Je hoort mij altijd als Feyenoord wintquote:Op zondag 29 januari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Waarom hoor je Feyenoorders meteen zodra ze eens van Ajax winnen?
4-2 voor Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe gaat het met feyenoord ajax dan?
Nee, helaas. Mur wilde niet mijn bedje in kruipen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste hebben niet gebatst.
Denk ik
Watertornado lag het bestequote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, helaas. Mur wilde niet mijn bedje in kruipen.
Overigens, MLIG, Loka en Newb staan ergens in de binnenstad.
Badum tsssssquote:
Oehhh.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op mijn luchtbed met vriendinnetje en mij....
Dan lag die wel het beste jaquote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op mijn luchtbed met vriendinnetje en mij....
In eindhoven zelf? En dan met z'n allen bij jou op je kamer slapenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
Volgende keer zo'n meet wat dichter bij eindhoven doen
Dat word wel knus dan met 20 man op mijn zolderkamer.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In eindhoven zelf? En dan met z'n allen bij jou op je kamer slapen
Dat is dan wel weer jammer. Maar toch een mooie plek.quote:
Ja, want Boven Leeuwen is te dicht bij voor mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
Volgende keer zo'n meet wat dichter bij eindhoven doen
Ja, erg jammer allemaal. Hoe lang deed je er over ongeveer?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef twi het volgende:
Ik heb ook zo'n beetje alle plaatsjes rondom Boven-Leeuwen gezien, maar gelukkig vond ik na een kwartiertje eindelijk de bewoonde wereld en iets wat op een provinciale weg leek. Geen pontjes gezien, dat is wel jammer. Wel Feyenoord - Ajax gezien, ook wel jammer.
De gesprekken gingen over seks en piemels. Er is gebatst. Het was gezellig. Myra heeft de Goldstrike niet opgemaakt.quote:
dat gaat wel passen joh, de meeste liggen toch OP elkaarquote:Op zondag 29 januari 2012 14:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat word wel knus dan met 20 man op mijn zolderkamer.
maar ik roep dibs om op de versterker te slapen.
Live pr0n p33pshowquote:
Oh, dan dibs op jou en je vriendin.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat wel passen joh, de meeste liggen toch OP elkaar
Puur theoretisch. Goede gesprekken over seks en de verschillende mogelijke locaties in de kroeg om seks te hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was inderdaad wel een beetje klef allemaal Myst. Myra was ook bij ieder oppervlak de beste neukhoogte aan het zoeken.
Ik ging rond 3.20 weg? 1 uur en 40 minuutjes. Al reed ik bij Leiden ook nog wel een klein beetje om met m'n slaperige hoofd, uiteindelijk door het centrum gereden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, erg jammer allemaal. Hoe lang deed je er over ongeveer?
Whehequote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat wel passen joh, de meeste liggen toch OP elkaar
Juni is het EKquote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
Maar dan moet ik jullie wel alle 20 langs mijn ouders af smokkelen.
Tevens in juni heb ik 2 weken het ouderlijke huis helemaal voor mezelf
wie is dibsquote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh, dan dibs op jou en je vriendin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dibsquote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juni is het EKDan moet je wel goed plannen
[..]
wie is dibs
EK-kijk meet!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
quote:wie is dibs
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur theoretisch. Goede gesprekken over seks en de verschillende mogelijke locaties in de kroeg om seks te hebben.
Oh dan mag je wel langs me liggen terwijl we voetbal kijken hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
wie is dibs
Erg belangrijk natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur theoretisch. Goede gesprekken over seks en de verschillende mogelijke locaties in de kroeg om seks te hebben.
Heb je wel goed gedaan nog. Via Utrecht gegaan?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ging rond 3.20 weg? 1 uur en 40 minuutjes. Al reed ik bij Leiden ook nog wel een klein beetje om met m'n slaperige hoofd, uiteindelijk door het centrum gereden.
Ik was alleen lang genoeg voor de tafel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja en uitgeprobeerd hoe lang een man moet zijn als je het op de tafel wilt doen, of op de biljarttafel... de barkruk en op de bar zelf
Ja, ik heb Captain_Maximum toch soort van verslagen. Ben ik wel trots op, met 'r snelwegnummer-fetisj.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je wel goed gedaan nog. Via Utrecht gegaan?
Zoals de wiki al zegt, "dibs hebben op" is "de eerste keuze hebben / claimen". Geen FOK!kerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat een rare vraagIk ken nog niet iedereen hier
iddquote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals de wiki al zegt, "dibs hebben op" is "de eerste keuze hebben / claimen". Geen FOK!ker
Wel een vreemde fetisj, maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik heb Captain_Maximum toch soort van verslagen. Ben ik wel trots op, met 'r snelwegnummer-fetisj.
Dat kan, ik word soms wel agressief tijdens het voetbal kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh dan mag je wel langs me liggen terwijl we voetbal kijken hoor.
En Newbie was blijkbaar lang genoeg voor alles.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was alleen lang genoeg voor de tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |