Moet Jong Sparta niet nog een keertje op bezoek op Varkenoord binnenkort? Kom ik weer een keertje gezellig langsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Het kan me werkelijk niet interesserenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
Vonden jullie het ook zo grappig toen Barcelona 0-0 speelde tegen een degradatiekandidaat
Buitenlands voetbal volg ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
Vonden jullie het ook zo grappig toen Barcelona 0-0 speelde tegen een degradatiekandidaat
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Iel, zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Man naar mijn hart.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk niet interesseren
Nee boeit me geen flikker. Als Barcelona verliest zijn ze niet in vorm of werd hen onrecht aan gedaan. Dus zelfs daar is geen leedvermaak bij mogelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
[..]Halfbloedjes negerinnen noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Engels voetbalquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal volg ik nietAlleen Engels voetbal een beetje, verder kan het mijn reet roesten. Net als interlandvoetbal..
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engels voetbal
Liverpool
Gerrard
Zwolle is wel eng goed hoor dit seizoenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef Snuf. het volgende:
Sparta heeft zoveel punten onnodig laten liggen hadden gewoon bovenaan moeten staan
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |