SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Omdatappel op 29-01-2012 22:44:44 ]Omdat peer.
Ik ben 15 minuten van je vandaan. Kan je die koekjes delen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben forever alone in mijn eigen hotelroom nu.
Ik ga koekjes eten.
Ja, gelukkig wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi.
Heb je wel wifi in je kamer?
De nachtportier.quote:
Okeuh.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben 15 minuten van je vandaan. Kan je die koekjes delen?
ORGIE????quote:
PtR en ik zijn zover één dat we op elkaar lijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk steeds PtR is Henkie. Maar Henkie is wel Henki.
Ja, je weet wel. LSD en paddo's vreten en dan dikke orgie houden. Hippie-style jeweet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
[..]
De nachtportier.
[..]
Okeuh.
[..]
ORGIE????
jaloersmakend ditquote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
PtR en ik zijn zover één dat we op elkaar lijken.
Klinkt eng.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. LSD en paddo's vreten en dan dikke orgie houden. Hippie-style jeweet.
Een echte baas waarschijnlijkquote:
Hihiquote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag dat?
[..]
Jij ook.
[..]Nee.
Hehequote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi
No lesbo: jij ook
Cash is gewoon 't leuks
Bwuh, nou, daarom heb jij dan ook Jan en ik Klipsquote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag dat?
[..]
Jij ook.
[..]Nee.
Mag wel denk hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag dat?
[..]
Jij ook.
[..]Nee.
Is heel leuk hoor.quote:
Ik heb dat gifje niet meerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk steeds PtR is Henkie. Maar Henkie is wel Henki.
Wanneer een keertje danquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:41 schreef HappyBob het volgende:
Nee, Bob is het leukst
iemand moest het doen..
Momenteel wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een echte baas waarschijnlijkBen jij trouwens de enige werknemer die daar slaapt?
Awh.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:41 schreef Furdinand het volgende:
denken dat er ook maar iemand leuker is dan appel
Misschien ik wel, welke?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb dat gifje niet meer![]()
[..]
Wanneer een keertje dan
Terechte klacht.quote:
Lekker ding inderdaad.quote:
Die jij nu hebtquote:
Oja.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die jij nu hebt
En RIP 3 biggetjes UI.
Hmm?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kan niet haten want mijn bron van 'haat' is niet meer
Jij hebt nog veel te leren jonge padawan.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een geluk bij een ongelukquote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihiquote:
padawan .... wanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren jonge padawan.
Ik zag wat je daar deed.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren jonge padawan.
Ik houd niet van geheimenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihihiGeheim.
[..]
padawan .... wan
????????quote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihihiGeheim.
[..]
padawan .... wan
watwatwatquote:
quote:
quote:Definition of padawan :.
(pă'də-wän)
1. (n.) An apprentice who undergoes intensive training under a learned Jedi Knight. In many cases, the apprentice is referred to as a young padawan.
Origins: From the popular Star Wars saga.
Omdat jij nog veel te leren hebt.quote:
wat te leren?quote:
cosmoquote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
STAR WARRRS
Wie schenkt mij de bluraybox?
Wanneer ben jij jarig?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
STAR WARRRS
Wie schenkt mij de bluraybox?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA! Reageer assertief, laat niemand meer over jou heen lopen, gebruik je woede om je vijanden te vernietigen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mja hij zei wel kanker op tegen mij ;s is dat een goede reden om te haten?
daarom ga ik binnenkort ooit een assertiviteitstrainingcursus volgen weettochquote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA! Reageer assertief, laat niemand meer over jou heen lopen, gebruik je woede om je vijanden te vernietigen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb chocola meegenomen. Per ongeluk.
quote:
Eh... Volgend jaar misschienquote:Van : ¤ 119,99
Voor : ¤ 89,99Op werkdagen voor 21:00 uur besteld morgen in huis
Delen pl0x ok gr grquote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb chocola meegenomen. Per ongeluk.
quote:
Over 45 dagen dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bloem ga elke dag twee euro sparen dan heb je genoeg geld voor je het weet
Fo real?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom ga ik binnenkort ooit een assertiviteitstrainingcursus volgen weettoch
Gewoon tandjes laten tuffenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom ga ik binnenkort ooit een assertiviteitstrainingcursus volgen weettoch
Heb jij 't gevoel dat je echt over je heen laat lopen dan?quote:
moest ook een keer zoiets volgen van mij mentorquote:
Niet haten op uber autisten.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moest ook een keer zoiets volgen van mij mentor
Had er niks te zoeken. Zaten enkel uber autisten.
zat een meisje die niemand durfde aan te kijken en moest huilen toen ik zei dat ze zich leuk kleedde ofzo
ja, zou me sowieso goed doen zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb jij 't gevoel dat je echt over je heen laat lopen dan?Om het maar zo te zeggen
tja, dat kanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moest ook een keer zoiets volgen van mij mentor
Had er niks te zoeken. Zaten enkel uber autisten.
zat een meisje die niemand durfde aan te kijken en moest huilen toen ik zei dat ze zich leuk kleedde ofzo
Cos wilde ook al meedoenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks, ik doe mee met die cursus![]()
Maarrr, die box komt er wel ja
Ah, nou veel succes ermee danquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, zou me sowieso goed doen zoiets.
[..]
tja, dat kanweetniet..
[..]
Cos wilde ook al meedoen![]()
Sstraks gaan we alleen met elkaar praten
Hahahaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, zou me sowieso goed doen zoiets.
[..]
tja, dat kanweetniet..
[..]
Cos wilde ook al meedoen![]()
Sstraks gaan we alleen met elkaar praten
Achja als iemand gaat huilen als zij een complimentje over der kleding krijgt neem ik aan van wel ja :")quote:
Slaap lekker liefje.quote:
Later Janneman Robinsonquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Wie doet mee met het Glorieuze Rode Leger om het imperialistische westen te verdrijven?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Red leader standing by.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
KB tochHoe jij wel niet verandert wanneer Jan weg is!
Jan maakte me braaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
struikquote:![]()
Daar moeten wij dan iets aan doen gnegnegnequote:
quote:struik
jij blij, jan blij, ik blij, iedereen blijquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
yes jan zn zus vindt me ook een fanta stok
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij blij, jan blij, ik blij, iedereen blij
HAPPY HAPPY JOY JOY
jaquote:
Zij is mooiquote:
Jaloersquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaik heb haar zelfs aangeraakt!
Allebeiquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht Jan heeft een zus en zusje, van welke wil je pics dan HENKER?
Jan en ik zijn nog niet eens familie.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Henkie94 het volgende:
Ik wil familie worden van Jan en Klinks.
quote:
Kloptquote:
Maakt niet uit, jullie zijn like schoonechtgenoot en schoonechtgenote.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan en ik zijn nog niet eens familie.
[..]Jeetje veeleisend deze man.
tofquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie zijn like schoonechtgenoot en schoonechtgenote.
Voor haar laat ik mijn haartjes groeien. Zij houdt namelijk niet van korte harenquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor haar laat ik mijn haartjes groeien. Zij houdt namelijk niet van korte haren
Regel ze maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, gaan we haar opwachten als ze weer terugkomt?
[..]
Ja die heb ik toch niet
Dat lijkt me een leuk/ongemakkelijk ideequote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, gaan we haar opwachten als ze weer terugkomt?
Mjamja we gaan gewoon bij Jan en de gang staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuk/ongemakkelijk idee [ afbeelding ]
Goed genoeg, welke?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik maar één van de zusters op.
Dan wacht ik wel alleen op het vliegveld met een groot spandoekquote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjamja we gaan gewoon bij Jan en de gang staan.
De jongste.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel alleen op het vliegveld met een groot spandoek
Pics gaarne.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De jongste.
[..]![]()
Ik kom er wel bij staan..
Gaan we dan eerst even naar de Burger King?quote:
hihiquote:
Ik zie morgen mijzelfquote:
Trusten KBfrauquote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lievuduh.![]()
Ik ga ook maar eens afsluut'n jongemannen.
Pics van jouw knakworst gaarne.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hallo mijn worstliefhebbende Fokkertjes..
Kwaliteit.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Da's godverdomme lekker.
Maar wel kneiterduur.4 euro voor zo'n ding.
Stiekem heb ik nu een crush op je, en PtR ook al, dus nu heb je 2 homo's achter je aan.quote:
wrmquote:Op maandag 30 januari 2012 01:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik nu een crush op je, en PtR ook al, dus nu heb je 2 homo's achter je aan.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:23 schreef Haarklip het volgende:
En de prijs van slechtste klantenservice gaat naar VGZ
Hier valt nu een beetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:14 schreef JanPiraat het volgende:
Massale berichten over sneeuw op Facebook ook maar hier geen vlokje gevallen
Mijn trein was op tijd (8:45). Ik kom net terug, trein van 11:19 had al 10 min vertraging.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoerenbussen, ben weer te laat op school.
[ afbeelding ]
Wat zeiden ze?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:23 schreef Haarklip het volgende:
En de prijs van slechtste klantenservice gaat naar VGZ
Ik heb jou in de bus gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regenboogkleurtjens.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef HappyBob het volgende:
Wat voor bikini moet ik halen voor de strandmeet?In mijn kast ligt niks leuk.
Ik heb een roze/roze gestreepte.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef HappyBob het volgende:
Wat voor bikini moet ik halen voor de strandmeet?In mijn kast ligt niks leuk.
Dat is gayquote:
Dan haal ik dezelfde in andere kleurtjesquote:
Want een bikini op een dude is niet gay.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is gay
[..]
Dan haal ik dezelfde in andere kleurtjes
Meegaan met de modequote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Want een bikini op een dude is niet gay.
wrm knippe ;ss;s;quote:Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Zo meteen naar de kapper. RIP lange lokken.
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef Henkie94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pizza.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Zit hier helemaal alleen
Samen eten?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef HappyBob het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Zit hier helemaal alleen
Waarom niet met iets gezonds komen?quote:
Jij woont ver wegquote:
50minuten of 2x 50 minuten.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe lang duurt een college op het HVA?
Waar zit je nu dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom niet met iets gezonds komen?Jij altijd met die troep van je.. energy drink en chips
Daar krijg je aids van.
[..]
Jij woont ver weg
Ver wegquote:
Oh daar.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ver wegAls ik nu op het station stond, kwam ik om 6 uur op Amsterdam Centraal aan.
Ik heb al aids.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom niet met iets gezonds komen?Jij altijd met die troep van je.. energy drink en chips
Daar krijg je aids van.
[..]
Jij woont ver weg
Zelfs dat is me te verquote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh daar.. Gaan we toch in Utrecht
Delen!quote:
Zwolle?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zelfs dat is me te ver
[..]
Delen!
I knowquote:
Ik heb geen idee ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
I knowWat ga jij eten vanavond? Dan kan ik misschien gewoon hetzelfde maken en lijkt het alsof we samen eten
quote:
Buk even dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zelfs dat is me te ver
[..]
Delen!
BOHHHquote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Buk even dan.
Ohja, kipfilet met mais, rode paprika, doperwtjes en krieltjes. Dat beter?
Dit klinkt al best wel goedquote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Buk even dan.
Ohja, kipfilet met mais, rode paprika, doperwtjes en krieltjes. Dat beter?
Ik heb dat net op.quote:
Niet zo'n fan van oosterse sausjes.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit klinkt al best wel goedEn de kip dan nog eventjes marineren in teriyaki-honing saus
OMG HENKIEquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent gekomen in je geile surfshorts?
4/10 blurry plaatje zou niet nog eens kijkenquote:
Klein beetje welquote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent gekomen in je geile surfshorts?
Yoghurt gemorst.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klein beetje welHoe ga ik die vlekken aan m'n moeder verklaren?
goezzoooquote:Op maandag 30 januari 2012 18:02 schreef JanPiraat het volgende:
Jeejjj ik heb de sneeuw overleefdtrainingsbroekje aan en nergens meer heengaan
![]()
Het hele 'eigen kamergebeuren' is wel tof. Eten is ook goed. Ben alleen nog best wel loner, omdat ik vrijwel niemand ken.quote:
Foreveralone_maartochniet_grgr.jpgquote:Op maandag 30 januari 2012 18:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het hele 'eigen kamergebeuren' is wel tof. Eten is ook goed. Ben alleen nog best wel loner, omdat ik vrijwel niemand ken.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke keer die verdrietige PI.Je hebt je fokvrindjes nog gekkie.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Foreveralone_maartochniet_grgr.jpg
picsquote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn burenEcht. Ik ga ze vermoorden.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Je hebt mij nog?quote:
Ik zeg doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
Ja, ik woon toch maar 15 minuutjes daar vandaan, kom je toch je knul PtR bezoeken, gezelliequote:Op maandag 30 januari 2012 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke keer die verdrietige PI.Je hebt je fokvrindjes nog gekkie.
Daar altijd, maar ik maak sowieso geen pica'squote:
Denk aan mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar altijd, maar ik maak sowieso geen pica'sGewoon omdat ik niet kan lachen op foto's ;_;
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Denk aan mij.Dan krijg je deze mooie lach op je gezicht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het een zwevend plukje haarquote:Op maandag 30 januari 2012 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ptr dan doe je hoofd wegknippen uit deh fotoMaar oké, ik zal 't fixen jwz
Women with dicks and weak men with vaginas.
Die wil je niet, zure kutkoppen.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
Dit was mijn presentatie, zijn er nog vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Als dat zo was, had ik dat eerlijk toegegevenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is mayonaise een instrument?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
quote:Hihi haha hoho gewoon uit laten zetten jwt.quote:
Haat jegens broertjes is altijd terecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Jezus Christus wat een lekkere buren heb jijZo zijn mijn buren ook wel wat maar die zijn dan alweer 70+ en mijn broertjes zijn erg druk dus misschien is hun haat jegens ons wel terecht
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Jezus Christus wat een lekkere buren heb jijZo zijn mijn buren ook wel wat maar die zijn dan alweer 70+ en mijn broertjes zijn erg druk dus misschien is hun haat jegens ons wel terecht
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
En die buurvrouw maar praten over wat een perfect gezinnetje ze toch hebben![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Haat jegens broertjes is altijd terecht.kutkindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Deze monster zijn jonger dan mijn ouders, hebben 2 zoons, waarvan 1 er al 3 jaar fulltime werkt ofzo, maar die nog steeds bij z'n ouders woont. Ook gaan beide kinderen elk jaar nog mee met hun ouders op vakantie 'omdat ze dat toch zo leuk vinden', maar eigenlijk zijn ze te stompzinnig om zelf te gaan.
Doen ze nog wat dan naast blaffen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kutkindje
[..]
HahaDoen ze nog wat dan naast blaffen?
Nah. Die doos schijnt op een kantoor te zitten heel de dag. Daar zo ik ook verbitterd van wordenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kutkindje
[..]
HahaDoen ze nog wat dan naast blaffen?
Jij hebt FOK!matties, zij niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Bloempje. het volgende:
En nou hopen dat de buurjongens niet op fok zitten, anders heb ik zojuist een oorlog veroorzaakt![]()
Muahaha. Maar vrij lullig voor mijn ouders als die vermoord worden. Aangezien die engelachtige jongens natuurlijk alles aan mama vertellen. Want dat doe je in een perfect gezin.quote:
Ik dacht je hebt KLB topic geopend.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Bloempje. het volgende:
En nou hopen dat de buurjongens niet op fok zitten, anders heb ik zojuist een oorlog veroorzaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |