quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
@DJMO: Téééééring.. daar zat je op te azen he!
quote:
Hee, jij hebt Joetjoeb gefixt he?quote:
De andere zou zijn geweest: Waar papabear naar het plafond van Rucky ligt te staren..quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De andere zou zijn geweest: Waar papabear naar het plafond van Rucky ligt te staren..
Dus ik vind deze zo gek nog niet..
Like that ever has gonna happenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De andere zou zijn geweest: Waar papabear naar het plafond van Rucky ligt te staren..
Dus ik vind deze zo gek nog niet..
CSI hier ook.. vage aflevering deze keer.. Dus ik kijk maar voor een kwartquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik kom aan geen enkele stekker, ik kijk alleen maar tegelijkertijd naar Feuten en CSI
mompelt iets over een BBQ meet bij Rucky...quote:
* JK1982 bevestigt het gemompel..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over een BBQ meet bij Rucky...
kom dan maar hier naar 't plafond starenquote:
Niks tegen homo's, maar als ze zich tegen me keren, is het ieder voor zichquote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
mompelt iets over een BBQ meet bij Rucky...
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom dan maar hier naar 't plafond staren![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar als ze zich tegen me keren, is het ieder voor zich
getrouwde vrouw!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar als ze zich tegen me keren, is het ieder voor zich
wat is dah voor onmogelijke tijd? slaapdronken dus geen verdoving nodig - idee ?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga gedag zeggen, morgen 7.15 bij de tandarts
You get the idea.... Props als je weet welke fillmquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bevallige lijfje niet van een kerel, dus die gordel mag wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |