kon niet slapenquote:
quote:
En terecht... jij straalde je angst over op de spelers. Het is jou schuldquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht... jij straalde je angst over op de spelers. Het is jou schuld![]()
Jouw.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Black eye Peace gozer komt zowaar dommer over dan Henk Bres
Met z'n ghetto.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Black eye Peace gozer komt zowaar dommer over dan Henk Bres
Turkije is best ontwikkeld hoor... laat maar ik ga geen discussie aan met populistisch blatende racisten.quote:
Jajaaa, geef maar gelijk op geitenneuker.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Turkije is best ontwikkeld hoor... laat maar ik ga geen discussie aan met populistisch blatende racisten.
Duitser denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik een turk denk je? Eerlijk zeggen
JIJ MOET JE SMOEL HOUDEN... Nee helaas ik mis het temperament.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Jajaaa, geef maar gelijk op geitenneuker.
Elia is toch wel de dragende kracht van dat team.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Elia is toch wel de dragende kracht van dat team.
31stequote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Wanneer is die transferperiode afgelopen trouwens?
Ze mogen dit ook wel afschaffen.quote:
Ok Wenger.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze mogen dit ook wel afschaffen.
Ach joh gewoon weer ff wennen en dan de hoorcolleges skippenquote:
Wenger?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok Wenger.
[..]
Ach joh gewoon weer ff wennen en dan de hoorcolleges skippen
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok Wenger.
[..]
Ach joh gewoon weer ff wennen en dan de hoorcolleges skippen
Mwah, ik vind het wel wat toevoegen. Een slechte eerste seizoenshelft kun je dan tenminste nog bijsturen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze mogen dit ook wel afschaffen.
Hebben de meeste JL clubs tochquote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, schijnen een lelijk stadion te hebben is het niet?
Op de TV is het gruwelijk lelijk inderdaad, maar van binnen valt het wel mee. Het is niet mooi maar niet heel lelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, schijnen een lelijk stadion te hebben is het niet?
De FC of de grote broer?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
Hihi. Hooi. Wil je het over Eindhoven hebben?
Ik heb wat met GAEquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
Ik weet niet waarom, maar MVV is altijd wel mijn favo club uit de JL
Reed Msnk weer het busje met Candy erop geschreven? Oh en Ajax is deprimerend dus ga me niet mijn graf is pratenquote:
Faberquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is me om het even. Doelde meer op FC
Ik moest, omdat het SV topic niet voor geleuter over de JL isquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reed Msnk weer het busje met Candy erop geschreven? Oh en Ajax is deprimerend dus ga me niet mijn graf is pratenAnders stuur ik Smoovski op je af.
Zeker na die Turkse trainer en overname geruchten?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
Tom Daemen is een gruwelijke spelerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
Hoop ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef msnk het volgende:
* msnk hoopt dat BSB dit topic niet ontdekt
Nah, totaal niet. Heb een paar Mestreechse vriendenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker na die Turkse trainer en overname geruchten?Die Capa zit nu toch bij die club uit Ankara? (Als ik niet oppas word ik echt een Turkije kenner
)
Terechtquote:
Almere, kregen zij die 15-0 niet om de oren?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef msnk het volgende:
Almere en Oss ballen ook weer heerlijk meeMooi om te zien, na wat er allemaal is gebeurd afgelopen twee seizoenen.
12-1quote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Almere, kregen zij die 15-0 niet om de oren?
Almere Cityquote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef msnk het volgende:
Almere en Oss ballen ook weer heerlijk meeMooi om te zien, na wat er allemaal is gebeurd afgelopen twee seizoenen.
Brabantse klasse hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef msnk het volgende:
Het verbaast mij wel hoe Eindhoven en ook wel FCDB zo weinig tegen krijgen. Totaal niet des Jupilers.
Al moeten we daar wel bij zeggen dat Sparta in de wedstrijd in Almere compleet van de mat werd gespeeldquote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Almere, kregen zij die 15-0 niet om de oren?
Staat eerste met zijn club iig.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, hij doet het best aardig in Polen volgens mij.
Nee dankje. Negerinnenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee dikke schreeuwende negerinnen op RTL4. [ afbeelding ]
Of all fucking leaguesquote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, hij doet het best aardig in Polen volgens mij.
Gordon wat ziet die er uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee dikke schreeuwende negerinnen op RTL4. [ afbeelding ]
Sparta won de thuis wedstrijd dit seizoen met 2-1 volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verloren jullie dit jaar niet met een man meer?
Hij verdient wel flink geld volgens mijquote:
Je bent voetbalfan of niet. Ik volg allesquote:
Was dan die inhaalwedstrijd die ik mijn herinnerde.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta won de thuis wedstrijd dit seizoen met 2-1 volgens mij.
[..]
Hij verdient wel flink geld volgens mij
Moet Jong Sparta niet nog een keertje op bezoek op Varkenoord binnenkort? Kom ik weer een keertje gezellig langsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Het kan me werkelijk niet interesserenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
Vonden jullie het ook zo grappig toen Barcelona 0-0 speelde tegen een degradatiekandidaat
Buitenlands voetbal volg ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
Vonden jullie het ook zo grappig toen Barcelona 0-0 speelde tegen een degradatiekandidaat
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Iel, zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Man naar mijn hart.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk niet interesseren
Nee boeit me geen flikker. Als Barcelona verliest zijn ze niet in vorm of werd hen onrecht aan gedaan. Dus zelfs daar is geen leedvermaak bij mogelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
[..]Halfbloedjes negerinnen noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Engels voetbalquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal volg ik nietAlleen Engels voetbal een beetje, verder kan het mijn reet roesten. Net als interlandvoetbal..
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Engels voetbal
Liverpool
Gerrard
Zwolle is wel eng goed hoor dit seizoenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef Snuf. het volgende:
Sparta heeft zoveel punten onnodig laten liggen hadden gewoon bovenaan moeten staan
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |