Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb net bedacht wat ik ga etenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
Geen zin om te koken dus vanavond maar weer uit eten. Tapas
Lekkerquote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
* LovelyLady slaakt een kreet uit: aaaaaaaah KOUDquote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k bespringt Lola en warmt zijn koude handen aan haar blote huid![]()
Hoiquote:
Nee, eigenlijk niet, te kort en onrustig, was om 11u nog wakker.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slaakt een kreet uit: aaaaaaaah KOUD
[..]
Hoi
Lekker geslapen?
wij eten tatjes
Waarom nietquote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
vervelendquote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef douche-eendje het volgende:
waarom vraagt hij ook nogquote:
hihiquote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slaakt een kreet uit: aaaaaaaah KOUD
Ik ga naar het optreden van st's zus.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom vraagt hij ook nog![]()
met wie ga jij straks wat doen?
dat met ST en knetter, dan ben je gewoon een bofkontquote:
quote:
Oooooooow, friet. Zegdadanquote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In julliene gesneden aardappelfurores gefrituurd in etcetc
Komt knetter ook dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat met ST en knetter, dan ben je gewoon een bofkont
ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer.
Ik vind het zo op z'n tijd wel lekker.
koud is waar warmte ontbreekt, warmte is energie.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koud is waar warmte ontbreekt, warmte is energie.
dus kou is niks
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:18 schreef DaMart het volgende:
MPG, vluchtte Priem nu naar jou toe?
Gevluchte Belg bij Venlo opgepakt
* LovelyLady geeft warmtequote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koud is waar warmte ontbreekt, warmte is energie.
dus kou is niks
jij bent een hete donderquote:Op zondag 29 januari 2012 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft warmte
Dus ik ben niks
dat het maar mooi daar blijftquote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef DaMart het volgende:
Wok, ST, er komt sneeuw jullie kant op!
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
denk het welquote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden de NS de nooddienstregeling al in werking hebben gesteld?.
Ik denk dat ik morgen maar de trein vanaf Zandvoort pak... hoef ik ook niet de weg op met de auto naar het stationquote:Op zondag 29 januari 2012 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop dat hier alleen maar wat natte sneeuw gaat vallen![]()
sneeuw
ik heb morgen vrijquote:Op zondag 29 januari 2012 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen maar de trein vanaf Zandvoort pak... hoef ik ook niet de weg op met de auto naar het station.
quote:
welk landquote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
helleu, ik ben terug in't landvoelen jullie mijn aanwezigheid
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Nederlandquote:
maar in;t bos is toch ook een moeras? somsquote:
Heel zelden, bij mij dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar in;t bos is toch ook een moeras? soms?
daarom voelde ik je nietquote:
mijn gemis danquote:
voor mij ookquote:
Nog niet, maar wellicht als je naast me ligtquote:Op zondag 29 januari 2012 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
brabantquote:Op zondag 29 januari 2012 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook![]()
waar ben je in Nederland?
gaarnequote:Op zondag 29 januari 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet, maar wellicht als je naast me ligt![]()
staken zekerquote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga slapen
Morgen ondanks geen werk, wel een redelijk vol dagje
dat is alleen in Belgiequote:
Eindhoven de Gekstequote:
Nope ik heb een week vrij genomen van mijn vrijwilligerswerkquote:
belachelijk als je het mij vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar ben ik geborenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
belachelijk als je het mij vraagt
kost mij morgen dus een vrije dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ookquote:[..]
daar ben ik geboren![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kost mij morgen dus een vrije dag
[..]
ik ook![]()
![]()
het beste komt gewoon uit Eindhovenquote:
eens!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het beste komt gewoon uit Eindhoven![]()
* Moeraskat plakt je met ductape aan de vloer.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Toekito het volgende:
Hoi *stuiter* hoe gaat het hier *stuiter*
je hebt er niet lang gewoondquote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens!
ik weet er alleen weinig van
hele sterke koffie bij StarMucks en 3 goals van Guidetti.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat plakt je met ductape aan de vloer.
teveel koffie?
nee ongveer 4 wekenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt er niet lang gewoond![]()
ik eigenlijk mijn hele leven lang op de laatste 3 jaar na
Het is een mooie zondag he!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
hele sterke koffie bij StarMucks en 3 goals van Guidetti.
Alles goed MK?
haiquote:Op zondag 29 januari 2012 22:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
hele sterke koffie bij StarMucks en 3 goals van Guidetti.
Alles goed MK?
dat is niet wonenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet wonen
je bent er alleen maar geboren![]()
is toch zoquote:
ja maarquote:
Ja, ik heb met veel plezier het radioverslag geluisterd...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef Toekito het volgende:
idd DM dit is wat je noemt Super Sunday!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker luieren..
ook al wil BarMan studio sport kijken
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Barretje80 het volgende:
het diner zit er weer in!!vant kaasplankje, de kaas hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker luieren..
ook al wil BarMan studio sport kijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ah nee, ze moest op een houtje bijten, zekerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vant kaasplankje, de kaas hoop ik
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah nee, ze moest op een houtje bijten, zeker.
slappolquote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef sararaats het volgende:
Godverde koud en dan vooral m'n tenen
Slaapwel
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah nee, ze moest op een houtje bijten, zeker.
welkom thuisquote:
yez, tijd ging aardig rappoquote:
nog sneeuw gezien ??quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yez, tijd ging aardig rappo
maar was een leuk weekend
quote:
maar daarna wel in Brabant blijven wonen?quote:
ik kom morgen pas weer terugquote:Op zondag 29 januari 2012 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Jij ook een lekker weekendje uit gehad Bar?
quote:
jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar daarna wel in Brabant blijven wonen?
Nee.. of naja.. toen ik 14 was..quote:
bij Eindhoven ?quote:
ik niet meerquote:
Eindhovenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij Eindhoven ?
of verhuist naar de andere kant van Brabant?
Hier gelukkig nog niet.quote:
quote:
quote:
tjaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
ik verveel me zo erg, dat ik exen aant lurken ben. HOE zielig is dat
ja dusquote:
Dat is wel erg, ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
ik verveel me zo erg, dat ik exen aant lurken ben. HOE zielig is dat
QFTquote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik HAAT sneeuw en ijs
Tenzij Italiaans roomijs
best wel he,quote:
sneeuw door de week is prima, zolang je niet hoeft te werkenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Kou mag best van mij, we leven immers niet in de tropen
Sneeuw mag ook wel, maar aub in het weekend
IK HAAT SNEEUW DOOR DE WEEK![]()
![]()
Dan maar in de KSC postenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel he,ik ben er maar mee gestopt
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Kou mag best van mij, we leven immers niet in de tropen
Sneeuw mag ook wel, maar aub in het weekendde nacht
IK HAAT SNEEUW DOOR DE WEEK![]()
![]()
jaquote:
verstandigquote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja dus
* Moeraskat stopt met lurken
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Barretje80 het volgende:
sneeuw
wat zijn rouwbloemstukken toch gruwelijk duur![]()
Een stuk beterquote:
Zodat je 's ochtends de parking sneeuwvrij kan vegenquote:
en je er speciaal naar toe moet rijdenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef MPG het volgende:
Sneeuw is alleen prima, zolang het op een berg ligt, zodat je er op een plank overheen kan.
mja je wordt er alleen depri van.quote:
eensquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je er speciaal naar toe moet rijden
hoezo datquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja je wordt er alleen depri van.
dan moet het alweer weg zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zodat je 's ochtends de parking sneeuwvrij kan vegen?
dat dus, en aangezien ik 160km per dag op de weg zit minimaal, en half Nederland niet kan rijden ind e sneeuw.....quote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sneeuw door de week is prima, zolang je niet hoeft te werken
vader van vriendinnetje is overleden.. dinsdag begrafenis... hoe lang van tevoren moet je dat uberhaupt bestellen ??quote:
zolang ik dat maar niet hoef te doenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef MPG het volgende:
Sneeuw is alleen prima, zolang het op een berg ligt, zodat je er op een plank overheen kan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vader van vriendinnetje is overleden.. dinsdag begrafenis... hoe lang van tevoren moet je dat uberhaupt bestellen ??
nee, herinneringenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo dat![]()
ze zijn nou zeker allemaal gelukkig getrouwd en zo
oeiquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vader van vriendinnetje is overleden.. dinsdag begrafenis... hoe lang van tevoren moet je dat uberhaupt bestellen ??
dat had je eigenlijk al moeten doenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het kan opzich nog wel.. als je iets gangbaars kiestquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je eigenlijk al moeten doen
ojaquote:
Nou ja, het mag in Nederland hoor. Maar dan netjes in de parken en bossen. NIETS ervan op de wegquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef MPG het volgende:
sorrrrrryyquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja![]()
en bedankt![]()
nou wordt ik er ook depri van
en wat niet teveel werk isquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het kan opzich nog wel.. als je iets gangbaars kiest
mowah zo'n krans steek je op een uurtje wel hur - minstens-quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat niet teveel werk is![]()
en op de maandag gaan de winkels later open
doe maar koffiequote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorrrrrryy
koffie? dekentje? kroelen?
Gewoon spoedtarief (200% ofzo ) rekenenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mowah zo'n krans steek je op een uurtje wel hur - minstens-
klopt ongeveer zoietsquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mowah zo'n krans steek je op een uurtje wel hur - minstens-
Voor een begrafenis doen ze meestal wel wat extra moeite he, dan kan er ineens meerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat niet teveel werk is![]()
en op de maandag gaan de winkels later open
aan die dingen wordt sowieso al veel verdiendquote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon spoedtarief (200% ofzo ) rekenen...
als de winkel dicht is kan je niets bestellenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een begrafenis doen ze meestal wel wat extra moeite he, dan kan er ineens meer
Het gaat alleen kosten als je later bent.
geboorte, trouwen, en stervenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan die dingen wordt sowieso al veel verdiend![]()
Andere winkel zoeken of internetquote:Op zondag 29 januari 2012 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als de winkel dicht is kan je niets bestellen
de winkel die ik wil is maandags openquote:Op zondag 29 januari 2012 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als de winkel dicht is kan je niets bestellen
dan moet het wel lukkenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de winkel die ik wil is maandags open![]()
wiequote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ongeveer zoiets
nic is bloemiste
nicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Moet te halen zijn lijkt mijquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
morgen ochtend even bellen, begrafenis is dinsdag.. zou toch wel moeten lukken..
hopelijk kunnen ze de tekst op de linten nog regelen...
nu nog even budget checken met vriendinnetjes.. 70 eurquote:
jup en ik haal het ook op bij de bloemist.. dus geen bezorgtijd etcquote:
meestal verkopen ze op/naast een begraafplaats ook wel bloemenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu nog even budget checken met vriendinnetjes.. 70 eur
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
nicthnx voor de updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Die zijn vaak vele malen duurderquote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meestal verkopen ze op/naast een begraafplaats ook wel bloemen
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
nicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
je kan ook een krans van het graf ernaast jattenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meestal verkopen ze op/naast een begraafplaats ook wel bloemen
Wel zo verstandigquote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup en ik haal het ook op bij de bloemist.. dus geen bezorgtijd etc
dat wilde ik nou net NIET zeggenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kan ook een krans van het graf ernaast jatten
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnx voor de updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mits tip-ex en zwarte stift voor de noodzakelijke aanpassingenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schaar en wat tape werkt ook goedquote:Op zondag 29 januari 2012 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits tip-ex en zwarte stift voor de noodzakelijke aanpassingen
Dan zijn de linten weg, en niet aangepast zodat de juiste naam erop staatquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schaar en wat tape werkt ook goed
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
letters uitknippen en in goede volgorde terug plakken
t vriestquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Toch mijn raam maar dichtgedaan, het was wat koud om nog te zitten zonder trui aan
slaap ze solquote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar mijn bed in, morgen werken.
Ik hoop dat het niet al te hard gaat vriezen en sowieso niet gaat sneeuwen.
truste en werkzequote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef Solique het volgende:
en niet zo'n klein beetje ook nietquote:
truste kerelquote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef Solique het volgende:
ik had bloemen in de tuinquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en niet zo'n klein beetje ook niet
je raam nog openquote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Toch mijn raam maar dichtgedaan, het was wat koud om nog te zitten zonder trui aan
die kans zit er dik inquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had bloemen in de tuin
morgen geheid IJSbloemen
Trustequote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef Solique het volgende:
Dan moet er wel wat vocht zijn, dan kunnen ze heel mooi bevriezenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had bloemen in de tuin
morgen geheid IJSbloemen
Niet meer dusquote:
het is in ieder geval gedaan met de erg vroege lentequote:
ook maar een weekje winter hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is in ieder geval gedaan met de erg vroege lente
ah, daar gaan de IJstocht-kneuzen alweerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook maar een weekje winter hoor![]()
eind volgende week wordt er alweer warmer weer voorspeld
Komend weekend gaat het hier ruim onder de -1 verwachten ze. Dus hopen dat de voorspelling niet kloppen en de wind snel draaitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook maar een weekje winter hoor![]()
eind volgende week wordt er alweer warmer weer voorspeld
hier gaat het de hele week onder de -5 zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komend weekend gaat het hier ruim onder de -1 verwachten ze. Dus hopen dat de voorspelling niet kloppen en de wind snel draait
dan moet het toch wel wat langer vriezenquote:
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 29-01-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 goldfinger1963
02. 047 wel.o.k
03. 043 Moeraskat
04. 036 DaMart
05. 031 MPG
06. 026 LovelyLady
07. 023 Koen66
08. 022 Knetterkrankjorum
09. 019 JJH
10. 019 Solique
11. 015 Barretje80
12. 012 Zokunen
13. 012 marcb1974
14. 010 Ladylike
15. 007 douche-eendje
16. 006 suikertaartje
17. 005 rechtsedirecte
18. 005 Bos81
19. 003 Inkomen
20. 003 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
komt welquote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet het toch wel wat langer vriezen
in grtdojw ookquote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
cijfers zijn hier treurig laatste tijd
ik had bijna een echt leven dit weekendquote:
het is idd erg rustig de laatste tijdquote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
cijfers zijn hier treurig laatste tijd
denk hetquote:
waar zijn de tijden dat nr. 1 in de 300 zatquote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is idd erg rustig de laatste tijd![]()
met 61 posts op nummer 1 is wel erg
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had bijna een echt leven dit weekend
en dat zonder de kinderen...
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had bijna een echt leven dit weekend
en dat zonder de kinderen...
niet op Mega Upload in iedeer gevalquote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Een leven, waar kan je dat downloaden?
contact met andere mensen? jaquote:
ikea, design your own lifequote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Een leven, waar kan je dat downloaden?
Is da niet engquote:
Dan klopt het aantal schroefjes vast weer nietquote:
ik denk het jaquote:
bestaan er andere mensen?quote:
ik dacht het nietquote:
ik kan datquote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht het niet
maar Wok heeft ze kennelijk gevonden
wauw,quote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht het niet
maar Wok heeft ze kennelijk gevonden
Flessiequote:Op maandag 30 januari 2012 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er hier weer een beetje normaal gedaan worden of moet ik nog maar even wegblijven?
heb ik weer iets gemist?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er hier weer een beetje normaal gedaan worden of moet ik nog maar even wegblijven?
ja. Of nou ja gemist, niemand ziet het. Maar eigenlijk heb ik er ook al te veel energie aan verspeeld. Laat maar gewoonquote:
wat? waarom? wat is er abnormaal ?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
toch niet dat onderwerp waar het van de week ook al ove rging?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Of nou ja gemist, niemand ziet het. Maar eigenlijk heb ik er ook al te veel energie aan verspeeld. Laat maar gewoon
iets over kliekjes vorming.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet dat onderwerp waar het van de week ook al ove rging?
Ja. En dat wat jullie toen ook al niet wilden zien jaquote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet dat onderwerp waar het van de week ook al ove rging?
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dat wat jullie toen ook al niet wilden zien ja
kerel, ik snap absoluut wat je bedoelt, ik zie dat echt wel en doe m'n best er omheen te lezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dat wat jullie toen ook al niet wilden zien ja
Ja. Het is namelijk zo: Span een touwtje tussen Lola en Knetter en dat is DE as waar de planeet om draait. Voor iets anders is geen ruimte. Sommige mensen zien dat, zien zich genegeerd worden en gaan gewoon weg. Crew ziet het niet en doet er dus niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel, ik snap absoluut wat je bedoelt, ik zie dat echt wel en doe m'n best er omheen te lezen.
en inderdaad, ik zou wellicht een dergelijk gesprek elders voeren.
maar het is een vrije chat, en er kan, mits niet beledigend, alles gezegd worden
er is geheid een reden waarom KSC minder druk is de laatste maanden. Dit KAN een reden zijn, maar het kan ook iets volledig anders zijn
jij vind dat een crew zaakquote:Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het is namelijk zo: Span een touwtje tussen Lola en Knetter en dat is DE as waar de planeet om draait. Voor iets anders is geen ruimte. Sommige mensen zien dat, zien zich genegeerd worden en gaan gewoon weg. Crew ziet het niet en doet er dus niks aan.
Als er geen zelfregulering plaatsvindt, ja.quote:
maar is er ergens een crew regel waarin staat dat ze iets moeten doen aan groepjes die onderling veel praten en anderen zouden negeren?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er geen zelfregulering plaatsvindt, ja.
ik werd ook genegeerd hoor, en nog steeds door bepaalde users. ik negeer op mijn beurt dat weer.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het is namelijk zo: Span een touwtje tussen Lola en Knetter en dat is DE as waar de planeet om draait. Voor iets anders is geen ruimte. Sommige mensen zien dat, zien zich genegeerd worden en gaan gewoon weg. Crew ziet het niet en doet er dus niks aan.
En ach, de 30/40ers kwamen en gingen, de GCSC kwam en ging, de Lounge kwam en ging, de KSC kwam en gaat. Hierna komt er wel weer wat anders.
In mate, de 'kliek' bepaald meestal het onderwerp en waar wel en niet op gereageerd wordt. Of negeert users gewoon. Iets wat hier wel heel veel voorkomt.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:36 schreef Koen66 het volgende:
maar het is een vrije chat, en er kan, mits niet beledigend, alles gezegd worden
Ga maar uit van wel. Als er echt zo'n hechte kliek is zijn nieuwe mensen amper meer welkom. Die kunnen het ook niet volgen dus het is niet uitnodigend. En ja, het is meestal het begin van het einde van een sc.quote:er is geheid een reden waarom KSC minder druk is de laatste maanden. Dit KAN een reden zijn, maar het kan ook iets volledig anders zijn
Wil je nou dat ik met een wetsartikel kom of zo?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar is er ergens een crew regel waarin staat dat ze iets moeten doen aan groepjes die onderling veel praten en anderen zouden negeren?
ik ben het hier wel grotendeels mee-eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je nou dat ik met een wetsartikel kom of zo?![]()
Het is wel aan crew om als iets TE eenzijdig wordt, de leukigheid voor een ieder te waarborgen ja. Maar als ALLES gewoon dient te draaien om lola of Knetter, waar het de laatste tijd meer dan hard naar uitziet, dan is de leukigheoid voor een ieder wel ver uit het zicht.
En nogmaals, dat wordt nooit ECHT een probleem omdat mensen liever gewoon weggaan bij een plek waar ze zich niet meer welkom voelen. Maar dat kan toch niet echt de bedoeling zijn. Dus: Doe er iets aan, nu het nog kan.
Anders is de KSC binnen een paar weken niet meer dan een slowchat tussen Wok, JJH, Knetter en lola, en zelfs al zingen die het met elkaar nog wel een tijdje uit, is de basis te smal en daarmee de KSC ten dode opgeschreven.
maar welke crew komt er uberhaupt nog in KSCquote:Op maandag 30 januari 2012 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je nou dat ik met een wetsartikel kom of zo?![]()
Het is wel aan crew om als iets TE eenzijdig wordt, de leukigheid voor een ieder te waarborgen ja. Maar als ALLES gewoon dient te draaien om lola of Knetter, waar het de laatste tijd meer dan hard naar uitziet, dan is de leukigheoid voor een ieder wel ver uit het zicht.
En nogmaals, dat wordt nooit ECHT een probleem omdat mensen liever gewoon weggaan bij een plek waar ze zich niet meer welkom voelen. Maar dat kan toch niet echt de bedoeling zijn. Dus: Doe er iets aan, nu het nog kan.
Anders is de KSC binnen een paar weken niet meer dan een slowchat tussen Wok, JJH, Knetter en lola, en zelfs al zingen die het met elkaar nog wel een tijdje uit, is de basis te smal en daarmee de KSC ten dode opgeschreven.
Die zijn dus al 'gevlucht'?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar welke crew komt er uberhaupt nog in KSCWeinig Mods te vinden ook
Was voornamelijk Symph z'n topic he, en die is genoktquote:
nu negeer jij mijquote:
Damart en MPG dacht ik. Maar MPG wil graag batsen en Damart is er ook al een heel stuk minder dan eerst. Dus die doen er niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar welke crew komt er uberhaupt nog in KSCWeinig Mods te vinden ook
Mwah, dit werd wel het opleidingstopic voor de crew genoemd. Weinig meer van te zien of merken.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was voornamelijk Symph z'n topic he, en die is genokt
goh hoe raadt je hetquote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
wat vinden die users die het veroorzaken er zelf van..
laat me raden, dat is niet waar volgens hun?
inlevingsvermogenquote:
Lola wist onlangs nog te melden dat ze niemand miste. Terwijl LittleDrummerGirl en ook Miniem toch echt wel hierdoor gekapt zijn. Maar ja. Als je de wals bent dan wals je wel door natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
wat vinden die users die het veroorzaken er zelf van..
laat me raden, dat is niet waar volgens hun?
Miniem riep laatst bij de buren dat ie KSC zat wasquote:Op maandag 30 januari 2012 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lola wist onlangs nog te melden dat ze niemand miste. Terwijl LittleDrummerGirl en ook Miniem toch echt wel hierdoor gekapt zijn. Maar ja. Als je de wals bent dan wals je wel door natuurlijk
Mja dat heb ik meegekregen dat ze dat zeiquote:Op maandag 30 januari 2012 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lola wist onlangs nog te melden dat ze niemand miste. Terwijl LittleDrummerGirl en ook Miniem toch echt wel hierdoor gekapt zijn. Maar ja. Als je de wals bent dan wals je wel door natuurlijk
Quelle surprisequote:Op maandag 30 januari 2012 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miniem riep laatst bij de buren dat ie KSC zat was
was teveel typenquote:
Wat vind jij eigenlijk van de leopard-seal?quote:
das altijd jammer.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
nu verdwijnen er bij SC's altijd wel mensen, en komen er anderen bij
maar hier verdwijnen er de laatste tijd meer als dat er bijkomen
hoe kom je daar nu ineens opquote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de leopard-seal?
het zal wel aan mij liggen denk ikquote:
Ik keek in je profiel en zag iets met pinguinsquote:
Nee joh, het ligt aan de ex-loungersquote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen denk ik
Vorige SC waar ik vaak zat (TAL) is ook een schim van een tijd terug
ja dat is mijn specialiteitquote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel en zag iets met pinguins
Zie MK ik ben niet de enige die je zit te sherlockenquote:
Dus wat vind je van de leopard-seal?quote:
Daar zaten dan ook een paar HEEL vervelende mensen.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
Vorige SC waar ik vaak zat (TAL) is ook een schim van een tijd terug
mja, maar jij wist me nog wel meer te vertellenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie MK ik ben niet de enige die je zit te sherlocken
dat ze enge tanden hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus wat vind je van de leopard-seal?
Pas een docu over dat beest gezien namelijk
Die eten pinguïnsquote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat ze enge tanden hebben
[ afbeelding ]
volgens mij zijn degenen die jij bedoelt daar ook zeldzaamquote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zaten dan ook een paar HEEL vervelende mensen.
I knowquote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die eten pinguïns
En camera mannen die in het water liggen
Nou ja je viel wel op in de eerste dagen ja. wat had je op een goed moment?? 2400+ uit 5 dagen of zo? Dat trekt wel de aandacht somehowquote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja, maar jij wist me nog wel meer te vertellen
over mijn teruglopende aantalposts.
true..quote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je viel wel op in de eerste dagen ja. wat had je op een goed moment?? 2400+ uit 5 dagen of zo? Dat trekt wel de aandacht somehower zijn ook topics warin dat soort dingen bijgehouden worden
iBenny is zeker fout en bij Kally heb ik ernstig mijn twijfels. Maar als Loveless85 er niet meer is is dat in ieder geval een winstpuntje.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn degenen die jij bedoelt daar ook zeldzaam
Eigenlijk alleen iBenny, Kally en Patrique89 nog van de oude garde
Was best bizar te zien hoe ze dat doen, zonder handen om een pinguïn vast te houden enzoquote:
Loveless is er zeker niet meerquote:Op maandag 30 januari 2012 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iBenny is zeker fout en bij Kally heb ik ernstig mijn twijfels. Maar als Loveless85 er niet meer is is dat in ieder geval een winstpuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |