Op die leeftijd nog zo doen, dat valt me tegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik ben niet kwaad als je vindt dat ik mij ook kinderachtig gedragen heb. Maar ik zie zelf niet in waar ik dat gedaan heb
Ik had een crush op iemand die mijn vrienden goed kennen. Ik kon er met hen niet over praten omdat de vrouw in kwestie het dan onmiddellijk wist, en het zou niet werken. Ik wilde er met een vrouw over praten en ik deed dat met haar. Daar gingen al die gesprekken over. Het was behoorlijk diepzinnig. Maar ik weet niet of ik daarmee een grens overschrijd. Voor hen is dat zo maar ik ervaar het zelf zo nietquote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan op regelmatige basis met elkaar MSNen en SMSen waar de partner cq vriend(in) buitgen gehouden wordt.
Goed op kunnen schieten met, betekent niet dat je hele vertrouwlijke gesprekken op MSN moet gaan voeren, sterker nog; als een van twee in een relatie vertrouwlijke gesprekken met een ander via SMS/MSN gaat voeren, dan is er gewoon wat mis in de relatie.
Ik lees nergens dat TS dat gewoon verteld heeft... Ik lees alleen dat de verkeringen van de dames het niet okay blijken te vinden.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij bedoel je meer dat ze dan ook niks aan jou vertellen? Ts vertelt gewoo netjes aan zijn vrienden dt hij vaak contact heeft met hun vriendinnen dus
Wellicht een reden waarom hij je niet in haar buurt wil.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Die persoon die daar een probleem mee heeft liegt over veel zaken en hij wilt niet dat ik er over praat omdat het dan boven water komt. Toen hij in de zomer met vakantie was, was hij bijna samen met zijn vriendin. Ze miste hem en vroeg me vanalles over hem. Ik zei alleen dat hij haar wel zag zitten en dat ze de rest aan hem moest vragen. Toen hij hoorde dat ik met haar heb gepraat werd hij kwaad
Het was wel handiger geweest als de verkering van je gesprekspartner het geweten hadden, nu zijn ze kennelijk vooral kwaad om het feit dat het gebeurd is zonder dat ze het wisten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik had een crush op iemand die mijn vrienden goed kennen. Ik kon er met hen niet over praten omdat de vrouw in kwestie het dan onmiddellijk wist, en het zou niet werken. Ik wilde er met een vrouw over praten en ik deed dat met haar. Daar gingen al die gesprekken over. Het was behoorlijk diepzinnig. Maar ik weet niet of ik daarmee een grens overschrijd. Voor hen is dat zo maar ik ervaar het zelf zo niet
Met die andere heb ik nooit wat gehad. Ze kennen elkaar al 10 jaar en ik ken hem sinds vorig jaar. Hij zegt tegen ons allemaal dat zijn vriendin een rotkind is maar dat hij haar wilt voor de seks. Alleen al om die reden kan ik het niet met hem vinden. Maar we zijn wel een groep dus probeer ik er ook met hem het beste van te maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wellicht een reden waarom hij je niet dichtbij haar wil.
Dat is één van de twee. Enig idee waarom de andere vriend zich zo gedraagt?
Met die eerste wel dan??quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Met die andere heb ik nooit wat gehad. Ze kennen elkaar al 10 jaar en ik ken hem sinds vorig jaar. Hij zegt tegen ons allemaal dat zijn vriendin een rotkind is maar dat hij haar wilt voor de seks. Alleen al om die reden kan ik het niet met hem vinden. Maar we zijn wel een groep dus probeer ik er ook met hem het beste van te maken.
Die eerste ken ik al meer dan tien jaar. We zijn bij de zelfde sportvereniging. Hij is een tikkeltje arrogant maar ik kon er lang mee om. Ik ben verschillende keren kwaad geweest maar het ging over. Dit vond ik te ver gaan. Net zoals het feit dat hij niet kan verkroppen dat ik weiger om te daten met iemand waaraan hij me wilt koppelen. Ze is mijn type niet maar hij is kwaad omdat ik haar geen kans geef. Ik zei hem dat hij er mee moest ophouden maar het dringt niet door en hij blijft het me kwalijk nemen.quote:
Hij klinkt als een autist.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Die eerste ken ik al meer dan tien jaar. We zijn bij de zelfde sportvereniging. Hij is een tikkeltje arrogant maar ik kon er lang mee om. Ik ben verschillende keren kwaad geweest maar het ging over. Dit vond ik te ver gaan. Net zoals het feit dat hij niet kan verkroppen dat ik weiger om te daten met iemand waaraan hij me wilt koppelen. Ze is mijn type niet maar hij is kwaad omdat ik haar geen kans geef. Ik zei hem dat hij er mee moest ophouden maar het dringt niet door en hij blijft het me kwalijk nemen.
Ik vond het te veel samen. En toen ik kwaad werd en weg ging bleek dat hij MIJN verontschuldiging wilde
Ik probeer alleen de feiten zo objectief mogelijk weer te geven. Ik maak dit topic niet omdat ik van iedereen wil horen dat ik gelijk heb. Ik wil gewoon graag weten wat jullie van de situatie vinden, en van mijn gedrag hierbij. Ik word er behoorlijk onzeker van dat ik nu van de 4 anderen niks meer hoorquote:
Had.. De relatie heeft 2 weken geduurd. Ik heb een heel sterk vermoeden dat hij homoseksueel is en dat hij het met haar probeerde om een statement te maken. Een paar dagen ervoor waren vrienden nog aan het lachen met zijn homotrekken.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel een autist die verkering heeft....
Met wat voor soort mensen ga je om?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Met die andere heb ik nooit wat gehad. Ze kennen elkaar al 10 jaar en ik ken hem sinds vorig jaar. Hij zegt tegen ons allemaal dat zijn vriendin een rotkind is maar dat hij haar wilt voor de seks. Alleen al om die reden kan ik het niet met hem vinden. Maar we zijn wel een groep dus probeer ik er ook met hem het beste van te maken.
En dit is wellicht zijn reden om je niet in de buurt van zijn vriendin te hebben.quote:Hij zegt tegen ons allemaal dat zijn vriendin een rotkind is maar dat hij haar wilt voor de seks.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Die eerste ken ik al meer dan tien jaar. We zijn bij de zelfde sportvereniging. Hij is een tikkeltje arrogant maar ik kon er lang mee om. Ik ben verschillende keren kwaad geweest maar het ging over. Dit vond ik te ver gaan. Net zoals het feit dat hij niet kan verkroppen dat ik weiger om te daten met iemand waaraan hij me wilt koppelen. Ze is mijn type niet maar hij is kwaad omdat ik haar geen kans geef. Ik zei hem dat hij er mee moest ophouden maar het dringt niet door en hij blijft het me kwalijk nemen.
Ik vond het te veel samen. En toen ik kwaad werd en weg ging bleek dat hij MIJN verontschuldiging wilde
Neem jij zelf eens contact met die vier personen op. En praat erover. Tenminste, dat is wat ik zou doen. Niet subtiel zijn, maar gewoon direct en to the point.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik probeer alleen de feiten zo objectief mogelijk weer te geven. Ik maak dit topic niet omdat ik van iedereen wil horen dat ik gelijk heb. Ik wil gewoon graag weten wat jullie van de situatie vinden, en van mijn gedrag hierbij. Ik word er behoorlijk onzeker van dat ik nu van de 4 anderen niks meer hoor
En tijdens die twee weken dat ze verkering had zat ze ook ineens met jou op MSN en te SMSen?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Had.. De relatie heeft 2 weken geduurd. Ik heb een heel sterk vermoeden dat hij homoseksueel is en dat hij het met haar probeerde om een statement te maken. Een paar dagen ervoor waren vrienden nog aan het lachen met zijn homotrekken.
Ze was zijn eerste vriendin in België en heel veel mensen hebben hem voor homo uitgemaakt. Ik heb mijn idee over zijn seksuele voorkeur nooit uitgesproken. Ik denk dat hij diep vanbinnen heel bang is dat het boven water komt en dat hij daarom zo angstig is dat ik met haar praat.
Maar dat is maar een theorie. En ik kan daar uiteraard met niemand over praten
Dat msn'en deed ik met de vriendin van mijn beste kameraad. Hij is 1 van die 4 waar ik nog steeds graag mee om ga. Maar het bleek dat hij er onzeker van werd. Hij zei dat tegen die persoon waar ik nu een probleem mee heb. Ik kwam erachter en ik wilde het uitpraten. Ik zei dat onze gesprekken vriendschappelijk waren en dat ik nooit wat zou ondernemen. Mijn beste vriend zei dat het allemaal niet zo'n probleem was, maar ik denk dat hij niet durfde toegeven dat hij jaloers en onzeker is. Dat is trouwens menselijk want hij ziet haar doodgraag en ze is zijn eerste grote liefdequote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En tijdens die twee weken dat ze verkering had zat ze ook ineens met jou op MSN en te SMSen?
Wanneer is dat dan geweest?
Als je vrienden waar je al jaren mee gaat stappen je allemaal om zo'n akkefietje met een tussendoortje van 2 weken laten vallen dan is er meer aan de hand dan jij vertelt...
Je hebt ze gehackt en verwijderd?quote:Ik heb de facebook accounts van die 2 waar ik een probleem mee heb verwijderd en ik wil er geen contact meer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |