quote:
Hiquote:
Lambalquote:
Ja het was laat vannacht! + teveel gedronkenquote:
ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar eens douchen, wie wil er mee?
ja, ik ben er in de buurt geweest. de parkeerplaats was vol, ben zo de snelweg weer opgedraaidquote:Op zondag 29 januari 2012 19:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Avond menschen!
Wat een drukte bij Ikea zeg... Man man man
hier ook maar eens uit het raam gekeken, maar de straat ligt hier ook onder jaquote:
quote:
Teken van god mijn zoonquote:
quote:
Hier ook alquote:
Er schijnt nog een ranzige neukscene in te zittenquote:
stimmtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er schijnt nog een ranzige neukscene in te zitten
wel eens gezien dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat over Dries, tuurlijk is het een vreselijk slechte film
knap dat je dan weet hoe de film is.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dries wel, die film waag ik me niet aan.
Heb er al genoeg over gehoordquote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
knap dat je dan weet hoe de film is.
Hoe ranzig was het?quote:
In Sittard lag een best laagje hoorde ik van Giel.quote:Op maandag 30 januari 2012 07:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm dat kleine beetje sneeuw is ook al weer weg dus
dat ie daar zo in bed lag en die andere 2 te batsenquote:Op maandag 30 januari 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Epische film!
Op een gegeven moment had ik écht met Dries te doen!
Dat. En dat gevreet in die frikandellen... ranzig...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ie daar zo in bed lag en die andere 2 te batsen
maar ze bakken de lekkerste frikandellen van nederlandquote:Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat. En dat gevreet in die frikandellen... ranzig...
dat word dus mooi weer de verwarming op +24quote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gelukkig wordt het maar -8 vanavond
Dat weet ik niet meer. Is te lang geleden. Waren het dellen van de Lidl?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ze bakken de lekkerste frikandellen van nederland
Beter halen ze Messiquote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Janko en Bajrami dus weg bij Twente... de eerste vind ik wel jammer, om de tweede juich ik
Kans dat Plet, Verhoek en nog iemand gehaald worden, misschien Narsingh wel
Neejoh. Die kan dat niveau van Twente niet aan.quote:
Dit.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neejoh. Die kan dat niveau van Twente niet aan.
En invallen als De Jong kut speeltquote:
De Jong speelt nooit kut.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En invallen als De Jong kut speelt
Dan is het toch: De Jong speelt nooit, kut!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Eerst nadenken voordat je zoiets typt Jeffrey
Mehh, wordt er vast wel een verkocht.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De Jong speelt nooit kut.
Hopen dat het zo'n sterrenduo blijft als gisteren![]()
![]()
Hij speelt altijdquote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan is het toch: De Jong speelt nooit, kut!
;iquote:
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike
bijna klaar in Duitsland las ik?
Het bevalt me wel daar ja en ik ga bepaalde mensen echt missenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je baalt dat je terug naar Maastricht (lees: NL) moet?
zozo, Duitersers missen nog welquote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef norich het volgende:
[..]
Het bevalt me wel daar ja en ik ga bepaalde mensen echt missen
true, true...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef norich het volgende:
[..]
mja. al zijn het niet allemaal echte duitsers
Ik heb 't ook aanstaan. Echt zó lang geleden dat ik het gezien heb.quote:
ik vorige week voor het eerst weer, Gijpiequote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb 't ook aanstaan. Echt zó lang geleden dat ik het gezien heb.
Én van Hanegem ook nog eens. Het kan niet opquote:Op maandag 30 januari 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vorige week voor het eerst weer, Gijpie
maar Gijpie is toch wel de meest genialequote:Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef norich het volgende:
[..]
Én van Hanegem ook nog eens. Het kan niet op
I know whoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef norich het volgende:
[..]
Het bevalt me wel daar ja en ik ga bepaalde mensen echt missen
Davidquote:
Maaskantjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef Under_Score het volgende:
weet iemand welke stad dit ook alweer is?
[ link | afbeelding ]
Yesquote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is de vraag; weet je ook waarom?
Gronau?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef Under_Score het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op die blauwe vlag staat Arnhem in spiegelbeeld.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:19 schreef Under_Score het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je kunt het mij ook gewoon vragenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat wil/ga je niet met ons delen gok ik?
Nee, dat is aan haarquote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat wil/ga je niet met ons delen gok ik?
och katsquote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op die blauwe vlag staat Arnhem in spiegelbeeld.
Stuk Barend gekeken. Ging over satudarah. Nu slapen.quote:
Dat moet ik nog meemaken, heb er nog nooit ijs op zien liggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:20 schreef RichardHammond het volgende:
Twente.
Garpje.Binnenkort over de Regge schaatsen.
Wat een rake tekstquote:You are an orphan now,
Adopted by the beast of war
The end of all your childhood dreams has come
No more will you meet a smilling face
Now peace has left your sleep forever
There are no arms to hold you,
Yet there are no hands to wipe your tears
Mooi gek, basisplaats op rechtsquote:
Die gast is nooit goed genoeg voor FCTquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi gek, basisplaats op rechts
quote:no one awaits me, nothing diverts me
this withered body is no empty shell
and my bright eyes still realize your apathy
my heart beats strong, it still beats strong
Dat zeiden ze ook van Elia en kijk waar die gekomen is, kwam ook van de bank van ADO. En zo zijn er nog twee die schitterden bij Twentequote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gast is nooit goed genoeg voor FCT
Dat zal ik je nog wel een keer vertellenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja
Henrike, wie ga je missen en waarom precies?
Ik wel. Heb d'r overheen gelopen, heb er geschaatst. Zelfs de vistrap in Zuna heeft eens dicht gezeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet ik nog meemaken, heb er nog nooit ijs op zien liggen
Als een vis op voetbal zit en hij trapt tegen de bal. Dat is een vistrap.quote:
Joah, ik had het zelf al opgezocht, ik zag het iets te letterlijk voor mequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als een vis op voetbal zit en hij trapt tegen de bal. Dat is een vistrap.
Wat is een wikipedia?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vistrap
Ja hoiquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee, en je hoort eigenlijk ook niet te reageren
In Nijverdal heeft die wel een paar keer dicht gezeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wel. Heb d'r overheen gelopen, heb er geschaatst. Zelfs de vistrap in Zuna heeft eens dicht gezeten.
Ja dat was ook in Nijverdal. Bij de brug richting groot lochter daar. Lekker met de slee van de zijkant af en dan zo met een springbultje het ijs overquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
In Nijverdal heeft die wel een paar keer dicht gezeten.
Fingers crossedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 2u zit ik bij de dok om de uitslag van het EEG-onderzoek te horen... zal mij benieuwen of er nu wel iets gevonden is. Ik gok van niet
Have fun.quote:
Godver nu weet je nog weinig. Medicatie om te onderdrukken. Tja.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben ik weer. Op de EEG was niet echt veel te zien, behalve dat een stuk in m'n linker hersenhelft erg geïrriteerd reageerde op de prikkels die ik kreeg (door lichtflitsen en snel diep in- en uitademen). Heb medicatie meegekregen die moet helpen om de reactie op de prikkels (licht, geluid, drukte) wat moet onderdrukken
Mja... ik ben volgens de dok best een uniek geval, heb overal symptomen van maar het is nergens echt een 100% matchquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Godver nu weet je nog weinig. Medicatie om te onderdrukken. Tja.....
Al second opinions gevraagd bij artsen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja... ik ben volgens de dok best een uniek geval, heb overal symptomen van maar het is nergens echt een 100% match
Dat gedoe met de prikkels deed hem sterk aan migraine denken, alleen heb ik dus geen hoofdpijn. Hij wil ook nog verder kijken naar de (redelijk) extreme hoeveelheid antistoffen in mijn bloed. Ik heb geen coeliakie (wat dat dus zou verklaren) maar wél erg veel last van jeuk. Dat zou ergens mee te maken kunnen hebben, maarja, waarmee
Ik sjouw van arts naar arts en die bekijken het voorgaande werk ook grondig, dusja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Al second opinions gevraagd bij artsen?
Kastje/muur theorie?quote:
?quote:
heb 'm verbeterd, vertel vanavond welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
?
edit: nee ik ben geen ajacied
Dat zou al heel fijn zijn, toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb medicatie meegekregen die moet helpen om de reactie op de prikkels (licht, geluid, drukte) wat moet onderdrukken
Doet me denken aan verhalen van mensen die allergies zijn voor zichzelf. Of mss kijk ik wel te vaak naar DI.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij wil ook nog verder kijken naar de (redelijk) extreme hoeveelheid antistoffen in mijn bloed. Ik heb geen coeliakie (wat dat dus zou verklaren) maar wél erg veel last van jeuk. Dat zou ergens mee te maken kunnen hebben, maarja, waarmee
quote:
Inderdaad. Arme Justin.quote:Wel kut trouwens dat je van alles wat hebt, maar niks echt overeenkomt
quote:
daarom ga ik niet met de fietsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Facking koud net op de fiets
Snap ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom ga ik niet met de fiets
Kan kloppen, lucht is erg droogquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:49 schreef Redbaron het volgende:
was net maar -8 gaf de auto aan... en niet eens hoeven krabben
uhuh kan niet anders he.. Vond t iig niet erg en t voelt ook lang zo koud niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan kloppen, lucht is erg droog
Of een bak sneeuw en 4 weken min 10 of zon en lente en terrasweer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh kan niet anders he.. Vond t iig niet erg en t voelt ook lang zo koud niet.
Maar mag van mij wel snel weer terrasweer worden
Sterf.quote:
Sterf.quote:
Ik mag jou wel...quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar mag van mij wel snel weer terrasweer worden
Doosverwensing, BAN!quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sterf.
[..]
Sterf.
[..]
Ik mag jou wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
nog even niet, als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sterf.
[..]
Sterf.
[..]
Ik mag jou wel...
Nathquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heerlijk. Net wakker, zonnetje schijnt mijn kamer in.
Eindelijk eens uit kunnen slapen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doosverwensing, BAN!
Ik ga een banaanvraag doen!Doosverwensing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wheheheheheI'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Ik las Frieslandquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het schijnt -38 te zijn in Finland
LOLquote:
Ik ookquote:
Ik dacht, huh, waar heb je het over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nath
Wtf is er met het quoten gebeurd?
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik dacht dat het topic vol was toen ik wou quoten.
Uhu, heb het ook ff teruggezet. Dan ben ik maar een ouwe lul die nieuwe dingen niet aan kanquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:14 schreef Redbaron het volgende:
ouderwetse manier van quoten weer aangezet
nieuwe manier is gewoon ruk!
een ouwe lul ben je zekerquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, heb het ook ff teruggezet. Dan ben ik maar een ouwe lul die nieuwe dingen niet aan kan
Bek hol'n.quote:
zondag optocht van Neede kijken en daarna daar de tent inquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef manderveen het volgende:
Nog Twentenaren die carnaval gaan vieren?
volgende week vrijdag moet FC Twente naar Almelo zag ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nounou, Heracles heeft het moeilijk met RKC
Zondag moeten wij naar Almeloquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week vrijdag moet FC Twente naar Almelo zag ik
wij houden het dichtbij huis, Doetinchemquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zondag moeten wij naar Almelo
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij houden het dichtbij huis, Doetinchem
niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wilde een kaartje voor 't uitvak in Almelo, was niet mogelijk
en het thuisvak dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wilde een kaartje voor 't uitvak in Almelo, was niet mogelijk
zo erg zijn ze bij heracles meestal niet hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen als ik juich
Vooral die "meestal"quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef norich het volgende:
[..]
zo erg zijn ze bij heracles meestal niet hoor
op z'n brabants: 'bam jonge'quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen als ik juich
Hoi, en Trustenquote:
quote:There is another love that I would rather be obeying
I see the ecstasy and already I'm anticipating
I feel a deeper peace and that deeper peace is penetrating
I've got the magic in me, I am complete is what I'm saying
weet nog niet of ik ga hangt er vanaf hoe koud het isquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral die "meestal"
Ga jij zondag?
Ik zag jouw auto
Dat mag je gerust stellen mattie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar goedemorgen jongenJij hebt duidelijk een hekel aan de kou merk ik
Hehe! Ik vind het eerlijk gezegd heerlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag je gerust stellen mattie.
-10 en sneeuw of 25 graden en een lekker briesje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat mag je gerust stellen mattie.
Ik kan niet wachten op de lente! Ik ben al lang blij dat er nog geen berg sneeuwprut is gevallen (fingers crossed)...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
-10 en sneeuw of 25 graden en een lekker briesje.![]()
![]()
Herfst is RUK! Lente is ook wel mooi. Vooral straks de eerste dag als je weer metzonder jas naar buiten kan
Zonquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dakterras.Korte rokjes.
BBQ.
Ja, je hebt wel gelijk. Maar de winter vind het minst leuke seizoen. Ondanks de leuke feestdagen, waarvan ik dan natuurlijk wel weer vind dat daar sneeuw bij hoort. Maar verder hoeft het van mij echt niet te vriezen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Ansich heeft elk seizoen zijn pracht. Door het bos lopen op een herfstdag met al dat blad op de grond is ook fantatisch. De lente inderdaad met alles wat weer bloeit. En dan straks weer koninginnendag, bevrijdingsfestival, verjaardagen (in mijn geval) BBQ'en, terrassen!
Mijn top 4quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk. Maar de winter vind het minst leuke seizoen. Ondanks de leuke feestdagen, waarvan ik dan natuurlijk wel weer vind dat daar sneeuw bij hoort. Maar verder hoeft het van mij echt niet te vriezen.
Maar de warmte in de zomer vind ik soms ook niet lekker.
Nee, de lente en de herfst vind ik de fijnste seizoenen die er zijn.
Hahaquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn top 4![]()
Zomer
Winter
Lente
Herfst
Het is ook de halo die uitvalt waar hij tegen aantiktquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:32 schreef Daywalk3r het volgende:
OMFG ik zie nu pas dat die emoticon een poppetje is die tegen een lamp aantikt die uitvalt.
Ik dacht altijd dat het zo'n gloed voor moest stellen achter het hoofd van een engeletje ofzo![]()
Of zie ik verkeerd?
Oh dan zit ik half goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is ook de halo die uitvalt waar hij tegen aantikt
doe mij maar:quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn top 4![]()
Zomer
Winter
Lente
Herfst
Ja ik doel dan wel op een regenloze zomer. Of iig regenarm. En dan liever niet zo beroerd broeierig maar als het niet anders kan dan moet 't maar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe mij maar:
Lente
winter
herfst
zomer
tenminste, de zomer was afgelopen jaren niet wat met al die regen.
't Is -6 gradenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Weer heerlijk half uur rondje gelopen. Domme wat fris! Vandaag had ik maar wel een sjaal om gedaan. Gister had ik 'm wel meegenomen maar toen ik buiten stond dacht ik shit, vergeten. En toen had ik geen zin om 'm op te halen.
Ik zou echt agressief worden van die idiotenquote:
Omdat je geen baard hebt ;iquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou echt agressief worden van die idioten
Ik heb een stoppelbaardquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je geen baard hebt ;i
Ik ook niet, maar heb iig een sik
Ik weet het. Vanavond maar even mijn "winter"winterjas van het zolder halen. Heb nu zo'n veredelde winterjas die eigenlijk net geen winterjas is.quote:
Nou, vooruit dan 14.gifquote:
met bontkraag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik weet het. Vanavond maar even mijn "winter"winterjas van het zolder halen. Heb nu zo'n veredelde winterjas die eigenlijk net geen winterjas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |