Ik ook. Vorige week tenminste. Gecombineerd met een druk vak en fysiek onbehagen is er dus niks van gekomen vorige week. Zit er nu weer aan maar heb op het moment licht migraine dat op komt zetten. ook niet fijn maar ik moet gewoon van mezelf nu.quote:
ah, balen is dat! Maar goed dat je er nu weer aanzit, dat is het belangrijkste! Migraine heb ik ook wel eens last van, kan je behoorlijk belemmeren. Gewoon zoveel doen als je kan, op tijd naar bed met een aspirientje en morgen weer verder?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ook. Vorige week tenminste. Gecombineerd met een druk vak en fysiek onbehagen is er dus niks van gekomen vorige week. Zit er nu weer aan maar heb op het moment licht migraine dat op komt zetten. ook niet fijn maar ik moet gewoon van mezelf nu.
Huh? Scriptie is toch het afstudeerproject...quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef sjeppert het volgende:
Zorg er voor dat je geen vakken meer hoeft te doen / herkansen en ook dat je je scriptie al hebt afgerond voordat je begint met afstuderen.
Als je hulp nodig hebt met het schrijven kan je altijd aankloppen bij je begeleider van je uni/hoge school. De hulp inroepen van zo'n site lijkt me geen goed plan
Bij ons is het apart. Scriptie is een literatuuronderzoek. Master thesis (ook een soort scriptie) is je afstudeer project.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Huh? Scriptie is toch het afstudeerproject...
ah, das hetzelfde format als bij ons, alleen wat jij scriptie noemt heet bij ons research paper. En nu ik die af heb (yay!) ga ik zaterdag een start maken met de thesis (artikel), hoop t concept over 3 weken af te hebben!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef sjeppert het volgende:
[..]
Bij ons is het apart. Scriptie is een literatuuronderzoek. Master thesis (ook een soort scriptie) is je afstudeer project.
Kan me voorstellen dat het in veel gevallen gekoppeld is aan het afstuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |