quote:That's the spirit!
Op zondag 21 juli 2002 17:07 schreef Northpole het volgende:
onzeker, radeloos en 'leeg'
maar we blijven doorvechten
-edit- note to self: ik word is niet met DT flapdrol!
[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 21-07-2002 20:04]
quote:Ik werd niet eens uitgenodigd
Op zondag 21 juli 2002 16:55 schreef Skoezie het volgende:
Kut! Denk vraag m'n ex ff of ze ook thuis is de avond van haar verjaardag, krijg ik gelijk gezeik dat we geen contact meer zouden hebben voorlopig. Sorry hoor, maar ik dacht dat ff langs komen met een verjaardag over het algemeen wel gewaardeerd word. Niet dus...
quote:* Roefoes geeft matthijn een hand
Op zondag 21 juli 2002 19:42 schreef matthijn99 het volgende:
Confused [afbeelding]
Maar over het algemeen erg happy
En de hele komende week vakantie
(afgezien van s'morgens een korte telefoonconferentie met een fabriek in de Filippijnen)
Happy
quote:Nî shì zuò shénme de?
Op zondag 21 juli 2002 22:49 schreef Aernout het volgende:
Net een lekker rondje gefietst, gedouched en nu voel ik me heerlijk ontspannen en fitEn de hele komende week vakantie
![]()
(afgezien van s'morgens een korte telefoonconferentie met een fabriek in de Filippijnen)Happy
Muse - Unintended
vooral door de persoon die mij op dit nummer wees. en de titel van het nummer... waarom? ik begrijp het niet!
Ik ga slapen voordat ik me weer in een depri bui stort.
mjah en de reden
Ik moet mezelf ook constant op de vingers tikken. Ik heb het idee dat ik op elke schouder een kwelgeestje heb zitten, het ene met en het andere zonder geweten. En ze maken ruzie, om mijn hoofd heen. Ik hoop dat ze eerder naar bed gaan dan ik. Ik wil niet weer 2 uur wakker liggen. Maar het zit er dik in, zo te zien.
bah ik haat mezelf
Heb gisteren de hele dag geklust.. (voor mij doen dan), maar merk dat ik echt geen conditie heb en eik stukken gezonder zou moeten eten... dan zou ik niet kapot zijn van zo'n dagje.. Maar daar gaat verandering in komen als ik eenmaal verhuisd ben..
moet vandaag weer klussen
dat was het wel voor vandaag....
Life really sucks!
Iemand waar ik sinds een week mee sprak via email heeft min of meer besloten er een eind aan te maken.
Eerlijk gezegt kan ik me ook prima vinden in haar beslissing.
Verdere details zal ik achterwege laten, maar geloof me als ik zeg dat ze alle redenen heeft om er een eind aan te maken.
En toch voelt het niet goed. Ondanks dat ik haar amper een week ken.
-edit-
Jezus... krijg net weer een mailtje
[Dit bericht is gewijzigd door Roefoes op 22-07-2002 22:30]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |