Foeke Booy is sowieso verschrikkelijk die heeft alles en iedereen de schuld gegeven als trainer, maar het heeft nog nooit aan hem gelegenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Foeke booy zat bij Sparta en Sparta had een paar scouts lopen die het eens waren. Dries Mertens van AGOVV, dat ging het worden. Sparta moest die jongen hebben. Nou goed, Sparta kijken en ik geloof dat er zelfs onderhandelingen zijn geweest, maar toen kwam Foeke Booy en die zei dat Mertens nooit goed genoeg kon worden voor de Eredivisie, hij was veel te klein. Sparta haalt Mertens niet.
Vervolgens gaat Foeke Booy weg bij Sparta en gaat bij Utrecht werken. De eerste speler die Utrecht haalt: Dries Mertens
Oh ja, ik kan mij dat wel herinneren volgens mij. Hij was zelfs een keertje bij VI, toen die nog niet doorgebroken was. Zielig wel, geen enkele club leek interesse te hebben! Werd zelfs over hem gegraptquote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Foeke booy zat bij Sparta en Sparta had een paar scouts lopen die het eens waren. Dries Mertens van AGOVV, dat ging het worden. Sparta moest die jongen hebben. Nou goed, Sparta kijken en ik geloof dat er zelfs onderhandelingen zijn geweest, maar toen kwam Foeke Booy en die zei dat Mertens nooit goed genoeg kon worden voor de Eredivisie, hij was veel te klein. Sparta haalt Mertens niet.
Vervolgens gaat Foeke Booy weg bij Sparta en gaat bij Utrecht werken. De eerste speler die Utrecht haalt: Dries Mertens
Walgelijke man inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Foeke Booy is sowieso verschrikkelijk die heeft alles en iedereen de schuld gegeven als trainer, maar het heeft nog nooit aan hem gelegen
DOor johan toen, tuinkabouterquote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan mij dat wel herinneren volgens mij. Hij was zelfs een keertje bij VI, toen die nog niet doorgebroken was. Zielig wel, geen enkele club leek interesse te hebben! Werd zelfs over hem gegrapt
Dat gaat depay wel een keer doenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
#040debaasvanNederland
Zoiets?
Kende hem al wel. Nog een goal van eigenhelft bij AGOVV gescoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan mij dat wel herinneren volgens mij. Hij was zelfs een keertje bij VI, toen die nog niet doorgebroken was. Zielig wel, geen enkele club leek interesse te hebben! Werd zelfs over hem gegrapt
quote:Ajax moet nog deze winterstop Christian Chivu (Internazionale) en Lionel Messi (Barcelona) kopen. Dat vindt één derde van alle Ajax-fans
Wel een goed plan opzich. Zijn iig versterkingen.quote:
Puyolquote:
quote:zo blijkt uit een uiterst betrouwbare peiling op dit blog
Ok.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet, Puyol gaat al naar PSV
Wat doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan niet, Puyol gaat al naar PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |