Eh, nee. Ben onbekend met dat fenomeen.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:06 schreef seasushi het volgende:
@salmannasar.. Werkt bij jou zon op sneeuw ook als een rode lap op een stier?
Je wordt mentaal en fysiek hyperactief (daar is een ADHD'er tam bij) en dat kan zowel tot stomme als geniale dingen leiden, afhankelijk van je predispositie, karakter, en conditionering.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:08 schreef arjan1212 het volgende:
ik bedoel. misschien komt genialiteit meer tot uiting als je regelmatig manisch bent ofzoiets huh
Je hoeft het mij natuurlijk niet uit te leggen waarom, maar leg de 'normale' Mens je onbegrijpelijke standpunt ( "Ze wil ziek zijn!!") eens wat nader uit.quote:
Tis of/of of er tussenin( Limbo Geen vlees en geen vis). Kan wel heel rap van het ene naar het andere uiterste (lachend huilenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:15 schreef arjan1212 het volgende:
Dat is wel wat overdreven. mja ik voel me manisch en depressief tegelijk ofzo
En dan de depressies erna ook voor lief nemen. Wetende dat die ook weer over gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:58 schreef Salmannassar het volgende:
Hi, lotgenoten en geinteresseerde leken.
Ik vind dat hier weinig aandacht wordt besteed. Het is heus niet altijd maar kommer en kwel. Bipolariteit is geen vloek maar een zegen ! Dat dat voor een andere bipolair helemaal niet opgaat is evident en wil ik niet bagatelliseren, psychiatrische 'ziektes' zijn hoogst individueel en slechts dan indirect vergelijkbaar als men zou werken met identieke tweelingen( en dan nog...) Met generalisaties zoals"mensen in een manie zijn niet voor rede vatbaar" veeg ik dan ook uit principe mijn reet af. Er is wat mij betreft geen eenzijdig probleem..Ook de manier waarop de omgeving ermee omgaat is hoogst bepalend voor de reactie. Iemand die zich ongeloofelijk goed voelt( er kan geen drug tegenop. Je bent zo high dat je op een roze wolk loopt en ahw een voorproefje van het paradijs krijgt. Je voelt je sterk, energiek, rijk zonder een cent op zak en voor niets en niemand ben je bang
succes met je onderzoek, ik sla even over.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef yolobang het volgende:
Hoi allen,
Ik ben een student transpersoonlijke psychologie uit Engeland. Momenteel ben ik bezig met een studie over buitengewone ervaringen (met inbegrip van psychotische episoden of manie, maar ook spirituele ervaringen) die een of andere manier anders dan een alledaags niveau van functioneren, waarbij ik hoop dat u bereid bent om deel te nemen.
Mijn huidige onderzoeksproject heeft als doel het onderzoeken van de verschillen tussen de soorten buitengewone ervaringen. Om dit te doen heb ik een vragenlijst ontwikkeld bestaande uit 125 vragen waarvan ik hoop dat u bereid zou zijn om te voltooien. De vragenlijst omvat meestal vragen met een "ja" en "nee" antwoord en een aantal open vragen die u kunt kiezen om te antwoorden of niet. De vragenlijst zal niet langer duren dan 15 minuten.
Als u een bijzondere ervaring onlangs of in het verleden heeft gehad, dan zou ik het zeer op prijs als u uw ervaringen en gedachten met mij wilt dlen.
De vragenlijst is in het Engels. Klik op de volgende link om deel te nemen: http://www.thesistools.com/web/?id=311220
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |