zit er ook 1 in Spijkenissequote:Op zondag 29 januari 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ga even langs bij gsmdokter in Rotterdam, wellicht dat zij nog wat kunnen redden voor je.
En het zelfde nummer. Stomme kaperquote:
Niet toch? Die's 52, ander is 51. Gaat automatisch, of mis ik ietsquote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En het zelfde nummer. Stomme kaper
Oh, toch nietquote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En het zelfde nummer. Stomme kaper
Met een registratiedatum in 2011 kan het nog niet uit een ver verleden zijn.quote:
hij doet het nogquote:Op zondag 29 januari 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
Applevan 600,- ofzo en kan niet eens tegen een beetje water
En dan alles even backuppen en weggooienquote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij doet het nog
Alleen heel donker scherm.
Ik mag HTClenen voor 3 weken. Beter iets dan niets
EN dan hopen dat mijn iPhone het volgende week weer doet
En anders rupsje nooitgenoegquote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan alles even backuppen en weggooienAnders gaat de tand des tijds wel aan dat ding vreten.
ja ik ga backuppen alleen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan alles even backuppen en weggooienAnders gaat de tand des tijds wel aan dat ding vreten.
Wat heb jij slechte oudersquote:
Nee die ken ik niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat heb jij slechte ouders
Niet weten wat ruspje nooitgenoeg is
Uhm okequote:Op zondag 29 januari 2012 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
http://www.peuterplace.nl/videoclips/rupsje-nooitgenoeg.htm
That explainsquote:
Kermit?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die ken ik weer niet.. Wel die andere kikker
O diequote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Duh, naam zoeken van kikker, is gewoon kikker.
[ afbeelding ]
Ik ben ook weer thuis en gedouchtquote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben thuis![]()
Hier nog iets gebeurt vandaag?
Volgens mij verschillen we ook nét, dat toen jij leerde lezen, ik het potje leerde kennen ofzo hahaquote:
Zoiets jaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen we ook nét, dat toen jij leerde lezen, ik het potje leerde kennen ofzo haha
Die ken ik allemaal niet johquote:Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Deze vond ik ook altijd erg leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Kon je geen grotere afbeelding vinden?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Duh, naam zoeken van kikker, is gewoon kikker.
[ afbeelding ]
Zal nodig geweest zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook weer thuis en gedoucht
Wasn't mequote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ook weer gedoucht.
Tevens, je mag niet roddelen
Weet jij of mylifeisgrey nog goed thuisgekomen is?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Newbie114 het volgende:
Ook weer gedoucht.
Tevens, je mag niet roddelen
Neequote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet jij of mylifeisgrey nog goed thuisgekomen is?
Neequote:Op zondag 29 januari 2012 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kon je geen grotere afbeelding vinden?
Hij was de hele avond overprikkeld volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij was wel flink overprikkeld toen hij mij en Loka rond 1600 afzette op Leiden CS
Nouja, hij moest zijn autoraampje open hebben omdat hij anders zou crashen omdat hij dan niet genoeg contact had met de buitenwereld ofzoquote:Op zondag 29 januari 2012 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij was de hele avond overprikkeld volgens mij
En dan nog bij hem in de auto stappen?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nouja, hij moest zijn autoraampje open hebben omdat hij anders zou crashen omdat hij dan niet genoeg contact had met de buitenwereld ofzo
Het was dat of 40 minuten lopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dan nog bij hem in de auto stappen?
En dan maar zeggen dat hij geen psycholoog nodig heeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nouja, hij moest zijn autoraampje open hebben omdat hij anders zou crashen omdat hij dan niet genoeg contact had met de buitenwereld ofzo
Wie?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat hij geen psycholoog nodig heeft.
quote:
Ik had een bier en een goldstrike op. Captain niks. Twi niks. Fax 2 biertjes ofzo. Murmur veel te veel. Loka had 1 aangelengde ouzo op en een dropshot. Newb een fles vodka.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een bier en een goldstrike op. Captain niks. Twi niks. Fax 2 biertjes ofzo. Murmur veel te veel. Loka had 1 aangelengde ouzo op en een dropshot. Newb een fles vodka.
Hoe kun je ook maar enigszins aangeschoten raken van wat ik op had?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Da's waar, jij zat tussen flink aangeschoten en dronken in.
Dat klinkt allemaal nog wel beschaafd.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een bier en een goldstrike op. Captain niks. Twi niks. Fax 2 biertjes ofzo. Murmur veel te veel. Loka had 1 aangelengde ouzo op en een dropshot. Newb een fles vodka.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kun je ook maar enigszins aangeschoten raken van wat ik op had?
Als je niet tegen alcohol kan dan is dat goed mogelijk of heel weinig gegeten hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kun je ook maar enigszins aangeschoten raken van wat ik op had?
Dat kan hij toch ook niet weten als hij jou nog nooit ontmoet heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je verwart aangeschoten zijn met mijn natuurlijke enthousiasme
Waarschijnlijk laat ruimte over om toch te vragenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stuurde 2 dagen geleden een mail voor een afspraak op stage, met de opmerking dat ik waarschijnlijk de eerste dagen nog niet kan.
Vraagt ze of ik morgen om 2 uur kan.
Sja, dat gaat het met de beste wil van de wereld niet worden.
Ik was minder druk dan toen ik bij jou aankwamquote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan hij toch ook niet weten als hij jou nog nooit ontmoet heeft
Murmur heeft een halve fles whisky opquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dat valt het reuze mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was minder druk dan toen ik bij jou aankwam
Ik ook te veelquote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertelde dat ik maandag pas mijn rooster krijg. Dus ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat ruimte over om toch te vragen
En bier. En shotjes.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Murmur heeft een halve fles whisky op
is wel weinig hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef twi het volgende:
Wat! Ik heb twee biertjes op! Leugens dat ik niks heb gedronken.
Ja dat zingen ging goedquote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik was wel de gezelligste en liefste, en ik ownde in de karaoke.
Tsja, nadeel van je eigen Bob zijn he. Schuldgevoel hebben met al die 100% Bob-borden langs de weg is al erg genoegquote:
mjah oké als je nog moet bobben dan kan je niet anders nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, nadeel van je eigen Bob zijn he. Schuldgevoel hebben met al die 100% Bob-borden langs de weg is al erg genoeg
Heb ik helegaar niet gezien!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef twi het volgende:
Wat! Ik heb twee biertjes op! Leugens dat ik niks heb gedronken.
Ja, ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik was wel de gezelligste en liefste, en ik ownde in de karaoke.
Hoe is je lever?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
ik heb er gister desondanks ik er niet was ook nog genoeg gehad. ten minste 1 voor iedereen die aanwezig was.
Als je bob heet moet je 100% drinken?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, nadeel van je eigen Bob zijn he. Schuldgevoel hebben met al die 100% Bob-borden langs de weg is al erg genoeg
Die is nog wel goedquote:
Gelukkigquote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die is nog wel goed
Kan wel wat hebben dat ding.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
Volgende keer gooien we wel wat eerder shotjes in de groep hoor.
Bietje geasfalteerd ondertussen maar dat herstelt wel.quote:
Ik baal wel dat ik het allemaal gemist heb, dus ja. Maar wanneer is de volgende meet?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mag ik nog komen de volgende meet, of durft er dan niemand meer?
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
dat dusquote:Op zondag 29 januari 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik het allemaal gemist heb, dus ja. Maar wanneer is de volgende meet?
Ik durf niet naar thuismeets gaan met jullie twee in de buurt.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt ook gewoon niet kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet naar thuismeets gaan met jullie twee in de buurt.
quote:
Ja inderdaad gewoon naar een andere kamer gaan of een ommetje maken.quote:
Matig dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Meet bij mij thuis word er toch niet geneukt. Anders kom ik met een emmer water
Jij woont zo dicht bij Newb, dan gaan we daar gewoon heen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
En als jij het nu bent die neukt?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Dat kan ja, moet ik ook meteen muziek opzetten vanwege het gebonk.quote:
Backing you up.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Nou het is nog wel ff reizen vanuit newb naar mij hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij woont zo dicht bij Newb, dan gaan we daar gewoon heen.
dus je gaat een emmer water over jezelf heen gooien? Knapquote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Dan kom ik met een emmer water.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als jij het nu bent die neukt?
Die kans acht ik miniem. Maar mocht die zeer onwaarschijnlijke kans toch de grenswaarde overschrijden. Mogen jullie ook een emmer water over me heen gooien. Maar dan stop ik gewoon niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan komt hij met emmers sperma.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat mogen jullie doenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus je gaat een emmer water over jezelf heen gooien? Knap
Waarom? Gun hem ook eens watquote:
uurtje ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou het is nog wel ff reizen vanuit newb naar mij hoor.
Ik gun niemand wat, alleen mezelf.quote:
Ik gun wel meer watquote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun niemand wat, alleen mezelf.
Oh ja en benzin. De rest mag neervallen met al hun seksuele activiteiten.
He wij stonden ook al een week droog ja?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gun niemand wat, alleen mezelf.
Oh ja en benzin. De rest mag neervallen met al hun seksuele activiteiten.
Dan valt er misschien altijd nog wat te ruiken.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
"je kan ook gewoon niet kijken"
(sorry snap nog niet hoe ik moet quoten)
tja... en oordopjes indoen...
Ik voel je pijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
He wij stonden ook al een week droog ja?
De kans dat ik ook een meet bij jou met iemand ga neuken is zo goed als nul. Maar toch indien het toch gebeurd zou ik het op prijs stellen als je geen emmer water over mij heen gooit. Dat zou ik bij jou ook niet doen. Tenzij je er om vraagt natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kans acht ik miniem. Maar mocht die zeer onwaarschijnlijke kans toch de grenswaarde overschrijden. Mogen jullie ook een emmer water over me heen gooien. Maar dan stop ik gewoon niet.
MIquote:
Een hele week meid, ik had slachtofferhulp gebeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast niet zo lang als Heloef of mijquote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sta niet droog, dat is technisch niet mogelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet zo lang als Heloef of mij
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
TNX!!!!quote:
nu nog de foksmileys leren en een UIquote:
Oordopjes?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
Vandaar ook die frustratiequote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta niet droog, dat is technisch niet mogelijk.
Dat kan zo in Fok!ken voor dummiesquote:
Was wel heel benieuwd naar hoe sommige dingen "verder zouden gaan" hahaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Marbasnarf.
Je vond het zo leuk gister dat je gelijk een account hebt gemaakt?
Mondeling?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu nog de foksmileys leren en een UI
Volgende week overhoring
hihiquote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga 'm inlijsten.
Paint heeft ook een tekst-tool
Zo is die veel mooierquote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Ik dacht ik doe het mooi enzo
Welke smaak?quote:
Dat Snarf doet me iedere keer denken aan dat irritante rooie kereltje uit Thundercats. Is dat opzettelijk?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Was wel heel benieuwd naar hoe sommige dingen "verder zouden gaan" haha
en aan mijn sociaal leven mag ook best gewerkt worden,..![]()
conclusie: ja vond t gezellig!
quote:
Snarf is de naam van mn kat... (Frans, maar dan vorensteachter)quote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat Snarf doet me iedere keer denken aan dat irritante rooie kereltje uit Thundercats. Is dat opzettelijk?
Maar leuk dat je er bij bent!
Het was ook vooral het bed.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oordopjes?
Fuck, ik heb nog zo mijn best gedaan weinig geluid te maken
Klinkt lekkerquote:
Die zou c_a toch meenemen naar de meet? En faxie moest het met een lullige English Blend doen. Heeft Roy die voor zichzelf gehouden?quote:
I know.quote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
I know.
Ik overweeg een zuipvakantie.
Maar als je slaapt beweegt het niet constant en in een vast ritme gok ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat maakte ook lawaai als ik gewoon bewoog
Dus je hebt helemaal niet geneuktquote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ja vergeten, het was nogal een druk dagje die dagquote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Die zou c_a toch meenemen naar de meet? En faxie moest het met een lullige English Blend doen. Heeft Roy die voor zichzelf gehouden?
Hehehe.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Snarf is de naam van mn kat... (Frans, maar dan vorensteachter)
Mijn moeder laat me nooit gaan, ik heb er geen geld voor, oh ja en ik heb geen vrienden die geschikt zijn voor zuipvakantie.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Helaas ben ik daar te oud voor
Geld is op te lossen, dus dat is geen excuus. Vrienden zijn hier vast wel te vinden, dus ook geen excuus. Je moeder dat is wel een geldig excuus.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder laat me nooit gaan, ik heb er geen geld voor, oh ja en ik heb geen vrienden die geschikt zijn voor zuipvakantie.
Dat plan hebben we ook weer afgeschoten.
Thundercatsquote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat Snarf doet me iedere keer denken aan dat irritante rooie kereltje uit Thundercats. Is dat opzettelijk?
Maar leuk dat je er bij bent!
Vertel eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb echt rare beelden bij Heloef zijn moeder.
Ja, maar wel anders en zonder gehijg.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n Big Mamaquote:
Dat was de hond van royco.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar wel anders en zonder gehijg.
mwhehehe... lig echt dubbel!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Je houdt ook van honden zie ik. Echte dierenvriend?
He Jofuquote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, zitten ze hier ipv bij de radio, mooi is dat
Wat voor dieren? Kinderen bvquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mwhehehe... lig echt dubbel!
en hou wel va diertjes, maar zijn er genoeg die ik niet lekker zal knuffelen, of uberhaupt maar in een straal van 3 meter bij me in e buurt wil hebben
Alle 3 maar liefst, echte overloop.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jeweet.quote:
Zo'n dikke Surinaamse moeke die de hele buurt kent en over roddelt. Iedere keer als Loef wat doet dat niet mag, zegt ze: "Laat me niet op moeten staan!quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeweet.
[..]
Zo'n dikke Surinaamse moeke die de hele buurt kent en over roddelt. Iedere keer als Loef wat doet dat niet mag, zegt ze: "Laat me niet op moeten staan!" en dan legt Loef zich er bij neer. Wetende dat hij klappen krijgt met de slipper als hij het toch doet.
Ja dan moet ik gaan werken en dat is het me ook al weer niet waard.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geld is op te lossen, dus dat is geen excuus. Vrienden zijn hier vast wel te vinden, dus ook geen excuus. Je moeder dat is wel een geldig excuus.
nee hoor ik zit ook daarquote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Werken is sowieso goed voor je.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan moet ik gaan werken en dat is het me ook al weer niet waard.![]()
Ik ga niet met random FOK!kers op vakantie joh. Ik wil met een fatsoenlijk groepje vrienden.
Moeder valt nog wel over heen te komen anders ga ik als ik op mezelf woon, net zo makkelijk.
Ze kent niemand hier eigenlijk, ze is niet dik. "Laat me niet op moeten staan!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n dikke Surinaamse moeke die de hele buurt kent en over roddelt. Iedere keer als Loef wat doet dat niet mag, zegt ze: "Laat me niet op moeten staan!" en dan legt Loef zich er bij neer. Wetende dat hij klappen krijgt met de slipper als hij het toch doet.
Alle 5 dan.quote:
quote:
Nah, dat kan ik allemaal niet betalen.quote:
Zoals wat voor dieren?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mwhehehe... lig echt dubbel!
en hou wel va diertjes, maar zijn er genoeg die ik niet lekker zal knuffelen, of uberhaupt maar in een straal van 3 meter bij me in e buurt wil hebben
Mag zoiets niet van je moeder?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nah, dat kan ik allemaal niet betalen.
En het moeder verhaal is reeds bekend.
Gelukkig is ze geen stereotype dan. Maar emotionele chantage is wel jammer.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kent niemand hier eigenlijk, ze is niet dik. "Laat me niet op moeten staan!" heeft ze nog nooit gedaan. Slaan doet ze niet meer want ik ben twee koppen groter.
![]()
Het enige wat ze wel doet is schreeuwen en emotionele chantage.
Gewoon terug doenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig is ze geen stereotype dan. Maar emotionele chantage is wel jammer.
Kijk toen ik nog 16 was deed ik niks, ik ging niet naar feestjes, ik ging niet stappen, ik zat elk weekend thuis.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag zoiets niet van je moeder?Waarom niet?
Mehhh. Trouwens, ik raak nog echt verslaafd straks. 7 peuken deze weekquote:Op zondag 29 januari 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nah, dat kan ik allemaal niet betalen.
En het moeder verhaal is reeds bekend.
Misschien mag je dan als je 25 bent wel een met een meisje op je kamerquote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk toen ik nog 16 was deed ik niks, ik ging niet naar feestjes, ik ging niet stappen, ik zat elk weekend thuis.
Toen sloeg ik (door dat heidense FOK! forum) om, ging stappen, festivals enzovoort enzovoort.
Je moet niet teveel in een keer willen. Sziget is een stap te ver in een keer ik geef haar nog een jaar of 2 om te wennen aan het idee.
Wat doe jij nouquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mehhh. Trouwens, ik raak nog echt verslaafd straks. 7 peuken deze week
Ik heb gisteren gerookt.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mehhh. Trouwens, ik raak nog echt verslaafd straks. 7 peuken deze week
Je moeder zou juist blij moeten zijn dat je nu tenminste leeft.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk toen ik nog 16 was deed ik niks, ik ging niet naar feestjes, ik ging niet stappen, ik zat elk weekend thuis.
Toen sloeg ik (door dat heidense FOK! forum) om, ging stappen, festivals enzovoort enzovoort.
Je moet niet teveel in een keer willen. Sziget is een stap te ver in een keer ik geef haar nog een jaar of 2 om te wennen aan het idee.
Dat mag wel hoor. Dat hebben we besproken toen mijn moeder dacht dat ik seks zou hebben met Myra.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien mag je dan als je 25 bent wel een met een meisje op je kamer
Slangen? Zo'n leuke wurgslang om mee te knuffelenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
nou, zou niet zo snel met een kip knuffelen en spinnen wil ik niet in mn buurt hebben
Daar gaan onze longen!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gerookt.![]()
Pinda, we worden rokers.
Dat is me net iets te intens=pquote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slangen? Zo'n leuke wurgslang om mee te knuffelen
Kan ik niet, ik ben lief.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon terug doendat emotioneel chanteren
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien mag je dan als je 25 bent wel een met een meisje op je kamer
En slangen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
nou, zou niet zo snel met een kip knuffelen en spinnen wil ik niet in mn buurt hebben
Link plz?quote:
Dus dat mag wel? Maar op vakantie gaan met vrienden niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor. Dat hebben we besproken toen mijn moeder dacht dat ik seks zou hebben met Myra.
Spinnen zijn banger voor jou dan jij voor hun hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
Ze is wel blij voor me dat zegt ze ook, maar aan de andere kant heeft ze denk ik wat tijd nodig om te wennen aan het idee dat kleine Rayen haar niet nodig heeft zoals vroeger.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moeder zou juist blij moeten zijn dat je nu tenminste leeft.
"kleine" Rayenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel blij voor me dat zegt ze ook, maar aan de andere kant heeft ze denk ik wat tijd nodig om te wennen aan het idee dat kleine Rayen haar niet nodig heeft zoals vroeger.
Mij ookquote:
Helaas kan ik dat bij mijn moeder ook niet. Sowieso haar tegen spreken kan/durf ik nietquote:
Het is ingewikkeld, meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dat mag wel? Maar op vakantie gaan met vrienden niet?
Stiekem ergens in m'n FB berichten?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzz dan moeten snarf, pala, myr en WT nog toestemming geven
Egeltjes zijn juist lief en zacht als je het op de goeie manier doet..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij ookknuffelen met een egel zou ik ook niet zo snel doen bv.
[..]
Helaas kan ik dat bij mijn moeder ook niet. Sowieso haar tegen spreken kan/durf ik niet
Later als je (nog) groter bent en niet langer kleine Heloef mag dat vast welquote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld, meer kan ik er niet van maken.
Geen ideequote:Op zondag 29 januari 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Egeltjes zijn juist lief en zacht als je het op de goeie manier doet..
Echt he.quote:
Ze wordt elke keer steeds wat soepeler, we maken progressie.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Later als je (nog) groter bent en niet langer kleine Heloef mag dat vast wel
Dan heb je misschien nooit de juiste dieren tegen gekomen =P mijn hondjes zijn lief!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik heb sowieso weinig met dieren.als het knuffelen aan komt knuffel liever met mensen
Gelukkigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wordt elke keer steeds wat soepeler, we maken progressie.
Zag ik dat goed, dat die van jou ook goed getraind zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan heb je misschien nooit de juiste dieren tegen gekomen =P mijn hondjes zijn lief!
ONZ?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:06 schreef Myraela het volgende:
Hij hoeft van mij niet op FOK! want dan kan ik het nog 3 jaar aanhoren in ONZ.
Mag ik jou en jouw hondjes dan een keer meeten?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan heb je misschien nooit de juiste dieren tegen gekomen =P mijn hondjes zijn lief!
Onzin voor je leven!quote:
quote:
Doe het dan goedquote:
quote:
Ik geef alles de tijd, ik heb geen haast.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Nu jij nog met hosselen en dan gaat het helemaal goed komen
FOK! is een groot forum dat is ingedeeld in kleinere fora. ONZ staat voor "onzin voor je leven" het forum voor alle tsja, humor/bagger/loze topics. Waar ik dus mod ben en waar ze zulke dingen graag nog jaren gebruiken.quote:
Ik heb een karaoke filmpje van jou en rob.. Stuur 'm morgen welquote:
Het was zo'n schattig meisje.. wtf doe je haar aan!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Pinda die GTA speelt: HAHAHA BAM LEKKER VOOR JE. OOOH DIE IS KREUPEL DIE GA IK SLAAN. HAHAHA JE KOP ERAF.
Ik heb ook nog een karaoke filmpje!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook nog een karaoke filmpje!
Als ie op mn laptop wil stuur ik 'm wel naar degene die er op staan
Ook niet met meisjes hosselen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef alles de tijd, ik heb geen haast.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Pinda die GTA speelt: HAHAHA BAM LEKKER VOOR JE. OOOH DIE IS KREUPEL DIE GA IK SLAAN. HAHAHA JE KOP ERAF.
Zo zit ik ook. Alleen schiet ik altijd de verkeerde dood.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Je redt het in het leven niet met schattigheid alleen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was zo'n schattig meisje.. wtf doe je haar aan!
we sliepen pas om 6 uurquote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
ff crossposten:
Ik had vannacht toch nog moeten langskomen, verdorie... Volgens Royco kon het ook nog gewoon, en was om 2 uur alleen Rob weg..
Je had me moeten overtuigen, C_A!
Nah, mij slechte daar toe zorgden enkel voor hoofdpijn en gezeik.quote:
RIPquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een karaoke filmpje!
Op mijn half overleden iPhone
Ik tik graag mensen van hun motor afquote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Zelfs neuzen kan ik seksueel opvattenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
Nou ik verdwaal idd gewoon! maar een loos topic spreekt me wel aan, ga ff neuzen... neuZen... niet verkeerd lezen mensen
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
Nou ik verdwaal idd gewoon! maar een loos topic spreekt me wel aan, ga ff neuzen... neuZen... niet verkeerd lezen mensen
Dat moet je dus vooral NIET zeggen, dat ze hier iets niet moeten doen..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
Ghehehe, maar dat filmpje is echt erg. heb maar 1 liedje met m gezongen en daar kwam ik niet uit... en t was zon bekend nummer... * schaam *quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een karaoke filmpje van jou en rob.. Stuur 'm morgen wel
Dat ze dan zo leuk wegvliegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik tik graag mensen van hun motor af
Wie?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we sliepen pas om 6 uurEn er was nog een plekje vrij naast MLIG
Bij voorkeur agenten.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik tik graag mensen van hun motor af
Hadden ze samen in 1 slaapzak gemoetenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we sliepen pas om 6 uurEn er was nog een plekje vrij naast MLIG
Hij ging wel aan.... maar heeeeeel donker beeld. Nu heb ik de HTC vab Robquote:
Hij is grappigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ghehehe, maar dat filmpje is echt erg. heb maar 1 liedje met m gezongen en daar kwam ik niet uit... en t was zon bekend nummer... * schaam *
Ik heb shag gerookt.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was zo'n schattig meisje.. wtf doe je haar aan!
Ach mijn hossels skills en acties zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah, mij slechte daar toe zorgden enkel voor hoofdpijn en gezeik.
Wat voornamelijk door mezelf kwam maar dat laten we even buiten beschouwing.
Ik heb van half 7 tot half 11 ongeveer geslapen. Toen werd ik wakker gebeld dat Loka, Newb en MLIG zouden komen. Kwamen ze pas om 3 uur.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niet geslapen, zodra ik ging liggen was ik klaarwakker.Hoewel soms de tijd wel ineens snel een half uur verder was, dus misschien viel ik soms toch even weg.
Ik heb er gewoon talent voor, gewoon totaal niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach mijn hossels skills en acties zijn
The one that I want? Oh god.. Vage herinnering aan van een week of 2 geledenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is grappigGrease.. Hoor je echt 'oehh oehh oeeeh'
En mur schreeuwt er nog heel hard doorheen 'Zingen dan!!'
Bwhehehehhehehehehequote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb van half 7 tot half 11 ongeveer geslapen. Toen werd ik wakker gebeld dat Loka, Newb en MLIG zouden komen. Kwamen ze pas om 3 uur.Mijn arme nachtrust.
Ja diequote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
The one that I want? Oh god.. Vage herinnering aan van een week of 2 geleden
Ik ook niet, bovendien heb ik het niet door als je meisje met flirtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon talent voor, gewoon totaal niet.
Ja die was grappig.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is grappigGrease.. Hoor je echt 'oehh oehh oeeeh'
En mur schreeuwt er nog heel hard doorheen 'Zingen dan!!'
Die had ik wel gekend, overigens.. Bijna woord voor woordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |