Het is kinderachtig dat jij hun verwijderd van FB, en vervolgens is het kinderachtig dat je een topic opent op Fok!.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat vind ik van hun reactie. Vind je dat ik ergens kinderachtig heb gereageerd? Is het kinderachtig van mij om bevriend te willen zijn met hun vriendinnen?
Echt hea, ik geloof er geen kut vanquote:
Je mag gewoon vrienden zijn met de vriendin van je mattie hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dat vind ik van hun reactie. Vind je dat ik ergens kinderachtig heb gereageerd? Is het kinderachtig van mij om bevriend te willen zijn met hun vriendinnen?
Echt Zargon, ik heb nooit iets ondernomen en dat beweren ze ook niet. Maar ze vertrouwen het niet. Die ene zei ook dat hij dacht dat ik informatie van de kerels (mannenpraat die de vrouwen niet mogen horen) doorspeelde naar de vriendinnen.quote:
Angel echt, waarom zou ik liegen op een forum waar niemand mijn naam kent? Ik ben echt verbaasd over hun gebrek aan vertrouwen. En ik heb meer dan 6 vrienden maar met deze ging ik elke week uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea, ik geloof er geen kut van
Hoe oud ben je dan ts? En jouw vrienden? En heb je maar 6 vrienden
Weet ik hetquote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Angel echt, waarom zou ik liegen op een forum waar niemand mijn naam kent? Ik ben echt verbaasd over hun gebrek aan vertrouwen. En ik heb meer dan 6 vrienden maar met deze ging ik elke week uit.
Wat is er volgens jou dat niet klopt? Denk je dat ik hun vriendinnen heb aangeraakt of verleid?
Dit zegt al iets. Maar vertel nou eens hoe oud jullie zijn, die vraag ontwijk je steeds.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Topgozer1 het volgende:
Die ene zei ook dat hij dacht dat ik informatie van de kerels (mannenpraat die de vrouwen niet mogen horen) doorspeelde naar de vriendinnen.
Ik ben 25 en zij zijn 23quote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Dit zegt al iets. Maar vertel nou eens hoe oud jullie zijn, die vraag ontwijk je steeds.
Wow jouw vent moet gelukkig zijn met zo'n controlfreak met vertrouwensissues.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef Leandra het volgende:
Natuurlijk ligt het niet aan jou, het ligt aan hen, alle twee zes acht.
Die andere vier vrienden hebben zeker geen vriendin?
Ik vind het overigens ook vrij ongepast, als een vriendin van mij hele gesprekken op MSN zou hebben met mijn man, dan gaan ze allebei over een grens heen die niet kan.
Een keer bespreken wat voor verrassing ze zouden kunnen regelen voor mijn verjaardag zou wat anders zijn, maar regelmatig contact waar ik door beiden buiten gehouden word?
Dan kunnen ze het allebei vergeten en gaan ze maar fijn samen verder, een vriend(in) die dat doet heeft geen respect voor de bestaande relatie, en dat gebrek aan respect maakt die persoon al onbetrouwbaar.
Nee dat maakt niet uit, maar over hoe die vrienden(?) doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef PixieDot het volgende:
[..]
Niet zo beledigend(als het over zijn maagd zijn gaat)
Daar gaat het niet om, het klopt gewoon niet als het wel zou gebeuren.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Wow jouw vent moet gelukkig zijn met zo'n controlfreak met vertrouwensissues.
Oh ja dat is gewoon kansloos op zo'n leeftijd.. Het is niet alsof hij ze gezoend of wat dan ook heeft.. Blijkbaar zien ze TS dan als een bedreiging.. Gaat het wel goed in hun relaties?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit, maar over hoe die vrienden(?) doen.
Die persoon die daar een probleem mee heeft liegt over veel zaken en hij wilt niet dat ik er over praat omdat het dan boven water komt. Toen hij in de zomer met vakantie was, was hij bijna samen met zijn vriendin. Ze miste hem en vroeg me vanalles over hem. Ik zei alleen dat hij haar wel zag zitten en dat ze de rest aan hem moest vragen. Toen hij hoorde dat ik met haar heb gepraat werd hij kwaadquote:Op zondag 29 januari 2012 20:54 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Dit zegt al iets. Maar vertel nou eens hoe oud jullie zijn, die vraag ontwijk je steeds.
Echt? Ik zou juist blij zijn als vrienden goed met mijn vriendin zouden op kunnen schieten.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het klopt gewoon niet als het wel zou gebeuren.
Als je hier mee was gekomen. Ik denk dat hij dan gewoon bang is dat zijn leugens uitkomen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Die persoon die daar een probleem mee heeft liegt over veel zaken en hij wilt niet dat ik er over praat omdat het dan boven water komt. Toen hij in de zomer met vakantie was, was hij bijna samen met zijn vriendin. Ze miste hem en vroeg me vanalles over hem. Ik zei alleen dat hij haar wel zag zitten en dat ze de rest aan hem moest vragen. Toen hij hoorde dat ik met haar heb gepraat werd hij kwaad
Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij bedoel je meer dat ze dan ook niks aan jou vertellen? Ts vertelt gewoo netjes aan zijn vrienden dt hij vaak contact heeft met hun vriendinnen dusquote:Op zondag 29 januari 2012 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het klopt gewoon niet als het wel zou gebeuren.
Ik ben niet kwaad als je vindt dat ik mij ook kinderachtig gedragen heb. Maar ik zie zelf niet in waar ik dat gedaan hebquote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit, maar over hoe die vrienden(?) doen.
Dat is wat anders dan op regelmatige basis met elkaar MSNen en SMSen waar de partner cq vriend(in) buitgen gehouden wordt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Echt? Ik zou juist blij zijn als vrienden goed met mijn vriendin zouden op kunnen schieten.
Ik weet niet waar je dat achter de rug om vandaan haalt?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan op regelmatige basis met elkaar MSNen en SMSen waar de partner cq vriend(in) buitgen gehouden wordt.
Goed op kunnen schieten met, betekent niet dat je hele vertrouwlijke gesprekken op MSN moet gaan voeren, sterker nog; als een van twee in een relatie vertrouwlijke gesprekken met een ander via SMS/MSN gaat voeren, dan is er gewoon wat mis in de relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |