Weet niet man. Sowieso is het dan bij Sparta volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moet Jong Sparta niet nog een keertje op bezoek op Varkenoord binnenkort? Kom ik weer een keertje gezellig langs
Sparta had de wedstrijd in Zwolle gelijk kunnen spelen als de afronding wat beter wasquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Zwolle is wel eng goed hoor dit seizoen
Nee ik geloof dat die wedstrijd laatst was. Wordt volgend seizoen weer danquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet man. Sowieso is het dan bij Sparta volgens mij.
Zo doen eckte marokkanen het.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meningsverschil, ik moet je vermoorden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta had de wedstrijd in Zwolle gelijk kunnen spelen als de afronding wat beter wasVeldmate die 1 meter voor de goal de bal op de lat wist te leggen voor het lege doel
_!
En wij hebben natuurlijk deze keeper op de bank zitten
Jaja kben er 2x geweest, nu ben ik official fanquote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!!!!!!!!!!! MAN UNITED!!!!!!!!!!!!!!
De lamp kwam in zijn gezichtquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meningsverschil, ik moet je vermoorden.
Huntelaar ook weer een doelpunt + assist.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef msnk het volgende:
Bundesliga is wel spannend zo te zien. Drie clubs bovenaan, 4e club met maar één punt minder.
Ik versta die niggas nietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Gordon is wel leuk hoor in dat programma, bedankt dat je er melding van hebt gemaakt Ajacied.
Vind je het ook zo erg voor de Tricolor?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De lamp kwam in zijn gezicht
Zonde want het is een hele goede keeper eigenlijkEn anders had Sparta in ieder geval boven Eindhoven gestaan
Dortmundquote:Op zondag 29 januari 2012 23:31 schreef msnk het volgende:
Bundesliga is wel spannend zo te zien. Drie clubs bovenaan, 4e club met maar één punt minder.
Hoe lang had hij al niet gescoord dan? Voor mijn gevoel echt maanden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooiste goal van de afgelopen speelronde:
Ik wilde net hetzelfde vragen ja. Hoelang stond die droog?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe lang had hij al niet gescoord dan?
Ik heb helemaal niks met Willem 2. In de uitwedstrijd dit jaar gingen die debielen irritant lopen doen, moesten we 1,5 uur in het uitvak zittenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind je het ook zo erg voor de Tricolor?
Die van mano was mooier, was niet eens zijn bedoeling en scoort gewoonquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooiste goal van de afgelopen speelronde:
Laatste keer was tegen NAC geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe lang had hij al niet gescoord dan? Voor mijn gevoel echt maanden.
Link?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mano was mooier, was niet eens zijn bedoeling en scoort gewoon
Oh, dat is wel lullig jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Willem 2. In de uitwedstrijd dit jaar gingen die debielen irritant lopen doen, moesten we 1,5 uur in het uitvak zittenEn de wedstrijd had 30 minuten blessuretijd door een blessure van Swinkels. Ik was om 2 uur terug in Rotterdam voor een wedstrijd die om 20:00 begon
Vind je gek, winterstopquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe lang had hij al niet gescoord dan? Voor mijn gevoel echt maanden.
Bedanktquote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh grapje. Hier als dank een liedje van onze held
Het uitvak zit naast de harde kern van Willem 2. Wie dat bedacht heeft is echt een debiel, maar goed. Ze kregen de Willem 2 fans het stadion niet uit, heb ook nog een paar van die halfies van Sparta die het gaan uitlokken natuurlijkquote:
Winterstop zat er tussen he, dan lijkt het langerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef msnk het volgende:
Hm, Mertens zijn laatste goal was pas vier competitiewedstrijden geleden.
Zie edit, drie competitiewedstrijden maarquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Winterstop zat er tussen he, dan lijkt het langer
Zitten daar toch aan twee kanten, rechts die kindertjes met grote bek en links de wat ouderenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het uitvak zit naast de harde kern van Willem 2. Wie dat bedacht heeft is echt een debiel, maar goed. Ze kregen de Willem 2 fans het stadion niet uit, heb ook nog een paar van die halfies van Sparta die het gaan uitlokken natuurlijk
Doe eens vertellen!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Snuf. het volgende:
Kent iemand het verhaal van Mertens die naar Sparta zou gaan
Tsja, waarvan een maand winterstopquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/(...)oals=true&season=393
Ruim 2 maanden drooggestaan dus, maar al eerder weer begonnen met scoren.
Zie mijn post, drie competitiewedstrijden maarquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/(...)oals=true&season=393
Ruim 2 maanden drooggestaan dus, maar al eerder weer begonnen met scoren.
24/09/2011 PSV Roda JC Kerkrade 7-1 4quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, waarvan een maand winterstop
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, waarvan een maand winterstop
Foeke booy zat bij Sparta en Sparta had een paar scouts lopen die het eens waren. Dries Mertens van AGOVV, dat ging het worden. Sparta moest die jongen hebben. Nou goed, Sparta kijken en ik geloof dat er zelfs onderhandelingen zijn geweest, maar toen kwam Foeke Booy en die zei dat Mertens nooit goed genoeg kon worden voor de Eredivisie, hij was veel te klein. Sparta haalt Mertens niet.quote:
Jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten daar toch aan twee kanten, rechts die kindertjes met grote bek en links de wat ouderen
zeker om koeman te pestenquote:
Foeke Booy is sowieso verschrikkelijk die heeft alles en iedereen de schuld gegeven als trainer, maar het heeft nog nooit aan hem gelegenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Foeke booy zat bij Sparta en Sparta had een paar scouts lopen die het eens waren. Dries Mertens van AGOVV, dat ging het worden. Sparta moest die jongen hebben. Nou goed, Sparta kijken en ik geloof dat er zelfs onderhandelingen zijn geweest, maar toen kwam Foeke Booy en die zei dat Mertens nooit goed genoeg kon worden voor de Eredivisie, hij was veel te klein. Sparta haalt Mertens niet.
Vervolgens gaat Foeke Booy weg bij Sparta en gaat bij Utrecht werken. De eerste speler die Utrecht haalt: Dries Mertens
Oh ja, ik kan mij dat wel herinneren volgens mij. Hij was zelfs een keertje bij VI, toen die nog niet doorgebroken was. Zielig wel, geen enkele club leek interesse te hebben! Werd zelfs over hem gegraptquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Foeke booy zat bij Sparta en Sparta had een paar scouts lopen die het eens waren. Dries Mertens van AGOVV, dat ging het worden. Sparta moest die jongen hebben. Nou goed, Sparta kijken en ik geloof dat er zelfs onderhandelingen zijn geweest, maar toen kwam Foeke Booy en die zei dat Mertens nooit goed genoeg kon worden voor de Eredivisie, hij was veel te klein. Sparta haalt Mertens niet.
Vervolgens gaat Foeke Booy weg bij Sparta en gaat bij Utrecht werken. De eerste speler die Utrecht haalt: Dries Mertens
Walgelijke man inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foeke Booy is sowieso verschrikkelijk die heeft alles en iedereen de schuld gegeven als trainer, maar het heeft nog nooit aan hem gelegen
DOor johan toen, tuinkabouterquote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan mij dat wel herinneren volgens mij. Hij was zelfs een keertje bij VI, toen die nog niet doorgebroken was. Zielig wel, geen enkele club leek interesse te hebben! Werd zelfs over hem gegrapt
Dat gaat depay wel een keer doenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
#040debaasvanNederland
Zoiets?
Kende hem al wel. Nog een goal van eigenhelft bij AGOVV gescoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan mij dat wel herinneren volgens mij. Hij was zelfs een keertje bij VI, toen die nog niet doorgebroken was. Zielig wel, geen enkele club leek interesse te hebben! Werd zelfs over hem gegrapt
quote:Ajax moet nog deze winterstop Christian Chivu (Internazionale) en Lionel Messi (Barcelona) kopen. Dat vindt één derde van alle Ajax-fans
Wel een goed plan opzich. Zijn iig versterkingen.quote:
Puyolquote:
quote:zo blijkt uit een uiterst betrouwbare peiling op dit blog
Ok.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet, Puyol gaat al naar PSV
Wat doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet, Puyol gaat al naar PSV
Die krijgt wel elke week rood hequote:
quote:
Leren van Manolev, wat anders?quote:
Als zelfs Jan geel krijgt... Pepe speelt geen wedstrijd uit manquote:
Slecht spelenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo zo, is 't ook nog 's een surfer! Wat kan die niet!
Zakt te vaak weg uit de spits om als een halve spelverdeler te gaat spelen. Dan moet je iemand opstellen waar hij omheen kan spelen.quote:
Als hij daarvoor 2 kapotschopt vind ik het best.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Als zelfs Jan geel krijgt... Pepe speelt geen wedstrijd uit manHaalt de 10e minuut niet eens in de Eredivisie.
Hjbquote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is die gozer toch afgrijselijk lelijk
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
De negers hebben het niet gehaald 4LF emoties!
Ze hebben nog een leven.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
De negers hebben het niet gehaald 4LF emoties!
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oooooh! Zo bedoelde ik het niet hahahah! ik bedoelde Roneey!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |