Tjah, C_A whatsappte me, dat zag ik veel te laat, ze had beter even kunnen bellenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Vond het trouwens wel tegenvallen dat niemand mij ontbijt op bed gebracht heeft
Dat is matig Roy. Zelfs geen wake-up blowjob?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Zelfs dat nietquote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is matig Roy. Zelfs geen wake-up blowjob?
Ik snap signalen niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet, bovendien heb ik het niet door als je meisje met flirt
Dat je uberhaupt een dvd in een videorecorder wil stoppen verbaast me al..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap signalen niet.
Ik ben nog slechter met signalen dan videorecorders met DVDtjes.
Misschien accepteren dat er niet altijd signalen zijn... =Pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap signalen niet.
Als jij ze al niet snaptquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap signalen niet.
Zou het daar aan liggenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Misschien accepteren dat er niet altijd signalen zijn... =P
Zodra heloef een gleuf ziet dan moet ie er iets instoppenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt een dvd in een videorecorder wil stoppen verbaast me al..
Dat doe ik altijd... schiet ook niet opquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan had je dat even moeten zeggen hequote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
Ik wild eontbijt op bed, maar luchtbed was al leeg aan t lopen... was iets minder handig =p
Ik had moeite met het vinden van de worstenbroodjesquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Das ook niet zo wat neequote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
Ik wild eontbijt op bed, maar luchtbed was al leeg aan t lopen... was iets minder handig =p
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra heloef een gleuf ziet dan moet ie er iets instoppen
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra heloef een gleuf ziet dan moet ie er iets instoppen
Dan moet je hem vaker wassen als die zuur isquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
OMG jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
We hadden eigenlijk de worstenbroodjes wel even moeten tellen.
Dat had je dan even kunnen komen vragen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had moeite met het vinden van de worstenbroodjes
Waarom?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
Voor ontbijt.. Nee dankje, mij te vetquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG ja
ik eet nooit worstenbroodjes. Maar ik moet zeggen, het smaakte wel
Pala die die laatste snack pakte danquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
Mmmm volgens mij wil je dat helemaal niet wetenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je dan even kunnen komen vragen.
Had ik daarna gewoon geacteerd dat is verrast was
Om te zorgen dat alles eerlijk verdeeld kon worden natuurlijk. /mlig.quote:
Ja serieus, dat kan echt niet hoor. Loop ik net te wedden dat niemand die laatste gaat pakken, pakt hij hem.quote:
En waarvoor had je gewed?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om te zorgen dat alles eerlijk verdeeld kon worden natuurlijk. /mlig.
[..]
Ja serieus, dat kan echt niet hoor. Loop ik net te wedden dat niemand die laatste gaat pakken, pakt hij hem.
Ik bijt niet hoor, je hebt alleen kans dat je op bed gesmeten word in een reflex als je me wakker schud.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik durfde niemand wakker te maken
Ik schrok trouwens dat er iemand op de bank lag.... die had ik niet verwacht namelijk
Hoewel ik hem wel kwijt was toen we gingen slapen, maar ik dacht dat hij in de andere zaal lag
Heb je nu verloren? Hoeveel?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja serieus, dat kan echt niet hoor. Loop ik net te wedden dat niemand die laatste gaat pakken, pakt hij hem.
En daarna flink te grazen had genomen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor, je hebt alleen kans dat je op bed gesmeten word in een reflex als je me wakker schud.
Ja dat was mooi getimedquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Wen er maar aan dat gaat vaker gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets, maar ik krijg gewoon niet graag ongelijk.
dubbel dippen met van die kleine snacks vind ik ook niet nice. Maar vanochtend met de worstenbroodjes kon het me niet meer schelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat was mooi getimed
En het 'double dippen'
Kan iedereen nu even posten hoeveel ze erop hebben dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had het gister op de meet met allemaal vreemden beter naar mijn zin dan vanavond met mijn familie. FOK! is mijn nieuwe familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |