Ik dacht al dat het niet kon kloppen, maar het is dus inderdaad 16 GB ipv 64quote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef electronique het volgende:
Hmm ik kan nu een iPad 2 kopen voor 450 ( die met WiFi en 64 gb) en dan krijg ik er een gratis smartcover bij. Doen of wachten tot hij bij de premium reseller ook goedkoper wordt?
Ja. Via je serienummer.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef electronique het volgende:
Kun je dan inderdaad garantie claimen via apple zelf? want dan is het natuurlijk geen probleem
ik ga denk ik ook hetzelfde doen ja. Maar ik kijk als de ipad 3 aangekondigd wordt of ik dan de ipad 3 of de 2 wil. Als ik nu een ipad koop heb ik over een paar weken een ipad 3 voor dezelfde prijs, of dezelfde ipad 2 voor minder geldquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:34 schreef gewooneenuser het volgende:
Ik wil graag een ipad 2 kopen, maar wil wachten tot de 3 uitkomt, omdat de 2 dan waarschijnlijk goedkoper zal zijn. In de winkel beweren ze echter dat de prijs niet zal verlagen. Lijkt mij een verkooppraatje? Waarschijnlijk weten ze in de winkels nog niet eens wat de 2 en de 3 tegen die tijd gaan kosten?
De derde iPad zal waarschijnlijk gewoon hetzelfde kosten als de iPads nu. Apple heeft doorgaans niet de gewoonte om een volgende generatie in een productlijn duurder te maken dan de vorige, dus waarom zouden ze dat nu wel opeens doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:34 schreef gewooneenuser het volgende:
Ik wil graag een ipad 2 kopen, maar wil wachten tot de 3 uitkomt, omdat de 2 dan waarschijnlijk goedkoper zal zijn. In de winkel beweren ze echter dat de prijs niet zal verlagen. Lijkt mij een verkooppraatje? Waarschijnlijk weten ze in de winkels nog niet eens wat de 2 en de 3 tegen die tijd gaan kosten?
Nee, dat is dan bij wet verboden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Hele domme vraag (denk ik)Kun je I-pad kopen? Terwijl mijn mobieltje van android is tot juni dan . dan ga ik I-phone kopen.
Je bedoelt als in: los kopen zonder abonnement? Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Hele domme vraag (denk ik)Kun je I-pad kopen? Terwijl mijn mobieltje van android is tot juni dan . dan ga ik I-phone kopen.
Je kunt ook i-pad stelen. Terwijl de ipad van apple is tot release van 3 dan . Dan sommige mensen I-pad 3 kopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja bijv: ik zou dat kopen maar mijn mobieltje is niet van apple dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Je bedoelt als in: los kopen zonder abonnement? Ja, natuurlijk.
Is er dan iets specifieks wat je verwacht ermee te kunnen/willen doen dan, als beide apparaat een appeltje er op hebben staan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja bijv: ik zou dat kopen maar mijn mobieltje is niet van apple dat bedoel ik.
Dat zijn twee losstaande zaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Die werd discontinued.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Catch22- het volgende:
ze lachen je wel kenserhard uit als je bij starbucks zit.
de eerste iPad werd niet echt goedkoper toen de twee kwam toch?
Jawel die werd wel een stuk goedkoper maar die voorraad is dan wel zo op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Catch22- het volgende:
ze lachen je wel kenserhard uit als je bij starbucks zit.
de eerste iPad werd niet echt goedkoper toen de twee kwam toch?
Staat los van elkaar. Je kunt enkel een iPad hebben of enkel een iPhone. Of beide natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yup maar als je de geruchten bij elkaar zet zou het ook zo maar kunnen dat de ipad 2 door apple als "goedkopere" tablet aan de huidige prijs in de markt wordt gehouden en de opvolger met oa A6-processor en retinascherm als high-end tablet tegen een hoger prijs wordt gelanceerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel die werd wel een stuk goedkoper maar die voorraad is dan wel zo op.
Ja dat Kan natuurlijk ook. Duurder wordt ie toch niet, dus ik wacht nog evenquote:Op zondag 5 februari 2012 04:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Yup maar als je de geruchten bij elkaar zet zou het ook zo maar kunnen dat de ipad 2 door apple als "goedkopere" tablet aan de huidige prijs in de markt wordt gehouden en de opvolger met oa A6-processor en retinascherm als high-end tablet tegen een hoger prijs wordt gelanceerd.
Siri heeft nog wel flinke lokalisering nodig. Nu lijkt het vooral enkel voor Amerikanen handig te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Guidetti het volgende:
Dat Siri lijkt me trouwens wel ideaal op een iPad in tegenstellen tot op een iPhone.
Valt wel mee.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:53 schreef editoor het volgende:
Onder deze omstandigheden worden jullie Ipads gemaakt:
Iemand moet het werk toch doen he, zodat wij onze speeltjes hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:53 schreef editoor het volgende:
Slim. Wel nog 8 weken wachten op de Ipad 3! (Eind maart)quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef Guidetti het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPad 2 32gb WiFi verkocht voor 475. Dit met oog op de komst van de iPad 3. Ik ben benieuwd
Hoe hard is die datum??quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Slim. Wel nog 8 weken wachten op de Ipad 3! (Eind maart)
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:53 schreef editoor het volgende:
Lijkt me vrij logisch aangezien de Ipad 2 er ook eind maart was. Apple houdt van vaste datums;)quote:
¤525 ofzo? Als je snel bentquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Zit er ook aan te denken om mijn 2 te verkopen en een 3 te halen straks.
Wat is een toffe prijs voor een iPad 2 64 GB Wifi? Helemaal in orde, heeft altijd een smartcover opgezeten en aan de achterkant een hardcover case.
voor 100 euro koop ik hem direct van je.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:11 schreef stijn_ het volgende:
Wil iemand een iPad 2 32gb zwart wifi only + smartcover zwart leer kopen?
je meent het hahaquote:Op maandag 6 februari 2012 03:14 schreef editoor het volgende:
[..]
voor 100 euro koop ik hem direct van je.
Met de iPhone niet echt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch aangezien de Ipad 2 er ook eind maart was. Apple houdt van vaste datums;)
de geruchten zijn dat ze dit jaar hetzelfde schema willen aanhouden, waarom wachten tot mei/juni? Lijkt me onlogischquote:
dat had een andere reden.quote:
479 voor een 16gbquote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef thettes het volgende:
Wat is eigenlijk de verwachte introductieprijs voor de mees basic ipad3? Of beter gezegd, wat was dit voor de ipad en ipad2?
Jawel hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:50 schreef emokid het volgende:
Al dat gepraat over de iPad 3 terwijl er hélemaal niets over bekend is. Echt niets. 0%.
Waar haal jij deze prijzen vandaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef Catch22- het volgende:
zelfde als de prijzen nu zijn
dus
599 voor de iPad 16Gb WiFi
699 voor de iPad 32Gb WiFi of 16Gb 3g
etc
Basismodel iPad 1 was ¤499, iPad 2 werd ¤479quote:Op maandag 6 februari 2012 14:35 schreef Catch22- het volgende:
Ik zat 100 euro te hoog, maar dat waren, vziw de introductieprijzen van de iPad en iPad 2. Aangezien de dollar iets is gestegen gok ik dat het basismodel ergens tussen de 479 en 499 zal komen.
Aannames he.
Ja, als de iPad 3 is aangekondigd. De iPad 1 werd ook 379, direct na de aankondiging van de 2.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:47 schreef electronique het volgende:
volgens de jongen bij amac vandaag zou de ipad 2 nog 100 euro goedkoper worden, maar weet ook niet hoe betrouwbaar dat is
Klopt. Maar hoe zie ik retweets van mijn tweets? Dus een lijst met tweets van mij die mensen hebben geretweet.quote:
Ga naar RT-knop in linkerkolom en tik dan op de drie streepjes rechtsboven. Daar heb je de keuze uit drie RT-overzichtenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoe zie ik retweets van mijn tweets? Dus een lijst met tweets van mij die mensen hebben geretweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |