quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Iel, zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Man naar mijn hart.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk niet interesseren
Nee boeit me geen flikker. Als Barcelona verliest zijn ze niet in vorm of werd hen onrecht aan gedaan. Dus zelfs daar is geen leedvermaak bij mogelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
Vonden jullie het ook zo grappig toen Barcelona 0-0 speelde tegen een degradatiekandidaat
[..]Halfbloedjes negerinnen noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Engels voetbalquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal volg ik nietAlleen Engels voetbal een beetje, verder kan het mijn reet roesten. Net als interlandvoetbal..
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engels voetbal
Liverpool
Gerrard
Zwolle is wel eng goed hoor dit seizoenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef Snuf. het volgende:
Sparta heeft zoveel punten onnodig laten liggen hadden gewoon bovenaan moeten staan
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet man. Sowieso is het dan bij Sparta volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moet Jong Sparta niet nog een keertje op bezoek op Varkenoord binnenkort? Kom ik weer een keertje gezellig langs
Sparta had de wedstrijd in Zwolle gelijk kunnen spelen als de afronding wat beter wasquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Zwolle is wel eng goed hoor dit seizoen
Nee ik geloof dat die wedstrijd laatst was. Wordt volgend seizoen weer danquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet man. Sowieso is het dan bij Sparta volgens mij.
Zo doen eckte marokkanen het.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meningsverschil, ik moet je vermoorden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta had de wedstrijd in Zwolle gelijk kunnen spelen als de afronding wat beter wasVeldmate die 1 meter voor de goal de bal op de lat wist te leggen voor het lege doel
_!
En wij hebben natuurlijk deze keeper op de bank zitten
Jaja kben er 2x geweest, nu ben ik official fanquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!!!!!!!!!!! MAN UNITED!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |