abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107376388
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik ben niet kwaad als je vindt dat ik mij ook kinderachtig gedragen heb. Maar ik zie zelf niet in waar ik dat gedaan heb
Op die leeftijd nog zo doen, dat valt me tegen.
En nee ik doel niet eens zo op jou.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_107376415
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan op regelmatige basis met elkaar MSNen en SMSen waar de partner cq vriend(in) buitgen gehouden wordt.

Goed op kunnen schieten met, betekent niet dat je hele vertrouwlijke gesprekken op MSN moet gaan voeren, sterker nog; als een van twee in een relatie vertrouwlijke gesprekken met een ander via SMS/MSN gaat voeren, dan is er gewoon wat mis in de relatie.
Ik had een crush op iemand die mijn vrienden goed kennen. Ik kon er met hen niet over praten omdat de vrouw in kwestie het dan onmiddellijk wist, en het zou niet werken. Ik wilde er met een vrouw over praten en ik deed dat met haar. Daar gingen al die gesprekken over. Het was behoorlijk diepzinnig. Maar ik weet niet of ik daarmee een grens overschrijd. Voor hen is dat zo maar ik ervaar het zelf zo niet
  zondag 29 januari 2012 @ 21:02:35 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107376420
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij bedoel je meer dat ze dan ook niks aan jou vertellen? Ts vertelt gewoo netjes aan zijn vrienden dt hij vaak contact heeft met hun vriendinnen dus :')
Ik lees nergens dat TS dat gewoon verteld heeft... Ik lees alleen dat de verkeringen van de dames het niet okay blijken te vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107376478
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Die persoon die daar een probleem mee heeft liegt over veel zaken en hij wilt niet dat ik er over praat omdat het dan boven water komt. Toen hij in de zomer met vakantie was, was hij bijna samen met zijn vriendin. Ze miste hem en vroeg me vanalles over hem. Ik zei alleen dat hij haar wel zag zitten en dat ze de rest aan hem moest vragen. Toen hij hoorde dat ik met haar heb gepraat werd hij kwaad
Wellicht een reden waarom hij je niet in haar buurt wil.

Dat is één van de twee. Enig idee waarom de andere vriend zich zo gedraagt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2012 21:04:26 ]
  zondag 29 januari 2012 @ 21:04:09 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107376500
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik had een crush op iemand die mijn vrienden goed kennen. Ik kon er met hen niet over praten omdat de vrouw in kwestie het dan onmiddellijk wist, en het zou niet werken. Ik wilde er met een vrouw over praten en ik deed dat met haar. Daar gingen al die gesprekken over. Het was behoorlijk diepzinnig. Maar ik weet niet of ik daarmee een grens overschrijd. Voor hen is dat zo maar ik ervaar het zelf zo niet
Het was wel handiger geweest als de verkering van je gesprekspartner het geweten hadden, nu zijn ze kennelijk vooral kwaad om het feit dat het gebeurd is zonder dat ze het wisten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107376589
Dus je moet toestemming vragen om met iemand te smsen/msnennen? :')
pi_107376600
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wellicht een reden waarom hij je niet dichtbij haar wil.

Dat is één van de twee. Enig idee waarom de andere vriend zich zo gedraagt?
Met die andere heb ik nooit wat gehad. Ze kennen elkaar al 10 jaar en ik ken hem sinds vorig jaar. Hij zegt tegen ons allemaal dat zijn vriendin een rotkind is maar dat hij haar wilt voor de seks. Alleen al om die reden kan ik het niet met hem vinden. Maar we zijn wel een groep dus probeer ik er ook met hem het beste van te maken.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:07:25 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107376670
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Met die andere heb ik nooit wat gehad. Ze kennen elkaar al 10 jaar en ik ken hem sinds vorig jaar. Hij zegt tegen ons allemaal dat zijn vriendin een rotkind is maar dat hij haar wilt voor de seks. Alleen al om die reden kan ik het niet met hem vinden. Maar we zijn wel een groep dus probeer ik er ook met hem het beste van te maken.
Met die eerste wel dan??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107376796
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met die eerste wel dan??
Die eerste ken ik al meer dan tien jaar. We zijn bij de zelfde sportvereniging. Hij is een tikkeltje arrogant maar ik kon er lang mee om. Ik ben verschillende keren kwaad geweest maar het ging over. Dit vond ik te ver gaan. Net zoals het feit dat hij niet kan verkroppen dat ik weiger om te daten met iemand waaraan hij me wilt koppelen. Ze is mijn type niet maar hij is kwaad omdat ik haar geen kans geef. Ik zei hem dat hij er mee moest ophouden maar het dringt niet door en hij blijft het me kwalijk nemen.
Ik vond het te veel samen. En toen ik kwaad werd en weg ging bleek dat hij MIJN verontschuldiging wilde
pi_107376822
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Die eerste ken ik al meer dan tien jaar. We zijn bij de zelfde sportvereniging. Hij is een tikkeltje arrogant maar ik kon er lang mee om. Ik ben verschillende keren kwaad geweest maar het ging over. Dit vond ik te ver gaan. Net zoals het feit dat hij niet kan verkroppen dat ik weiger om te daten met iemand waaraan hij me wilt koppelen. Ze is mijn type niet maar hij is kwaad omdat ik haar geen kans geef. Ik zei hem dat hij er mee moest ophouden maar het dringt niet door en hij blijft het me kwalijk nemen.
Ik vond het te veel samen. En toen ik kwaad werd en weg ging bleek dat hij MIJN verontschuldiging wilde
Hij klinkt als een autist.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:11:42 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107376895
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Beach het volgende:

[..]

Maar wel een autist die verkering heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107376923
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik probeer alleen de feiten zo objectief mogelijk weer te geven. Ik maak dit topic niet omdat ik van iedereen wil horen dat ik gelijk heb. Ik wil gewoon graag weten wat jullie van de situatie vinden, en van mijn gedrag hierbij. Ik word er behoorlijk onzeker van dat ik nu van de 4 anderen niks meer hoor
pi_107377113
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar wel een autist die verkering heeft....
Had.. De relatie heeft 2 weken geduurd. Ik heb een heel sterk vermoeden dat hij homoseksueel is en dat hij het met haar probeerde om een statement te maken. Een paar dagen ervoor waren vrienden nog aan het lachen met zijn homotrekken.
Ze was zijn eerste vriendin in België en heel veel mensen hebben hem voor homo uitgemaakt. Ik heb mijn idee over zijn seksuele voorkeur nooit uitgesproken. Ik denk dat hij diep vanbinnen heel bang is dat het boven water komt en dat hij daarom zo angstig is dat ik met haar praat.

Maar dat is maar een theorie. En ik kan daar uiteraard met niemand over praten
pi_107377206
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Met wat voor soort mensen ga je om?

quote:
Hij zegt tegen ons allemaal dat zijn vriendin een rotkind is maar dat hij haar wilt voor de seks.
En dit is wellicht zijn reden om je niet in de buurt van zijn vriendin te hebben.

quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

:').
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik probeer alleen de feiten zo objectief mogelijk weer te geven. Ik maak dit topic niet omdat ik van iedereen wil horen dat ik gelijk heb. Ik wil gewoon graag weten wat jullie van de situatie vinden, en van mijn gedrag hierbij. Ik word er behoorlijk onzeker van dat ik nu van de 4 anderen niks meer hoor
Neem jij zelf eens contact met die vier personen op. En praat erover. Tenminste, dat is wat ik zou doen. Niet subtiel zijn, maar gewoon direct en to the point.

En over deze situatie... Ik weet niet of je alles vertelt, maar ik vind de reactie van je vrienden toch wel iets te heftig.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:17:50 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107377247
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Had.. De relatie heeft 2 weken geduurd. Ik heb een heel sterk vermoeden dat hij homoseksueel is en dat hij het met haar probeerde om een statement te maken. Een paar dagen ervoor waren vrienden nog aan het lachen met zijn homotrekken.
Ze was zijn eerste vriendin in België en heel veel mensen hebben hem voor homo uitgemaakt. Ik heb mijn idee over zijn seksuele voorkeur nooit uitgesproken. Ik denk dat hij diep vanbinnen heel bang is dat het boven water komt en dat hij daarom zo angstig is dat ik met haar praat.

Maar dat is maar een theorie. En ik kan daar uiteraard met niemand over praten
En tijdens die twee weken dat ze verkering had zat ze ook ineens met jou op MSN en te SMSen?
Wanneer is dat dan geweest?

Als je vrienden waar je al jaren mee gaat stappen je allemaal om zo'n akkefietje met een tussendoortje van 2 weken laten vallen dan is er meer aan de hand dan jij vertelt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107377458
ik vind dat je te impulsief hebt gereageerd.
Maar aan de andere kant gedragen die vrienden zich wel enorm jaloers.
Twiddel
pi_107377505
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

En tijdens die twee weken dat ze verkering had zat ze ook ineens met jou op MSN en te SMSen?
Wanneer is dat dan geweest?

Als je vrienden waar je al jaren mee gaat stappen je allemaal om zo'n akkefietje met een tussendoortje van 2 weken laten vallen dan is er meer aan de hand dan jij vertelt...
Dat msn'en deed ik met de vriendin van mijn beste kameraad. Hij is 1 van die 4 waar ik nog steeds graag mee om ga. Maar het bleek dat hij er onzeker van werd. Hij zei dat tegen die persoon waar ik nu een probleem mee heb. Ik kwam erachter en ik wilde het uitpraten. Ik zei dat onze gesprekken vriendschappelijk waren en dat ik nooit wat zou ondernemen. Mijn beste vriend zei dat het allemaal niet zo'n probleem was, maar ik denk dat hij niet durfde toegeven dat hij jaloers en onzeker is. Dat is trouwens menselijk want hij ziet haar doodgraag en ze is zijn eerste grote liefde

Inmiddels zijn we 3 maanden verder. Ik kan nog steeds goed met hem om en ook met zijn vriendin. Maar die persoon die vindt dat ik niet met vriendinnen mag praten blijft een probleem
  maandag 30 januari 2012 @ 00:05:11 #68
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_107386866
Uhhh...
All she wants and needs is just a little taste..
pi_107389185
Zoek andere vrienden. Wat een aanstellers
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 januari 2012 @ 02:03:08 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107389799
Vertel alsnog de geheimen van die gast aan zijn vriendin, om hem terug te pakken. ^O^

Bitchstreek, maar goed, jou laten zitten met verjaardagen is ook een bitchstreek.
This isn't even my final form.
pi_107389918
wat een crap vrienden
Iedereen mag met iedereen praten
pi_107428830
- reageer gewoon ontopic ipv dit soort stalkgedrag, gaarne. -

[ Bericht 32% gewijzigd door Crutch op 02-02-2012 14:43:24 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 februari 2012 @ 08:50:39 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_107507192
quote:
Ik heb de facebook accounts van die 2 waar ik een probleem mee heb verwijderd en ik wil er geen contact meer mee.
Je hebt ze gehackt en verwijderd?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:17:32 #75
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_107507452
Je bent 25 en maagd. Daarom denken je vrienden waarschijnlijk dat jij hun vriendinnen ziet als dé kans op seks.
Conclusie: je vrienden zien je als een trieste 25-jarige maagd. Het sukkeltje uit de groep die hen beter laat lijken dan ze zijn.

Die ongeschreven regel is natuurlijk onzin.

Overigens, als ik zo naar jouw post hierboven kijk, zie ik wel waar dat maagd zijn vandaan komt. :')
pi_107507494
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
Je bent 25 en maagd. Daarom denken je vrienden waarschijnlijk dat jij hun vriendinnen ziet als dé kans op seks.
Conclusie: je vrienden zien je als een trieste 25-jarige maagd. Het sukkeltje uit de groep die hen beter laat lijken dan ze zijn.

Die ongeschreven regel is natuurlijk onzin.

Overigens, als ik zo naar jouw post hierboven kijk, zie ik wel waar dat maagd zijn vandaan komt. :')
En dat is?

Jij concludeert wel heel veel over iemand die je van haar nog pluim kent. Maar ach, dat kun je verwachten op een forum vol vrouwen. Je hebt altijd van die mensen die misbruik maken van je eerlijkheid over dit soort onderwerpen
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:23:12 #77
351921 CruellaDeVil
pi_107507563
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:19 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

En dat is?

Jij concludeert wel heel veel over iemand die je van haar nog pluim kent. Maar ach, dat kun je verwachten op een forum vol vrouwen
De manier hoe jij tegen vrouwen praat misschien? Domme gans, trut, keffen, achterlijk wijf, etc. En dat enkel omdat ze je ervan beschuldigt een troll te zijn. Hoe durft ze! :')

Je bent blijkbaar niet enkel het sukkeltje van jouw ex-vriendengroep, de eeuwige maagd hen zich beter laat voelen over zichzelf, maar ook gewoon een sukkeltje in het algemeen, de eeuwige maagd met een vrouw-complex. Gefeliciteerd. O+

Haha, een forum vol vrouwen. Aldus de eeuwige maagd. _O-

Daarnaast vraag jij ons ook om van alles te concluderen over jouw ex-vrienden op basis van jouw subjectieve visie op het voorval. Hoezo hypocriet. :')
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:23:24 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_107507568
Gezellige boel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_107507620
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

De manier hoe jij tegen vrouwen praat misschien? Domme gans, trut, keffen, achterlijk wijf, etc. En dat enkel omdat ze je ervan beschuldigt een troll te zijn. Hoe durft ze! :')

Je bent blijkbaar niet enkel het sukkeltje van jouw ex-vriendengroep, de eeuwige maagd hen zich beter laat voelen over zichzelf, maar ook gewoon een sukkeltje in het algemeen, de eeuwige maagd met een vrouw-complex. Gefeliciteerd. O+
Ik laat me niet beledigen, en zeker niet door iemand die slechte intenties heeft.
Typisch vrouwenlogica. Ik word beledigd op een forum en reageer erop, en jij concludeert dat ik een grote bek heb tegen ALLE vrouwen. Dat ik een vrouwencomplex heb en dat ik een sukkel ben.
Van mijn vrienden weet je ook helemaal niks.
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:27:32 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107507645
Die post van FANN is niet te zuinig, hoor. Wie kaatst kan de bal verwachten.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:28:35 #81
351921 CruellaDeVil
pi_107507664
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:26 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik laat me niet beledigen, en zeker niet door iemand die slechte intenties heeft.
Typisch vrouwenlogica. Ik word beledigd op een forum en reageer erop, en jij concludeert dat ik een grote bek heb tegen ALLE vrouwen. Dat ik een vrouwencomplex heb en dat ik een sukkel ben.
Van mijn vrienden weet je ook helemaal niks.
Dat deel over hoe jouw vrienden je zien had ik al getypt nog voor ik je post die uiteindelijk voor die van mij kwam te staan las. Dat is mijn oprechte indruk van hoe jouw vrienden jou zien aan de hand van de door jou geleverde informatie. Maar ik snap wel dat je in de ontkenning schiet hoor. :Y
pi_107507667
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:23 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Haha, een forum vol vrouwen. Aldus de eeuwige maagd. _O-

Lach maar zo veel je wilt. Dat is de maatschappelijke norm tov maagden.
Niet iedereen is maagd omdat hij/zij lelijk is of sociaal gehandicapt.
Doe ermee wat je wilt
pi_107507725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:28 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dat deel over hoe jouw vrienden je zien had ik al getypt nog voor ik je post die uiteindelijk voor die van mij kwam te staan las. Dat is mijn oprechte indruk van hoe jouw vrienden jou zien aan de hand van de door jou geleverde informatie. Maar ik snap wel dat je in de ontkenning schiet hoor. :Y
De meesten ervan zijn zelf lang maagd geweest. Om dezelfde reden als ik. Seksualiteit bewaren voor iemand die speciaal is en jezelf daarmee het leven moeilijk maken. Ik snap wel dat je alles wat ik zeg in twijfel wilt trekken. Go ahead. Maar als je denkt dat het me wat doet heb je het mis
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:31:52 #84
351921 CruellaDeVil
pi_107507741
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:28 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Lach maar zo veel je wilt. Dat is de maatschappelijke norm tov maagden.
Niet iedereen is maagd omdat hij/zij lelijk is of sociaal gehandicapt.
Doe ermee wat je wilt
De maatschappij heeft hier niets mee te maken. Het gaat erom dat jij als iemand die blijkbaar amper omgaat met vrouwen, generaliserende opmerken gaat lopen maken. Je zie de vrouwelijke posters niet als posts, maar per sé als vrouwen wanneer ze iets zeggen waar je niet tegen kan. Al is het zoiets triviaals als je voor troll uitmaken. Triest is dat.

Dat je sociaal gehandicapt bent blijkt overigens gewoon uit dit topic, afgezien van of het een reden is voor jouw maagdelijkheid of niet.
pi_107509003
Ik heb dit topic met verbazing zitten lezen. Ik zie echt werkelijk niet in waarom TS zo erg beledigd moet worden. Hij heeft maar 6 vrienden, het zal zijn schuld wel allemaal zijn, hij zal wel liegen en trollen en de waarheid verdraaien, hij is maagd, hij heeft erectieproblemen. Tjonge werkelijk alles wordt uit de kast gehaald.

TS wat ik ervan begrijp is dus dat de groep uit 6 man bestaat. Met 5 van hen ben je al 10 jaar bevriend en er is sinds een jaar een nieuwe bij gekomen? Je hebt nu ruzie gekregen met iemand die je al lang kent maar een onzeker en arrogant type is en waarschijnlijk homo en dat wanhopig probeert te verbergen? En degene die er het minst lang bij is heb je nooit veel gehad?
Waarschijnlijk zijn deze twee personen de meest dominante figuren in de groep. De ene is super onzeker en daarnaast lijk je ook niet te doen wat hij je 'opdraagt' (daten met een meisje van zijn keuze) en daardoor voelt hij zich enorm bedreigd en zorgt gewoon dat jij uitgeschakeld wordt. Die nieuwe zal zijn rechterhand wel zijn. En de overige vier klinken mij een beetje als muurbloempjes in de oren. Willen liever niet buiten de boot groep vallen en trekken daarom hun mond maar niet open. Je bent gewoon slachtoffer van een groepsproces waarin onzekerheid hoogtij viert.

Ik kan me voorstellen dat je je echt goed klote voelt. Het moet gewoon pijn doen als je opeens niet meer gevraagd wordt om mee te gaan als je jarenlang leuke dingen met elkaar hebt gedaan. In mijn ogen (en ik ga er, in tegenstelling tot anderen hier, vanuit dat je gewoon de waarheid spreekt) heb je niks verkeerd gedaan. Waarschijnlijk ziet je beste vriend dat ook zo, maar heeft hij niet genoeg lef om voor je op te komen en is hij bang voor zijn eigen positie.

Ik denk dat je tijd binnen de groep voorbij is. Ik snap dat je vanuit woede die 2 gasten hebt verwijderd van FB. Ik denk ook dat zo'n actie hun alleen maar meer reden geeft om je belachelijk te maken, waardoor de andere 4 nog minder snel geneigd zullen zijn het voor je op te nemen. Jij bent iig jezelf gebleven en laat je niet opdragen iets te doen wat een ander van je wil, daar moet je nu de prijs voor betalen. In mijn optiek is trouw zijn aan jezelf altijd nog meer waard dan kost wat kost bij een groep willen horen.

Sterkte en ik zou het allemaal even laten rusten en over een tijdje eens met je beste vriend gaan praten. Misschien kunnen jullie samen dingen doen buiten de groep om. Over een paar jaar als iedereen wat ouder is, zien ze misschien wat scherper hoe de vork in de steel zit en het zal me niks verbazen als dan de hele groep uit elkaar valt. Jij bent gewoon de eerste die eruit gekickt is, maar ondanks dat je de leuke dingen met elkaar moet missen, denk ik dat je beter af bent zonder zulke onzekere, negatieve figuren in je leven :)
pi_107509171
Ik vind dat FANN zich echt debiel gedraagt in dit topic en het nogal logisch dat TS daar op reageert, en ik vind de manier waarop hij reageert niet speciaal getuigen van misogynie.
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik had een crush op iemand die mijn vrienden goed kennen. Ik kon er met hen niet over praten omdat de vrouw in kwestie het dan onmiddellijk wist, en het zou niet werken.
Waren sowieso niet al te beste vrienden dan?

Zou iig er even over praten met die 'beste vriend' van het stel, vraag waarom je uit de groep bent gezet en dat je er graag weer bij zou komen.
pi_107512770
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:28 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb dit topic met verbazing zitten lezen. Ik zie echt werkelijk niet in waarom TS zo erg beledigd moet worden. Hij heeft maar 6 vrienden, het zal zijn schuld wel allemaal zijn, hij zal wel liegen en trollen en de waarheid verdraaien, hij is maagd, hij heeft erectieproblemen. Tjonge werkelijk alles wordt uit de kast gehaald.

TS wat ik ervan begrijp is dus dat de groep uit 6 man bestaat. Met 5 van hen ben je al 10 jaar bevriend en er is sinds een jaar een nieuwe bij gekomen? Je hebt nu ruzie gekregen met iemand die je al lang kent maar een onzeker en arrogant type is en waarschijnlijk homo en dat wanhopig probeert te verbergen? En degene die er het minst lang bij is heb je nooit veel gehad?
Waarschijnlijk zijn deze twee personen de meest dominante figuren in de groep. De ene is super onzeker en daarnaast lijk je ook niet te doen wat hij je 'opdraagt' (daten met een meisje van zijn keuze) en daardoor voelt hij zich enorm bedreigd en zorgt gewoon dat jij uitgeschakeld wordt. Die nieuwe zal zijn rechterhand wel zijn. En de overige vier klinken mij een beetje als muurbloempjes in de oren. Willen liever niet buiten de boot groep vallen en trekken daarom hun mond maar niet open. Je bent gewoon slachtoffer van een groepsproces waarin onzekerheid hoogtij viert.

Ik kan me voorstellen dat je je echt goed klote voelt. Het moet gewoon pijn doen als je opeens niet meer gevraagd wordt om mee te gaan als je jarenlang leuke dingen met elkaar hebt gedaan. In mijn ogen (en ik ga er, in tegenstelling tot anderen hier, vanuit dat je gewoon de waarheid spreekt) heb je niks verkeerd gedaan. Waarschijnlijk ziet je beste vriend dat ook zo, maar heeft hij niet genoeg lef om voor je op te komen en is hij bang voor zijn eigen positie.

Ik denk dat je tijd binnen de groep voorbij is. Ik snap dat je vanuit woede die 2 gasten hebt verwijderd van FB. Ik denk ook dat zo'n actie hun alleen maar meer reden geeft om je belachelijk te maken, waardoor de andere 4 nog minder snel geneigd zullen zijn het voor je op te nemen. Jij bent iig jezelf gebleven en laat je niet opdragen iets te doen wat een ander van je wil, daar moet je nu de prijs voor betalen. In mijn optiek is trouw zijn aan jezelf altijd nog meer waard dan kost wat kost bij een groep willen horen.

Sterkte en ik zou het allemaal even laten rusten en over een tijdje eens met je beste vriend gaan praten. Misschien kunnen jullie samen dingen doen buiten de groep om. Over een paar jaar als iedereen wat ouder is, zien ze misschien wat scherper hoe de vork in de steel zit en het zal me niks verbazen als dan de hele groep uit elkaar valt. Jij bent gewoon de eerste die eruit gekickt is, maar ondanks dat je de leuke dingen met elkaar moet missen, denk ik dat je beter af bent zonder zulke onzekere, negatieve figuren in je leven :)
Inmiddels heb ik het er met de groep over gehad. Ik heb veel meer dan 6 vrienden voor alle duidelijkheid, maar met deze trek ik het meeste op. De anderen zijn er nog steeds voor me, maar zitten in een vervelende positie omdat de meest dominante van de groep hen voor een keuze probeert te stellen.
Dit weekend trakteer ik op bier omdat ik een lange tijd het land verlaat. Ik heb iedereen uitgenodigd, ook die dominante mensen uit beleefdheid. Ik ga er niet tegen lopen schelden, maar ik houd er gewoon afstand van. Ik dacht vorige week dat de meesten van de groep geen interesse hadden in mijn feest omdat ik wat onder vuur lig, maar de laatste dagen hoor ik weer wat van iedereen behalve die 2. Mij goed
pi_107512916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:33 schreef Fokpop het volgende:
Ik vind dat FANN zich echt debiel gedraagt in dit topic en het nogal logisch dat TS daar op reageert, en ik vind de manier waarop hij reageert niet speciaal getuigen van misogynie.

[..]

Waren sowieso niet al te beste vrienden dan?

Zou iig er even over praten met die 'beste vriend' van het stel, vraag waarom je uit de groep bent gezet en dat je er graag weer bij zou komen.
Ik hoor er nog bij. Alleen niet voor die 2 dominante figuren. Inmiddels kreeg ik ook een reactie van die ene die me als enige niet op zijn verjaardag had uitgenodigd. En dat terwijl ik hem eerder nog gratis op de BBQ bij mij thuis had uitgenodigd.

Hij zei " Ben ik minderwaardig ofzo? Omdat je me van FB af hebt gegooid "

Maw even de rollen omdraaien alsof ik de boosdoener ben.
Anyway, toen ik van de rest weer wat begon te horen heb ik besloten om dit weekend met z'n allen af te spreken. Ik hou zelf niet van mensen buitensluiten
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:43:23 #89
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_107512951
Met mensen van Facebook afgooien ben je ook escalerend bezig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_107513041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:43 schreef eleusis het volgende:
Met mensen van Facebook afgooien ben je ook escalerend bezig.
Ik vind het veel escalerender om in een vaste vriendengroep iedereen uit te nodigen behalve 1 persoon. Zeker als je net iets eerder nog bij die persoon bent uitgenodigd (hij heeft op mijn kosten gegeten bij mij thuis)

Zoals eerder gezegd. Wie kaatst mag de bal verwachten. Mijn idee was " Als ik je vriend niet ben op je verjaardag, moeten we dat officieel op facebook ook maar niet zijn"

Het is makkelijk om iemand achter de rug neer te sabelen en dan het slachtoffer te spelen als je een reactie krijgt. Ik heb de gemoederen bedaard door dit weekend iedereen uit te nodigen. Ze moeten zelf maar beslissen wat ze er mee doen. Het is in situaties als deze dat je je echte vrienden kent
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:48:17 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107513079
Hem je hem nog gevraagd of je inderdaad bewust niet was uitgenodigd? Misschien was het een stom foutje.
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:48:57 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107513095
Foutje.
pi_107513288
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Hem je hem nog gevraagd of je inderdaad bewust niet was uitgenodigd? Misschien was het een stom foutje.
Dat had ik eigenlijk moeten doen. Toen hij kwam met " Ben ik minderwaardig ofzo? dat je me van FB afgooit " antwoordde ik met " Ik doe dat voor een goeie reden. We zouden er eens moeten praten maar ik heb geen zin in ruzie vlak voor mijn vertrek "

Hij weet net zo goed als ik wat erachter zit. Zelfs als hij het vergeten was, had hij die avond zelf nog kunnen sms'en. Idem voor de rest van de groep, dus hij heeft het bewust gedaan.
Misschien had ik hem moeten confronteren, maar ik wil niet dat het verder uit de hand loopt
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:57:12 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107513335
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:55 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dat had ik eigenlijk moeten doen. Toen hij kwam met " Ben ik minderwaardig ofzo? dat je me van FB afgooit " antwoordde ik met " Ik doe dat voor een goeie reden. We zouden er eens moeten praten maar ik heb geen zin in ruzie vlak voor mijn vertrek "

Hij weet net zo goed als ik wat erachter zit. Zelfs als hij het vergeten was, had hij die avond zelf nog kunnen sms'en. Idem voor de rest van de groep, dus hij heeft het bewust gedaan.
Misschien had ik hem moeten confronteren, maar ik wil niet dat het verder uit de hand loopt
Ja, weet jij veel. Misschien heeft hij zich die avond al afgevraagd waarom jij er niet was en daar bovenop gooi jij hem nu van FB. Misverstanden zijn snel geboren.
pi_107513476
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, weet jij veel. Misschien heeft hij zich die avond al afgevraagd waarom jij er niet was en daar bovenop gooi jij hem nu van FB. Misverstanden zijn snel geboren.
Hij was een week voor nieuwjaar jarig. Ik was op voorhand al aan het uitkijken naar wat hij zou doen. Het was de eerste verjaardag na de ruzie in de groep. Als we met z'n allen uitgaan is het makkelijk om te zeggen van " Ik had mijn gsm niet bij .. Mijn belwaarde was op.. Ik dacht dat je wel zou komen.. "
Bij verjaardagen is het anders en omdat hij een marionetje is van die dominante persoon verwachtte ik dat ik niet uitgenodigd zou worden. En inderdaad.. Inmiddels blijkt ook dat hij nog andere keren een avondje uit heeft georganiseerd zonder mij. 1 keer was ik wel uitgenodigd, toen mister dominant er niet bij kon zijn. Het is echt geen misverstand. Maar ik heb/had geen zin om het er nog verder in te wrijven.
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:14:31 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107513892
Heb je die PI standaard ingesteld, of zo?
pi_107514017
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Crutch op 02-02-2012 14:44:29 ]
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:19:16 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107514037
Jezus FANN, hou daar toch eens mee op.
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:46:03 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107515010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat gebeurt zo vaak in topics. En nu moet er over gezanikt worden?
Dat het vaker gebeurt wil niet zeggen dat het dus altijd maar OK is. Hier was het behoorlijk 'uncalled for'.
pi_107515072
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat het vaker gebeurt wil niet zeggen dat het dus altijd maar OK is. Hier was het behoorlijk 'uncalled for'.
Dus de ene keer is het wel goed en de andere keer niet. Raar hoor. Dan zou er voor gekozen worden of wel goed of niet goed. Niet maar allebei een beetje halfjes zo.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')