaam een heel topic je naamtopic moeten aanzien!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef Papabear het volgende:
En je weet zeker dat je op vrouwen valt?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. ik heb zin in een drankje, maar die arme kat van me ligt hier zo lekker bij me, half onder een dekentje. En ik vind het zo sneu om hem nu aan de kant te gooien..![]()
Het beest heeft de hele dag buiten gelopen en vindt het volgens mij wel lekker warm onder de deken..
Jochem Myer FTW!quote:
hij blijft leuk!quote:
Heel zeker..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je op vrouwen valt?
fixedquote:Op zondag 29 januari 2012 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heel zeker..
Maar die kat poes is gewoon geweldig
Ik wilde het al niet zeggen... Lonely cat lady is lonelyquote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je op vrouwen valt?
Romantisch ook:quote:Op zondag 29 januari 2012 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jochem Myer FTW!![]()
Die man is geniaal..
quote:Ik snuit mijn neus tijdens het douchen,
Dus het bad zit vol met snot.
Ik laat expres de bril omhoog staan,
en plas liters naast de pot.
Ik zeg bewust dat jij te dik bent,
en dat je als een potvis loopt.
En zeg dat het het niet nodig is,
dat je weer nieuwe laarzen koopt
Want je bent zo mooi als je boos bent,
zo mooi, als je boos bent,
het mooist, als je boos bent,
ben jij
dus ik flirt met alle vrouwen,
kom vaak dronken uit de kroeg.
en ik maak je altijd wakker
door mijn winden 's ochtends vroeg
En als jij net je haarlak in hebt,
wrijf ik eens lekker door je haar.
En ik roep telkens als we weggaan:
Ben je nou nog niet klaar?
Want je bent zo mooi als je boos bent,
zo mooi, als je boos bent,
het mooist, als je boos bent,
ben jij
Dus ik hunker naar een ruzie,
kijk uit naar elk gevecht,
want ik smelt echt als jij
"Stomme klootzak" zegt!
en als jij dan ook nog rood wordt,
en gaat stampen met je voet
dan krijg ik duizend kriebels
en is mijn dag weer goed.
Want je bent zo lief als je boos bent,
zo lief, als je boos bent,
het liefst, als je boos bent, ben jij
Je bent het mooist als je boos bent,
het liefst, als je boos bent,
het schattigst, als je boos bent,
ben jij….
dat ei?quote:
Een "je weet wel kater"quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, z'n ballen mogen er dan wel af zijn, maar het blijft een kater
maar hij gaat als een malle!!quote:
't is de 3e sc in 24 uur .. rename naar FC aanvragen?quote:
* rem aantrekt *quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nieuwe TT: Waar slowchat fastchat is geworden..
GMTAquote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
't is de 3e sc in 24 uur .. rename naar FC aanvragen?
*Yska overmeesterd Merlijn en haalt de rem eraf en geeft wat gas bij, vroeeeeeeem*quote:
toch niet de remmen van JK he? aangezien die naar de klote zouden zijn, zouden we alleen nog maar harder gaanquote:
Nou vertel het eens, waar gaan we het de komende 20 minuten over hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef Papabear het volgende:
Als we deze voor morgenochtend vol krijgen, vind ik het best
Ben benieuwdquote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die moet ik effe opzoeken in mijn 'hippe-internettermen-woordenboek'..
* onder Ynska uitrolt en in houdgreep neemt *quote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*Yska overmeesterd Merlijn en haalt de rem eraf en geeft wat gas bij, vroeeeeeeem*
laat mij het ook even weten want die dertiggers van tegenwoordig weten blijkbaar meer dan ik dat weetquote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die moet ik effe opzoeken in mijn 'hippe-internettermen-woordenboek'..
* DJMO bovenop merlijn duiktquote:Op maandag 30 januari 2012 00:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* onder Ynska uitrolt en in houdgreep neemt *
* anker uitgooit *
Nou, ik weet wel wat:quote:Op maandag 30 januari 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou vertel het eens, waar gaan we het de komende 20 minuten over hebben
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* anker uitgooit *
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* anker uitgooit *
* DJMO in nieuwe droger opsluit *quote:
Great minds Think Alike..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
laat mij het ook even weten want die dertiggers van tegenwoordig weten blijkbaar meer dan ik dat weet
Wacht even hoor, wie ligt nu precies op wie? Want dan..quote:
Pas op hequote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
ooooh en JK1982 wordt dit jaar ook gewoon dertig natuurlijk, ouwe zak!!
*Merlijn een schop onder zn kont geeft en er een staaltje krav maga op los latend terwijl in de tussentijd DJMO bevrijd wordt!*quote:
Dat is nou weer een beetje jammer..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
ooooh en JK1982 wordt dit jaar ook gewoon dertig natuurlijk, ouwe zak!!
* Papabear word dit jaar 40quote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is nou weer een beetje jammer..
Dat is gewoon kop in het zand steken van mezelf hoor, ik ben over 5 jaar de sjaak hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is nou weer een beetje jammer..
* 6 jaar judo op Yns loslaat en disarmed.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*Merlijn een schop onder zn kont geeft en er een staaltje krav maga op los latend terwijl in de tussentijd DJMO bevrijd wordt!*
Oeeeeh jongens FHF moet nog minstens 10 jaar blijven bestaan zodat we dan een abraham bij Papabear in de tuin kunnen knallen als FHF zijnde. Dat word een enorm feest!quote:
* sow!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oeeeeh jongens FHF moet nog minstens 10 jaar blijven bestaan zodat we dan een abraham bij Papabear in de tuin kunnen knallen als FHF zijnde. Dat word een enorm feest!
* imponeert Yska met mn kraanvogel move!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou kom maar opwie wil er met mij VECHTUUUH
Alvast bedankt voor alle potten mosterdquote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oeeeeh jongens FHF moet nog minstens 10 jaar blijven bestaan zodat we dan een abraham bij Papabear in de tuin kunnen knallen als FHF zijnde. Dat word een enorm feest!
oeeeeeeeequote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
* imponeert Yska met mn kraanvogel move!
Weet je nou nog niet waar je die haaltquote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor alle potten mosterd
Wax on, wax ofquote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
* imponeert Yska met mn kraanvogel move!
Honing Mosterd van Ouwe Jongens jum! En ik heb uit Berlijn ook nog *zoekt in het keukenkastje....*quote:Op maandag 30 januari 2012 00:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor alle potten mosterd
* huaaaaaaja! (soort van kungfu geluid!!)quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeeeeeeee
*Yska gaat nu maar in een hoekje zitten huilen*
Doe nog es..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
* huaaaaaaja! (soort van kungfu geluid!!)
Neeheeee... dat weet ik pas over 10 jaar!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet waar je die haalt
* huaaaaaaa..... JA!!quote:
Ah gossie..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeeeeeeee
*Yska gaat nu maar in een hoekje zitten huilen*
* DJMO geeft PB de mosterd dan maar gewoon aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Neeheeee... dat weet ik pas over 10 jaar!
Oefening baart kunst!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven.. Zeer indrukwekkend!
*kruipt tegen JK1982 aan en zegt: leuke poes heb je!*quote:Op maandag 30 januari 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah gossie..
* JK1982 geeft Yska een aai over haar bol..
Met liefde!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven.. Zeer indrukwekkend!
Doe je hem 13 april ook nog es
* JK1982 zegt tegen Yska dat zij ook een leuke poes heeft..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*kruipt tegen JK1982 aan en zegt: leuke poes heb je!*
*ooeeh lekker, samen met chips naar binnen propt*quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*ooeeh lekker, samen met chips naar binnen propt*
*Yska heeft wel poezenluik maar geen poes, zielig he, mag niet van de landmachtmeneer*quote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 zegt tegen Yska dat zij ook een leuke poes heeft..
Hohoho, hou jij je handen thuis?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 zegt tegen Yska dat zij ook een leuke poes heeft..
Vreetkick, als het zo doorgaat tik in februari de 70kg nog aan. En eigenlijk is dat wel heel erg. Chips nu maar opbergen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]Chips, ei, mosterd.. Volgens mij vreet jij alles wat los en vast zit
Ik doe niks, teruglezen..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hohoho, hou jij je handen thuis?
Ach, bij mij moeten er helaas heel wat kilootjes af.. Kantoorwerk i.c.m. lange reistijden is funest..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Vreetkick, als het zo doorgaat tik in februari de 70kg nog aan. En eigenlijk is dat wel heel erg. Chips nu maar opbergen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kruipt maar tegen papabear aan en kijkt sloom toe hoe de chat steeds sneller gaat
poezenluik, die benaming kende ik nog nietquote:Op maandag 30 januari 2012 00:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*Yska heeft wel poezenluik maar geen poes, zielig he, mag niet van de landmachtmeneer*
Get a room....quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
Dat dit topique maar snel tot een mooi einde mag komen
quote:
80quote:Op maandag 30 januari 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
De chat vertraagd nu juistik heb teveel mensen beledigd.
Sorry allemaal jullie zijn niet oud jullie zijn allemaal piepjong! Of in ieder geval zo jong als je jezelf voelt!
Kattenluik klonk niet zo mooi in dit gesprek :pquote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
poezenluik, die benaming kende ik nog niet
Dacht ik welquote:
True, true..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kattenluik klonk niet zo mooi in dit gesprek :p
* rood kleurt *quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dacht ik wel
Je lijkt wel 23! Lekker ding!
ik zit al op msn hoor!quote:
dat komt omdat je je dochter nog geen kuisheidsgordel hebt aangemeten!quote:[..]
[..]
80
Heb ik nog nooit gedaan en dat zal ik nooit doen ookquote:Op maandag 30 januari 2012 00:20 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 denkt dat DJMO en Papabear in een hoekje zitten te wachten om wederom de eerste te kunnen zijn om een nieuw topic te openen..
Ik kan er geen vinden die meegroeit....quote:Op maandag 30 januari 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zit al op msn hoor!
[..]
dat komt omdat je je dochter nog geen kuisheidsgordel hebt aangemeten!
Nu te bestellen via de Fok! webshop: Dure kuisheidsgordel voor bruidquote:Op maandag 30 januari 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan er geen vinden die meegroeit....
daar ging m'n drinkenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nu te bestellen via de Fok! webshop: Dure kuisheidsgordel voor bruid
x2. * Interbank belt om DK te verhogen *quote:
laat ik maar niet zeggen wat er als eerste in me opkwamquote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds met een droge strot..
DM mag.. Nou ben ik nieuwgierig..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
laat ik maar niet zeggen wat er als eerste in me opkwam
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, what the hell.. je mag het natuurlijk ook hier posten
wat een invloed heb ik he!quote:
Moet je als vrouw zijnde ook niks straks dragen dan lijkt het net of je een lulletje hebtquote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nu te bestellen via de Fok! webshop: Dure kuisheidsgordel voor bruid
effe lekker vol spijenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Euh.....quote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wat een invloed heb ik he!
[..]
Moet je als vrouw zijnde ook niks straks dragen dan lijkt het net of je een lulletje hebt
doe je mond maar open, zal ik even in je bek zeikenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
DM mag.. Nou ben ik nieuwgierig..
Ach, what the hell.. je mag het natuurlijk ook hier posten
quote:
Dat klink echt zó niet-geilquote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wat een invloed heb ik he!
[..]
Moet je als vrouw zijnde ook niks straks dragen dan lijkt het net of je een lulletje hebt
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe je mond maar open, zal ik even in je bek zeiken
En dit ook niet trouwens, gadverredamme!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe je mond maar open, zal ik even in je bek zeiken
Ja, sorry.. Ik word een beetje moe van de belastingdienst.. Als je ff bij mijn posts kijkt en dan bij het topic "fiscaal partner" dan weet je wel waarom.. Ik begrijp die belastingdienst ECHT NIET!!!!!!! Leuker kunnen ze het niet maken, wel lastiger!quote:
True....quote:Op maandag 30 januari 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, sorry.. Ik word een beetje moe van de belastingdienst.. Als je ff bij mijn posts kijkt en dan bij het topic "fiscaal partner" dan weet je wel waarom.. Ik begrijp die belastingdienst ECHT NIET!!!!!!! Leuker kunnen ze het niet maken, wel lastiger!
mijn schoonzus werkt bij de belastingtelefoon en die geeft altijd wel heldere antwoorden. Ze ligt op zondag altijd alleen al om 9u in bed. Mocht je er morgen nog niet uit zijn dan wil ik de boel wel even voorleggen...quote:Op maandag 30 januari 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, sorry.. Ik word een beetje moe van de belastingdienst.. Als je ff bij mijn posts kijkt en dan bij het topic "fiscaal partner" dan weet je wel waarom.. Ik begrijp die belastingdienst ECHT NIET!!!!!!! Leuker kunnen ze het niet maken, wel lastiger!
Gaat lukkenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Van 0 tot 180 posts in 64 minuten yeaah jongens! Die laatste 120 kunnen we er wel in een half uur doorheen jagen toch?
Heel graag, want als ik nu dat topic doorlees, en het allemaal klopt, dan houd het in dat ik verplicht ben om weer bij mn ouders te gaan wonen, gezien ik dan echt totaal geen inkomen meer heb om mn huur te betalen :squote:Op maandag 30 januari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
mijn schoonzus werkt bij de belastingtelefoon en die geeft altijd wel heldere antwoorden. Ze ligt op zondag altijd alleen al om 9u in bed. Mocht je er morgen nog niet uit zijn dan wil ik de boel wel even voorleggen...
* Aait door haar: Ga lekker slapen. Morgen weer een dag.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heel graag, want als ik nu dat topic doorlees, en het allemaal klopt, dan houd het in dat ik verplicht ben om weer bij mn ouders te gaan wonen, gezien ik dan echt totaal geen inkomen meer heb om mn huur te betalen :s
Komt goed schatje, kruip nu maar lekker je bed in, gooi Fok! aan de kant en ga lekker slapen!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heel graag, want als ik nu dat topic doorlees, en het allemaal klopt, dan houd het in dat ik verplicht ben om weer bij mn ouders te gaan wonen, gezien ik dan echt totaal geen inkomen meer heb om mn huur te betalen :s
Nou waar blijf jij dan met je turbo. DJMO is het spoor ook al bijster :p en waar zijn GANZZZZZZZZZ en Rucky en JK1982 gebleven.. Nou nouquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tsja, en toch vind ik het apart. Als ik het goed begrijp verwacht jij dus een volledige toeslag voor een huur die je deelt met je zus? Ik kan me zo voorstellen dat de Belastingdienst dat niet accepteert nee..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou waar blijf jij dan met je turbo. DJMO is het spoor ook al bijster :p en waar zijn GANZZZZZZZZZ en Rucky en JK1982 gebleven.. Nou nou
AFHAKERS grrrrr
en nee ik verveel me heus niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet doorvertellen hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 00:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Stiekem geilen jullie wel een beetje op ons, he DJMO
Met mijn turbo is niks mis, maar die bewaar ik voor noodgevallenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou waar blijf jij dan met je turbo. DJMO is het spoor ook al bijster :p en waar zijn GANZZZZZZZZZ en Rucky en JK1982 gebleven.. Nou nou
AFHAKERS grrrrr
en nee ik verveel me heus niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, in dat geval heb ik het niet goed begrepen dus..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee het gaat om mijn kinderopvangtoeslag, zorgtoeslag en kindgebonden budget.. Ik krijg geneens huurtoeslag (wat ik dan weer wel logisch vind)
Geeft niks.. Het ging erom dat mijn toeslagen dus worden gekort, en ook nog eens mijn eenoudertoeslag komt te vervallen, terwijl ik nog steeds alleenstaande ouder ben en alles ZELF voor mijn kind betaal, alleen omdat ik sinds kort met mn zus samenwoon, gaan ze er opeens vanuit dat zij een 2e ouder voor mn kind is en ook de helft van alle kosten betaald.. Grrrrrquote:Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, in dat geval heb ik het niet goed begrepen dus..
Nouja, zoals hierboven al gezegd.. probeer het nu maar even van je af te zetten dan en wat te slapen. Dit is niet echt het moment over over dat soort dingen te piekeren lijkt mij.. Ik hoop dat je eruit komt met ze..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geeft niks.. Het ging erom dat mijn toeslagen dus worden gekort, en ook nog eens mijn eenoudertoeslag komt te vervallen, terwijl ik nog steeds alleenstaande ouder ben en alles ZELF voor mijn kind betaal, alleen omdat ik sinds kort met mn zus samenwoon, gaan ze er opeens vanuit dat zij een 2e ouder voor mn kind is en ook de helft van alle kosten betaald.. Grrrrr
OMG... That's not right....quote:Op maandag 30 januari 2012 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geeft niks.. Het ging erom dat mijn toeslagen dus worden gekort, en ook nog eens mijn eenoudertoeslag komt te vervallen, terwijl ik nog steeds alleenstaande ouder ben en alles ZELF voor mijn kind betaal, alleen omdat ik sinds kort met mn zus samenwoon, gaan ze er opeens vanuit dat zij een 2e ouder voor mn kind is en ook de helft van alle kosten betaald.. Grrrrr
Ze worden waarschijnlijk gezien als een 'Economische eenheid'. KUT, maar daar doe je niks aan. tenzij je aantoonbaar kunt maken dat je daadwerkelijk een kamer huurt.quote:
Hieroquote:Op maandag 30 januari 2012 00:47 schreef JK1982 het volgende:
Wat zijn Papabear en DJMO opeens stil.. in een hoekje!
En waar is Rucky gebleven?
heb je mijn post goed gelezen?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er zijn in dit geval maar twee mogelijkheden, of terug gaan naar mn ouders of in mn eentje gaan wonen... Maar we zitten pas 2 maanden in deze woning en het contract duurt een jaar.. Dus dat ik een probleem krijg is wel zeker.. Anyways ik ga echt slapen want ik maak mezelf heeeeeelemaal gek
what's in a name, ik heb wel zo mijn vermoedensquote:
Boterbloempjes, fietsbel, grasmaaier, heggeschaar, blikopener etc. etc..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
what's in a name, ik heb wel zo mijn vermoedens
Tsjahquote:Op maandag 30 januari 2012 00:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
what's in a name, ik heb wel zo mijn vermoedens
Ja ik ga morgen eens op onderzoek uit.. Thnx!!!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen eens op onderzoek uit.. Thnx!!!
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
En wie was wederom de partypooper in het feestje, moi!! Sorry y'all
't is een legale manier van de huur delen. 't enige waar je mee kunt zitten is dat je zus jou er op ieder moment uit kan gooien als ze zin heeft om alleen te wonen of met een andere parter oid.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen eens op onderzoek uit.. Thnx!!!
Slaap lekker..quote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
slaap lekker, ga je nog wel eerst even naar de wc voor je gaat slapen.. En laat de deur maar op een kiertje staanquote:Op maandag 30 januari 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
slaap lekker, ga je nog wel eerst even naar de wc voor je gaat slapen.. En laat de deur maar op een kiertje staan
Haha will do.. Maar als ik m op een kiertje laat staan hangt de lucht dalijk door heel het huisquote:Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
slaap lekker, ga je nog wel eerst even naar de wc voor je gaat slapen.. En laat de deur maar op een kiertje staan
Party "pooper", denk ik??quote:
wel gewoon doortrekken en de slaapkamer deur op een kiertje. En een lampje aan op de overloop!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha will do.. Maar als ik m op een kiertje laat staan hangt de lucht dalijk door heel het huis
Too much infoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha will do.. Maar als ik m op een kiertje laat staan hangt de lucht dalijk door heel het huis
moesten jullie allemaal niet eerst naar de wc van jullie moeders voordat jullie naar bed gingen :pquote:
Je weet wie het zegt?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
moesten jullie allemaal niet eerst naar de wc van jullie moeders voordat jullie naar bed gingen :p
tegen bed plassen, ik doe een poging Jaleesa wat te bemoederen
En jij was nog niet 30+ zei je?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
moesten jullie allemaal niet eerst naar de wc van jullie moeders voordat jullie naar bed gingen :p
tegen bed plassen, ik doe een poging Jaleesa wat te bemoederen
plassen!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vond het hardstikke lief hoor! Ondanks dat het over poepen ging
Vrouwen poepen niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vond het hardstikke lief hoor! Ondanks dat het over poepen ging
Inderdaad, dat klinkt zo niet-.. Ok, laat maar zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet.
En nou slapen
Ach, afgaand op de foto's..quote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee, MOOIE vrouwen/meisjes poepen niet...
Ik heb het in de gaten..quote:
P**p ik dan wel of niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, afgaand op de foto's..![]()
[..]
Ik heb het in de gaten..
Welterusten!
Ik heb die foto's van jou wel gezien op facebook en jij valt absoluut in de categorie mooi hoor! Maar een beetje slaap maakt je morgenochtend nog mooier! Koekoek slaap lekker!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee, MOOIE vrouwen/meisjes poepen niet...
Oh mijn god, waar gaat dit over..quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb die foto's van jou wel gezien op facebook en jij valt absoluut in de categorie mooi hoor! Maar een beetje slaap maakt je morgenochtend nog mooier! Koekoek slaap lekker!
Jij ook Merlijn! (K)
Eerst ff poepenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nu kunnen we net zo goed nog ff snel het topic volgooien!
Ik wou net zeggen, het ziet ernaar uit dat ik dat vannacht in mijn eentje moet doenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nu kunnen we net zo goed nog ff snel het topic volgooien!
je hebt geen vriendin of wel?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het ziet ernaar uit dat ik dat vannacht in mijn eentje moet doen
das ist scheisse!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
God, heb je haar weer hoor..
Maar inderdaad, sinds een aantal weken niet meer nee..
Nehhh dat doe ik nietquote:
Ach, misschien is het maar even beter zo..quote:Op maandag 30 januari 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
das ist scheisse!
Die van mij zit alweer op de kazerne. Die had niet zoveel zin om morgenochtend om 5u met de trein te gaan :p
6,5 jaar is ook best een tijd!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, misschien is het maar even beter zo..
Het gaat wel om een relatie van ruim 6,5 jaar, maar misschien is een moment van bezinning wel even goed. Wie weet wat de toekomst ons nog brengt.. Lang verhaal, zal ik je niet mee bezwaren..
Ah, da'seen geinig liedje....quote:Op maandag 30 januari 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Laaaaalalalaalala ai ai se eu teu pegoo
whoopdidoodaaaaaah yeah yeahquote:Op maandag 30 januari 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Laaaaalalalaalala ai ai se eu teu pegoo
Neehee, deze:quote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
whoopdidoodaaaaaah yeah yeah
schudden met die billen
Trakteren!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heee tijd voor een party! Dit is mn 1500e post
Ehm..... *zoekt in kast* .. Woehoeee iedereen een handje borrelnootjeeees!!quote:
Welterusten!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef DJMO het volgende:
trustu liefjes ...
morgen om zeven uur er weer uit...
Goorlap, wegwezen jij..quote:Op maandag 30 januari 2012 01:28 schreef DJMO het volgende:
ps: nieuwe titel suggestie: waar papabear en jaleesa niet samen poepen!
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Def Rhymz was in 2000 ofzo hahaha :p lekker dansen in de soos.. Of heb ik nou als enige die ervaring
heb jij je handjes wel gewassen?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehm..... *zoekt in kast* .. Woehoeee iedereen een handje borrelnootjeeees!!
Sinds wanneer ben je een member?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Welterusten!
Ik ga op naar de 5000 trouwens..
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb jij je handjes wel gewassen?
Ik heb niet gepoeeoeoeoeoeoeeeeeept!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heb jij je handjes wel gewassen?
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:28 schreef DJMO het volgende:
ps: nieuwe titel suggestie: waar papabear en jaleesa niet samen poepen!
13 juni 2004, toen begon de ellendequote:Op maandag 30 januari 2012 01:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een member?
trakteren!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik vind mezelf nu heel grappig hihihih
I guess you're a fok!king addictquote:Op maandag 30 januari 2012 01:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oooooh. Ik heb vanaf 22 sept. 2011 al 1500 posts opgebouwd.. Is dat nou juist goed of slecht?diehard fokker
quote:
zolang je er prive niks om gelaten hebt is het niet erg :pquote:Op maandag 30 januari 2012 01:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oooooh. Ik heb vanaf 22 sept. 2011 al 1500 posts opgebouwd.. Is dat nou juist goed of slecht?diehard fokker
Dat is een feit!! Ik vind gewoon de FHF'ers heel lief en gezellig, daarom blijf ik terugkomen!!!quote:
Bye hon!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef Papabear het volgende:
Ik vertrouw erop dat jullie die laatste 23 posts nog ff vol lullen
slaap lekker voor straks!
slecht hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef Papabear het volgende:
Lekker!quote:
Zit je vooral in FHF dan, of ook elders?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is een feit!! Ik vind gewoon de FHF'ers heel lief en gezellig, daarom blijf ik terugkomen!!!
Nou, vooruit.. omdat jij het bent! Partypooper..quote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef Papabear het volgende:
Hebben ze die niet bij de benzinepompquote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb trek in mona's dame blanche
oooo mona's citroen kwarktaartquote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb trek in mona's dame blanche
95% van mn posts is in de SC van FHFquote:Op maandag 30 januari 2012 01:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Zit je vooral in FHF dan, of ook elders?
[..]
Nou, vooruit.. omdat jij het bent! Partypooper..
Ja?? Jammer genoeg geen auto om op dit moment een Shell op te zoekenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij de benzinepomp
Dan gaat het hard inderdaad!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
95% van mn posts is in de SC van FHF
* JK1982 mompelt iets over een nieuw topic in FHF..quote:Op maandag 30 januari 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja?? Jammer genoeg geen auto om op dit moment een Shell op te zoeken
Like what ?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 mompelt iets over een nieuw topic in FHF..
nachtelijk taxi vervoer :pquote:
Of een lieve Fokker die even voor je langs de pomp rijdt. Helaas liggen de overige Rotterdamse FHF-ers al te pitten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |