Hallo ik ben van de KLPD we hebben je door.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
300 euro boete voor een enkele koptelefoon. Dat lijkt me niet te kloppen.
Laat ze dat ding lekker vernietigen en ontken dat jij dat ding besteld hebt. Dat is goedkoper.
ontken dat je ook maar iets weet van die koptelefoon en zeg dat je waarschijnlijk slachtoffer ben van een oplichterquote:Op zondag 29 januari 2012 20:17 schreef sventjuuh13 het volgende:
ja maar ontkennen gaat niet zo makkelijk denk ik of wel?
Alsof er nog niet genoeg geld naar Azië gaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef Geerd het volgende:
Sja aan de andere kant die mensen in China hebben dankzij ts wel weer wat te vreten op het bord.
Ik zeg goedbezig Ts !!
Gebruik het geld dat je nog over hebt lekker om een echte Beats te kopen en leer hiervan.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef sventjuuh13 het volgende:
ja maar ik heb betaalt met mijn paypal
of je claimed dat je geestelijk beperkt benquote:Op zondag 29 januari 2012 20:19 schreef BeffJeck het volgende:
overtreding art337 WvSR. Vanwege de prijs had je kunnen weten dat het om een neppert ging. Niks aan te doen. Gewoon betalen.
Dat kan ook!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef aequus het volgende:
[..]
of je claimed dat je geestelijk beperkt ben
Schrijf een nette brief. Succes.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef sventjuuh13 het volgende:
Ik ga gewoon ontkennen en kijk wel wat er van komt
Ga je als excuus aanvoeren dat je eigenlijk een neppe iPhone had besteld?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef sventjuuh13 het volgende:
ik zeg gewoon dat ik een ander product had bestelt dan kunnen ze me toch ook niks maken?
Jij had zeker een "echte" DG zonnenbril besteld voor een tientje?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Mirjam het volgende:
voor zover ik weet pikt de douane dit niet op, maar een rechten bureau.
dat gebeurde mij in ieder geval, toen ik onwetend iets importeerde
\
wat staat er allemaal in het briefhoofd?
nee, een klokkie waarvan ik dus niet wist dat het op een merk moest lijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij had zeker een "echte" DG zonnenbril besteld voor een tientje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |