Tjah, C_A whatsappte me, dat zag ik veel te laat, ze had beter even kunnen bellenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Vond het trouwens wel tegenvallen dat niemand mij ontbijt op bed gebracht heeft
Dat is matig Roy. Zelfs geen wake-up blowjob?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Zelfs dat nietquote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is matig Roy. Zelfs geen wake-up blowjob?
Ik snap signalen niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet, bovendien heb ik het niet door als je meisje met flirt
Dat je uberhaupt een dvd in een videorecorder wil stoppen verbaast me al..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap signalen niet.
Ik ben nog slechter met signalen dan videorecorders met DVDtjes.
Misschien accepteren dat er niet altijd signalen zijn... =Pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap signalen niet.
Als jij ze al niet snaptquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap signalen niet.
Zou het daar aan liggenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Misschien accepteren dat er niet altijd signalen zijn... =P
Zodra heloef een gleuf ziet dan moet ie er iets instoppenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt een dvd in een videorecorder wil stoppen verbaast me al..
Dat doe ik altijd... schiet ook niet opquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan had je dat even moeten zeggen hequote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
Ik wild eontbijt op bed, maar luchtbed was al leeg aan t lopen... was iets minder handig =p
Ik had moeite met het vinden van de worstenbroodjesquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Das ook niet zo wat neequote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
Ik wild eontbijt op bed, maar luchtbed was al leeg aan t lopen... was iets minder handig =p
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra heloef een gleuf ziet dan moet ie er iets instoppen
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra heloef een gleuf ziet dan moet ie er iets instoppen
Dan moet je hem vaker wassen als die zuur isquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
OMG jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
We hadden eigenlijk de worstenbroodjes wel even moeten tellen.
Dat had je dan even kunnen komen vragen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had moeite met het vinden van de worstenbroodjes
Waarom?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
Voor ontbijt.. Nee dankje, mij te vetquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG ja
ik eet nooit worstenbroodjes. Maar ik moet zeggen, het smaakte wel
Pala die die laatste snack pakte danquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
Mmmm volgens mij wil je dat helemaal niet wetenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je dan even kunnen komen vragen.
Had ik daarna gewoon geacteerd dat is verrast was
Om te zorgen dat alles eerlijk verdeeld kon worden natuurlijk. /mlig.quote:
Ja serieus, dat kan echt niet hoor. Loop ik net te wedden dat niemand die laatste gaat pakken, pakt hij hem.quote:
En waarvoor had je gewed?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om te zorgen dat alles eerlijk verdeeld kon worden natuurlijk. /mlig.
[..]
Ja serieus, dat kan echt niet hoor. Loop ik net te wedden dat niemand die laatste gaat pakken, pakt hij hem.
Ik bijt niet hoor, je hebt alleen kans dat je op bed gesmeten word in een reflex als je me wakker schud.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik durfde niemand wakker te maken
Ik schrok trouwens dat er iemand op de bank lag.... die had ik niet verwacht namelijk
Hoewel ik hem wel kwijt was toen we gingen slapen, maar ik dacht dat hij in de andere zaal lag
Heb je nu verloren? Hoeveel?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja serieus, dat kan echt niet hoor. Loop ik net te wedden dat niemand die laatste gaat pakken, pakt hij hem.
En daarna flink te grazen had genomen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor, je hebt alleen kans dat je op bed gesmeten word in een reflex als je me wakker schud.
Ja dat was mooi getimedquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Wen er maar aan dat gaat vaker gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets, maar ik krijg gewoon niet graag ongelijk.
dubbel dippen met van die kleine snacks vind ik ook niet nice. Maar vanochtend met de worstenbroodjes kon het me niet meer schelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat was mooi getimed
En het 'double dippen'
Kan iedereen nu even posten hoeveel ze erop hebben dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had het gister op de meet met allemaal vreemden beter naar mijn zin dan vanavond met mijn familie. FOK! is mijn nieuwe familie.
Maar dat was wel logisch toch? dat was dat je niet met afgehapt stuk voedsel weer opnieuw mag dippen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat was mooi getimed
En het 'double dippen'
Wanneer is de volgende reünie?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had het gister op de meet met allemaal vreemden beter naar mijn zin dan vanavond met mijn familie. FOK! is mijn nieuwe familie.
Nee maar ik pik ook signalen op die er niet zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk was c_a gaan gillen en heb ik op het laatste moment in de gaten wat er gebeurd en breek ik haar neus niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna flink te grazen had genomen?
Ja dat is ranzig en de reden dat ik niks atquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar dat was wel logisch toch? dat was dat je niet met afgehapt stuk voedsel weer opnieuw mag dippen?
Wel een goede term eigenlijk
Krijg je ineens een nasischijf in je post. Sta je raar te kijken hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iedereen nu even posten hoeveel ze erop hebben dan.
Degene die minder gehad hebben die zal ik ze nasturen dan.
Wil jij mijn nieuwe nichtje zijn?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor, je hebt alleen kans dat je op bed gesmeten word in een reflex als je me wakker schud.
Goeden vraag.quote:
Ik dacht omdat Twi zijn piemel erin had gestopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat is ranzig en de reden dat ik niks at
Ja!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je ineens een nasischijf in je post. Sta je raar te kijken hoor.
[..]
Wil jij mijn nieuwe nichtje zijn?
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht omdat Twi zijn piemel erin had gestopt.
2quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iedereen nu even posten hoeveel ze erop hebben dan.
Degene die minder gehad hebben die zal ik ze nasturen dan.
Gatverdamme kaneelquote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeden vraag.
[..]
Wait what?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeden vraag.
[..]
Oneens.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!Maar we moeten wel een paar mensen buiten de familie sluiten hoor, al die incest is niet nice.
Ik dacht eigenlijk op een heel andere manierquote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk was c_a gaan gillen en heb ik op het laatste moment in de gaten wat er gebeurd en breek ik haar neus niet.
het werkt nietquote:
Deze foute grappenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk op een heel andere manier
Wat, het was een schaaltje hoor, geen emmer.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeden vraag.
[..]
Ja, dat is alleen iets voor Urkers en Katwijkers. Pala is geen familie dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!Maar we moeten wel een paar mensen buiten de familie sluiten hoor, al die incest is niet nice.
quote:
Ben ik de enige die het heeft gezien?quote:
Ik heb mijn mond voorbij gepraat.quote:
Met mensen buiten sluiten?quote:
Ja ik weet dat jij dat dacht, maar ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk op een heel andere manier
Boohh.. Stom.. Wacht.. Facebook wel hmm?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het werkt niet
Opnieuw geinstalleerd.
Maar heel die HTC is kut
Snap er geen reet van... ik ben blij dat ik op facebook en internet kan. De rest is even niet belangrijk
Volgens mij niet.quote:
ja facebook was uitloggen voor Rob en inloggen voor mijquote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boohh.. Stom.. Wacht.. Facebook wel hmm?
Wat is daar mee?quote:
Dat moet bij whatsapp ook kunnen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja facebook was uitloggen voor Rob en inloggen voor mij
Dat zeg je nuquote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij dat dacht, maar ik niet
Alleen het topje toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, het was een schaaltje hoor, geen emmer.
dat zal best...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moet bij whatsapp ook kunnen hoor.
Noes, ik wil ook bij de familie horenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is alleen iets voor Urkers en Katwijkers. Pala is geen familie dus.
Net wel heel klein beetje volgens mij, tis wel veel te koud buitenquote:
Sorriequote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik durfde niemand wakker te maken
Ik schrok trouwens dat er iemand op de bank lag.... die had ik niet verwacht namelijk
Hoewel ik hem wel kwijt was toen we gingen slapen, maar ik dacht dat hij in de andere zaal lag
I get it.quote:
Nee moet gekoppeld zijn aan een telefoonnummerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan zeker geen whatsapp op de iPod touch zetten
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee moet gekoppeld zijn aan een telefoonnummer
jij woont in verweggistan, dus dat kan wel kloppenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Noes, ik wil ook bij de familie horen
[..]
Net wel heel klein beetje volgens mij, tis wel veel te koud buiten
Het kan wel.. Vraag f in whatsapp topic andersquote:
En op de bar?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had c_a alleen graag op het biljart gedaan, in een bed is te standaard
echtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het kan wel.. Vraag f in whatsapp topic anders
Ik heb geen seks op de biljart gehad, nu blijft die op mijn lijstje staan. En ook niet op de toilet of op de bar.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had c_a alleen graag op het biljart gedaan, in een bed is te standaard
Okee...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefoom is met zn nichtje getrouwd.
Sorry Pala. Moeten we even met Myra bespreken.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Noes, ik wil ook bij de familie horen
[..]
Net wel heel klein beetje volgens mij, tis wel veel te koud buiten
Waarom?quote:
ja maar zit zo ongemakkelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, ik heb nog voorgedaan hoe het kan
Ik alleen op de wc's. Op het biljart had ik nog kleren aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen seks op de biljart gehad, nu blijft die op mijn lijstje staan. En ook niet op de toilet of op de bar.
Biljart dan wel gemakkelijk?quote:
Wait what?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik alleen op de wc's. Op het biljart had ik nog kleren aan.
Volgende keer gewoon doenquote:
Meervoud?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je doet het natuurlijk op meerdere WC's tegelijk, duh.quote:
schijnt wel te kunnen, zag het ook op een iPad forum staanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee moet gekoppeld zijn aan een telefoonnummer
Jullie hebben in elk geval jullie handjes gewassen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, foutje, het was er maar een inderdaad.
ga zo wel even zoekenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schijnt wel te kunnen, zag het ook op een iPad forum staan
Ipad met 3g slot, dus met een simcard erin.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schijnt wel te kunnen, zag het ook op een iPad forum staan
ik draai WA nu op Blackberry, iPad wat minder nodigquote:
Ze werken wel heel snel hun bucketlist door.quote:
Er was iets met een oude versie op je ipod touch zettenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ipad met 3g slot, dus met een simcard erin.
Elke simcard heeft een bijbehorend nummer
Dat doen ze dan wel weer goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze werken wel heel snel hun bucketlist door.
Logisch de wereld vergaat dit jaar immersquote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze werken wel heel snel hun bucketlist door.
4 keer.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie seks gehad? Ik heb er nu 3 gehoord, waarvan 1 zelf gezien
Ik heb vanmogen gedubbel-dipt, want vond t ook beetje ranzig om mn hele worstenbroodje in 1x door de mayonaise te halen (al had ik t er eerst over de gehele lengte gespoten, maar was niet handig... vieze vingers enzo..)quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
dubbel dippen met van die kleine snacks vind ik ook niet nice. Maar vanochtend met de worstenbroodjes kon het me niet meer schelen.
What? Zag je het of hoorde je het?quote:
WCseks, nachtseks, ochtendseks.......quote:
Ah ok, het zou kunnen, maar voor zover ik weet is een wa account gekoppeld aan een telefoonnummer en verder niet aan een gebruikersnaam en wachtwoord ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er was iets met een oude versie op je ipod touch zetten
Damnquote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WCseks, nachtseks, ochtendseks.......
Dan moet ik zeekoe maar eens gaan bellen als maagd sterven kan niet he.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch de wereld vergaat dit jaar immers
Tussendoor nog een keer wakker gewordenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WCseks, nachtseks, ochtendseks.......
ik zag het en myr/pala hoorden hetquote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What? Zag je het of hoorde je het?
Dat was rond 7 uur.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tussendoor nog een keer wakker geworden
Myr en Pala waren niet bezig?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zag het en myr/pala hoorden het
mayo op een worstenbroodje is niet lekker toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik heb vanmogen gedubbel-dipt, want vond t ook beetje ranzig om mn hele worstenbroodje in 1x door de mayonaise te halen (al had ik t er eerst over de gehele lengte gespoten, maar was niet handig... vieze vingers enzo..)
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zag het en myr/pala hoorden het
Ik snap het niet helemaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Worstenbroodjes, ok
Met mayo, mwah
Maar als ontbijt en samen.. yukkie..
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was rond 7 uur.
Gewoon om voor de mensen thuis even een compleet beeld te schetsen.
Hahaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet ik zeekoe maar eens gaan bellen als maagd sterven kan niet he.
Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.
Worstenbroodjes zijn nice, maar met saus? Wat is deze?
Nee. Dat was mijn plan tot dat loka en newb bij ons in de ruimte kwamen liggen.quote:
Dit hoef ik niet te weten van familie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was rond 7 uur.
Gewoon om voor de mensen thuis even een compleet beeld te schetsen.
Dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze houdt volgens mij van iets te dikke negers, aangezien ik weet met wie ze nu uit gaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahamag ik daarna nog een keer op haar
Met mayo is lekker.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu om het beeld compleet te maken wat zag je?quote:
Je sliep naast het grote biljartquote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Dat was mijn plan tot dat loka en newb bij ons in de ruimte kwamen liggen.
Eigenlijk vind ik het sowieso maar niets seks op luchtbed, met allemaal mensen in de buurt.
Ik ben ook liever alleen in een fatsoenlijk bed.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Dat was mijn plan tot dat loka en newb bij ons in de ruimte kwamen liggen.
Eigenlijk vind ik het sowieso maar niets seks op luchtbed, met allemaal mensen in de buurt.
Loka zat bovenop.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu om het beeld compleet te maken wat zag je?
Ik heb ook altijd pechquote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houdt volgens mij van iets te dikke negers, aangezien ik weet met wie ze nu uit gaat.![]()
Dus ik vrees van niet beste Tijn.
Chubby negers.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houdt volgens mij van iets te dikke negers, aangezien ik weet met wie ze nu uit gaat.![]()
Dus ik vrees van niet beste Tijn.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mayo is lekker.
Lekkerste is nog die worstenbroodjes van beckers en dan met fritessaus
Ik heb alleen de laatste keer gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu om het beeld compleet te maken wat zag je?
Gaan we zo doen?quote:
Was er wel wat te zien?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste keer gezien
Die heb ik ook nog meegekregen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dusquote:
en in bed.... en op de barkruk en biljard scheelde weinigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en in bed.... en op de barkruk en biljard scheelde weinig
Knippen de kaboutertjes de punten er van af?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
waarom zijn sokken nooit compleet als je ze uit de droger haalt
Het zou kunnen, dat geloof ik best.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Joysa het volgende:
C_a kwam nog wel even testen of het goed zou kunnen op de lekker warme biljarttafel
Ik denk dat ik mijn biljarts maar ga verhuren, die zijn wel in trekquote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Joysa het volgende:
C_a kwam nog wel even testen of het goed zou kunnen op de lekker warme biljarttafel
En?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Joysa het volgende:
ja en je keek vanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Joysa het volgende:
Ik bedoel ik heb maar 1 sok van de 2quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Knippen de kaboutertjes de punten er van af?
Ja, dat besef ik me nu ook.. Ik had gewoon moeten gaan toen ik 't whatsappje van C_A zagquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
Shit ik heb echt te veel gemist, ik heb dit weekend gewandeld. Ik doe echt iets fout
Dan weet je dat voor de volgende keerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat besef ik me nu ook.. Ik had gewoon moeten gaan toen ik 't whatsappje van C_A zag
Ik heb een hele wasmand vol met enkele sokkenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en je keek van
[..]
Ik bedoel ik heb maar 1 sok van de 2
Hoe hoog zijn ze?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn biljarts maar ga verhuren, die zijn wel in trek
Ik was in een vet serieus gesprek met watertornadoquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en je keek van
[..]
Ik bedoel ik heb maar 1 sok van de 2
als ik zeg dat het leuk is, dan is het leukquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat besef ik me nu ook.. Ik had gewoon moeten gaan toen ik 't whatsappje van C_A zag
Volgende keer ben ik er gewoon bij, wat denk jij danquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet je dat voor de volgende keer
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was in een vet serieus gesprek met watertornado
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er gewoon bij, wat denk jij dan
Ik had een heerlijk warme kontquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn biljarts maar ga verhuren, die zijn wel in trek
Dat is toch irritant?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb een hele wasmand vol met enkele sokken
Ginoquote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Gino Pietermaai.
Ik verslikte me ook even bij t lezen an deze opmerking hahahahaquote:
Hoe lang ben jij?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar voor mij de perfecte hoogte
hahaquote:
hey je kan quotenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik verslikte me ook even bij t lezen an deze opmerking hahahaha
Dus ook op de goeie hoogte voor mij ik ben 1,81quote:
Jij komt gewoon ergens aanlopen en zegt: Piemels!?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kan trouwens zelfs irl telkens binnenvallen in een gesprek als hetover piemels gaat. het is een gave.
Dat is wel een paar jaar geleden, keuring van de marinequote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? Wanneer heb jij je voor het laatst gemeten?
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kan trouwens zelfs irl telkens binnenvallen in een gesprek als hetover piemels gaat. het is een gave.
Je vergeet dat je hakken van 10 cm aan hadquote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben 1.72 en volgens mij was jij kleiner toch
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze leert snel, jouw jonge padawan
Wij waren ongeveer wel even groot volgens mij, en jij had hakken aanquote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben 1.72 en volgens mij was jij kleiner toch
Nee 5 cm volgens myrquote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je vergeet dat je hakken van 10 cm aan had
ik met hak 1,77quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel een paar jaar geleden, keuring van de marine
Je mag hopen dat dat de laatste keer was...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wil ik haar best persoonlijk komen uitleggenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Leuk he dat ze hier is
Nu moet ze de smileys nog leren
Ik zit hier verdeurie in een vreemd topic ook nog, what sorcery is this!?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Leuk he dat ze hier is
Nu moet ze de smileys nog leren
Volgens wt 6cm dus dan kan het best kloppenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee 5 cm volgens myr
[..]
ik met hak 1,77
ja maar op een saucijzenbroodje doe je het? Ikke niet begrijpquote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Je mag hopen dat dat de laatste keer was...
En worstenbroodjes met mayo is lekekr!!!
Ik ken ze bijna allemaalquote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik haar best persoonlijk komen uitleggennu zelf nog begrijpen waar de meeste smileys voor staan
En betekend dat het eigenlijk meer is?quote:
ze heeft vanmiddag in radio topic gepost... moest van mijquote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit hier verdeurie in een vreemd topic ook nog, what sorcery is this!?
Ik bedoel dus niet te toets combinaties maar de emoties die ze uitdrukkenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar op een saucijzenbroodje doe je het? Ikke niet begrijp
[..]
Ik ken ze bijna allemaal
Oh, dat klinkt veelbelovendquote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft vanmiddag in radio topic gepost... moest van mijWant zij wordt een nieuwe dj....
ik probeer altijd een poging om deze na te doenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet te toets combinaties maar de emoties die ze uitdrukken
Pics or gtfo!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik probeer altijd een poging om deze na te doen
Maar die is echt moeilijk
We Faxenquote:
Als je gekomen was, dan had je heb wel gekendquote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken je wel niet, maar weltrusten
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je lange benen of een lang bovenlijf?
ghehehehehehequote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je lange benen of een lang bovenlijf?
Klopt jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens ken ik niet alleen de radio-overlopers hier, ook Tijntje ken ik, die heb ik zelfs gemeet
Ja, als ze net zo hoog zijn als standaard pooltafels dan lukt mij dat ook nog wel..quote:
Waar is hier?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef Faxie het volgende:
Ow volgens buienradar ligt er hier om een uurtje of 6 sneeuw![]()
Lekker driften
Of jij gaat op de tafel liggen en zij er bovenopquote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, als ze net zo hoog zijn als standaard pooltafels dan lukt mij dat ook nog wel..
Ja, dat is voor echte bazen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij gaat op de tafel liggen en zij er bovenop
Dat kan ook, andersom ook, want erop springen lukt dan ook gewoon..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie voor de volgende keerquote:
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit gedaan op het biljartquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel mogelijkhedenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ook, andersom ook, want erop springen lukt dan ook gewoon..
Zoetermeer ook nogquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rotterdam nog sneeuwvrij trouwens, houden zo
Dan moet Royco ze wel van deklakens voorzien natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Lekker als je daar gaat biljarten zie je de cum stains op het biljart.
Mag alleen met het afdekzeil erop hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee het mag alleen op het zeil.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Gewoon zorgen dat je niets morstquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Een ervaringsdeskundigequote:
Ik had ze allebei helemaal opgepoetst voor jou.quote:
Geen ideequote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan soms wat lastig zijn Tijntje
Wat mot je?quote:
Het spijt me.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ze allebei helemaal opgepoetst voor jou.
Zelfs een grootverpakking condooms voor je klaarstaan, en dan kom je niet
Whutquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ze allebei helemaal opgepoetst voor jou.
Zelfs een grootverpakking condooms voor je klaarstaan, en dan kom je niet
Gemiste kans Heloefquote:
Bij wie in godsnaam.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef kree het volgende:
een goedeavond allemaal, de meet was een succes lees ik zo.
Ja, 4xquote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef kree het volgende:
een goedeavond allemaal, de meet was een succes lees ik zo.
nah, degenen die seks hadden die hadden het voor die tijd ook al frequentquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef kree het volgende:
Owh haha.
Gelijk seks![]()
Nouja het lijkt me nog wel eens leuk om te kijken naar de mensen achter al die posts.
Wie weet een volgende keer dan maar
Ha OK die had ik nog effe niet door dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, degenen die seks hadden die hadden het voor die tijd ook al frequent
Jullie zouden leuk stelletje zijn inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja sinis waren wij nu maar ook gegaan.
Mensen die denken dat wij de hele meet geneukt hebbenquote:
Zag een fotootje op facebook, maar kamperen in een kroeg dusquote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die denken dat wij de hele meet geneukt hebben
We hebben het ook nog gewoon gezellig gehad en kabouter plop dansjes gedaan enzo hoor.
Oh ja, die is ook nog voorbij gekomenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die denken dat wij de hele meet geneukt hebben
We hebben het ook nog gewoon gezellig gehad en kabouter plop dansjes gedaan enzo hoor.
Jezus knul, jat mijn epicness eens nietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef Tchock het volgende:
Hé Lokaschat, je hebt een naamtopic bij ons. De genialiteit. [Radio 49] #2200 Loka goes loco!
Wat wou je doen dan mannetjequote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jezus knul, jat mijn epicness eens niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat wist je van tevoren.Heb speciaal niemand proberen te hosselen om mezelf beschikbaar te houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |